Dat hoop ik wel Maar. Ik voeg me gewoon zo snel mogelijk bij jullie!! Dat zei de gyn ook... "Jullie moeten weer aan het werk", dus dat zullen we dan maar doen...
Nijn: Dat je nog twee maanden moet wachten zeg. Dat is toch veel te lang. Ik hoop dat je snel ongi wordt zodat je weer op zoek kan naar je ei. Het lijkt nu alsof je weer een nieuwe cyclus bent begonnen maar dan zonder ongi. Heb je ook geen spotting gehad? Mosa had toen toch ook zo'n raar lang kaartje. Ik zou in ieder geval blijven klussen om de paar dagen.
Zo heb ik het nog niet bekeken... Ik heb helemaal geen spotting o.i.d. gehad... Ik zal dan toch eens af en toe een ovu-testje gaan proberen, wie weet.... MP en Sheann, thnx voor het meedenken!!
Goh nijntje was je bij de gyn? en konden ze uit bloed of echo dan niks halen? ze kunnen dan toch ook zie of je je ei hebt gehad en waar je zou moeten zitten in je cyclus?
@nijntje, PPFFF nog 2 maand wachten tot je geholpen wordt, ik hoop dat je dan maar snel ongi wordt. Als je niet zwanger bent, kan je maar snel ongi worden en dan kun je tenminste de volgende ronde in. Succes meid. @all, Ik heb eigenlijk altijd tampons gedragen tijdens ongi. Deze keer had ik zo`n buikpijn, dat ik dacht laat ik eens maandverband proberen. Het is wel meer rotzooitje zeg maar, maar het was me zeer aangenaam bevallen. Heb ook het gevoel dat ik nu beter en schoner ben met bloeden, ja hoe leg ik dat zo goed uit. Ik heb toch het gevoel na deze keer dat ik met tampon het een beetje dichtstop en nu was het best heftig en veel en ben er nu al bijna vanaf. Kan het zo zijn dat je met maandverband sneller leeg loopt zeg maar, ja klinkt ook weer niet echt mooi maar snappen jullie mij? Hoe is jullie ervaring met tampon of maandverband? Ik wens iedereen veel succes en de meiden die op hun eitje wachten veel klusplezier alvast en de meiden op de wachtbank, veel succes met wachten. Ik begin weer met temp. als ik helemaal ongi af ben, vind die enkele daagjes zonder temp. zo heerlijk en vind dat ik die rust mag hebben. Groetjes
Jammer nijntje dat je niet weer zwanger bent. hopelijk komt je ongi snel, want dan kan je inderdaad weer verder!
Nijn, pfff hopelijk komt je ongi snel meid ... (of 9 maanden niet ) *knuf* Wops, ik gebruik tampons, vind maandverband echt 3x niks. Heb ik alleen gebruikt nadat ik was bevallen van Mirre ... maar tampon is dan niet zo'n slim idee ale: Hier lijkt er een eitje aan te komen ... denk ik ???
@ Nijntje: Ik hoop dat je ongi snel komt en jullie met de volgende ronde kunnen beginnen !!! @ Wops: Ik draag hoofdzakelijk tampons, maar in het weekend doe ik toch wel eens maandverband, omdat ik dan ook het idee heb dat er meer uit kan, snappie ! Zelfde idee als jouw dus . Wel lekker dat je al bijna ongi af bent !
Thnx meiden, voor jullie berichtjes. Op zich ben ik nu niet echt verdrietig, ik heb nu ten minste duidelijkheid. Ik gebruikte eigenlijk altijd tampons, omdat ik maandverband niet fijn vond. Maar ik moet zeggen dat het me na de curettage erg goed is bevallen. Dus wie weet wat vaker een maandverbandje. Of je dan sneller 'leegloopt' geen idee... Ik ben morgen denk ik niet veel online, want 's morgens ga ik even met een zwangere vriendin de stad in, 's middags moet ik oppassen op een neefje van mannetje en 's avonds ga ik voetbal kijken bij mijn mannetje. Druk dagje dus... Een hele fijne avond allemaal!!
Hoi meiden, Na een hele drukke dag eindelijk even tijd om te reageren! @ Nijntje, bah zeg Ik had zó gehoopt dat je zwanger zou zijn! Nu zit je met die stomme cyclus! Hopelijk komt het nu snel wel op gang, zodat jullie verder kunnen. Een hele dikke knuffel in ieder geval! Ik had toen inderdaad, zoals Sheann zegt, ook een rare lange cyclus. Uiteindelijk bleek een klein beetje spotting mijn menstruatie te zijn. Ik lees nu dat je geen spotting heb gehad Maar een cyclus overslaan kan heel goed, dus inderdaad maar regelmatig doorklussen! @ Ilona, *BLAAS* *BLAAS* voor ook een hoge temp morgen! Maar ik denk dat je eisprong wel geweest is. @ Ricmar, spannend zeg! Ik ga duimen! @ Djaar, lieverd, wat sneu dat je je zenuwachtig maakt over het tempen en wel of geen eisprong. Ik hoop dat je temp morgen stijgt en dat ze dan gelijk kunnen zien dat je een eisprong gehad hebt. Succes morgen [-o< @ Loe, bah, je spinverhaal Je omschrijft het wel erg leuk @ Klusdoekjes, wij hadden heel charmant een rol wc-papier op het nachtkastje staan Ik heb er ook nooit aan gedacht om tissues te kopen. @ Sammie, dat ziet er goed uit Hopelijk is je temp morgen weer minimaal zo hoog, dan lijkt het toch écht op een eisprong! Ik duim! @ Jazy, het zou een mooie innestelingsdip kunnen zijn! Hopelijk is je temp morgen weer mooi hoog! @ MP, nog twee nachtjes slapen @ Wops, ik gebruik al wel 10 jaar alleen maar tampons, ik vind maandverband zo onhygiënisch aanvoelen. Volgens mij zou de hoeveelheid bloedverlies niet moeten uitmaken hoor. Ook al stopt een tampon het meer dicht voor je gevoel, dan is dit niet zo, maar het bloed wordt dan gewoon gelijk geabsorbeerd. Enne, heerlijk toch, een paar dagen niet tempen?! Ik geef je groot gelijk! @ Salapio, lijkt idd op een eisprong! Zou mooi vroeg zijn voor jouw doen! Hoe was jullie weekendje in Groningen (toch?)? Zo, weer helemaal bij! Ik ben na één dagje werken alweer helemaal kapot, dus zo maar vast naar bed Tot morgen!
@ Mosa, ja jeej nog 2 nachtjes slapen. Hopend op normale zwemmers-uitslag en clomid recept. [-o< Voor jullie nog een kleine week wachten, vind je het al spannender worden?
Ik ga ook heel hard voor je duimen hoor! Maar het belangrijkste is inderdaad de zaaduitslag. Hopelijk kom je donderdag met een heel opgelucht gevoel daar weer vandaan en kan het voor jullie ook écht gaan beginnen! Ik vind het nu wel een beetje spannend worden. Ik probeer er nog zo min mogelijk over na te denken en ondanks dat ik me wel zwanger voel, ben ik toch af en toe bang. Maar dat hoort er vast bij Maar het schiet nu tenminste op!
@ Mosa, Kan me toch ook wel voorstellen dat je toch een beetje bang bent af en toe. Je kunt niet zelf ff naar binnen gluren. Maar nog even en dan krijgen jullie hopelijk een hele mooie echo! Gaan we vanuit hoor . Dankje wel dat je voor me gaat duimen. En je zegt het goed: dan kan het voor ons ook écht gaan beginnen. Ik denk daar steeds aan, zit ik al zolang hier verhalen te volgen en zelf zit je langs de zijlijn eigenlijk. Maar het komt goed.
@ MP, Ik ga eigenlijk ook wel van een goede echo uit, maar toch heb ik af en toe wat twijfels. Je weet maar nooit tenslotte. Maar daar wil ik me nu nog niet echt druk om maken (of proberen in ieder geval!). Dat is ook het lullige van jouw situatie natuurlijk! Jullie zijn al best een tijdje bezig en naar nu blijkt, voor jan lul! Maar daar gaat binnenkort in ieder geval verandering in komen! En wat ik pas ook al schreef, we willen een stressende MP om tempjes Ik ga nu écht naar bed, weltrusten!
Goedemorgen allemaal, Mijn temp was vanmorgen weer 36.7 ... Ik zie bij iedereen eigenlijk altijd dat de temp een heel stuk omhoog gaat, maar als ik naar me zelf kijk heb ik dat helemaal niet. Het wordt een mooie dag, dus ik zou zeggen geniet lekker van het weer ! En als je moet werken (net zoals ik ) werkze !!!
Goedemorgen meiden, @ MP, nog één nachtje slapen... @ Ilona, *blaas, blaas, blaas* voor een hogere temp morgen. @ All, mijn temp was weer 36,5 en nog geen ongi. Ik denk dat de ongi a.s. vrijdag komt, want dan gaan we een weekendje naar eurodisney. Zou lekkere timing zijn.... Ik ben er nu weer snel vandoor. Tot morgenavond, denk ik... Liefs, NIjn