Sammie, ik denk ook dat ze djaar bedoelen hihi Maar ik voel me ook aangesproken hoor, vanaf vandaag maar weer de daad bij het woord gevoegd en vanaf nu om de dag! (ziek of niet ziek.........) Hahahaa, heb het me toch maar aangetrokken
Hoi meiden, @ Loe, fijn dat het wel gaat met je mond, maar vervelend dat je ziek bent! Hopelijk knap je inderdaad snel op, vooral nu je weer richting je ei gaat! @ Susan, dit lijkt me inderdaad geen goed teken Jammer hoor, je kaartje was tot vandaag erg mooi. De hoeveelste ronde was dit eigenlijk voor jou? @ Sammie, ik zou het niet weten van je slijm @ Ricmar, toen je zwanger was, had je ook een innestelingsbloeding toch? Dus het zou een goed teken kunnen zijn. Spannend! @ All, fijne dag!
Goedemiddag (inmiddels) meiden, @ Djaar, jij hebt gewoon echt een heel mooi paasei!!! @ Loe, heel veel beterschap! En nog meer klusplezier!! En het rode is al wat bruiner geworden @ Susan, het ziet er niet zo heel erg goed uit, ppppppppppffffffffffffffffffffffff "hup, omhoog met die temp" @ Ricmar, ook jouw temp moet omhoog ppppppppppppppfffffffffffffffff @ Wops, een hele dikke knuffel!!! @ All, mijn temp is weer wat gestegen. nog steeds niet ongi.... Dinsdag hebben we een echo, dus dan zullen we zien hoe het er voor staat. Fijne paasdagen allemaal!! PS:Wat een vrolijke banners allemaal! Super leuk!!
@ Mosa, 1CM per week, gaat echt snel dan. En nog even dan krijg je jullie kleintje te zien! Ik kan niet wachten . @ Maar, Echt dankjewel voor je lieve berichtje!! Voelt goed dat er mensen aan je denken. @ Susan, Je temp ziet er nu idd niet positief meer uit .. Jammer.. @ Sammie, Kun je je eigen slijm en sperma niet uit elkaar houden? Sperma voelt iets gladder aan volgens mij @ Ricmar, Ik blijf voor je duimen. Helaas kun je nu ook nog niet veel over je kaartje zeggen. @ Nijntje, Duim voor je, hopelijk krijg je goed nieuws te horen wanneer je die echo krijgt!
@Nijntje, Ik blijf nog altijd voor je duimen, zo spannend voor jullie nu. Ik hoop dat jullie op de echo een klein wondertje zullen zien. Spannend meid. Je gaat ook niet meer testen voor die tijd of toch wel? Succes, want het valt ook niet echt makkelijk al die onzekerheid. Dikke knuffel en hopelijk weer zwanger.
MP, Als je al een paar dagen met elkaar gemeenschap hebt, weet je op een gegeven moment echt niet meer wat vruchtbaar slijm is en wat sperma... En ben vast niet de enige die dit niet kan opmerken tijdens de vruchtbare periode .
Nee idd, ik bedoel het zo ook niet. Maar ik snap dat het wel zo overkomt wanneer ik het terug lees, sorry daarvoor. #-o Maar vruchtbaar slijm is dikker dan sperma. Ik vind sperma echt vies, hoe het voelt enzo daarom herken ik het ook. Vies goedje is het.
hallo meiden, wat een spanning hier met die paaseieren hahaha, En voor de klussers onder ons......... have fun. Ik heb wel alles terug gelezen maar heb niets onthouden en ik heb er eerlijk gezegd ook geen trek in. Mijn temp is vanmorgen wel iets gestegen en als dat nog twee dagen zo blijft dan geeft ff op gisteren een kruis aan. Morgen ga ik weer naar het zh voor een echo en dan zullen we het wel zien. Plan is om morgen in elk geval nog te klussen maar waarschijnlijk wordt dat de avond.
Nou ik ben ook weer thuis uit de efteling..... en heb een hele leuke atractie ontmoet...... en das de wc...... in elk rijk heb je wc's zitten en ik ben overal geweest halverwege de middag heb ik echt moeten spugen ik was echt goed misselijk maar tja het hoort er bij zou ik zeggen
Ik ga proberen niet meer te testen voor dinsdag inderdaad. Dat gaat wel lukken, want morgen is voetbaldag en daarna is het al dinsdag. Nog 2 nachtjes en dan weten we waar we aan toe zijn... @ klussertje, balen zeg, die 'nieuwe' attractie. Maar het is voor iets heeeeeel moois. @ Mosa, de ontwikkeling gaat nu ook super snel. Als je je eerste echo gehad hebt, dan gaat het helemaal super snel. Echt super voor jullie!! @ Djaar, spannend zeg!! Fijne avond allemaal!!
tja mocht weinig 8banen doen dus dan maar de wcs bezoeken Maar het maakt je dag er niet vrolijker op. mijn vriendin vroeg zich ook al af of dat het een nieuwe atractie was.
spannend hoor Nijntje, ik merk zelf dat ik het er weer moeilijk mee krijg nu. wordt een beetje gek van onzekerheid en twijfel over wanneer wel en niet klussen. Hebben jullie dat ook de ene keer meer als de andere keer en wat is nu wijsheid?
@ Nijntje, spannend hoor dinsdag! Ik hoop zo dat je dan goed nieuws te horen krijgt! @ Djaar, zou mooi zijn als je eisprong gisteren al is geweest! Hopelijk blijft je temp hoog en kunnen ze morgen met de meting zien dat je eitje al gesprongen is. Alvast veel succes morgen! @ Klussertje, balen dat je zo misselijk was Zonde van je bezoekje aan de Efteling of niet?
Ik denk zelf dat bij ons achteraf gezien om de dag klussen veel beter is geweest als een paar dagen achter elkaar rond mijn eisprong. Of het toeval was of niet dat ik zwanger was, weet ik niet, maar dat was wel toen we het 'maar' om de dag deden. De volgende keer zou ik het dus weer zo doen.
@ Djaar, je temp is echt mooi. Ik duim voor een mooie hoge temp voor de komende 8,5 maand!!! In mijn zwangere cyclus hebben wij ook rond mijn ei om de dag geklust. M.u.v. de dag ervoor, toen twee dagen achter elkaar. Een echt advie sheb ik dus niet...sorry @ All, thnx voor het meeleven!! Het wachten na je ei is erg, maar dit is echt nog erger. Je weet gewoon niet waar je aan toe bent wel/niet zwanger, wel/niet normale cylcus, wel/niet alles weer op orde. Ik vind alle berichtjes van jullie erg fijn om te lezen!!
@ Nijntje, een meisje dat ik ken van een ander forum, was een tijdje geleden in de 11e ronde (geloof ik) zwanger geworden, net voor de mmm. Toen kreeg ze een MA en dus een curretage en daarna had ze een beetje een vage cyclus. Een paar negatieve testen gehad en vandaag wel een positieve test. Dus het kan echt zomaar meteen weer raak zijn!
@ Klussertje, balen dat je zo misselijk was Zonde van je bezoekje aan de Efteling of niet? ====== nou ja ik vond het wel wat moeilijk om geen 8banen te doen. Maar mijn efteling neefje maakte het weer goed......we kwamen hun tegen en die moeder die was zo aan het praten en hij zat in de autotjes...... hij zag mij en mee dat ze uit de autos waren kwam hij op me afgerend....... tante pollewop ik ga in de bullevis...... ikke zo met wie ga jij in de bullevis met jij was het antwoord.... ofwel ik moest met gipspoot een trap op klauteren met een dreumes van 4 jaar.....maar die atractie heeft een beetje boel hobbels dus ik werd een beetje boel misselijk..... zegt ie echt van tante pollewop jij bent zwanger he......want jij ben misselijk
tja meiden, ik heb met djaarman afgesproken dat we morgenavond weer klussen. Kan hij ook even op adem komen. Merkte wel dat het vanmorgen niet zo lekker ging maar dat we het als een moetje ervaren hadden. Nu was het wel djaarman die met het idee kwam dus daar zeg ik geen nee tegen. Maar als we nu wachten tot morgenavond dan zal het ook wel goed zijn. Het is gewoon moeilijk om geduld te hebben !!! Maar wie weet is morgen mijn ei al gesprongen of gewoon nog steeds niet dus is er helemaal niets aan de hand. Ik ben zo benieuwd wie hier de volgende is die met goed nieuws komt? Er zitten er best nog een aantal in de race.
Twee weken geleden dacht ik echt weer zwanger te zijn, had toen weer wat vage dingen net als eind december. Toen verdween dat gevoel en testte ik vorige week maandag negatief (grrrr). Twee weken geleden had ik echt behoorlijke buikpijn en dacht ik echt ongi te worden, niet dus... Gisteren durfde ik niet te testen, bang voor weer een teleurstelling... Die twee dagen kan ik nog wel wachten (zit ondertussen op dag 42!!!). Nog steeds helemaal geen ongi-verschijnselen hier, dus echt erg vreemd. Ik hoop dat ik dinsdag ook kan zeggen dat ik meteen weer zwanger ben. Zo'n verhaal geeft me wel weer moed... Thnx!!