Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hier is het vanmiddag ook mooi geweest (2 uurtjes ofzo), alleen is het nu weer ellende... Laat de lente maar heeeeeeel snel komen!

Kweb, 900 euro!? poeh, dat is inderdaad een hele erge tegenvaller....

Klussertje, nog één nachtje slapen....

Mosa, ik denk dat mn ei geweest is op de dag dat FF aangeeft, alleen ik snapte mn temp niet. Ik heb toen ook egg white gespot... Ach, we zullen zien.

Voetbalkijkers een hele fijne avond! Ik denk dat Nederland met 3-1 wint...

Liefs

2. Hoi meiden,

Je afrekening van je energienota is per plaats verschillend. wij krijgen hem altijd in oktober, terwijl m'n schoonmoeder in een dorpje 3 km verderop woont en die krijgen hem altijd in aug.
    Zo werkt het in ieder geval bij nuon, want daar heb ik gewerkt dus vandaar dat ik het weet.
    @ Dees, spannend hoor, deze test is iig positief, ben erg benieuwd naar je volgende test ;)

3. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    hey meiden,

Ja dat was zeker even zuur. Helaas kunnen wij dit niet in termijnen betalen, omdat ik het bedrag vorig jaar heb laten verlagen, dus dan mag je als je bij moet betalen niet meer in termijnen betaen. Maar ik ga maandag even bellen en om een kleine uitstel vragen. Eind mei hebben we toch weer vakantiegeld (was eigenlijk gereserveerd voor een nieuwe auto) en dan kan ik het betalen. Met electra zaten we juist 12% lager dan vorig jaar. Het bleek nu puur het warmteverbruik te zijn. Nu we de oorzaak hebben ontdekt zal het waarschijnlijk volgend jaar wel meevallen. Toen wij hierin kwamen moesten we 370 betalen (op basis van de vorige bewoners) dat vond ik echt te gek, dus heb ik gebeld om het te verlagen. Dat kon niet verder terug dan 260. Nouja, een half jaartje en dan kregen we de nieuwe berekening. Die was toen 182 en dat vond ik nog teveel (gezien ons energieverbruik) toen heb ik um op 150 laten zetten. Maarja, nu door dat gek*t met die kranen hebben ze ons weer ingeschaald op 225...echt bagger maarja, we kunnen er nu niets aan doen.

Hier verder alles goed, geen bloed, geen ongigevoel en morgen gewoon een hoge temp ;)

4. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden,

hier waarschijnlijk game-over!
    mijn temp is gezakt van een stabiele 36,9 naar 36,7. ik zit nu op dpo 9 en bij milan had ik een temp dipje op dpo 8, zou het nu ook een innestelingsdipje kunnen zijn?
    ik ga er maar niet van uit, ik had er al wel wat rekening mee gehouden door de temp van 36,9. ;)

liefs rebbel

5. woops

woops Niet meer actief

Goede morgen,

Temp. is omhoog.
    Ik heb dus waarschijnlijk voor de 1e keer m`n eitje echt gevoelt, niet dat ik er blij mee was, want het was echt pijnlijk.
    Morgen even afwachten wat de temp. gaat doen, maar ik denk dat eitje dus echt vrijdag is geweest op dag 21 en dan 17 dagen erbij tellen en zit ik op m`n nod.
    Waarschijnlijk weer een cyclus van 36 deze keer.
    Ik ben lekker lui vandaag, en denk dat we echt helemaal niets gaan doen, heb nergens zin in.
    Een luie zondag is ook heerlijk.
    Iedereen alvast een fijne zondag.

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wops, joehoe temp omhoog!

Rebbel, ik zou uitgaan van game-over ... *duimt voor stijging morgen* ;)

Verder wel een aantal testers vandaag toch?

*DUIMDUIMDUIM*

(sorry heb nauwelijks bijgelezen ... jullie hebben 20 pagina's volgekletst :))

7. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Ik heb niet alles bijgelezen, dat doe ik vanmiddag denk ik ff !

Mijn temp was 36,8 ... eigenlijk een uur te vroeg natuurlijk, dus waarschijnlijk zou die "normaal" 36,9 zijn, maar heb op FF gewoon 36,8 ingevuld.

Allemaal alvast een fijne zondag ... geniet van het lekkere weer :)

8. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Goede morgen allemaal.
    hier nog steeds geen ongi te bekennen.....
    maar wat ik wel raar vond was toen mijn ventje en ik vanochtend wilde klussen was het gevoelig en dat heb ik normaal niet als ik ongi worden moet? een teken van zwangerschap?

9. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

@klussertje; wat verwacht jij ervan deze ronde? Zou het alweer raak kunnen zijn of heb je er geen goed gevoel over?
    =====
    uhm ik weet niet wat voor gevoel ik momenteel moet hebben..... ik ben nu nog niet ongi maar ergens hoop ik dat wel te worden maar aan de andere kant ook absoluut niet...... maar ik weet momenteel echt niet wat ik denken of voelen moet.......

10. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ja dat doe ik ook maar! :(
    maar ik hoop dat mijn temp morgen toch weer omhoog gaat, ik weet dat het kan, had het bij milan ook! maar de kans is natuurlijk groter dat het op niets uitloopt! ;)

11. Lala87

Lala87 Bekend lid

16 jul 2008
    628
    0
    0
    Hier ook game over.. het enige positieve is is dat mn cyclus weer eens wat aan de "korte" kant was!

12. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Balen meid, dikke knuffel !
    Hopelijk is de volgende ronde positief :D

13. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    hallo, ik zit vaak in nod april, ben lang niet meer langsgeweest, maar ik had toch even een vraagje: ff vies hoor :p

ik had vanmorgen wit troebele afscheiding dat je er draden van kon trekken ?!
    Volgens mij is mijn ei allang geweest toch?!

Wie weet wat dat is? Heb niet geklust gisteren, we waren kapot.

Wat moet ik dan bij FF invullen, sticky of eggwhite?

Zie kaartje hieronder:

14. woops

woops Niet meer actief

He bah. :cry:
    Nou toch weer veel succes met de volgende ronde. ;)

15. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    Goedemorgen meiden,

Rebbel, ik denk dat het eerder een innesteling is als ongi op 9dpo. Het kan natuurlijk wel, maar ik zou van het positieve uitgaan,

Wops, ik denk ook dat je ei nu geweest is. Mooie tempstijging hoor

ilona, heb je gister de klok al vooruit gezet? Ik heb um zo gelaten en doe het vandaag. Maargoed 1 twijfelgevalletje maakt ook niet zoveel uit, morgen issie vast weer hoger

klus, geen bloed geeft moed, dus zolang het er nog niet is....pijn bij het klussen geen idee wat het kan zijn

lala jammer meis, ben je ook al ongi geworden? Die daling is idd geen goed teken

Dicky, ik heb ook nog steeds witte dikke afscheiding, maar ik kan er geen draden van trekken. Ik zou denk ik voor sticky gaan

all, hier ook weer een tempdaling naar 36.9, denk dat het voor mij ook game over is. Heb wel iets korter geslapen dan normaal. Wat ook vreemd was, ik werd om 07.15 (oude tijd) wakker en heb toen even uit nieuwsgierigheid getempt. Toen was mn temp 36.6. Dat is voor mij onder de coverline en wist toen al "game over" maar 15 min later op mijn normale temptijd was ie 36.9, das dan snel gegaan.
    Maarja, nog geen ongi, dus probeer nog een beetje moed te houden. Denk alleen wel dat ie morgen nog verder daalt :(

16. Lala87

Lala87 Bekend lid

16 jul 2008
    628
    0
    0
    @Kweb, ja vandaag ongi.. jij moet je temp hoog houden hoor, je gaat zo goed!

17. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    he bah meid houd moed!

bedankt voor je tip!

dames, ik moet jullie helaas verlaten, ik ben thuis een beetje egoistisch aan het doen, mannetje staat alles alleen te doen..........

spreek jullie!

kus kus

18. woops

woops Niet meer actief

@kweb,

PPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFF hopelijk gaat dat nog helpen voor je temp.
    Ik ben ook bang voor je dat het game-over is.
    Nou we blijven hoop houden en zolang geen bloed geeft moed.
    Succes meid, lijkt me nu helemaal zo onzeker en je voelt je waarschijnlijk toch al als game-over.

Dikke knuffel voor de meiden die het nodig hebben!

19. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    thx meiden.

Heb me er al wel bij neergelegd hoor. Tis natuurlijk wel jammer. Had echt een heel goede gevoel en een supermooi kaartje, maarja, als de temp niet hoogblijft. Hij is nu al 3 dagen dalende, dus hij zal wel niet meer stijgen.

20. Loe

Loe Niet meer actief

Kweb, ik baal mee met je. Als ik eerlijk naar je ben, denk ik ook niet dat hij nog stijgt.

Dicky, wat een superkaartje....

sorry, heb niet alles teruggelezen hoor.........

Vandaag weer 0.1 omhoog, maar bij mij jojo-t ie vaak nog 2-3 dagen en word ik alsnog ongesteld.......dus kweb.........waarschijnlijk tot binnenkort weer (ondanks dat het helemaaaaaaaaaaaaaaal niet leuk is, vind ik het wel gezellig zo (als t toch zo moet zijn he).

Nu koffie drinken!

Deel Deze Pagina