Gekke meiden Vergeet mij niet he. Ik kan ook nog mee!! Wacht op mijhijjjjjjjjjjjjjjjjjj......................
Inderdaad allemaal mee !! Er kunnen er nog meer mee. Als Mosa en Maar nu even reisleider spelen dan volgen wij ze wel hahaha
Inderdaad allemaal mee !! Er kunnen er nog meer mee. Als Mosa en Maar nu even reisleider spelen dan volgen wij ze wel hahaha
Ik las trouwens dat het forum weer gewijzigd wordt .... ik ben er wel blij mee, want vind deze niet zo heel erg leuk en makkelijk in gebruik !
?!? Als mijn gegevens dan maar bewaard worden (ben het een beetje beu om telkens alles weer te moeten instellen)
Dat is inderdaad wel vervelend, wat ik heb gedaan is me onderschrift in een mailtje gezet en die bewaard en daarna kon ik alles weer terug kopieren ... dat scheelt iig alweer !
Ik dacht idd ook iets van rond de klok van 15 uur ! Ben ook erg benieuwd dus MP waar blijf je nou ????
wat een drama dat wachten. betrap me er nu op dat ik aan het zoeken ben naar symptomen en naar mensen die pendelen ofzo. IK WORDT GEK HIER !!