Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woops

woops Niet meer actief

@Loe,

Dikke knuffel meid.
    Hopelijk zet het niet door en is het gewoon een tussendoorbloedinkje, wat je wel eens hoort als je zwanger bent.
    Misschien tegen beter weten in, duim ik nog steeds.

Groetjes

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ MP, fijn dat het je lukt positief te blijven, maar wat balen dat de afspraak verzet is :(
    Ik hoop ook dat ze gelijk actie gaan ondernemen bij je, op zo'n manier is er ook echt niets aan!
    Met mij gaat het goed, nog steeds veel honger en moe maar verder heb ik absoluut niet te klagen!

@ Kweb, o ja, jullie gaan naar Peter Powers?! Maar bedoel je dan naar de opnames van het televisieprogramma of heeft hij ook echt een show?
    Wel leuk in ieder geval!

@ Nijntje, spannend hoor! Je wilde, als je zolang zou kunnen wachten, maandag testen toch?

@ Loe, o jee, dat klinkt niet goed :( Wat stom zeg! Ik blijf ook nog doorduimen, maar ik heb er een hard hoofd in :(

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zwaait vanaf meeleesbank

KNUF voor Klus, MP en Loe ...

Spannend voor Nijn en Maar en ik duim ook voor alle rest natuuuuuuurlijk :D

(met Mirre gaat het super ... ze heeft vandaag heerlijk in zandbak gespeeld, met water gekliederd en in dr blote kont rond gescharreld. En dan wil ik wel weer even 15 maanden zijn hoor :D)

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Wat omschrijf je dat ontzettend lief :)

Weltrusten allemaal, ik duik zo lekker met mijn boek mijn bedje in!
    *BLAAS* *BLAAS* om alle tempjes hoog te houden!

5. woops

woops Niet meer actief

Goede morgen dames,

Ik heb gratis vip gekregen van FF, wel lief. :)
    M`n temp. is ietjes omhoog gegaan. :)
    Ga vandaag gewoon van 7 tot 16 uur werken. 8)
    Het blazen is dus bij mij gelukt Mosa, erg bedankt. ;)
    Wat klinkt dat inderdaad lief van Mirre, lijkt me zo heerlijk als je zo`n kleintje hebt rond-scharrelen. :oops: M`n kinderwens wordt met de dag met de minuut met elke seconde heftiger.
    En vooral als ik dan kleintjes zie, dan smelt ik zowat weg. :)

Zo nu weer met beide benen op de grond en aan het werk. :(

Iedereen een fijne dag.

6. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Oke, nou dan zal het in ons ziekenhuis wel anders zijn ;)

7. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Maar: joehoe?! Kom ik speciaal even spieken vandaag nog (moet straks weg om m'n jurk op te halen) en dan ben je er nog niet! :(

8. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

WAAROM DOET ME LICHAAM RAAR?
    gisteren dacht ik werkelijk van het is game over geen kleintje meer in mij..... maar nu ben ik nog steeds misselijk me (.)(.) doen zeer en ik verlies geen bloed meer. (ik had gistere wat meer rood vloed dan de dagen ervoor..... maar niet eens echt krampen/wel een zeurend gevoel lijkend op kramp..... maar nu zojuist helemaal niets meer geen bloed niets niet ja watb bruin zooi...... dus er is volgens mij nog niets afgekomen... zal het dan toch nog zo zijn dat ik wel gewoon nog zwanger ben maar dat me bm zich schoon heeft gemaakt van oud bloed?)
    =====
    wie kan me helpen?

9. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Klus; ik zou willen dat ik het wist maar helaas.

@all; temp is gelijk gebleven aan gisteren. En gelukkig is het vandaag een zonnige dag en al vrijdag dus morgen ga ik dan eindelijk zien of de clomid nu wel z'n best heeft gedaan. (wij in elk geval wel haha)

10. Klussertje80

@Klus; ik zou willen dat ik het wist maar helaas.
    =====
    maar wat zou jij denken?

11. Klussertje80

ff ziekenhuis gebeld..... moet voorlopig ff rustig aan gaan doen en vooral niet stressen. zolang ik geen stolsels verlies zit het nog steeds waar het hoort te zitten....... dus wss toch nog zwanger

12. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Klus; heel eerlijk (niet boos worden) denk ik dat je toch gewoon ongesteld bent geworden maar dan gewoon wat later dan anders. Ik twijfel aan het verlies van een kleintje, mede omdat het jou wel heel vaak overkomt.
    Er zit vaak verschil tussen de cyclussen (aantal dagen). En ook een ongesteldheid is niet altijd hetzelfde. Ook ik heb wel eens dat ik wat bruin heb dan helder een dag niets en dan weer bruin en zet het ineens door. De andere keer is het van het ene op het andere moment helder rood en gewoon 5 dagen super heftig. Ik denk dat de hormonen en ook de gedachten heel erg van invloed zijn op je lijf.

Ik hoop dat je het begrijpt. Zoals gezegd ik bedoel er niets kwaads mee. Je vroeg me duidelijk om mijn menig en dit is hem, heel eerlijk en recht voor zijn raap. Sorry.

13. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Ik kan toch eerder bij de FA terecht ... mag nu 28 april komen ipv 7 mei :)
    Manlief kwam er gister achter dat hij die week in belgie zit !

14. Klussertje80

Djaar ik word er niet boos om absoluut niet. ik ben blij dat je eerlijk je mening geeft. ik wacht wel gewoon af wat er gebeuren gaat.....

15. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Dit is wat ik ook al een tijdje dacht, maar niet durfde te zeggen om niemand te beledigen.

Klus, het is echt niet verkeerd bedoeld, maar ben het toch met Djaar eens.

16. Klussertje80

Sammie ook op jou word ik niet boos en op iedereen die deze gedachtes heeft want ik kan er niet boos om zijn.... iedereen mag zijn menig hebben! we kennen elkaar niet in prive dus je weet niet wat een ander mee maakt buiten de verhalen die je leest. En ik weet dat het vaak is voor gekomen bij mij.... maar ik weet ook dat dit wel de eerste echte is die zelfs een gyno aan de hand van een test heeft goed gekeurd!

17. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0

thnx voor die reactie. Ik heb inderdaad wel onthouden dat de gyn de test ook heeft beoordeeld. Ben dus ook benieuwd wat er gaat gebeuren nu met je in de mmm, wellicht meer onderzoeken gericht op miskramen ?!
    Ik wens je in elk geval suc6 en sterkte

18. Klussertje80

thnx voor die reactie. Ik heb inderdaad wel onthouden dat de gyn de test ook heeft beoordeeld. Ben dus ook benieuwd wat er gaat gebeuren nu met je in de mmm, wellicht meer onderzoeken gericht op miskramen ?!
    Ik wens je in elk geval suc6 en sterkte
    =======
    ik ga dat wel laten uitpluizen. waarom het zovaak anders loopt dan verwacht.... de moeder van een vriendin van mij zegt wat het ook wezen kan is dat me lichaam heeeeeeel vijandig is en zodra er iets zich wil vast nestelen er meteen antistoffen worden aangemaakt....zodat de bm wand niet fijn aanvoelt waardoor het dan weer loslaat

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Klus,

Zeg ook niet dat je nooit een miskraam heb gehad meis, maar het is zo vaak al gebeurd bij jou.
    Hoop natuurlijk dat je snel een goede zwangerschap mag voldragen.

20. Klussertje80

Lieve schatten ik ga naar boven ik ga zo draaien met een vriendin van mij voor internetradiozeeland.nl als je wil kan je daar verzoekjes inzenden :)

Deel Deze Pagina