@Rebbel; Kansen zijn er nog wel hoor ! @De rest; niks boeiends te melden hier. Vandaag mijn 4e dag met clomid begonnen (ik neem ze 's ochtends) en morgen dus de laatste dag ! Op naar zaterdag.
Goedemorgen meiden, @ Ilona, het ziet er inderdaad niet erg best uit... Dikke knuffel! @ Rebbel, bij jou ziet het er wel netjes uit. Het is natuurlijk wel even afwachten wat je temp de komende dagen gaat doen... @ All, mijn temp weer 36,8. Dus redelijk stabiel... Fijne dag allemaal!
Goedemorgen! Loe, Ik zie ook een streepje! * Gaat er weer vandoor en spreekt jullie morgen, vriendlief is hier jarig :smile:* Fijne dag allemaal!
Rebbel, spannend meis. Zit helaas nix anders op als wachten en kijken wat je temp de komende dagen gaat doen. Loe, hoest vanmorgen? Hoe heb je getempt? Ilona, wat doe je nou? Ik me helemaal suf geblazen en stort je temp alsnog naar beneden... Balen meis. Denk idd dat je ongi nu wel gaat komen... All, mijn temp is GELUKKIG weer omhoog gegaan. Stond te dansen onder de douche vanmorgen! hihi
Sorry, had het liever ook anders gezien ..... we gaan met volle moed en positieve gedachten de volgende ronde in (als ik eenmaal ongi geworden ben) Gelukkig heeft het blazen voor jouw wel geholpen !
@sammie: gefeliciteerd! @maar: mooi zo! klinkt goed! ja hier even afwachten! vind het wel spannend, mijn lf is altijd 11 en dat is vandaag.
ik heb een positieve test! heb net geprobeerd om er een foto van te maken, maar ik krijg hem niet scherp, het lijntje is licht, maar hij staat er zeker wel! WHAAAAAAAAAAA! EN DAT IN DE 1E RONDE!
Rebbel, proficiat! Overmorgen nog een testje wagen en dan zal de streep duidelijker zijn. Dan willen we natuurlijk een duidelijke foto! Ik zie trouwens dat Milan op een hele leuke dag geboren is; onze trouwdag... Lekker gaan genieten!