hoi allemaal. ik wil hier ook graag meeschrijven. heb een dochtertje Malin die over 1,5 week een jaar wordt. we zijn 1 januari weer gestopt met de pil. Heb altijd een onregelmatige cyclus gehad. Van Malin was ik gelijk zwanger, na een cyclus van 7 week. In januari gestopt om te kijken hoe de cyclus zou lopen met de bedoeling er na Malin haar verjaardag weer voor te gaan. Eerste ronde netjes 31 dagen, nog nooit gehad dus heel positief. 2e ronde duurde al 44 dagen en nu zitten we dus in ronde 3. Omdat de cyclus dus weer onregelmatig werd besloten we om in ronde 3 toch vast wat te gaan opletten en temperaturen. FF heeft mn eisprong al op 3 plaatsen gezet (had nl eerst geen CM ingevuld) na het invullen van de CM staat ie op cd 14 (wat aardig klopt met pijnlijke tepels van cd 12-14). Alleen die pijnlijke tepels kwamen terug op cd 16 en op cd 23 (wat ff als andere eisprongdata aangeven heeft). kaartje lijkt niet echt op het kaartje bij Malin, dus daar kan ik weinig van op aan. Verder was bij Malin de eisprong heel duidelijk te herkennen aan de tepels, maar die heb ik sinds de bv bij elke hormonale verandering dus daar kunnen we ook weinig van op aan. wat denken jullie? cd 14 lijkt mij het meest logisch, ook kwa CM etc, maar mijn gevoel gaat naar cd 16... moeilijk...
he gelukkig ben er toch uitgekomen! me kaartje ziet er mooi uit!! dus kijk maar ff xxx jazy http://www.fertilityfriend.com/home/23d154
ja nog 7 dagen tot mijn NOD. Maar me temp komt meestal niet hoger dan 37.2 na me ei. en hij zit nu al op 36.9 dus gaat de goeie kant op. mijn gewone temp is namelijk 36.3 dus al ie te hoog gaat krijg ik er echt last van dat merk ik nu al. gister avond was ie 37.4 dan voel ik me echt warm en kan ik slecht slapen. xxx
@ Malin08, welkom hier. Heb je op ongelijke tijden getempt? Omdat er open bolletjes bij staan. CD23 zou een innestellingsdip kunnen zijn. Ik denk i.i.g niet dat je op CD14 je eisprong gehad hebt maar een aantal dagen later. @ Jazy, je kaartje ziet er goed uit!!
mijn gemiddelde temp zit op 36.4-36.6, rond de eisprong meestal dip naar 36.2/36.3 en erna tussen 36.8 en 37.0 alleen deze keer schommelt ie een beetje meer. ik heb er geen last van of mn lichaam kouder/warmer is dan anders.
nee niet op ongelijke tijd, maar Malin was die nachten meer wakker dan aan het slapen dus heb toen nauwelijks een oog dicht gehad en er vaak uitgeweest, dus die temps zijn niet betrouwbaar
@Malin; dag 16 lijkt waarschijnlijker. @Loe; blijven klussen totdat je zeker weet dat ei gesprongen is. Heb je binnenkort weer een echo ? En we gaan samen naar januari denk eraan (ik hoe mezelf maar even voor dat het gelukt is)
Hoi meiden, @ Wops, zou natuurlijk een superronde zijn om zwanger te raken, ik hoop het voor je! @ Ricmar, wat balen zeg Maar met zo'n daling weet je helaas al genoeg. Knuffel! @ Nijntje, hopelijk heb je een leuke tijd in Eurodisney! @ Salapio, mooi zo! Nu morgen nog zo'n temp! En je moet het maar zo bekijken, Mirre is vast zo vaak wakker zodat je in ieder geval iedere ochtend onder dezelfde omstandigheden kunt tempen @ Djaar, joepie Dat is een mooie stijgende lijn! @ Loe, ook al zulk goed nieuws Super zeg! Toch een opluchting dat op dat vlak alles goed is lijkt me! Ik ben blij voor je en hoop dat je toch snel een eisprong krijgt! Het zou natuurlijk kunnen dat die van 15 mm iedere dag een stukje groeit en over een paar dagen springt. @ Jazy, zolang jij geen ongi/bloedverlies invult op FF, blijf hij het als dezelfde cyclus rekenen en dus maakt hij automatisch een langere cyclus aan. @ MP, fijn dat je je vandaag beter voelt, ben ik blij om! De meeste mannen weten inderdaad niet hoe goed of slecht hun zaad is. Goed dat je vriend zijn excuses heeft aangeboden! @ Malin, welkom hier! Inmiddels temp ik niet meer, maar ik vind het hier veel te gezellig, dus ik klets nog altijd mee Ik zou cd 16 als eisprongdag kiezen, daarna is het gemiddelde van je temp wel wat hoger geworden. Op dag 23 zou je een innestelingsdipje gehad kunnen hebben. Heel veel succes met tempen in ieder geval!
Hallo meiden, Het weekend is begonnen voor mij. Vandaag weer een drukke dag gehad op m`n werk. Heb wat werkzaamheden erbij gekregen i.v.m. bezuinigingen. Alleen maar goed want ik zit gewoon wel goed met m`n baantje zeg maar. Ook heb ik vandaag de andere collega`s ingelicht van hoe het ervoor staat met onze kinderwens. Op het laboratorium waar ik werk zijn we met 7 personen, dus nu weet iedereen het. Woensdag had ik het de baas en 1 collega verteld. Ik moet zeggen dat ik echt alleen maar positieve reacties krijg en dat is zo fijn. Ik word gewoon gefeliciteerd met het feit dat we kindertjes willen, is zo raar om dat mee te maken. Het voelt op dit moment allemaal zo lekker en er is een last van m`n schouders af. We hebben het zelfs al over uren gehad, wat ik in gedachte heb om te gaan draaien als ik zwanger en/of bevallen ben. Zo heerlijk allemaal. Dus m`n weekend kan haast al niet meer stuk. Morgenmiddag/avond gaan we lekker naar de sauna, dat zat al zo lang in de planning. Elke keer ben ik te bang om te gaan omdat ik misschien zwanger kan zijn, jullie snappen het al wel. Nu ben ik 7 dagen in de cyclus en nu weet ik 100% zeker dat ik niet zwanger ben, dus nu lekker genieten in de sauna. Ik voel me even op dit moment zo lekker. Nu nog wat afvallen en alles is bijna compleet. Heb het gevoel dat ons kindje niet lang op zich gaat laten wachten en dat het wondertje dat ook voelt op een of andere manier. Het is nog helemaal niets en kan nog niet eens denken, maar dat gevoel heeft me dat. Alles komt goed. Sorry voor m`n zwijmel berichtje maar ik voel me even gewoon lekker, en dat is wel eens anders geweest. Meiden ik wil iedereen even een dikke vette stevige knuffel geven en we gaan allemaal in 2010 bevallen van onze wondertjes. Ze liggen op ons te wachten, ze willen ons allemaal als mama. De meiden die al zwanger zijn, voor jullie geld hetzelfde, jullie wondertjes hebben jullie al gekozen als mama en wij volgen jullie. Groetjes ps. ik lees straks even terug.
@ Wops, hartstikke goed van je dat je het nu allemaal wat positiever inziet! En lekker genieten van de sauna morgen! @ Ricmar, het was te verwachten, maar toch balen als je echt ongesteld wordt Hopelijk hebben jullie de komende ronde meer geluk!
@all, Ik hoop dat jullie gelijk hebben, je hoort meestal dat ze voor de mmm zwanger raken, dat klopt wel ja. Ik blijf m`n best doen. [-o< @ricmar, Jemig meid, bah ongi. Toch wens ik je weer veel succes met deze ronde. @Loe, Toch best goed nieuws dus bij jullie. Lekker klussen en wie weet vind het zaadje en het eitje elkaar. Ik duim voor je. @MP, Nou wel fijn dat je jezelf wat beter voelt nu, alles een beetje laten bezinken. Goed dat je mannetje niet meer drinkt als hij alleen is. Ik weet de rest eigenlijk niet meer. Sorry als ik iemand vergeten ben. Ga even douche en daarna de afwas nog en dan even de was erin gooien.
@ wops, wat goed dat het je zo goed doet om het te vertellen. Ik ben juist bang om het mensen te vertellen. Maar ja bij ons is het ook weer een ander verhaal omdat bij beide de dingetjes niet goed zitten. @ ricmar, balen dat je ongesteld bent geworden .
@jazy, Ik herken ineens je kaartje. Leuk dat je hier ook zit, zijn we zwangerschapspagina-vriendjes en babysite-vriendjes. Succes meid, ik duim voor jullie @MP, Das wel naar dan als de dingentjes niet goed zitten inderdaad. Ik zag er best tegenop en het is me zo meegevallen, het is zelfs beter uitgevallen dan ik had durve dromen. Voor mij is het echt een hele opluchting dat ze het goed oppakken. Ze weten als het straks raak is dat ik minder wil gaan werken, en hun dus meer werk erbij krijgen. Dus ik zou het kunnen snappen als ze het niet leuk hadden gevonden. Maar het was alleen positievieteit. Maar wat zeg je nu tegen je baas als je weg moet voor onderzoeken?
@ wops, Hej leuk een vriendje! hihi ik herken jou kaartje ook! Hoop dat het binnenkort raak is voor jou!! knuff jazy
Hey meiden, ik zit ff vanaf m'n telefoon te typen dus heb niet terug gelezen. Maar ik wil even laten weten dat mijn vader in de nacht van afgelopen dinsdag op woensdag nacht is overleden. Morgen is de condoleance en maandag wordt hij begraven. Als de rust weer een beetje is terug gekeerd kruip ik weer eens lekker achter de laptop om alles bij te lezen. Dikke knuf kweb
Gecondoleerd meid, met het zware en grote verlies. Zoals je al zegt, er komt misschien wel wat rust, niet fijn natuurlijk dat het allemaal zo is verlopen. Neem de tijd voor jezelf om alles een plekje te geven. Hopelijk is het toch allemaal een beetje gegaan zoals je wilde (klinkt gek maar misschien snap je me) Een hele dikke knuffel en denk aan jezelf. Sterkte de komende tijd.