ow oke, heb dat niet meegekregen denk ik, ik post hier pas net... ik weet niet of je het wil vertellen?
Hoi meiden, Dees, super gefeliciteerd! Die is echt overduidelijk! All, FF heert mijn kruis verzet, alleen hebben we dan niet op de goede momenten geklust... Nou we zullen zien hoe het deze week gaat. Normaal gesproken moet ik deze week ongi worden... Heb wel al een tijdje buikpijn, dus mn lichaam is in ieder geval (goed) bezig. Fijne avond allemaal en morgen ben ik weer wat actiever. Ben nu doodop... Groetjes
Goede morgen meiden, Ik heb een mooi kruis gekregen van FF. Temp. is mooi hoog. Ben lekker naar m`n werk en spreek jullie waarschijnlijk vanavond weer. Iedereen een prettige "werk" -dag. Groetjes
Hoi meiden, ik zit me blind te staren op al die temperatuurkaartjes hier, hopende op eentje die een beetje gelijkt op het mijne.... kunnen jullie even kijken? Ik dacht gisteren dat ik echt de goede kant op ging met mijn 36,6 maar vandaag is het weer 36,0... Ik heb 25 en 26 maart een positieve ovutest gedaan, en het klopte met die temperatuurdip, maar nu mijn temp terug heel wat zakt, denk ik dat mijn eitje toch niet is doorgekomen? Wat nu? Ik word er een beetje triestig van... http://img7.imageshack.us/img7/3152/tempmaart.png
Goedemorgen Meiden, Mijn temp is gezakt naar 36.7 ... heb er zelf nu niet meer zoveel vertrouwen in, gelukkig manlief wel . Zou dit nog kunnen komen door de zomertijd ? Ik ga nu lekker aan het werk. Fijne dag iedereen !
hallo iedereen! kom ff kijken! Mijn duivels zijn er nog steeds niet vandaag! Al kan hij als ik naar mijn temp kijk ook 3 dagen later komen..........
Mss een innestelingsdipje ?! Gewoon ff afwachten wat je temp morgen doet. Ik zit in het zelfde schuitje als jou ... mijn temp blijft ook zakken
Ik zie het ja. Jij zit alleen al op dag 13, dus ben bang dat de gaan komen meis. Zou bij mij ook kunnen, aangezien ik ze 1x eerder op 9 dpo heb gehad. Zwaar irri!
Ik blijf toch stiekem wel hoop houden, komt vooral door me dip en het bruinverlies daarna, maargoed we zien wel waar het schip zal stranden. Ik blaas jouw temp weer ff omhoog PPPFFFFFF