Hi meiden, echt balen dat alle laatste berichten zijn verwijderd. Deze keer dan ook alleen even een berichtje over mezelf. Zit in de tweede ronde met hormonen, maar heb eigenlijk vanaf het begin al het idee dat deze ronde niet onze ronde is/wordt. Moet nu nog ruim een week wachten en heb totaal nog niks gevoeld. Dus.... Ik ben een beetje minder hier op het forum, omdat ik heb gemerkt dat dan de tijd sneller gaat. Maar ik laat jullie natuurlijk alles weten over de (hopelijk niet) volgende ronde. Liefs en knuffel voor iedereen hier! p.s. is het bij jullie ook zo dat de banner niet klopt. Eerste dag was 25 maart en dan zou vandag dag 18 moeten zijn (ook bij FF). Hier staat dat ik op dag 17 zit. Raar hoor!
o sorry Mosa, zie net dat we dezelfde achtergrond hebben! Oeps...............sorry meid, is t erg als ik de mijne toch houdt? ik vind m zo lief met die aapies
Ja lieverd dankje wel dat je er voor me wilt zijn doet me goed hoor. Ik laat je weten hoe het bij de gyn was, schiet nu op hé . Ik probeer positief te blijven (ookal is het soms ff moeilijk) en andere dingetjes te doen dan hier steeds kijken (ook moeilijk hihi ).
Hallo meiden, Ik ben vet ongi geworden, dus m`n probleempje met het drinken tijdens het Pasen is helemaal opgelost. Ik heb trouwens een hele nette lf gekregen nu 14 dagen, ik ben er toch een beetje trots op. Heb ook voor de 1e keer m`n eisprong gevoelt. Ik hoop dat dit alles gewoon een goed teken is en dat m`n lichaam helemaal klaar is om zwanger te gaan worden. Ronde 12 is onze ronde en we gaan er weer voor. Iederen veel succes.
Hoi meiden, @ Nijntje, jouw temp ziet er inderdaad niet uit als een zwangerschapstemp Wel vreemd dat je niet ongesteld wordt dan! Misschien toch voor de zekerheid binnenkort een testje wagen? @ Zeehondje, jammer dat je er geen goed gevoel over hebt! Hopelijk heb je het mis! Ik snap wel dat je minder hier bent als de tijd dan sneller lijkt te gaan. Je moet ook doen waar je je zelf prettig bij voelt! Als we maar af en toe een update krijgen, zijn we tevreden @ Loe, maakt toch niets uit, dezelfde achtergrond! Ik vond deze wel wat voor het voorjaar. Hoe gaat het verder met je? Hoe is het met je mond? @ MP, het schiet nu inderdaad op voor je! Maar dat is alleen maar goed, want dan gaan ze er vast voor zorgen dat jullie ook een kans krijgen! Maar evengoed is het heel spannend natuurlijk! Komt vast allemaal goed! @ Wops, toch ongesteld geworden Toch jammer, maar het zag er al wel naar uit. Dubbel genieten van Pasen en wie weet is je lichaam er nu écht klaar voor! @ Sammie, zou mooi zijn vandaag je eisprong! Op welke dag zit je? Verandert je lf eigenlijk ook door clomid of dat niet?
Mosa, Zit vandaag op dag 20, maar heb nog geen clomid . Mocht 't deze ronde niet raak zijn krijg ik dat volgende ronde.
he meiden, ik ben er hoor!! was super druk gisteren en vandaag de fm, de boodschappen en daarna ben ik gecrasht op mijn bank. Flink geslapen en gedroomd hahaha. Vanmorgen was mijn temp ineens laag (0,4 lager dan normaal) en aangezien we donderdagnacht nog geklust hadden, heb ik toch mijn mannetje gewekt (om 7.30) en gevraagd nog een klusje te klaren voordat we aan de dag gingen beginnen. Nou we hebben flink ons best gedaan en ik ben braaf 40 min met een kussen onder de kont blijven liggen hahaha. Toe snel douchen en op naar de echo (de gyn moest eens weten haha). Resultaat daar was een bmslv van 7 mm en een follikel van 16x22 dus gemiddeld 19 mm, klaar om te springen dus!! Maandag ga ik weer terug om te kijken wat er met mijn paasei gebeurd is. Nu nog even afwachten wat mijn temp morgen doet en natuurlijk nog een klusje voor het paasontbijt. @Wops; jammer van je ongi maar drink er maar een op de volgende ronde !! @Sammie; op voor dat paasei @MP; ik volg je en leef met je mee. @Maar en Mosa; thnx for thinking of me !!! @ All; *KNUFFEL*
@ Sammie, Good luck! Hopelijk heb je geen clomid nodig en heb je deze ronde geluk. Daar duim ik voor . @ Mosa, Ga er vanuit dat alles goed komt. Heb nog helemaal niks gekocht voor de toekomst, dus geen kwade goden . Ik vind dat trouwens altijd zo mooi om te lezen, het onderschrift in je ticker. Met 11 weken past je beeb in je hand, gek idee is dat. @ Djaar, Whoohoo spannend met je ei! Good luck meid!! Duim ook voor jou!
@ Sammie, sorry, dan was ik in de war! Dan is dag 20 nog best netjes voor een eisprong toch? Hopelijk heb je de clomid niet meer nodig! @ Djaar, mooi zo! Fijn dat hij nu snel gaat springen! En dat op dag 17, best netjes! Gelukkig slaat deze dosering tenminste wel aan! Hopelijk wordt het een superpaasei! @ MP, ik vind de onderschriften onder mijn banner ook erg leuk hoor! Ben telkens al weer benieuwd naar de nieuwe tekst. Dat hij nu in mijn handpalm zou passen vind ik wel een erg raar idee, maar volgens mij is hij nog wel iets kleiner. Maar hij groeit nu ongeveer 1 cm per week, dus best hard.
Djaar, mooi dat je ei zo groot is! Maar je bmm slijmvlies moet toch dikker zijn? Tenminste mijn gyn zei toen ik 11 mm had, het liefst wat dikker, vroeg net mijn vriend of hij het nog wist, hij zei rond dat de gyn had gezegd rond de 15 mm. Weet natuurlijk niet wat jouw gyn vindt, en wil je alleen helpen hoor (vat het niet verkeerd op!), maar misschien nog s vragen de volgende keer? Mosa, zou best kunnen hoor je handpalm! Spannend he! Mijn mond: gaat best ok. Net een paar hechtingen d'r uit gewurmt met mijn tong haha.. Ben alleen echt ziek, snotverkouden om precies te zijn. Dikke sjaal om mijn nek, hoop dat t snel over is. Heb vandaag nog antibiotica gehad, dus hopelijk gaat het binnen een paar dagen weg. Heb er echt genoeg van. Vanaf maandag ga ik ovutestjes doen....... Sammie, ik duim voor je. Nijn, hoop dat rood in bruin verkleurt! Als morgen de zon schijn, ga ik er ook eens voor zitten
He Djaar, klopt niet hoor wat mijn gyn zei (die vorige, ben blij dat ik dan die niet meer heb, ook om deze reden). Lees dat: 'Uit studies is gebleken dat de meest optimale dikte van het baarmoederslijmvlies 7-13 mm is.' Dus jouw bmm slijmvlies is hartstikke goed! En die van mij de ronde in oktober dus ook toen hij zei dat het te dun was, namelijk 7 mm. Is dus niet te dun! =D>
Goeiemorgen mEIden! MP, ik kom je ff een ontzettende lange,dikke knuf geven. Voel zo ontzettend met je mee! Hou je taai meis. Djaar, goed nieuws! Jij krijgt zo'n onwijs groot paasei en met al dat klussen kan het bijna niet meer missen toch?! [-o< Sammie,
Een goeie paasmorgen allemaal! Mijn temp is als een baksteen gedaald Ik heb al mijn temp kaartjes eens vergeleken, ook die van de vorige keer toen ik zwanger probeerde te worden, en 1x is mijn LF stabiel geweest, steeds 37 en dat was de keer dat ik zwanger was. Dus als ik zo'n schommelende temp heb in mijn LF dan ga ik er voortaan maar vanuit dat het niet raak is. Op naar de volgende ronde!
Heppie peasdees allemaalvandaag word voor ons een dagje efteling..... zolang ik me goed voel.....gewoon lekker rustig aan doen.... @ loe voor jou is er maar 1 oplossing deze dagen dat is KLUSSEN @ djaar goed zeg dat je eitje mooi gegroeit is...... verder ben ik alles kwijt dus zeg ik weer gedag. xxxxxxxx Deeske
Goedemorgen! Of ik lees het verkeerd of jullie . Djaar heeft toch een ei en niet Loe? Djaar, Veel klusplezier! Heb een vraag verlies nu een paar dagen doorzichtig rekbaar maar dun slijm, is dit van mezelf of van het klussen?
Pff ik weet niet wat ik er van moet denken zit op dag 8 na ei en had vanmorgen roze, (na gemeenschap (schaam)) is nog veel te vroeg voor mijn duivels... Kan natuurlijk innesteling zijn? Maar gezien de temp geloof ik daar niet zo in..