Lieve Kweb, Ik sluit me helemaal aan bij Djaar, want wat kun je zeggen tegen iemand die afscheid moet gaan nemen van een ouder? Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht in deze moeilijke tijd en ik denk aan je! Knuffel
KWEB, heel veel sterkte in deze moeilijke tijd ... KNUFKNUFKNUF ... ik wens jullie veel kracht toe ...
Ik heb gister geen positieve ovu-test meer gehad en me temp is vandaag met 0,2 gestegen, dus ik vermoed dat ik gister me ei heb gehad ... toch nog op pasen , maargoed het is natuurlijk ff afwachten wat me temp de komende dagen gaat doen. We gaan deze week verhuizen met het werk, dus ik zal niet heel veel aanwezig zijn hier ! Fijne dag allemaal !!
Hallo ik reken nergens op (misschien uit zelf bescherming) temp wil niet echt stijgen. en heb ongi krampjes. morgen is de LF 11 dagen zoals vorige maand. ik wavht netjes af tot zaterdag of zondag indien geen ongi dan pas testen, tenzij ik van gyn wel mag bloedprikken. maar weet niet of ik dat zelf nodig vind, kan ook gewoon even netjes afwachten
hallo meiden, @Ricmar; spannend. @Nijn; ben erg benieuwd naar je verhaal @Mosa; inderdaad zijn advies was elke dag. Dus dat volgen we maar op @All; mijn temp is nog steeds laag, dus wijst niet op een eisprong. Vanmorgen behoorlijk zenuwachtig al wakker geworden. Zit me nu al een beetje druk te maken over morgen. Als ik morgen nog geen eisprong heb gehad dan krijg ik dus de pregnylspuit en dan moet ik vrijdag zeker een eisprong hebben gehad.
Jeetje Djaar, kan me voorstellen dat je op bent van de zenuwen, maar.... het gáát komen! En misschien stom hoor, maar als Djaarman 1 dagje niet wil (wat ik me ook kan voorstellen), dan is er volgens mij echt geen man over boord hoor. Wij hebben het ook om de dag gedaan toen ik zwanger raakte. En wij zijn nog nooit zo relaxed geweest afgelopen ronde! Suc6 meis. Duim en denk aan je. Nijn, suc6 vandaag! Laat ff wat horen he?! Ricmar, zit nix anders op als afwachten he... grrr.Wie dát toch bedacht heeft?!
@Maar; ben ik helemaal met je eens, maar toen ik de gyn vertelde dat we het om de dag deden (ook ivm kwaliteit zwemmers) gaf hij toch aan dat het nu beter was om het dagelijks te doen dus dat doen we maar. En dat is nu dus nog maar 3x. Erg eigenlijk, toen we nog niet met kinderen bezig waren konden we er soms geen genoeg van krijgen en nu het 'moet' ervaren we het soms echt als een opdracht en is het spontane er wel af in de vruchtbare week.
Ik weet precies wat je bedoeld Djaar! Wij waren dat weekend dat het raak was bij ons, een lang weekend in het huis van mn neef in de Betuwe. Heeeeel relaxed en ontspannen en toen is het dus gelukt! Maar volg het advies van de prof zou ik zeggen! haha
@ Maar; we zullen zien wat er gebeurd. Ik voel me in elk geval vandaag niet helemaal lekker. Of het iets te maken heeft met een evt eisprong? Ik heb hem nog nooit gevoeld dus ik weet het echt niet. Heb vandaag in elk geval al flink last van mijn buik/darmen. Hoe gaat het met jou?
Goedemorgen! Toch een ei?! Maar wanneer... die van zondag heb ik zelf neergezet aangezien ik toen om 10.00 nog maar 36.8 had terwijl die normaal al zonder ei 37.1 is rond die tijd.
Foto???? Jakkkkk. Nou het zit zo...........meneer Loe is vanochtend onder de spin doorgelopen toen hij zich ging aankleden. Ik lag toen nog te slapen. Als hij zich dat bedenkt (heb m net een sms gestuurd), krijg tie helemaal de kriebels, want meneer Loe is nog banger dan Loe zelf (als dat al kan). Zo'n joekel van een langpoot, maar dan roodachtig en twee keer zo groot als een gewone langpoot. Jemig, die poten lijken elk jaar langer te worden! Jullie raden nooit waarmee ik hem doodgeslagen heb..................met de lege doos van de klusdoekjes........ toen viel ie op mijn laars (nooooooooooooit laten vallen) die eronder stond (meneer zat op het plafond).......en toen lag de laars bijna in de wc. ik heb geschud en toen lag meneer met alle gebroken poten in het water (dood hoor)..................brrrrrr
@Loe; erg dapper van je dat je zelf de strijd aangegaan bent met het monster! Als ik je verslag van de veldslag lees heb ik het gevoel dat je blij mag zijn dat je laars ongeschonden uit de strijd is gekomen. Ik hoop dan ook dat Loe-man je vanavond beloont met een nieuw pak klusdoekjes en ze meteen aanbreekt hahaha.