Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Wops; mooie gedichtjes hoor!

Dees; yes, nu echt zekerheid - GEFELICITEERD!

Ilona; spannend, het wachten op de uitslag!

kweb; balen meid, sterkte en houd de moed erin hè?!

maar29; vervelend hè al dat wachten?!

klussertje; ook GEFELICITEERD meid. zeker spannende tijd denk ik voor je/jullie. Probeer positief te blijven!

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

@ Ilona, ik had met ovulatietesten altijd een licht streepje, hij was nooit helemaal wit. Maar toen ik zwanger was, heb ik er één voor de lol gedaan (wel met ochtendurine) en toen was hij superpositief.
    Maar het werkt niet bij iedereen, ovulatietesten als zwangerschapstesten gebruiken.
    MAar is het een heel licht streepje of stiekem best duidelijk?

@ Kweb, ik vind het zó balen voor je :( Vervelend dat je ook zo'n buikpijn hebt! Dat vond ik altijd het irritante, dan baal je dat je niet zwanger bent, en dan heb je ook nog die stomme ongesteldheid!

@ Loe, ik hoop tóch dat je niet ongesteld wordt! Fijn dat je toch vrolijk bent :)

@ Zeehondje, hoe gaat het met de hormonen, last van bijwerkingen?

3. Loe

Loe Niet meer actief

Nou ik hoop toch een poging gedaan van deze volgens mij vals pos. (voordruklijntje) van matcare test een foto te maken. Heb ECHT mijn best gedaan, duidelijker krijg ik hem niet. Toen de test nog niet zo 'oud' was, was t beter te zien. Doe jullie best............
    Ik haal alleen nog maar KV testen in het vervolg hoor!

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik kan het niet zien Loe :(
    Ik heb het echt geprobeerd maar ik kan er niets van maken :(
    Hopelijk is het geen indrooglijntje, ik duim in ieder geval voor een mooie temp morgen!

5. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @ Mosa: Ik vind hem best wel duidelijk .... het is nog ff afwachten, morgenochtend ga ik met een echte zwangerschapstest testen (van KV).

@ Loe: Morgen gelijk een KV test halen ! En dan willen we natuurlijk een mooie positieve foto in je album zien !

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Ilona, best duidelijk is toch stiekem wel heel spannend :) Spannend dat je morgenochtend echt gaat testen, ik ga heel hard duimen!

7. Loe

Loe Niet meer actief

Mosa, heb er nog eentje ingezet. Tis waarschijnlijk niet te zien, maar daarom denk ik juist een indrooglijntje, want: je ziet ze direct bij het opkleuren zeg maar, en zodra de test verdroogd is wordt de lijn ook minder duidelijk......maar goed, heb zo hard mijn best gedaan op de foto (van allerlei knoppies ingedrukt) dat ik m toch maar in mijn album heb gezet.........heeeeeeeeeeeeeel goed kijken.

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Deze is duidelijker!
    Ik weet niet of dat komt doordat je aanwijst waar we moeten kijken, maar ergens lijkt het wel of ik iets zie! Maar het lijkt dan eerder op een beginnend écht streepje dan een indroogstreepje, maar ik kan het niet heel goed zien.
    Ik vraag me dan ook af of ik echt iets zie of dat ik het me inbeeldt.
    Dus ik durf er niet echt iets over te zeggen.
    Mocht je nog niet ongesteld zijn, dan zou ik als ik jou was morgen bij de Kruidvat wat testen kopen en overmorgen testen!

9. Loe

Loe Niet meer actief

Hahaha, ik een echt streepje......laat me niet lachen. nee hoor, je maakt me alleen zenuwachtig. Meid, ik kan heel niet zwanger zijn, omdat ik al 37.1 heb.....morgen word ik gewoon ongesteld, zoals altijd...anders was mijn temp toch wel hoog gebleven..... :(

Nou, zulke rare streepjes heb ik dus. Vreemd he. Maar het is inderdaad moeilijk kijken, toen ik in bad lag, had ik m nog vers zeg maar, toen zeg ik vrij snel. mijn vriend is harststikke kleurenblind, laat hem vaak wat vage streepjestesten zien (lees: harstikke duidelijk al) :) maar daar ziet ie niks. Hier zei hij: ik denk dat ik weet waar de streep had MOETEN staan hahahaha. :( Grapjas. Nee hoor zag wel dat ie zenuwachtig werd, net als ik. Maar als ik heel eerlijk ben, denk ik niet dat t wat is.

Maar gelukkig DENK jij ook te zien wat ik DACHT te zien.
    GELUKKIG! :D

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik zeg alleen maar wat ik zie ;)
    Maar het is erg moeilijk om te zien. Maar heb je deze testen al eerder gedaan? Ook weleens zonder tweede streepje?

11. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Loe: Als ik naast het 2e streepje kijk, zie ik ook wel iets hoor! Alleen als ik er echt doelgericht naar kijk, niet zo...
    Net als een ster zeg maar..kijk je ernaast, dan zie je hem ineens beter!

12. Lala87

Lala87 Bekend lid

16 jul 2008
    628
    0
    0
    Kweb wat balen zeg!

Loe, spannend!

Ik ga deze maand eens aan de etospillen, x eerder gedaan, en dat maakte mn cylcus wel 9 dagen korter.. of het was toeval hihi. Nou ja, wie niet waagt......

13. Loe

Loe Niet meer actief

Dames, een zeer betrouwbare kruidvat test levert op dat het gewoon negatief was!

14. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Kom net binnen. Wat ziet mijn oog? Klussertje, gefeliciteerd! Heb je je test meegenomen en ingelijst Smile ? Zet je m nog in je album, ben reuze benieuwd!
    =======
    ik kreeg hem niet mee ivm fert onderzoek :(
    maar goed vraag me af waar me lichaam mee bezig is......
    rond 18:45 wat bruine prut bij af vegen verder helemaal niets meer
    alleen zeurende hoofd pijn en een honger die niet te stillen is en de wc is me maatje.... moet zooooo vaak plassen

15. Lala87

Lala87 Bekend lid

16 jul 2008
    628
    0
    0
    Loe wat balen.. maar ja je bent nog niet ongesteld.. dikke knuf!

@klussertje, ik heb wat gemist.... gefeliciteerd!

16. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Lala je hebt niets gemist hoor ik weet het ook pas sinds deze middag 13:00 dus uuhm tja je loopt niet achter
    ..............................
    enne loe ik wil niet heeeeeel vervelend zijn maar ik zie toch ook wel een heeeeeeeeeel klein vaag lijntje

17. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    klussertje van harte! :D

18. woops

woops Niet meer actief

Goede morgen,

@Loe, ik hoop toch dat je zwanger bent al was de laatste kv-test negatief.
    Ik duim voor je. ;)

@all,
    Ik wens gewoon iedereen een fijne dag toe. :)

Groetjes

19. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Morgen allemaal,

Nou me temp was vanmorgen gekeldert naar 36.5 en een negatieve test ... ga dus echt ongi worden :(

Ga nu weer ff verder werken !

Fijne dag nog allemaal

20. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

@kweb: balen dat je ongi bent geworden meid! ik duim voor je in de volgende ronde!

@klussertje: whaaaa! meid! :D wat zie ik nou? gefeliciteerd!

ik ben helemaal in de war nu!
    ik dacht dat ik niet zwanger kan zijn omdat mijn temp naar benden was gegaan, maar vandaag is hij plotseling om hoog geschoten... :confused:
    ook zijn de baluwe aders veel duidelijker en heb gevoelige (.)(.)
    pfff.... wat denken jullie? toch nog kans? ik zit nu op 11 dpo.

liefs rebbel

Deel Deze Pagina