Wops, ben bezig, hij komt eraan. Klussertje, ik kan hem hier niet plaatsen, t uploaden loopt vast.......
ook al ben ik zwanger ik pik ook nog 4 stukjes hcg omdat het wss mis gaat en dan heeft het wat extra vastigheid
Zekerheid boven alles Vandaag is me NOD dus kon het niet laten om te testen met de CB...resultaat in album Niet echt verrassend meer maar toch leuk dat het er staat
Hee wat vervelend nou. Baal maar even stevig en dan klim je weer in het zadel en op naar de volgende ronde *KNUFFEL*
@ Klusser, neem extra veel HCG! Deze uk moet wel blijven zitten! @ Dees, inderdaad leuk om te zien als het er echt staat! @ Ilona, toch ongi... Neem jij ook extra veel HCG, zodat het deze keer wel gaat lukken? @ Loe, ik ben ook wel benieuwd... Ik stuur je een PB Dees, kun je nog wat meer HCG strooien? Liefs
HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG @ nijntje; HCG genoeg?
Klus, mag ik even héél eerlijk zijn? Ik vind het vervelend als je zo denkt. Wees blij dat je weer zwanger mág zijn... Ik begrijp dat je bang bent, maar jij hebt het geschenk gekregen door weer zwanger te mogen worden. Ik ben het na 1 1/2 jaar nog steeds niet en zelfs nog nooit geweest. Kom op meid. Kin omhoog en zwanger wezen!
*breekt in* Rebel gefeliciteerd meis ilona, jammer dat je ongi bent geworden. jij had ook een heel mooi kaartje Nog steeds druk op werk ivm facturatie, tot vanavond all *breekt uit*
volgens de gyno hoeft het geen kwaad te kunnen zolang het maar niet heeel hevig word. Ik heb dit niet gemist... Ik ben zelf iemand die altijd positief probeert te blijven en zich pas druk te maken als het daadwerkelijk nodig is. Iedereen gaat anders om met dingen, dat begrijp ik, maar het komt vaker voor dat vrouwen wat bruin of zelfs rood verliezen in het begin. Dat is op dit forum wel duidelijk. Ik hoop heel hard met je mee dat het goed blijft gaan en probeer iets te genieten.
Ik hoop heel hard met je mee dat het goed blijft gaan en probeer iets te genieten. ======= ik probeer ook te genieten en weet dat ik blij zijn mag met dit gegeven.....en hoop ook voor iedereen die nu nog niet zwanger is snel volgen zal......maar tot nu toe is er verder geen bloed verlies geweest en hoop dat het gewoon een innesteling is geweest. Maar nogmaals heeeeeeeeel erg sorry dat ik het zo zei.... ik wilde echt niemand kwetsen! .......... Om het goed te maken strooi ik ook maar een heel klein beetje........ HCG HCG HCG HCG HCG HCG ik doe het in het blauw voor wie een jongentje wil
ik zal ook nog even strooien meiden! HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG CHG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
Hoi meiden, @ Rebbel, geen twijfel over mogelijk Lekker hoor, meteen in de eerste ronde raak! Nu gaan genieten! @ Loe, hoe zag dat weefsel er uit dan? @ Ilona, Klote zeg! Een heel dikke knuffel! @ Kweb, ook nog een knuffel voor jou! @ Maar, ik snap je gevoel ook wel. Dat had ik heel sterk de eerste paar dagen na mijn positieve test, zo'n heerlijk gevoel dat ik in ieder geval wist dat ik zwanger kon raken, ook al zou het uiteindelijk fout gaan. Dus ik kan me voorstellen dat je er na anderhalf jaar helemaal van baalt! Ook een hele dikke knuffel voor jou! @ All, nu kan ik natuurlijk niet achter blijven HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG Het gaat trouwens lekker hier, vorige week crematie van mijn oom, vanochtend is een tante van mij overleden. Zo gaat het wel erg hard
Wat erg, Mosa! Zo ben je je te meer bewust van hoe niet-vanzelfsprekend leven is he. Geniet maar lekker van dat wurmpie in je buik.