Lieve lieve kweb weet ff niet wat ik zeggen moet....... woorden schieten te kort voor dit grote verlies. Meisje HEEEEEEEEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEEEEEEl sterkte voor jou en je hele familie. Een hele Dikke Zoen van Deeske
Kweb, ik wil jullie heel veel sterkte wensen in deze moeilijke periode. Ik leef echt met je mee. Dikke knuf Ik heb eindelijk mijn kruis gekregen van FF, op dag 17 zou ik mijn ei hebben gehad. Niet veel geklust deze maand want ik heb deze maand veel pijn van de cystes. Mijn temp is nu 2 dagen al 37,0
kweb gecondoleerd en heel erg veel strekte met dit verlies. temp vandaag iets gezakt, zegt niet zoveel want mijn temp zakt of op de dag dat de ongi doorkomt onder de coverline of pas tijdens de ongi. Dit is nog ruim boven coverline dus verwacht vandaag nog niks. ga lekker naar buiten zo met Malin, het is heerlijk weer!
Lieve Kweb, Gecondoleerd met het verlies van je vader. Wat is het nog snel gegaan. In ieder geval hoeft hij nu geen pijn meer te lijden, maar het blijft natuurlijk kut! Ik wil je heel veel sterkte toewensen voor morgen en overmorgen en natuurlijk voor de tijd erna. Ik hoop dat jullie veel steun vinden bij elkaar. Een hele dikke knuffel!
@ Noesje, fijn dat je een kruis hebt gekregen! Ik denk dat hij wel klopt. Je schrijft dat jullie weinig hebben kunnen klussen, maar je nog wel een kansje of helemaal niet? @ Malin, heb jij eigenlijk altijd zo'n schommeltemperatuur? Veel plezier buiten! @ Salapio, hopelijk weer een hoge temp! @ All, een fijne dag!
Meiden, Weten jullie waarom ik geen mailtje krijg als ik heb gepost? Ik heb het wel zo ingesteld, dus daar ligt het niet aan. Hebben jullie daar mischien ook last van. IK wens iedereen een fijne dag. Wij gaan in ieder geval volop genieten vanmiddag in de sauna. @ de meiden die een kruis hebben gehad, Veel succes op de wachtbank Groetjes
Kweb: Heel veel sterkte met alles de komende dagen. Ik hoop dat je het gauw een plekje kan geven. Malin: Je temp zit nog netjes boven de coverline, ziet er goed uit. Heb je al een idee wanneer je gaat testen? Hoe lang is je LF normaal gesproken? Wops: Ik had vandaag ook geen mailtje dat er reacties waren op dit topic. Ik denk dat het een bug is, ik had het met het oude forum ook. Dit topic kan je snel terug vinden onder 'toon je eigen berichten'. Veel plezier bij de sauna. Gaat iedereen daar naakt of is het met badkleding? Ik ben nog nooit geweest en vroeg me af hoe het werkt.
Kweb, heel veel sterkte meid. Voor hem is het lijden nu over, maar je vader verliezen lijkt me heel moeilijk. Heel veel kracht toegewenst. Knuffel.
@wops; ik was ook erg zenuwachtig de eerste keer, maar het viel honderd procent mee. Mijn gyn. was erg meegaand en gelijk allemaal testjes gedaan en afspraken gemaakt. Dus het komt best wel goed! @ricmar; neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee................ @nijntje; balen zeg dat de ongi maar niet wil komen. Dat lijkt me best wel frustrerend. @salapio; spannend!!!! @djaar; gefeliciteerd met je kruis. En wat goed dat het precies klopte met de echo. @klussertje; voel je je al een stuk beter en een beetje gerustgesteld? @Loe; super zeg dat alles goed was bij de gyn. En hopelijk zwemmen de zaadjes rechtsstreeks naar dat grote eitje. Zou zeggen dat ze die toch niet kunnen missen hè?! Ik denk dat je gewoon moet afgaan op dat eitje van 24 mm trouwens. @mp; fijn dat jullie het een beetje hebben uitgepraat. Bij mijn mannetje was het zaad gelukkig goed. Maar voordat we de uitslag kregen was hij daar ook echt superzenuwachtig over. Dus ik kan ook wel een beetje begrijpen dat hij even in de put zat. En nu er weer tegenaan hè?!!!! @malin; WELKOM! @jazy; mooi kaartje inderdaad @kweb; gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd @noesje; mooi dat je een kruis hebt gekregen, jammer dat het klussen niet echt gelukt is door die cystes. Gaan ze daar nog wat aan doen? @all; ben zelf vanaf gister weer klaar met de progestan. Had gister nog een temp van 37,1. Vandaag en morgen tempen lukt niet. Dus ben benieuwd wat het maandag wordt. Vorige keer werd ik drie dagen na het stoppen met de progestan ongesteld. Dat zou dus maandag zijn. Ik vind het wel weer spannend, terwijl ik er eigenlijk al heel de cyclus niet echt een goed gevoel over heb. Knuffel voor iedereen!!
Goedemorgen Meiden, Ik heb door de drukte op het werk niet alles terug gelezen. Mijn temp is nog steeds stabiel na me ei. Geniet allemaal lekker van het heerlijke weer .... prettig weekend !
Hier is het naakt, je hebt wel sauna`s met badkleding maar dat vind ik zelf niets. Je zou een keertje moeten gaan dan zie je wat het is. Ik vind het heerlijk. In het begin kijk je natuurlijk naar alles wat beweegt en bungelt, maar dat zie je op den duur niet meer hoor. Nu even een boterham eten en dan gaan we die kant op. Het weer zit ook erg mee, dus we kunnen ook nog lekker zonnen en zwemmen buiten. Wij gaan eigenlijk als we gaan bij ons in de stad. http://www.thermentilburg.nl Heb vanmorgen een grote bos rozen gehad, zo lief van m`n mannetje.
allereenst @ kweb heel veel sterkte meis! de komende tijd en erna.. @ All hoe gaat het hier?? het weer is heerlijk vandaag een goeie dag voor veel afleiding! over my: Gister steken in me buik gehad een beetje rommeld gevoel. in me baarmoeder. vanmorgen was me temp weer 36.9 dus die is prima. en weer steekjes/rommeld gevoel gehad vanmorgen in me baarmoeder. Nog 6 dagen tot nod! spannend! xxx jazy
@ Kweb, Gecondoleerd met het verlies van je vader. Wens jullie heel veel sterkte toe. Hele dikke knuffel voor jou meid. @ Zeehondje, Tja me vriend voelt zich er nog rot onder, ik ken hem & ik zie het, maar hij zegt er weinig over. We gaan waarschijnlijk straks in aanmerking voor IUI komen als zijn zaad echt zo weinig blijft.. Maar we hebben afgesproken gewoon door te gaan, we gaan geen rust nemen wanneer het even teveel wordt. Want je moet er tòch door. Ik heb dus ook totaal geen verwachting dat het nu snel gaat met de Clomid, maar we klussen wel gewoon door & dat zijn we toch al gewend zonder dat ik een eisprong heb dus ja. We houden wel hoop.
@Kweb: Gecondeleerd met het verlies van je vader. Heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd.
wops: lekker hoor sauna... wij gaan ook regelmatig, ff lekker ontspannen! mosa: ja mijn temp schommelt aardig, doet ie altijd, na eisprong zit ie tussen 36.8 en 37.0 met uitschieters tussen 36.5 en 37.3, dus niet echt stabiel te noemen. voor ei zit ie meestal tussen 36.2 en 36.6. testen... ehhh heb met mijn rommelichaam geleerd dat vroeg testen weinig zin heeft. Lf is 13-14 dagen dus als de temp di nog hoog is gaan we het eens proberen denk ik. Verneem nu weinig, op af en toe pijnlijke borsten en een volle-buik-gevoel na. Bij Malin was ik vanaf 5 dagen voor NOD flink misselijk en dat gebleven tot 13 week, maar goed iedere zw schap is anders natuurlijk!
had geen reacties gekregen in de mailbox maar dacht zelf zal eens kijken of er wat te lezen valt, ben zelf nu even een paar dagen niet aan het tempen. als ongi over ga ik weer tempen .. even een paar dagen rust..
Goede avond meiden, Ik ben weer thuis en heb heerlijk genoten. @MP, M`n vriendin is na 2,5 jaar bezig te zijn meteen naar haar 1e IUI zwanger geraakt en heeft nu een prachtige dochter. Ik wens jullie veel succes met jullie MMM. Ik weet zeker dat voor ieder van ons een wondertje ligt te wachten. Succes meid. @ricmar94, Ik temp. ook elke keer pas weer als ongi over is, die rust heb ik best wel nodig. @all, Iedereen heel veel succes en dikke knuffel. Mama worden gaan we allemaal worden, vroeg of laat maar mama worden we allemaal.