Goedemorgen, @ Wops dat zal zeker schrikken geweest zijn, zeg! Gaat het nu weer wat beter? @ All, mijn temp was weer netjes 36,8. Verder ben ik vandaag nog een dagje vrij, maar morgen en vrijdag moet ik weer werken. Het blijft in het weekend ook nog mooi weer, ze zeggen zelfs 20,0 op zaterdag! Fijne dag allemaal!
Wops, das niet zo'n leuk begin van de dag meis! Hoop dat je je wat beter voelt nu. Je kaartje ziet er in elk geval mooi uit hoor! All, mijn temp is weer gestegen. Joepie!
Maar ziet er goed uit! Ik kwam er trouwens gister achter dat jij nog ooit eens gependeld hebt voor me.... Helaas, is die niet uitgekomen...
@ Maar: woehoe! Ik kom hier elke ochtend jouw temp spieken Ik hoop zoooo dat je gewoon lekker zwanger bent!
@Wops; ik hoop dat je je snel weer beter voelt. @Maar; ja hoor het gaat goed met je temp, hou vol @all; bij mij niets te melden behalve dan dat ik vanmorgen de laatste clomid genomen heb van deze cyclus en nu helemaal uitkijk naar zaterdag voor de eerste echo van deze ronde (niet dat ik de echo leuk vind maar het gaat om het resultaat en ik ben een meetfreak)
even inbreken hoor, maar als jullie naar mn templijstje kijken, zou ik deze maand door de tempdaling (minimale) tempdaling deze maand dus niet zwanger zijn? of kan het ook dat je zwanger bent en dat je temp niet verder omhoog gaat?
@ Anne, je temp blijft boven de rode lijn, dus dat ziet er goed uit. Verder zit je op 6DPO en moet je dus nog wel een weekje wachten, voordat je er echt iets over kunt zeggen....
ok, maar zolang hij boven de rode lijn blijft, dan zou het nog kunnen dan? ik heb nml meestal fase van 10 of 11 dagen tot mn menstruatie.
Marb, superlief van je! Als het nu niet gaat lukken dan... \/ Nijntje, ik pendel ook helemaal niet meer hoor. Geloof er niet meer in. Tis wel raar, want je krijgt hele duidelijke antwoorden, maar ze kloppen gewoon niet altijd... Ook een lucky shot dus, net als zwanger worden! haha Djaar, ik ga mn best doen! 8-[ Anne, daar is nu nog nix over te zeggen meis. Zit nix anders op als nog ff afwachten! Kijk anders ff bij het tempkaartjes zwangeren- topic. Daar staan allemaal kaartjes van zwangere medestanders...
In het begin stuurde ik zoveel pendelaanvragen naar iedereen. Heb dus heel wat uitslagen staan. Opvallend was dat januari 5 meiden goed gependeld hadden. Voor maart heb ik er 4 staan, dus... Maar ik moet zeggen dat ik er ook niet in geloof, vond het gewoon leuk...
Goedemorgen meiden, @ Sammie, fijn dat jullie een gezellige verjaardag hebben gehad! @ Wops, wat schrikken zeg! Hopelijk wordt je niet ziek en heb je er geen last meer van gehad! @ Nijntje, mooi kaartje zeg! Als je eisprong wel eerder is geweest dan FF aangeeft, dan lijkt het erop of je twee tempstijgingen hebt gehad! @ Maar, jouw kaartje ziet er nu super uit met dat dipje! @ Marb, al weer bijna 30 weken zwanger Jeetje zeg, dat gaat hard! Alles goed met je? @ Djaar, nog steeds geen bijwerkingen gehad van de clomid? @ Anne, het kan nog alle kanten op met jouw kaartje, maar met zo'n kaartje kun je zeker zwanger zijn. @ Klussertje, hoe gaat het nu met jou? Geen bloedverlies meer gehad? @ Loe, succes vandaag! Ik denk aan je! Hopelijk is je temp ook nog hoog! @ All, fijne dag!
Nijn: Ik geloof ook niet heilig in het pendelen maar bij mij haden er 4 van de 6 dames voor februari gependeld en ze hadden gelijk.
De pendels die ik had gaven allemaal zwanger in 2008 aan, dat is niet gelukt. Niet dat me dat nu nog uitmaakt overigens
Dan maar twee eitjes... Het is inderdaad niet het meest duidelijke kaartje. Maar ik ben in ieder geval wel blij dat ik weer 'gewoon' een eisprong gehad heb (want dat is duidelijk met 36,8 ). Nu dus afwachten....
We hebben geklust op dag 17, 20, 22 en 24. Dus wat dat betreft zitten we redelijk goed, toch? En het schijnt dat je vruchtbaarder bent na een MK, dus dat zullen we dan zien
@ Maar: hihi, ja... Mijn duimen zijn magisch Heb er wel een goed gevoel over met die nieuwe avatar van je! En met dit weer moet toch iedereen zwanger zijn/worden?! @ Mosa: Ja, gaat hard he? Jij ook alweer 9 weken Het gaat helemaal goed, heb een kleine druktemaker in m'n buik. <--- zo doet ze de hele dag En komend weekend onze bruiloft! Gaat het met jou ook helemaal goed? Je had toch promotie gemaakt op je werk? Hoe bevalt dat?
Marb, komend weekend jullie bruiloft? Super leuk! Het is echt een hele mooie dag (ik zeg expres niet de mooiste dag van je leven, want die moet nog komen). Ik vind het jammer dat je, als het goed is, maar één keer in je leven trouwt... En al bijna 30 weken, toen ik hier net kwam kletsen was je nog geen 20 weken... Wat gaat het toch snel (behalve als je op de wachtbank zit...)
Nog ff door blijven duimen graag...! Ga je dit weekend trouwen?! Wat leuk! Vertel, vertel, vertel. Hoe gaat het worden...