Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Fijn Loe, dat er inderdaad vooruitgang in jullie onderzoeken zit nu! Wat denk je zelf dat er mis zou kunnen zijn?
    Jammer van je negatest!

Wops; gelukkig ben je niet ziek geworden, hopelijk is het wel een goed teken geweest (even misselijk bij innesteling ofzo, zou leuk zijn hè?)

Maar; sorry, denk dat ik even wat gemist heb. Wat was er afwijkend aan je uitsrijkje?

Ilona, hopelijk kunnen jullie snel terecht!
    Ah, 7 mei, nog even geduld maar gelukkig hoeven jullie gaan maanden te wachten. Hé, fijn een ruime week eerder, super.

Jeetje Klussertje, wat is dit k u t zeg voor je. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt. Sterkte en een dikke knuffel
    wat lees ik nou hierna, wat een onzekerheid zeg. Kan je niet naar het ziekenhuis bellen?
    En dat heb je al gedaan, haha, goed zo. Ik hoop dat ze gelijk hebben en dat je kleintje er nog zit en dat het nu ook blijft zitten. Doe inderdaad maar heel rustig aan!

sammie, fijn dat het goed is gegaan in het ziekenhuis en je klinkt erg positief. Hopelijk is je test ook snel positief

In ons ziekenhuis zijn alleen maar gyn's. Ik heb geen fert.arts gezien tot nog toe.

2. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Goedemorgen lieve mEIden!

Temp is 0,1 gr gestegen!

Had zooo heb idee dat ik ongi ging worden gisteravond... Hele avond steekjes links en rechts gehad en 1 natte bedoeling daar beneden, zeg maar... :oops:
    Was dus best verrast vanmorgen!

Meiden, sorry, maarik ga gauw. Ga mn huis in voorjaarsstemming maken. Vond gister nog 50 euri aan waardenbonnen... \:D/

Tot later!

XXXX

3. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Oh zeehondje, ik had PAP3a getest. (onrustige cellen).

Maar denk zelf dat het nix is hoor. Zal wel van al ons gesex zijn! haha

4. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Maar; jij hebt gewoon een zwanger kaartje ! Veel plezier met je waardebonnen en maak er een mooie dag van !

5. Loe

Loe Niet meer actief

He Djaar, maar en de rest (dat rijmt, dat eerste dan he!) goedemorgen!

Ik ben ongesteld en niet zo'n beetje ook............gisterenavond half twaalf. heb tot half drie wakker gelegen van de krampen, pff. Tis vrij heftig. Ik wist wel dat het kwam hoor, maar ben toch wel teleurgesteld......logisch denk ik. Nou ja, nu op naar cd 4 en bloedprikken, dat gaat de molen beginnen.

Groetjes van dubbel hangoog Loe

6. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    *Knuffel* Vraagje, was deze ongi wel of niet opgewekt met bijv. provera ? En waarom op dag 4 bloedprikken, ik heb altijd gedacht op dag 3 en 10 bij de eerste cyclus onder de gyn.
    hoop dat je je snel weer wat beter voelt.

7. Loe

Loe Niet meer actief

Hoi djaar, nee geen provera hoor, gewoon met niks zeg maar......
    Prikken moet eigenlijk op cd 3 ja, maar in principe tussen cd 2 en cd 4. en aangezien ik vandaag ongesteld ben geworden, is het zondag cd3...........kan ik dus niet prikken. Dus ik moet ofwel morgen gaan, of maandag............denk dat het niet uitmaakt. Of is cd2 beter dan cd 4?

Cd 10 hoef ik niet te prikken. Moet bijhouden wanneer ik denk dat ovulatie gaat plaatsvinden mbv ovutesten. Dan moeten we klussen en moet ik de volgende dag komen voor een samenlevingstest en wordt er een follikelmeting gedaan. tis erg moeilijk voor mij schatten, omdat mijn eisprong telkens wisselt. Daarna, na een week na mij eisprong, moet ik weer prikken en dan op progesteron (of ik dus een eisprong gehad heb). Dus ik moet drie keer komen deze maand. jij dan?

groetjes

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Loe,

Dikke knuffel meis!

Maar dag 4 bloedprikken?

Bij ons is het dag 3 en 10...

9. Loe

Loe Niet meer actief

ja maar ik kan op zondag toch geen bloedprikken...............

10. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Bij ons volgens mij wel :rolleyes:

11. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Loe; dan inderdaad op dag 4 lijkt mij. Vreemd dat je zelf in de gaten moet houden wanneer je eisprong is. Ik moet gewoon standaard op dag 10 voor een echo en daarna om de dag of om de twee dagen tot dag 21 ofzo. Is wel overal anders.

12. Loe

Loe Niet meer actief

ja dat weet ik ook niet waarom. Omdat het zeker is misschien dat mijn ovulatie eigenlijk nooit op dag 14 valt...........eigenljik wil ze dus dat ik dat zelf in de gaten houd, zodat ze kon zien of er een echt een groei van het follikel te zien was. Nou ja, hopelijk valt dat niet op zondag!

13. woops

woops Niet meer actief

@Loe dikke knuffel. :cry:

Ik heb maar 3 uurtjes gesnipperd, wat een weer zeg, heb al lekker buiten gezeten. :)

@Maar29 volgens mij heb je een zwanger-temp-kaartje. ;)

14. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    zwangerschapspagina gaat dit weekend verhuizen, moeten we een heeeeel weekend zonder :(

En dan horen we pas NA het weekend of Maar zwanger is ... ik hoop het zoooo voor je !

15. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    ik heb het inderdaad ook gezien. wat zullen we maandag veel te melden hebben en bij te lezen. Gezellig. Gelukkig wordt het mooi weer en heb ik genoeg leuke dingen om te doen.
    Ik wens jullie dan ook een fijn weekend en tot maandag!

16. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Ik wens ook iedereen een heel fijn weekend en tot maandag !

Owja je kan wel gewoon de stie blijven bekijken las ik, dus kunnen we wel Maar der tempkaartje in de gaten houden :)

17. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Loe, snap dat het balen is meis.
    Je weet ergens dat het gaat komen, maar stiekem heb je toch hoop... heel begrijpelijk!

Djaar, Ilona & Wops, ik hoop zo dat jullie gelijk hebben, maar ik heb er een hard hoofd in. Denk dat mijn temp morgen naar beneden stort. Vorige ronde pas op 14 dpo!

Vandaag lekker geld uitgegeven en een heeel leuk (fucsia) tafelkleed gekocht, plantjes in allemaal kleuren, en (hoe afgezaagd) een paastak met allemaal kitcherige eitjes!
    Maarman schrikt zich kapot strax...! haha

18. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hey meiden,

Ik plaats ook nog maar even snel een berichtje voordat het forum dicht gaat.

Loe, meis wat zeg je nou? ONGI ! Potverdikkie, dat hadden we niet afgesproken. Maarja, nu het dan toch zo is.....................Kom er maar bij :)

Maar, ik vind ook dat jij een heel mooi kaartje hebt, maar ik ben voorzichtig met mijn uitspraken sinds mijn laatste kaartje. Het kan alle kanten op. Ik zal natuurlijk heel hard duimen.

Wops lekker hoor een paar uurtjes gesnipperd, moet kunnen met dit weer.

Ik heb vandaag hard gewerkt: 72 stuks retourgekomen facturen verwerkt en 51 mails beantwoord. Ik vind dat ik mn weekend wel verdiend heb :) Ga straks maar gelijk mn weekendboodschappen doen, dan hoef ik er morgen niet perse voor de deur uit.

Vanmorgen een dipje gehad naar 36.4, maar verder gaat alles lekker. Op naar mn ei, maar dan duurt nog zo lang.

19. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

@ Loe, dikke knuffel! Balen dat je ongi geworden bent, maar zeker dat het dan zo heftig is....

@ Maar, we hebben een deal! ;)

@ Marb, een super mooie dag morgen!

@ Klus, positief blijven! Misschien morgen een testje doen om te zien of het nog steeds positief is?

@ All, mijn temp is weer gestegen! 37,0 en dat is maar één cyclus eerder voorgekomen en toen was het raak! Ben vandaag trouwens flink misselijk geweest, maar dat komt misschien ook wel door de warmte...
    Ik zei inderdaad dat ik maandag wilde testen, maar misschien toch morgenvroeg. Even overleggen met het mannetje...

Heel fijn weekend allemaal!

Liefs, Nijn

20. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Wil jullie allemaal nog een fijn weekend wensen en tot maandag, als de site het weer doet!

* Zwaai, zwaai!*

Deel Deze Pagina