Ik ben ook heeeel hard aan het [-o< Rebbel! Ik moet zeggen dat mn boobies groter zijn met aders en ik vreet me suf! Ben aan het Sonja'en geslagen, maar das een crime. Wil eigenlijk maar 4 kilo'tjes kwijt hoor. Ben ineens geobsedeerd door eten, terwijl ik volgens Maarman normaal mn bord niet leeg krijg. Nu lik ik 'm nog net niet af...! Hoop dat het een goed teken is.
Hey Maar, ik kan je de hand schudden, want ik heb op het moment ook alleen maar honger! Kan de hele dag wel eten, dus heb maar wat liga's en krackers in huis gehaald. Hebben jullie trouwens ook last van de voorjaarsschoonmaak? Ben al 2 weken aan het poetsen en opruimen. Word zelfs een beetje gek van mezelf...
@ Nijntje: hihi, nou toevallig trouwen wij 2 keer We zijn in januari op Bali getrouwd en komende zaterdag is de inzegening in de kerk en ons feest (voor 160 man ). Maar heb er superveel zin in en vind het ook wel heel speciaal om zwanger te trouwen (2 keer, haha) @ Maar: ik blijf duimen tot jij die 2 streepjes op een test hebt staan, beloofd! Enneh... heel veel eten? Dat is zeker een goed teken. Ik las laatst mijn eigen posts hier terug in de week voor nod en toen vrat ik me ook helemaal scheel. Dus ik heb er echt vertrouwen in deze keer, jeeej!
ik duim ook hoor! ik heb ook veel honger, alleen word ik misselijk als ik wat gegeten heb. daar heb ik bij milan geen last van gehad! maar honger kan een goed teken zijn!
Geluksvogel! En een groot feest, wordt echt een super dag! Trouwen op Bali met een speciale reden? Of gewoon omdat het super is? Continu honger een positieve kwaal? Ik ben benieuwd volgende week...
Nee, niet echt met een speciale reden. We zouden al naar Bali gaan en toen hij me ten huwelijk vroeg vonden we het wel een leuk idee om daar dan te trouwen Enneh... Ik duim ook voor jou, hoor! Nog zo'n vreetzak, die moet ook wel zwanger zijn Meiden, jullie moeten roze de lente in! Wanneer gaan jullie een testje wagen?
Nou Nijn, dat belooft wat! Wij zijn sinds maandagavond ( ) begonnen met Sonja-en. Ik vanmorgen wegen---> 1 pond aangekomen! Niet leuk. Moet dus echt op gaan letten, gatverdamme.
Oei, gaan Sonja-en en dan aankomen... oeps.. Ik ben echt liga's en krackers aan het eten en moet mezelf soms streng toespreken om niks te eten.... Ik zal dadelijk weer eens op de wii-fit gaan staan, kijken wat die aangeeft... Ik ga trouwens maandag testen als ik dan nog niet ongi ben, dan zit ik ruim over mn langste cyclus heen...
hmm ik weet ff niet zo goed wat ik denken moet..... een innestelings bloeding hoelang kan dat duren? en gaat dat met wat bloed gepaard.... ik heb naamlijk vannacht ineens wat bloed verloren (niet eens echt bloed het was meer heel donker rood slijm) daarna niets meer..... alleen daarnet om 10:00 ook weer maar ben verder gewoon nog misselijk en heb geen krampen of zo......
Spannend, Klus... Geen idee hoelang een innestelingsbloeding kan duren, want ik heb er geen last van gehad...
Zullen we samen april roze gaan beginnen? Vandaag tetsen zou ook wel leuk zijn... Mannetje bellen dat ik toch stiekem getest heb en dan 1 april....
Ik weet het ook niet meis, maar als je er niet gerust op bent zou ik mn HA of gyna bellen...! ===== maar heb het gistere ook gedaan en toen moest ik afwachten.... maar ik weet niet meer
Lijkt me een goed plan om samen april roze te maken! Ik ga strax mn baas al in de maling nemen. Ik laat een vriendin hierheen bellen over "de opdracht van morgen", maar die staat dus helemaal niet in de agenda! Hij is zelf nogal vergeetachtig, dus die gaat helemaal over rood strax...
Goedemorgen allen, ben nog niet ongesteld......dan is vanaf vandaag mijn langste Lf. Goed he. Duim voor ons, vanmiddag moeten we naar de fert.arts.....