Fijn dat jullie er samen goe dover kunnen praten en er samen ook goed uit kunnen komen!! Soms gaat het tegen je gevoel in om een dag te wachten, dus ik snap je heel goed!! Veel succes morgen met de echo en 's avonds met het klusje...
Maar lieve schatten ik gaat jullie weer verlaten....... we gaan bij een vriend op bezoek.....hoop dat ik dan niet te misselijk ben omdat me broer er ook is
@ Klussertje, leuk dat je je neefje tegen kwam! @ Djaar, als jullie vanochtend nog geklust hebben, dan zou ik het zeker gewoon morgenavond weer doen. Twee keer op een dag is al helemaal niet nodig. Lastig hè, dat gevoel dat het toch een beetje een 'moetje' wordt! Knuffel! @ Nijntje, zij had na die negatieve testen ook niet meer verwacht positief te testen. Aanstaande dinsdag moet ze ook naar de gyn (wel heel toevallig trouwens ), dus voor de zekerheid gisteren nog maar een keer getest en toen dus positief. Je hebt dinsdag in ieder geval zekerheid en dat is natuurlijk ook erg fijn. Ook al zou je niet zwanger zijn, dan weet je dat tenminste. En in dat geval gaan we er gewoon van uit dat het de volgende keer weer raak is
We weten dinsdag in ieder geval waar we aan toe zijn. en dat vind ik wel heel erg fijn. tuurlijk zou het super zijn als ik zwanger blijk te zijn (dan werken de testen heel erg snel ), maar daar ga ik niet vanuit. Hopelijk doet mijn lichaam snel weer 'normaal'. Misschien morgenvroeg toch een testje??? Liefs, Nijn PS: Ik had nog een ovutestje gedaan en op die test was een licht tweede streepje te zien...
@ Nijntje, een licht streepje op een ovulatietest zegt volgens mij niet zo veel hoor, maar dit werkt sowieso wel bij de één en niet bij de ander. Je moet maar kijken of je morgenochtend toch nog een keer test, kijk gewoon wat je temp is en hoe je je voelt! Mocht je wel gaan testen, dan duim ik voor je!
Aan dat streepje hecht ik ook niet veel waarde. Naar mijn temp kijken morgenvroegheeft niet veel zin, denk ik. Mijn temp is zo van slag.... Ach, we zien wel. het is zo dinsdag. (zeg ik als ongeduldige...) Allemaal een hele fijne avond en 2e paasdag!!! Ik ben morgenvroeg eerst zelf voetballen en dan bij het mannetje kijken. Ik ben dus op zijn vroegst morgenavond weer online. Liefs, Nijn
Hey lieve meiden, Sorry dat ik jullie niet meer zo volg. Zijn er nog zwangeren? Ow meiden, ik ben kapot, helemaal op. Het is zo zwaar allemaal. Het waken is begonnen 24/7. Dinsdag ga ik naar mijn werk om verlof aan te vragen. We leven momenteel niet meer van dag tot dag maar van uur tot uur. Mijn vader heeft veel pijn en oraal medicatie toedienen gaat niet meer. We hebben vandaag een extra morfinepleister mogen bijplakken, dus hij heeft er nu 3. Hij had eerst ook morfine zetpillen, maar het draaien naar zijn zij doet zo`n zeer en hij heeft ook een decubitus plek op zijn stuit, dus dat helpt ook niet mee. Dinsdag komt de huisarts weer, dus dan vragen we een morfinepomp aan. Het gros is geregeld zoals muziek, kleding en meer van die practische dingen voor de uitvaart. Erg confronteren maar wel goed om nu geregeld te hebben. Zwanger worden staat nu op een laag pitje. Ik had gehoopt dat mijn vader het nog mee mocht maken, maar helaas....hij kan elk moment zijn ogen sluiten. Doordat hij niet meer eet en nauwelijks drinkt maar wel al die morfine e.d. binnenkrijgt, is zijn lichaam aan het "vergiftigen". Lever- en nierfuncties zijn aan het afnemen, dus het is echt een kwestie van dagen voordat het hart het niet meer kan verdragen en hij in zal slapen. Sorry voor dit treurige nieuws, terwijl iedereen hier juist met het leven/nieuw leven bezig is. Ik wil jullie eigenlijk alleen even laten weten dat ik jullie niet vergeet, maar het even niet aankan om dagelijks de gang van zaken te volgen. Lieve meiden, ik stop er weer even mee. Ik zal proberen te onthouden dat ik op pagina 1579 ben, zodat ik niet hoef te zoeken Ik hou jullie verder op de hoogte. Veel liefs kweb
Kweb: helle veel sterkte met alles. Is heel erg begrijpelijk dat zwanger worden nu op een laag pitje staat. Nijntje: Ik ben erg benieuwd naar je temp vandaag. Kom eens uit je bed
Kweb en famillie, Heel veel sterkte. Hier toch een lege paasei gehad... voel me zo verrot...temp was niet gestegen dus morgen afspraak maken voor Provera...
Ik heb niet alles terug gelezen, dat ga ik vanavond of morgen ff op me gemak doen .... we gaan zo weg naar een Seat-meeting ..... Ik heb eergister en gister een positieve ovulatietest gehad, dus had eigenlijk wel verwacht dat ik vandaag een dipje zou hebben en dus me ei zou springen, maar helaas nog niet. Ben benieuwd naar me ovu-test vanavond, die kan toch eigenlijk niet meer posi zijn ? Of is 3 dagen ook mogelijk ? Vorige ronde had ik maar 1 dag posi, vandaar dat ik het niet weet. Nou meiden geniet lekker van het weer, hier schijnt het zonnetje al volop Fijne dag allemaal !!!
@Kweb; ten eerste wil ik jou en je familie veel sterkte wensen in de komende tijd. Verder zijn er altijd te weing woorden vor om iemand te steunen in dergelijke tijden. Ik wens jullie dan ook veel kracht en troost voor de tijd die gaat komen. We zien je hier wl weer als jij daar klaar voor bent. @all; heb vanmorgen dus weer een fm gehad. Bmslv was nu 10 mm en het ei was 22x25 dus gem 23 en klaar om te springen. Woensdag weer terug en als het dan nog niet gesprongen is dan een pregnyl spuit laten zetten zodat het in elk geval donderdag springt. Vanavond dus maar aan de klus (volgens de gyn nu maar elke dag). Ben zo benieuwd maar o zo bang want mijn mannetje zit in een behoorlijke dip en ik krijg hem maar niet eruit!
Kweb meisje ik snap heel goed dat je hoofd er nu niet na staat...... ik wens jou & je familie heeeeeeeeeeel veel sterkte toe..... Dikke zoen en een nog dikkere knuffel Sammie wat balen dat je een leeg eitje hebt gehad..... All ik hoop dat jullie allemaal snel gaan volgen...... hier maar weer een beetje extra bijdragen van mij HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
Kweb, heeeeeeel veel sterkte voor de komende tijd. Heel begrijpelijk dat je nu even niet hier aanwezig bent. *Digiknuf*
Sorry, moest al vroeg voetballen, dus vandaar dat ik nog niet online geweest ben. Mijn temp ben ik vanmorgen vergeten de eerste keer in een paar maanden... Morgen (eindelijk) naar de gyn en dan hebben we duidelijkheid, want hier nog geen ongi te bekennen. Morgen heb ik een studiedag, maar als ik thuis ben van de gyn, zal ik dat meteen laten weten. Liefs, Nijn
Hoi meiden, @ Kweb, jeetje, wat vreselijk zeg Wat zal het moeilijk voor jullie allemaal zijn! Heel veel sterkte in ieder geval en een hele dikke knuffel! Ik denk aan je! @ Ricmar, fijn dat je temp weer iets gestegen is! Je temp van gisteren lijkt toch verdacht veel op een innestelingsdipje @ Sammie, wat klote zeg! Dus de volgende ronde aan de clomid neem ik aan? Dikke knuffel! @ Ilona, ik weet niet hoelang een ovulatietest positief kan zijn? Maar misschien stijgt je temp morgen ineens, je hoeft niet per sé een tempdipje te hebben. @ Djaar, mooi! Ik neem aan dat je eisprong nu ook wel écht elk moment kan plaatsvinden. Dus de gyn vindt dat jullie iedere dag moeten klussen?! Heeft je mannetje een dip over het zwanger worden? @ Nijntje, spannend morgen zeg! Ik ga heel hard duimen! @ All, fijne avond nog!
Jeetje Kweb, dit is echt een hele moeilijke tijd voor jullie. Heb je eigenlijk nog een beetje 'goed' afscheid kunnen nemen? Heel veel sterkte!