Yeah ik heb een kruis gekregen van FF, op de dag dat ik het zelf ook al dacht ! ... Me temp is met 1 graad omhoog gegaan, hopelijk gaat ie nu steeds verder omhoog, want ik zit wel erg dicht bij de rode lijn. Vandaag weer een drukke dag op het werk, we zijn nog steeds bezig met verhuizen !
heej meiden het is weer een paar dagen later! willen jullie weer even meekijken. was zo blij dat me temp weer omhoog was vanmorgen xxxjazy http://www.fertilityfriend.com/home/26e58a
zou een innesteling kunnen zijn. ben benieuwd wat hij de komende dagen gaat doen.. mijn temp stijgt niet...
JAzy en Ricmar, mooie kaartjes hebben jullie alle allebei. Ricmar, Hoe lang is je LF normaal gesproken, en ben je van plan om te testen.
@ ricmar je temp is toch al hoog? als je temp zo blijft is het toch ook goed. mijn temp komt nooit hoger dan 37.2. xxx jazy
Succes vandaag MP! Ik heb een kruis gekregen ... ben er helemaal niet blij mee , want kans op zwangerschap = dan 0 ... Sorry kort ... Mirre is beetje hangerig
Ff snel een kort berichtje van mij . Meiden bedankt voor het succes wensen! Ik laat jullie weten hoe het gegaan is.
Goedemorgen meiden, @ MP, vandaag is de grote dag! Heel veel succes, ik zal vanmiddag aan je denken! Maar hopelijk ziet alles er goed uit! @ Djaar, joepie, een eisprong Fijn dat het nu toch écht aangeslagen is! @ Ricmar, je hebt wel een erg mooi kaartje hoor, maar ik kan me je twijfels voorstellen. Je wilt er ook niet te veel op hopen natuurlijk. @ Wops, goed dat je het op je werk hebt verteld en fijn dat ze leuk reageerden! @ Zeehondje, voor jou komen de spannende dagen er ook weer aan! Ik ga heel hard duimen! @ Ilona, mooi kruis! Je temp stijgt vast nog wel wat verder. Succes met verhuizen op je werk! @ Jazy, mooi kaartje, maar je moet nog een paar daagjes geduld hebben. @ Salapio, als ik naar je eggwhite kijk, dan zou ik het kruis twee dagen verder plaatsen. Zou je dan wel een kans maken? @ Nijntje, hoe is het met jou? @ All, fijne dag!
@MP; heel veel suc6 vandaag meid, nu gaat het dan echt beginnen! @All; gewoon een knuffel voor iedereen die het nodig heeft. Wat mij betreft; gisteren nog een klusje gedaan (nu zijn we er wel even klaar mee hihi) en vandaag inderdaad mijn temp netjes iets gestegen. Als morgen ook 37+ is dan krijg in inderdaad een kruis op 14 april en dat zou dus kloppen met de eisprong zoals verwacht wordt middels de echo uitslagen. Nu maar afwachten wat de uitslag van het bloedprikken is volgende week.
@ Djaar, fijn zeg! Aan je temp te zien, lijkt me ook dat je eisprong de 14e is geweest. Nu maar weer afwachten. Aan het klussen kan het in ieder geval niet liggen, jeetje zeg wat vaak Vast wel lekker om het nu even rustig aan te doen!
@Mosa; ja het was wel erg vaak, maar als de gyn het zegt dan houden we ons daar maar aan. Moet wel zeggen dat de lol er dan wel vanaf is en het erg veel moeite kost. Zijn dan ook echt blij dat we nu niet moeten en gewoon weer uit lust en liefde kunnen klussen (maar ik geloof dat het voorlopig even bij knuffelen gaat blijven hahaha) Gisteren was djaarman ineens ongerust over de gezondheid van het kindje en vroeg welke testen je allemaal kan doen en wanneer etc. Blijkt dat hij zich daar nu zorgen om maakt (en ik dus nu ook daar wat meer mee bezig ben). Toen ik hem vertelde dat als het nu raak is de uitgerekende datum 5 januari zal zijn was zijn reactie zo lief!! Hij vondt dan dat we bij alle bezoekjes die we met kerst etc hebben maar standaard een koffertje mee moesten nemen hahaha. Nu is het probleem natuurlijk om rustig te blijven de komende twee weken en pas op koninginnedag (16dpo) te testen.
@ Djaar, wat lief van je mannetje! Hihi, een koffertje meenemen Wachten is altijd vervelend, maar je hebt nu in ieder geval een eisprong gehad! Vorige keer was natuurlijk helemaal niet leuk. Probeer veel leuke dingen te doen in je vrije tijd, en hopelijk werkt het weer een beetje mee! Voor je het weet is het dan alweer koninginnedag!
Hoi meiden, druk hier Zouden jullie eventjes naar mijn kaartje willen kijken, ik heb vandaag ineens een flinke stijging, ik ben voor het eerst echt aan het tempen, ik wou het vaker doen maar omdat ik wisselende diensten had kon ik het niet goed bijhouden, nu gelukkig wel. http://www.fertilityfriend.com/home/14851f Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, ik snap het allemaal nog niet zo goed. Liefs Noesje
hallo noesje, je zult nog even af moeten wachten of de temp nog 1 of 2 dagen hoger blijft dat je gemiddelde temp daarvoor. Dan zul je vanzelf een kruis krijgen als FF denkt dat je een eisprong gehad hebt.
ok dank je voor je antwoord, ik hou een kaart bij die ligt op mijn nachtkastje, maar dacht ik zal er ook 1 online bijhouden voor het forum, het is allemaal een beetje ingewikkeld af en toe in het engels maar met jullie hulp kom ik er wel aan uit, hihi
Mosa, als mn ei idd gisteren zou zijn geweest dan hebben we precies geklust op de dag van eisprong. Niet heel gunstig, maar beter dan twee dagen te laat Djaar, spannund! Mijn duimen draaien voor een knallende positieve test op K-dag. En áls als als ik zwanger ben, dan zou ik ook begin jan uitgerekend zijn (wel gezelli) Noesje, idd even afwachten ...