ja echt! ik weet dat ik ontzettend veel geluk heb! bij Milan meteen zwanger en nu wer in de 1e ronde! ik duim voor iedereen en wens dat iedereen toe! liefs rebbel
Goedemorgen meiden, @ Loe, wat ontzettend balen dat de Kruidvat-test negatief was Maar je hebt hem 's avonds gedaan, misschien kun je er morgenochtend nog eentje doen met ochtendurine. In het begin moet dat echt veel uitmaken. Ik ben benieuwd naar je temp vandaag! @ Ilona, Dat ziet er niet best uit Wat klote zeg! Het werk nu écht eens tijd voor je! Knuffel! @ Klussertje, vreemd dat je wat bruinverlies hebt, is dat daarna niet meer terug gekomen? Maar bruinverlies kan in ieder geval geen kwaad. @ Wops, jij bent een mooi en stabiel kaartje aan het maken, vooral voor jouw doen @ Rebbel, spannend zeg! Tuurlijk maak je nu nog kans! Duim duim duim! Verder lezend : je bent gewoon zwanger GEFELICITEERD!!! @ Nijntje, idd een stabiel kaartje! Op hoeveel DPO denk je zelf dat je zit? Op 8 DPO? @ Sammie, gefeliciteerd met vriendlief! Wat heb/ga je hem (ge)geven? @ Maar, joepie, gelukkig weer gestegen Nu zo houden! @ All, fijne dag!
Van harte gefeliciteeerd! Ilona balen meid.........knuf Maar.........zo dat heb je goed gedaan! Ik heb geen streepje hoor, alleen op die vage babyboomtest. Op kruidvat zie ik niks. Geen stofje, helemaal niks. Meiden, tot straks!
Ik weet het niet zo precies, ik twijfel tussen 8 en 11 dpo. 11 dpo omdat ik toen egg white gespot heb en omdat dat het dichtst bij mijn 'normale' cyclus ligt, maar 8 dpo zou ook best kunnen... We wachten deze week sowieso nog even af, misschien zondag/maandag een testje...
*Ik breek even in vanaf m`n werkplekje* Hartelijk gefeliciteerd rebbel! Beetje jaloers ben ik wel hoor, ronde 1 wat is dat toch geweldig. *breek snel weer uit*
hey meid! dank je! ik kan het me voorstellen hoor, ik weet dat ik ontzettend veel geluk heb wbt het zwanger raken! nu hopen dat alles goed gaat, want ik heb voor milan een mk gehad en milan is te vroeg geboren! ben van plan om het deze keer helemaal anders te doen!
@ Klussertje, vreemd dat je wat bruinverlies hebt, is dat daarna niet meer terug gekomen? Maar bruinverlies kan in ieder geval geen kwaad. ===== nou jha hety bruine is niet terug gekomen maar wel wat rood..... volgens de gyno hoeft het geen kwaad te kunnen zolang het maar niet heeel hevig word.
We hebben een heeeeeeel vruchtbaar weekje hier...... eerst dees toen ik nu rebbel wie volgt? loe jij miss?
Ik heb iets heel viezigs......................ik heb er een foto van gemaakt, maar durf t eigenlijk niet goed in mijn album te zetten....... ging net plassen en dit kwam eruit. Heb ik nog nooit gehad, wat een vreemd weefsel......... Als iemand wil kijken, wil je het dan even zeggen? Dan zal ik m toch maar in mijn album plaatsen.......
HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG Ik dacht laat ik maar even wat HCG strooien voor de meiden die het nodig hebben