Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    * Gaat er vandoor, spreek jullie vanmiddag!*

2. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Ik ben ook ontzettend vervelend!

Mijn bazen zijn gevlucht (lees: golfen) en de rest ontloopt me... hmmz :-k

3. Loe

Loe Niet meer actief

oooooooooooooooooooo djaarrrrrrrrrrrrrrrrrr! ik heb ook op de hema site gekeken! :oops: Domoor die ik ben. Sneaky ben jij! :)

Mosa, nou spannend, zie je al een buikje? :confused:

Salapio, hooooooooooooooooooi! hoest met mirre? :eek:

Sammie, dank voor je interesse. Ben je al zenuwachtig meid? Laat wat horen he hoe het is gegaan!

Marb en Maar, stelletje melige mafkeesjes :D

Ilona, en ............en? Wanneer kun je terecht?

At all, zie mijn tempkaartje, durfde niet nog een keer te tempen, want als ie dan op 37.1 staat word ik harstikke ongesteld. Ik gok erop dat ik vandaag ongesteld word. Moet ik op zaterdag gaan prikken, nou ja, gelukkig kan dat........zeg........als 11-12 dagen LF goed is dan heb ik liever niet zo lang meer hoor........dan krijg ik helemaal zo'n lange cyclus......zouden die stokken dat horen als ik dit zo typ? Beetje doorwerken kan geen kwaad hoor ;) Daarom heeft ze die linker gister eens even goed toegesproken (die verstopt zich altijd). Zo........voelde m nog zitten onderweg :) (weet ik eindelijk waar hij zit) oja, echt niet in mijn liesdubbeldambreuknavelzakje.................iets hoger........ :)

4. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Maar: Hihi, tis vast een hint. :p

*stopt met spammen in een topic waar ze uberhaupt niet eens thuishoort*

5. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Waar ik al een dag heel bang voor was is vannacht gebeurd :cry: toch is het weer misgelopen..... ik hoop maar snel dat het ziekenhuis ons helpen kan..... tot die tijd doen we gewoon klussen als we zin hebben....niets tempen.... ik blijf jullie wel volgen dus jullie zullen me geregeld zien maar niet dagelijks.... ik ben er nu gewoon klaar mee. het liefst wil ik lekker de bossen in of zo om ff lekker te janken maar ja met een gips pootje gaat dat niet gemakkelijk. meiden...... sorry voor dit echo berichtje.....
    oja de mensen die ook bij begin medische mallemolen 2009 zitten zullen me wel wat vaker zien.

Moos schat ik hoop dat je kleintje lekker door groeit en over een kleine 8 maanden een mooi wondertje vast mag houden

voor de meiden op het wacht bankje suc7

de meiden op ei jacht zoek goed he miss is de paashaas er mee vandoor

xxxxxx Deeske

6. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Nee he Klussertje .... ik wens je heel veel sterkte toe meid.

7. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Klus; wat vervelend voor je, ik hoop dat het snel weer beter met je gaat en het de volgende keer wel raak is.

@Loe en Mosa; grappig dit is de eerste keer dat een 1 april grap lukt hahaha, is ook te simpel natuurlijk met meiden waar de hormonen rondgieren en die een soort van gokverslaafden zijn hahaha

Voor de mannen; echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen !

8. Klussertje80

@Klus; wat vervelend voor je, ik hoop dat het snel weer beter met je gaat en het de volgende keer wel raak is.
    ====
    ik hoop het ook en de volgende ronden zal wel met medische hulp zijn.... alleen lukt het toch niet

9. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Ah Deeske, wat ontzettend verdrietig voor jullie!
    Ik hoop idd dat het ziekenhuis nu iets gaat ondernemen, want dit is toch niet normaal.

Heel veel sterkte meis!

10. Klussertje80

Ik hoop idd dat het ziekenhuis nu iets gaat ondernemen, want dit is toch niet normaal.
    ---------
    Ik denk dat het aan het zaad van mijn man licht dat die niet sterk genoeg is om helemaal door te dringen in het eitje of zo iets.
    Maar goed 7 april gaan we de uitslagen krijgen van de zaad onder zoeken. dan krijgen we ook te horen welke mogelijk heden er zijn voor ons.

11. Loe

Loe Niet meer actief

Djaar........................hahaaaaaaaaaaaaaaaaa...............jee, wist niet dat jij zo'n grapjas was! Ik ga m direct vertellen aan mijn vriend, die staat buiten heel stoer stenen te sjouwen, maar die bijen kunnen er dan ook nog wel bij! Toch?

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @ deeske; :( Heel veel sterkte en succes gewenst!

13. Loe

Loe Niet meer actief

Deeske, sterkte hoor.

14. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    ben ook helemaal niet grappig :rolleyes: maar ik heb een vreemd gevoel voor humor op mijn betere dagen joehoe!

15. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Ja, maar blijkbaar vindt er toch wel een bevruchting plaats, maar houdt het niet. Ben benieuwd.

16. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Zit iedereen op het terras of zo...? :(

17. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Druk aan het werk ;)

18. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Klus,

Nee he meis...

Dikke knuffel!

Hier net terug van de FA en ze was erg vriendelijk en heeft alles goed uitgelegd en doorgesproken.
    Bloeduitslagen waren allemaal goed, hormonen goed,schildklier goed en geen geslachtziektes(had ook niet anders verwacht :) ).
    Maandag eerst follikelmeeting, daarna ovulatietesten van het ziekenhuis ( weet iemand toevallig of je die zelf moet betalen? ) en in de loop van de week als er een eitje te zien is een samenlevingstest.
    Mocht het deze ronde niet raak zijn, dan volgende maand Clomid.

19. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Dat klinkt als een fijne ervaring.

In ieder geval fijn om te weten dat je serieus wordt genomen en dat er nu wat gaat gebeuren. En op korte termijn al!

Spannend hoor Sammie!

20. woops

woops Niet meer actief

Hoi meiden,

Wat is het toch geweldig weer he.
    Ik ben al afgewerkt en ga nu naar m`n vriendinnetje met haar dochtertje. :)
    Misschien gaan we wel even wandelen.
    Ik ga in ieder geval even genieten van haar baby-tje. ;)

Groetjes

Deel Deze Pagina