Idd ... er is maar 1 eitje en maar 1 zaadcelletje nodig ... DUIMDUIMDUIM dat we echt met zn allen naar de jan10mama's vertrekken! (Nijn veel plezier in ED)
Je vriend zal ook geschrokken en teleurgesteld zijn! Voor een man is zo'n uitslag natuurlijk ook klote. Hopelijk valt het mee, probeer maar lief voor elkaar te zijn! Knuffel!
Meis, Doe rustig aan, en praat veel met elkaar. Het ligt aan géén 1 van jullie. Het komt inderdaad als een klap aan , maar jullie moeten het SAMEN verwerken. Het duurt vast niet lang en dan mag jij ook zwanger zijn. In iedere geval nog een hele dikke knuffel! En maak alsjeblieft geen ruzie met elkaar.
Mosa, Vriendlief heeft tot hij mij leerde kennen totaal 6 jaar zwaar aan de drugs gezeten. Toen hij mij leerde kennen wist ik eerst van niks, maar heb hem hiervan afgeholpen en hij is nu bijna 5 jaar schoon.
Jeetje, heftig zeg! Wat knap dat je hem hebt geholpen eraf te komen en dat hij al 5 jaar niet meer gebruikt! Super hoor! Maar wel erg jammer dat jullie nu dan de consequenties ervan ervaren. Zal ook niet makkelijk zijn!
Hij heeft ervan geleerd en heeft nu een goed leven. Het belangrijkste is toch dat hij nog wel wat heeft, wat meestal niet het geval is na jarenlang gebruik.
Ik zeg alles wat ik denk en probeer hem te steunen, hij zegt niet hoe hij zich voelt en wat hij denkt. Maar nu gaat het zo, hij doet agressief en zo ken ik hem niet
Ik ga tv kijken dus spreek jullie morgen weer even. Iedereen een fijne avond! En Mp, ik denk aan jullie, doe rustig aan, praat, en alles valt op zijn plaats, sterkte!
@ Sammie, fijn dat je het zo positief kunt bekijken! Heel goed van je! En natuurlijk superknap van je mannetje! @ MP, ik wil me nergens mee bemoeien en misschien is dat voor jou nu te moeilijk, maar is het misschien niet beter als je het voor vandaag even laat rusten. Misschien heeft je vriend even tijd nodig om het een beetje te laten bezinken. Morgen is er weer een nieuwe dag en misschien kunnen jullie het er dan even rustig over hebben.
Als mn temp morgen en overmorgen minimaal 36.4 is, verplaatst FF mn kruis naar gisteren ... which would be nice
Lijkt me ook logischer hoor! Maar voor de zekerheid: Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Enne Mirre, lief slapen vannacht anders kan mama niet betrouwbaar tempen morgenochtend
Ik kan me daar wel iets bij voorstellen hoor. Ik heb echt het meest lieve liefje met het allerkleinste hartje, maar zulk soort nieuws zou hem ook opgefokt en boos maken. Misschien voelt ie zich even niet genoeg man en hij is natuurlijk ook verdrietig (want wil ook een ukkie, liefst spontaan en bij het eerste seksje zonder voorbehoedsmiddelen). Misschien even rustig laten uitrazen (zeggen dat je van m houdt etc natuuuuuuurlijk ). Dikke KNUF
Mirre slaapt al weken niet echt lief. Wordt minimaal 1x per nacht wakker ... dus betrouwbaar is geen enkele temp ... of juist allemaal wel? ... de zondag en maandagtempen zijn denk ik wel echt onbetrouwbaar: eerste echt nauwelijks geslapen, tweede 2x eruit geweest ... Overigens doet ze het verder heel goed hoor: de melkbar zit tegenwoordig dicht en ook zonder gaat ze lief slapen *trots*. Niet helemaal dicht trouwens: ze drinkt nog 2x per dag bij mij, ochtend en avond ... (mochten er trouwens aanstaande mama's (en dat is iedereen hier natuurlijk) BV willen geven en vragen hebben ... mn PB staat open ... voor zover ik iets zinnigs kan zeggen natuurlijk )
Hihi, de melkbar Goed zeg, dat ze zonder lief gaat slapen, is toch een hele verandering! Dan heb je flink lang borstvoeding gegeven, hartstikke goed. Ik zal onthouden dat ik je kan pb-en als ik tzt advies nodig heb over borstvoeding, lief van je! Dat Mirre niet goed doorslaapt is minder Dan is het tempen wel lastiger, maar als je in ieder geval maar een bepaalde tendens ziet in je temp, dan is het goed.
Hihi ... heb mn berichtje nog ff aangepast ... maar ik geef dus nog tiet ... 2x per dag tegenwoordig (ochtend en avond). Misschien tzt de avondvoeding afbouwen (als ik een paas maanden zwanger ben bijv). De ochtendvoeding mag Mirre beslissen ... binnen bepaalde grenzen hoor (een kind van 7 aan de tiet vind ik persoonlijk wat oud )
Is toch alleen maar goed dat je nog borstvoeding geeft! Alleen maar fijn dat het blijkbaar zo goed bevallen is! Oude kindjes aan de borst vind ik ook een beetje raar
@ MP: Sterkte meis ! Hopelijk slaat de clomid enzo aan en krijg je over de 2de zaadtest beter nieuws ...
MP, heb het allemaal gelezen meid, en wens je veel sterkte. En dat het over niet te lange tijd maar positiever nieuws mag worden bij de gyn! Salapio, mooi hoor bv. Zeven jaar is ook een beetje overdreven ja haha. Maar tis toch prachtig dat het zo kan zoals bij jou en Mirre? Ik wil tzt ook wel advies hoor
Goede morgen meiden, Was gisteren al vroeg naar bed gegaan. @MP, Wat shit meis, hopelijk is de 2e zaad-test beter. Zoals je al zei, met enkele feestjes en een ziekerige collega. Hopelijk heeft dat dit resultaat gegeven. Dikke knuffel en hopelijk vind 1 zaadje toch z`n weg. Veel succes meid. @all, Veel succes met klussen en/of wachten en/of zwanger zijn. Ik ben weer begonnen met temp. voor ronde 12. Zelf verwacht ik geen wondertje meer voordat we bij de gyn zijn geweest. Ik wordt een beetje zenuwachtig en weet eigenlijk niet wat ik moet verwachten bij zo`n 1e gesprek. Maar ik heb nog een klein maandje voordat het zo ver echt is. Groetjes