Dat zou echt heel fijn zijn! 14 april... dan ben je dus 5/6 weken ofzo? Spannend hoor... En tsja... afgevallen... Ben sowieso maar 6 kg aangekomen en dat terwijl ik al niet zoveel woog (weeg nu 60 kg) En in principe zou ik juist nu heel veel moeten aankomen. Maar goed, meisje groeit goed en beweegt de hele dag dus ik geloof niet dat ze iets tekort komt. Ik eet ook gewoon/veel dus ik zou t niet weten. Zul je zien dat ik de komende weken nog 15 kg aankom
Ik heb net inderdaad je fotoboek bekeken en je was inderdaad behoorlijk dun met een mooie buik! Ach, het meisje is het belangrijkste en als je haar de hele dag voelt, is het prima, toch? Maar de komende tijd geen 15 kg meer aankomen, want dat zou wel erg veel zijn... Ik zou op 14 april inderdaad 5/6 weken zwanger zijn. Het is 6 weken en 1 dag na mn curettage. Zou wel een hele leuke verassing zijn, maar daar gaan we maar niet vanuit... Al willen we het wel super graag!
Spannend Nijn. Nog even volhouden! Marb, lekker gezonde instelling hoor. Ik hou daarvan. Gewoon je gevoel volgen en ik denk dat je vanzelf een gevoeletje krijgt als er iets niet goed zou zitten.
Bij jou is het ook spannend Maar, maar we hebben een deal! En daar gaan we ons aan houden! Hier is het zonnetje verdwenen en bij jullie?
I know, maar de vorige keer had ik ook zo'n mooi kaartje, maar stortte die ook in op het laatst. Ik hecht er dus maar niet meer teveel waarde aan. Dat voorkomt een teleurstelling enigzins. Maar...iedere ochtend toch weer spannend! Zonnetje is hier nog volop! Ik wil naar buiten! Heb zoooo geen zin meer om te werken!
en ook hier geen zin om te werken. helaas nu ook geen reden om voor werk naar buiten te gaan. Maar het is al weer bijna 14.00 dus de tijd kruipt voorbij en de werkweek is weer doormidden.
*breek ff snel in* Zaadonderzoek was bij manlief "prima" meer kon de assistent er niet over zeggen en er ligt nu een verwijsbrief voor de gyn. voor ons klaar ! *breekt weer gauw uit*
@ Maar, ik weet het nog van je vorige kaartje. Bij mij is het ook nog maar de vraag hoe het allemaal gaat lopen....Maar we hebben een deal! @ Djaar, mijn werkweek moet nog beginnen... @ Ilona, super dat de uitslag van je mannetje positief is! @ All, het zonnetje weet niet echt wat ie wil...
@Nijn; o jee, maar het is maar goed dat we werk hebben zullen we maar denken, het kan zo maar anders zijn volgende week.
Niks om je zorgen over te maken hoor. Door mijn CVS (chronische vermoeidheid) kan ik niet full time werken. Ik werk daarom part time aan het einde van de week. De ene week werk ik woe-do-vrij en de andere week do-vrij. @ Maar, ik heb net trouwens weer een halve komkommer naar binnen gewerkt...
Goed bezig! Ik mocht 2 boterhammen (volkoren). 1 met rookvlees en 1 met appelstroop. Maar ik snap nu wel dat je 2 liter water moet drinken. Dan heb je gewoon geen tijd om nog te eten...! Wha ha En die deal staat zeker. We doen het gewoon!
REBBEL GEFELICITEERD! Vandaag dag 8 van de cyclus. Tweede ronde met hormonen (gonal-f) en het eitje is al 22 mm. Dus ik moet om 18.00 uur de Pregnyl spuiten en dan springt het eitje na 32 tot 36 uur. Daarna weer een spannende tijd van ruim 2 weken! Daar zie ik wel tegenop, maar het kan niet anders!
@ Zeehondje, succes meid ik ga voor je duimen. Het klinkt zo erg positief. @ Klussertje, ik vroeg me af, gaan ze niet uitzoeken hoe het nou komt al die MKen? Ik hoop dat je het niet weer hoeft mee te maken. Dikke knuffel.
Ik voel me zo zwaar K..! Net in de bus werd ik ook weer helemaal niet lekker. Het gevoel kan ik het beste omschrijven als dat je lang niet hebt gegeten, dan voel je je ook zo raar. Nou zo voelt het ongeveer, ook een beetje braak-neigingen maar ik hoef het niet hoor. Ik ga denk zo maar even op bed liggen. Ik wil echt niet ziek worden, het is juist zo mooi weer. Heb ook geen trek in eten, en heb toch netjes vanmiddag gegeten wat ik anders ook doe. Sorry voor dit berichtje weer, wil niet klagend overkomen. Voel me alleen een beetje zielig en remi, mannetje is werken tot 23:50. Groetjes