@mosa; Sterkte gewenst in deze moeilijke tijd! Ik weet precies wat je nu doormaakt, tenminste dat denk ik. Afgelopen december en januari heb ik 3 familieleden naar hun graf mogen brengen Allemaal veel te jong maar schijnbaar was hun tijd gekomen...
@ Dees, dank je wel! Maar als ik eerlijk ben, doet het mij persoonlijk eigenlijk niets. Zo'n hechte familie hebben we niet. Ik vind het dus zielig voor het gezin, maar niet voor mijzelf. Maar jij 3 familieleden, jeetje! Snap je niet hè, zo dicht op elkaar!
@mosa; okay, tja de 1 heeft idd een betere band met zijn familie dan de ander. Maar hier was de familie al klein (dus best wel hecht) en nu wordt de familie alleen maar kleiner. Oma(74) overleed aan darmkanker, tante(65) aan borstkanker en mijn oom(55) is overleden aan een longontsteking.
Verschrikkelijk. Ook jij sterkte. Vooral binnen een kleine familie zal het gemis duidelijk aanwezig blijven... knuf
Moos heeeel veel sterkte meis ookal heb je niet zo'n goede band met je fam dan nog is het wat pijnlijk....
Hoi, @Mosa, Heel veel sterkte de komende tijd. @all, Ik ben weer thuis van m`n werk. Nu kregen we net voordat we naar huis gingen te horen dat we 12% moeten gaan bezuinigen. PPFFF hopen op het beste allemaal, het is allemaal die crisis. Voor de rest gewoon een rustige dag gehad en wat gemailt. Nu ga ik aan m`n eten beginnen, ben deze week remi dus ik eet alleen. Tot straks.
@ Mosa: Ik wens je veel sterkte. @ All: Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties, dat doet me goed.
@IlonaHokkeling, He bah ben je ongi geworden. Dikke knuffel. En heel veel succes met deze ronde, misschien is deze ronde wel jullie ronde. Groetjes wops
Meiden, dank jullie wel voor jullie lieve reacties @ Dees, jeetje, dat is wel érg heftig! De tante die vanochtend overleden is, is ook overleden aan een longontsteking. Maar als je een kleine hechte familie hebt, dan hakken zulke dingen er wel in natuurlijk! Wij hebben juist een supergrote familie, te groot om allemaal goed te kennen. @ Wops, hopelijk valt het mee met de bezuinigingen! Hopelijk heeft dat geen consequenties voor je man of voor jou!
Moos ook van mij een dikke knuffel. Al heb je niet een hele sterke band toch blijft overlijden een naar iets ..... klus, ik snap wel dat je je ongerust maakt, je hebt natuurlijk al vaker een mk gehad. Uiteraard begrijp ik de andere meiden ook, maarjoh, niet je gevoel onder stoelen of banken schuiven. We zijn hier op de wereld om elkaar om elkaar, te helpen nietwaar? Meiden, ik ga straks nog even verder bij lezen....moet ook even aan mn eten beginnen Dikke knuf P.s. Loe is het nog gelukt?
Hai Kweb ik kom je even een knuffel brengen en veel geluk toe wensen voor de volgende ronde! Balen dat het niet raak was deze keer, hoop dat je vol goede moed door kan. Ik heb vandaag mn kruis gekregen van FF, ben helemaal blij dat het werkt . Succes meid! Ik blijf weer duimen voor jou!
hey non, dank je wel meis. We gaan vol goede moed naar de volgende ronde. Dan maar lucky number 8, zegt mosa ook Fijn dat je een kruis hebt gekregen Nu beginnen de spannende weken pas echt (totdat je zwanger bent natuurlijk, dan krijg je nog veel spannendere weken haha) Ik zal voor je duimen, meis
Mosa, Veel sterkte! Hier was het weer een gezellige dag, vriend wou graag geld zodat hij kon sparen voor een nieuwe autoradio. Dus dat heeft hij ook van mij en de rest gehad. Van mijn stiefvader een dag autorai (zaterdag) en uit eten.
Sorry ik moet dit even schrijven. Net wakker en ik was me toch misselijk en het werd zwart voor de ogen en het zweet brak me uit en ik kreeg het wel zo zo zo koud. Ben even op de bank gaan liggen en heb een stukje peer gegeten. Nu is het weg gezakt, heb het nog wel beren koud en tril helemaal en m`n spieren in m`n nek en armen doen nu echt zeer. Ik denk dat dit een alleen-staand geval is. Morgenvroeg zal ik zien of het eenmalig was, ik hoop het wel. Temp. is mooi gebleven trouwens. Iedereen een fijne dag, ik werk vandaag, morgen en overmorgen van 5 tot 13 uur dus ik kan genieten van het mooie weer smiddags. ps. sorry voor m`n berichtje, maar ik schrok me lam.
@ Wops: Jeetje dat is schrikken meid, hoe gaat het nu met je ? Ik werk van half 8 tot 16 uur kan helaas dus niet veel van het mooie weer genieten. Hopelijk is het van het weekend ook nog mooi Hoe is het met de rest van de meiden ? Ik heb zelf niet zoveel te melden, begin van de cyclus is altijd saai hihi !