Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Natasja, Jan 3, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    mijn temp is gedaald.
    normaal gebeurd dat pas op dag 2 van de cyclus, nou ja we wachten op de duivels

2. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Nog een laatste berichtje voordat ik naar disney ga.

@ MP, nogmaals een hele dikke knuffel!!

@ Ricmar, balen meid. Ook voor jou een hele dikke knuffel!!

@ Wops, misschien gaat het nu juist lukken. Je leest wel vaker dat meiden de laatste ronde voor de mmm zwanger raken. *duim, duim, duim*

@ All, hier verder geen nieuws. Geen temp, geen ongi...

Allemaal een heel fijn weekend en tot maandag!!!

3. Salapio

Salapio VIP lid

Jan 15, 2007
    13,917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wops, ik sluit me aan bij Nijntje ... gewoon zwanger naar de gyn!

Ricmar, balen :(

Nijn, plezier!

**

Hier temp weer 36.4 ... morgen weer zo'n temp en we hebben een klein kansje op een jan10 kindje :D

Mosa, voor het eerst heeft het toespreken niet geholpen ... Mirre is 3x wakker geworden *gaaaaaaaap* ;)

4. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Nijntje,

Fijn weekend in Disney!

5. 1984

1984 Niet meer actief

Goedemorgen,

Ben zo druk geweest met de verhuizing dat ik niet heb getempt dus deze maand word het lastig om mijn ei te ontdekken. Maar ik probeer savonds altijd even te tempen hij is dan wel iets hoger dan dat hij altijd sochtend is maar denk dan als ik mijn ei heb gehad dat de temp dan wel weer veel hoger is ook savonds toch.

Succes allemaal!

6. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    2,642
    0
    0
    @MP; ik denk aan je *KNUFFEL*
    @Nijn; veel plezier in eurodisney

@All ; ik heb een dik rood kruis van FF gekregen! En ook nog op de dag dat mijn ei gesprongen lijkt te zijn (volgens de echo's).

7. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

@ Wops, misschien gaat het nu juist lukken. Je leest wel vaker dat meiden de laatste ronde voor de mmm zwanger raken. *duim, duim, duim*
    ======
    Idd wops kijk maar naar mij Ik hoop dat het jou ook lukken gaat!

Hoe is het hier met de andere meiden.... ik ben weer een aantal dagen niet geweest was behoorlijk druk in huis en nu ben ik echt aan het bijkomen.... pffff wat ben ik nu moe zeg maar goed heb ook veel te veel gedaan.

8. Klussertje80

@All ; ik heb een dik rood kruis van FF gekregen! En ook nog op de dag dat mijn ei gesprongen lijkt te zijn (volgens de echo's).
    ======
    Djaar dan duim ik heeeeeeeeeeeeeel hard voor jou dat er een mooi kindje gaat groeien mocht je wel geklust hebben natuurlijk(daar ga ik wel vanuit) wil je wat roze of blauwe of naturel hcgtjes hebben van mij??

9. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    2,642
    0
    0
    @klussertje; kijk maar eens naar mijn kaartje dan zie je hoe hard we ons best hebben gedaan. Enne van mij mag je alle hcg strooien die je wilt hoor, ook mijn mannetje vindt beide prima!!!

10. Klussertje80

Daar kan niemand tegen op...... ik hoop dat het heeeeeeeeeeeeeeeeel goed uitpakt voor jullie.......
    HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG

11. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    2,642
    0
    0
    thnx ook lekker neutraal dat oranje, past goed bij mijn testdag (koninginnedag)

12. Salapio

Salapio VIP lid

Jan 15, 2007
    13,917
    0
    0
    Zuid-Holland

:whistle:

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Toch nog een laatste berichtje...
    Djaar heel veel succes de komende wacht periode!!

Liefs, Nijn

14. Loe

Loe Niet meer actief

Djaar, geweldig goed zo!!!! :) Testen we samen op koninginnedag ok?

Ben net terug van de gyn! We hebben een positieve samenlevingstest! Goed he. Dus er zwemt wel wat rond en ik heb geen vijandig baarmoederslijmvlies. Verder zag ze rechts een follikel van maar 15 mm dat was het dus niet, links gaan kijken, dat was pijnlijk, maar daar zag ze een groot ding van 24 mm!! Of het was een cyste zei ze, of het was ei, maar omdat mijn bmm slijmvlies ook meer dan 10 mm was en de samenlevingstest vruchtbaar slijm had, vermoed ze een groot ei. Maar hij is dus nog niet gesprongen! Vanavond maar weer klussen denk ik dan he? En morgen ook nog? Jee, we hebben al drie dagen achter elkaar geklust! We gaan djaar en djaarman achterna.......

Maar da's dus goed nieuws denk ik (als het echt een ei was!). Nu wachten en volgende vrijdag progesteron prikken, dan weten we zeker of het een ei was.

:) Maar tot zover even mijn ego berichtje.....

15. jazy

jazy Actief lid

kunnen jullie me helpen hoe kan je bijfertilityfriend een langere cyclus instellen?? ik kom niet langer van 28 dagen maar moet volgende week pas ongie worden

xxx jazy

16. Loe

Loe Niet meer actief

Djaar ik zie nu pas dat jij exact dezelfde waarden had! Nou ja, mijn ei 24 de jouwe 23.........ik hoop niet dat het een cyste was bij mij, lees nu op allerlei sites dat het ei meestal springt bij de 20 mm.....vandaar dat de gyn dat dus blijkbaar zei. T kan een doorgegroeid ei zijn in mijn geval, dat een cyste is geworden. Maar ik hoop het niet zeg. Jak. Hoe ik het ook wend of keer, ik krijg bij alles wat ik aan temp invul, op morgen geen eisprong......ook niet op vandaag......ik snap het even niet meer.......

17. Loe

Loe Niet meer actief

zou het, omdat ik nog niet mijn donkerste ovutest heb gehad en er nog een eitje zat van 15 mm.....niet kunnen dat DAT mijn ei wordt, dat springt over drie dagen? En niet die van 24 mm? Of is dat heel gek gedacht van mij?

18. Loe

Loe Niet meer actief

Er is niemand geloof ik ...... :(

19. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Meiden, ik voel me vandaag alweer een stuk beter. Ik bedacht me: hoeveel mannen weten nou of hun zaad goed of niet goed is? En hoeveel mannen die niet weten dat ze weinig zaad hebben kunnen wel hun vrouw zwanger maken? Niet iedereen wordt op hun zaad getest. En er hoeft idd maar 1 zaadje goed te zwemmen.
    Gisteren avond zag me vriend wel in dat hij verkeerd was om zo te reageren, hij heeft z'n excuses aangeboden. We hebben niet zoveel meer erover gepraat. Hij zei dat hij het kut vindt, maar hij blijft er wel bij dat hij denkt dat het volgende x beter is. En hij gaat geen alcohol meer drinken wanneer hij alleen is.

Iedereen bedankt voor jullie lieve berichtjes en de steun!!

@ Sammie, ik heb een ex die zwaar aan de drugs zat.. Ik had hem van die troep af (ik denk ook ongeveer na 6 jaar gebruik) en toen gnig hij zo'n vervang goedje gebruiken (wat drugsgebruikers in de gevangenis krijgen volgens mij) en kreeg een hartstilstand op 21 jarige leeftijd. Een paar jaar nadat het uit was tussen ons werd hij vader.

@ Wops, ik weet precies hoe je je voelt. Spannend hé die 1e afspraak. Er worden je eerst standaard vragen gesteld en waarschijnlijk krijg je daarna een inwendige echo. En je mannetje moet waarschijnlijk zwemmers in gaan leveren.

@ Djaar, ik duim voor jullie!!!

@ Loe, waarschijnlijk is het een heel mooi ei! Duim ook voor jullie! Misschien springen ze beide wel ;) .

20. Klussertje80

Heeeeeeey meiden ik ben ook weer ff hier....en loe je bent niet alleen

Share This Page