wel rustig hier, vind je niet?? Zal iedereen al in de zon zitten?? ======== of lekker aan het uitslapen
Ricmar, dat ziet er goed uit!! Nu volhouden!!! Aan het werk kan natuurlijk ook, was ook maar een grapje, want het zonnetje schijnt hier (nog) niet echt...
@ Ricmar, mooie stijging zeg! Laat je temp nu maar weer stabiel blijven! @ Nijntje, wat een apart kaartje heb je toch! Ik ben erg benieuwd naar morgen! @ All, vervelend dat veel banners het nu weer niet doen, dat was de vorige keer in het begin ook zo.
Maar je kunt wel zien dat het een schitterende dag gaat worden Ik ben wel vrij, dus daar ga ik straks lekker van genieten!
Goeiemorgen meiden Nijn: Ik denk dat het stil is omdat iedereen op een oor ligt Bij de voormalige tempmeiden is het nog stiller dus ik kom hier even kletsen. Jou temp is een beetje raar aan het doen, je zou verwachten dat je ongi door zou zetten. Mosa: Mijn mooie banner deed het ook niet meer. Ik kreeg de melding dat de afbeelding niet hoger mag zijn dan 100 pixels dus als je de tekst onderin weg haalt dan past hij wel. Maar ja zo vind ik hem niet zo leuk. Ricmar: Mooi temp hoor!! Het zonnetje schijnt hier volop!! Ik ben aan het wachten op mijn nieuwe fiets. Hij zou tusen 8:30 en 11:30 worden bezorgd. En dan maar even uit gaan vogelen hoe die in elkaar gezet moet worden.
Tja, ik snap er ook niks meer van.... We zullen zien hoe het gaat lopen. Disndag in ieder geval naar de gyn. Ik ga dadelijk ook lekker het zonnetje in, want ook ik heb vandaag een dagje vrij
@ Sheann, leuk dat je nieuwe fiets vandaag komt! Kun je hem gelijk uitproberen! Ik heb de banner ook maar even op jouw manier gedaan. @ Nijntje, veel plezier in het zonnetje!
Mosa: Het is zeker een mooie dag om hem uit te proberen en ik heb ook de hele dag vrij. Is jou mannetje alweer terug of heb je nog lekker overdwars kunnen slapen?
@ Sheann, morgen komt hij weer thuis, dus nog één nachtje Ik heb wel heerlijk geslapen, normaal heb ik het de laatste tijd veel te warm. Lekker dat je ook vrij bent! Ik vind de vrijdag toch wel een heerlijke dag om vrij te zijn hoor!
Goede Vrijdag allemaal, M`n ongi is niet doorgezet, ook geen spotting te zien. Helemaal niets van rood/bruin of roze. Temp. is gelijk gebleven.(36,9) Er zit niets anders op dan wachten en ga er maar vanuit dat ik toch lange lf blijf houden. Dus Zondag of Maandag m`n nod. Als ik weer thuis ben kan ik alles weer in m`n onderschrift zetten. http://vanliemde.babysite.nl Op m`n site zie je m`n kaartje in m`n dagboekje.
Zo ik ben ook maar eens weer van avi veranderd.... nu alleen me ticker nog.....wist de site van moos niet meer
@ Wops, vreemd dat het niet doorgezet heeft! Als je dan toch ongesteld moet worden, doe dan een beetje snel voor die kortere lf! Ik hoop dat je snel meer weet! @ Klussertje, als je op het bannertje van Sheann of mij klikt, kom je op die site. Alleen degenen met tekst kunnen (nog) niet.
@ Wops, balen dat het niet doorzet. Al dat onzekere gedoe, daar hadden we niet mee gedeald @ Sheann, vanmiddag meteen uitproberen die fiets!! @ Mosa, nog lekker één nachtje alleen/overdwars in bed. En dan morgen weer lekker saampjes... Meiden ik ga nu even naar de winkel (oa. een zwanerschapstest halen) en dan spreek ik jullie vanmiddag!! Liefs, Nijn
Dat had ik ook, maar je moet in plaats van de eerste optie (je laatste menstruatie) de tweede nemen (wanneer je uitgerekend bent). Bij de eerste optie krijg je tekst onder je banner, die doet het (nog) niet. Bij de tweede krijg je een banner die aftelt (die heb ik dus nu) en die doet het wel. Ik weet niet waarom de eerste het niet doet, maar de vorige keer duurde het ook even voordat alle banners het weer deden. @ Nijntje, veel plezier en tot later!