Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    goedemorgen meiden!

@maar: wat ziet je temp er goed uit! hopelijk blijft het zo! :D

2. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Ik ben ook heeeel hard aan het [-o< Rebbel!

Ik moet zeggen dat mn boobies groter zijn met aders en ik vreet me suf!
    Ben aan het Sonja'en geslagen, maar das een crime. Wil eigenlijk maar 4 kilo'tjes kwijt hoor. Ben ineens geobsedeerd door eten, terwijl ik volgens Maarman normaal mn bord niet leeg krijg. Nu lik ik 'm nog net niet af...! Hoop dat het een goed teken is. :)

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey Maar, ik kan je de hand schudden, want ik heb op het moment ook alleen maar honger! Kan de hele dag wel eten, dus heb maar wat liga's en krackers in huis gehaald.

Hebben jullie trouwens ook last van de voorjaarsschoonmaak? Ben al 2 weken aan het poetsen en opruimen. Word zelfs een beetje gek van mezelf...

4. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Nijntje: hihi, nou toevallig trouwen wij 2 keer :D We zijn in januari op Bali getrouwd en komende zaterdag is de inzegening in de kerk en ons feest (voor 160 man :confused: ). Maar heb er superveel zin in en vind het ook wel heel speciaal om zwanger te trouwen (2 keer, haha)

@ Maar: ik blijf duimen tot jij die 2 streepjes op een test hebt staan, beloofd! Enneh... heel veel eten? Dat is zeker een goed teken. Ik las laatst mijn eigen posts hier terug in de week voor nod en toen vrat ik me ook helemaal scheel. Dus ik heb er echt vertrouwen in deze keer, jeeej!

5. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ik duim ook hoor! :D
    ik heb ook veel honger, alleen word ik misselijk als ik wat gegeten heb. daar heb ik bij milan geen last van gehad!

maar honger kan een goed teken zijn!;)

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Geluksvogel!
    En een groot feest, wordt echt een super dag!
    Trouwen op Bali met een speciale reden? Of gewoon omdat het super is?

Continu honger een positieve kwaal? Ik ben benieuwd volgende week...

7. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Nee, niet echt met een speciale reden. We zouden al naar Bali gaan en toen hij me ten huwelijk vroeg vonden we het wel een leuk idee om daar dan te trouwen :D

Enneh... Ik duim ook voor jou, hoor! Nog zo'n vreetzak, die moet ook wel zwanger zijn ;)

Meiden, jullie moeten roze de lente in! Wanneer gaan jullie een testje wagen?

8. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Nou Nijn, dat belooft wat!

Wij zijn sinds maandagavond ( :) ) begonnen met Sonja-en. Ik vanmorgen wegen---> 1 pond aangekomen! :evil: Niet leuk.
    Moet dus echt op gaan letten, gatverdamme.

9. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Skatje! Ik ga je posts ff terugkijken... ;)

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Oei, gaan Sonja-en en dan aankomen... oeps..
    Ik ben echt liga's en krackers aan het eten en moet mezelf soms streng toespreken om niks te eten....
    Ik zal dadelijk weer eens op de wii-fit gaan staan, kijken wat die aangeeft...

Ik ga trouwens maandag testen als ik dan nog niet ongi ben, dan zit ik ruim over mn langste cyclus heen...

11. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

hmm ik weet ff niet zo goed wat ik denken moet..... een innestelings bloeding hoelang kan dat duren? en gaat dat met wat bloed gepaard....
    ik heb naamlijk vannacht ineens wat bloed verloren (niet eens echt bloed het was meer heel donker rood slijm) daarna niets meer..... alleen daarnet om 10:00 ook weer maar ben verder gewoon nog misselijk en heb geen krampen of zo......

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Spannend, Klus...
    Geen idee hoelang een innestelingsbloeding kan duren, want ik heb er geen last van gehad...

13. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Ik weet het ook niet meis, maar als je er niet gerust op bent zou ik mn HA of gyna bellen...!

14. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Spannend hoor.
    Je kaartje is mooi stabiel!

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Zullen we samen april roze gaan beginnen?
    Vandaag tetsen zou ook wel leuk zijn... Mannetje bellen dat ik toch stiekem getest heb en dan 1 april....

16. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Ik weet het ook niet meis, maar als je er niet gerust op bent zou ik mn HA of gyna bellen...!
    =====
    maar heb het gistere ook gedaan en toen moest ik afwachten.... maar ik weet niet meer :( :(

17. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Lijkt me een goed plan om samen april roze te maken!

Ik ga strax mn baas al in de maling nemen.
    Ik laat een vriendin hierheen bellen over "de opdracht van morgen", maar die staat dus helemaal niet in de agenda! Hij is zelf nogal vergeetachtig, dus die gaat helemaal over rood strax... :evil:

18. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Probeer het vandaag dan nog ff aan te kijken. Sterkte!

19. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen allen, ben nog niet ongesteld......dan is vanaf vandaag mijn langste Lf. Goed he. Duim voor ons, vanmiddag moeten we naar de fert.arts.....

20. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Loe succes!

Deel Deze Pagina