Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Nijn, fijne dag en geniet ervan!
    Lekker terrasje pakken, zou ik zeggen.

Wops, ik gebruik al 100 jaar geen maandverband meer! Vind het zoooo vies én ze blijven niet zitten in een string...haha. Nee hoor, ik draag ook vaak Bjorns, maar vind maandverband gewoon nix.
    Maar als alles goed gaat, hoef ik voorlopig helemaal nix te gebruiken.

Ilona, pfieuw,pfieuw,pfieuw!

MP, moppie. Ik hou je in de gaten hoor en leef super met je mee. Morgen is het zover. Vind het zooooo spannend voor jullie! Wel laten weten hoe het ging he? Hoe laat moet je?

Mosa, ook voor jou schiet het al op. Nog 5 nachtjes slapen... ;)

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    MP, spannend!

Mosa, blijft idd spannend die eerste echo ... en het weekendje in Groningen was heerlijk. En inderdaad voorlopig geen ongi voor jou :D ... (en als je BV gaat geven dan kun je het nog langer uitstellen ;) ... hier van mrt 07-jan 09 ongi-vrij)

Ilona, blaasblaasblaas

Nijn, dat zal je ltijd zien ... heerlijk die timing

Hier gaat het prima. Ik denk idd dat mn ei eraan zit te komen. Klustechnisch :c:. Mn lief heeft een raar en pijnlijk dingetje op zn dingetje :D en hij is nogal stressvol aangelegd als het gaat om zijn fysiek ... Ik was gisteren mega-sjaggie ... gaat nu wel weer. Geduld is een schone ... :c: :evil: [-X

3. Loe

Loe Niet meer actief

haha Salapio, wat heeft ie? Nou, hier is zo'n reactie exact hetzelfde hoor............ ;)

Ik heb weer niets te melden. geen eisprong in zicht (nog wel een week wachten denk ik), geen nieuwe spin gevangen. Oja wel: heb mijn zomeroutfit aan! heerlijk he.
    Ben ook niet zo verkouden meer, heb zondag echt op bed gelegen, bleef maar niezen en was knap beroerd. jammer dat je dan op de griepmeting ziet dat er zo weinig medestanders zijn :(

Nou meiden, tot later en ilona pfffffffffffffffieuwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

4. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Thanks meiden voor het blazen, hopelijk is me temp morgen een stuk hoger.
    Vorige ronde was ie ook niet echt de hoogte in gegaan .... mss heb ik wel geen eisprong of kan je dan geen positieve ovu-testen hebben ?

5. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @MP; duurt niet lang meer en je staat weer vol in het spel!!
    @Mosa; ook voor jou begint het spannend te worden, tof zo'n 1e echo
    @Wops; tampons heb ik nog nooit gebruikt, vindt mijn matrasjes ook prima hoor.
    @Salapio; een dingetje op z'n dingetje klinkt erg dingetje maar nu is de kunst hem zijn dingetje te laten doen
    @Ilona; pfffffpffffffpffffff

@all; Joepie geen spuit gehad !! Ei leek gesprongen te zijn !!! Temp was inderdaad ook hoger (vlak voor vertrek had ik zelfs 37,6!!!). Op advies van gyn gaan we vanavond nog maar eens aan de klus voor de zekerheid!! Volgende week woensdag bloedprikken op progesteron (goede eisprong) en dan is hopelijk koninginnedag onze dag !! O wat gaat dat wachten nu lang duren.........

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Djaar,

Super dat je een eisprong gehad hebt!
    Ik moet maandag Progesteron prikken en dinsdag de uitslag.
    Hoop toch dat ik een goede paasei heb gehad :smile:.

7. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Sammie; volgens de gyn bij de echo hoefde ik niet te prikken. Heb onderweg naar mijn werk de poli maar even gebeld en gevraagd, maar volgens hun kan ik het formulier gewoon bij hun ophalen en laten prikken op woensdag. Nu gaan we samen maar wachten en hopen op een 2010 kindje!!

8. jazy

jazy Actief lid

hej meiden,

me temp kruipt weer langzaam omhoog! morgen hopelijk 36.6
    xx jazy

9. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    laten we het hopen dat het weer een warme dag wordt morgen

10. woops

woops Niet meer actief

Hoi,

Ik heb nog helemaal niet terug gelezen maar ik kom even wat vertellen.
    Ik ben "uit de kast" gekomen op m`n werk.
    Heb net verteld dat we met kindertjes bezig zijn en dat we 14 mei een afspraak hebben staan bij de gyn. omdat het niet wil lukken.
    Ik was zo zo zo zenuwachtig en het viel me 100% mee.
    M`n baas was wel verbaast dat we bezig waren, maar hij feliciteerde mij met het feit dat we kindertjes wilde en dat het iets heel moois is.
    Dus hij snapte mij helemaal en het was een prettig gesprek.
    Een collega zat bij het gesprek bij en die was ook heel blij voor ons dat we kindertjes wilde.
    Nu hoef ik niet meer met m`n geheim rond te lopen en kan ik alles gewoon zeggen en vertellen.
    Ik ben zo blij dat ik het heb verteld.
    Ik had het al wel eerder verteld tegen de vertrouwingspersoon op m`n werk, maar dat is toch anders dan je baas.
    Ik heb dus een goed gevoel en ben erg blij.
    Nu ben ik weer weg, ga zo naar m`n vriendin en haar dochtertje en gaan we lekker wandelen.

Groetjes :p :p :p :p :p :p :p :p

ps. ik lees straks terug. :D :D

11. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    :whistle: =D> [-o<

(ennuh ... whahahaha ... dingetje)

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wops, wat knap dat je het hebt verteld,. Ik kan me voortsllen dat het goed voelt.

Sammie & Jazy, spannend!

Djaar, ik hoop met je mee (al moet ik werken)

13. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Ook ik ben aan het werk ....ahum... Ben wel hard aan het denken om op tijd weer te vertrekken en nog even te genieten van de zon

14. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Nog één nachtje slapen idd :D jeej. Lief dat jullie aan me denken meiden. Geeft echt een positief gevoel! Ik moet zometeen nog me papier opzoeken, want ik ben vergeten hoe laat ik er moet zijn, maar bij iets bij 3u in ieder geval.

@ Djaar, spanneeeend! Wat goed dat je ei toch gesprongen is. Duim voor jullie!

@ Sammie, Duim ook voor jullie!

Zou echt gek zijn wanneer wij een kans krijgen, dan wordt het echt RONDE 1 [-o< . Hoe gek is dat. Ik ga het zonnetje nu weer even op zoeken :D .

15. woops

woops Niet meer actief

@Myprecious,
    Spannend meid, nu ga je waarschijnlijk zoals je al zei "een echte ronde" krijgen.
    Ik ga voor je duimen. [-o<

@Mosa,
    Spannend zeg de datum komt steeds dichterbij en dan mag je dat kleine wondertje op de echo bewonderen. :p

@Nijntje,
    Hopelijk wordt je snel ongi, maar het liefst voor jou na het weekend, dan heb je geen ongemak in Disney. :)

@Voor alle meiden die op eitje wachten of net hebben gehad,
    Heel veel succes en ik duim voor jullie. [-o<
    Hopelijk blijft jullie ongi nu minimaal 8 maand weg. :)

@all,
    Heb net m`n kledingkast opgeruimt, er hing nog veel maatje 38 tussen en die pas ik helaas echt niet meer en die maat ga ik ook niet meer halen. :cry:
    Dus heb nu een bijna lege kledingkast. :(
    Morgenavond denk even op pad voor een goede broek, want alle broeken zitten te strak en draag nu leggings en trainingsbroeken. 8)
    Vanmiddag lekker gewandeld met vriendinnetje en dochtertje, wat was het heerlijk zeg. :p
    Als je dan zo aan het wandelen bent, verlang je nog meer naar een eigen kindje, maar hopelijk komt onze tijd ook snel. [-o<
    We hebben afgesproken dat we dan samen zwanger zijn, dus als ik enkele maandjes ben dat zij dan ook zwanger raakt. :p
    Zou ook erg leuk en speciaal zijn.

Groetjes

16. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Zo heb ik een buurvrouw, heeft in dec een mk gehad, we hopen nu allebeid toch nog een zwangere buik te kunnen laten zien eind van de zomer of in het zonnige najaar haha.

maar ik weet niet ik begin steeds meer te twijfelen over deze maand pfff

17. woops

woops Niet meer actief

@ricmar94,
    Ik vind je kaartje toch wel erg mooi hoor.
    Spotting op dag 8 na eitje, misschien betekend het iets. ;)
    Ik duim voor je. [-o<

Ik ga op bed liggen, ben een beetje lui. :oops:
    (tijd klopt niet op de site maar het is 1 uur later dan wat hier staat) :confused:
    Tot morgen weer en iedereen veel succes. :p

Groetjes

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Nog snel een vraagje de wittige afscheiding hoe zal je dat in FF noemen (soms het gevoel dat het er uit looopt (sorry voor het detail))
    het is wit niet echt geel ofzo, is bijna niet zichtbaar in inlegkruisje (ja behalve dan dat het nattig is)

19. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Spannend djaar en sammie, ik hoop voor beide een goede eisprong met gelijk daar achter aan ook een goede innesteling en zwangerschap!!!!

prettig hè wops, als je geen smoesjes meer hoeft te bedenken op je werk. Ik was ook erg opgelucht toen ik het had verteld en gelukkig werd er niet moeilijk over gedaan.

mp, voor jou hoop ik op inderdaad een eerste échte ronde, succes meid het moet gaan lukken!

mosa; jeetje, als bijna je echo. Lijkt me zo gaaf!!!!

ricmar, vervelend is dat hè als je zo gaat twijfelen, je weet het gewoonweg niet. Ik heb er ook geen goed gevoel over deze ronde, maar aan de andere kant denk ik dan ook weer "misschien is het toch wel gelukt". gggggggrrrrrrrrrrrr........

20. Loe

Loe Niet meer actief

MP, veel succes!

Deel Deze Pagina