Ik weet niet meid, maar als ik je een persoonlijk advies mag geven: als ze wel iets kunnen/mogen doen, zou ik het doen. Maar voor hetzelfde geldt doen ze alleen een uitstrijkje, maar deze is meestal niet betrouwbaar tijdens zwangerschap door de hormonen.......
he meiden, hoe redden jullie de twee wachtweken toch. Ik zit hier maar te hopen op signalen van innesteling of zelfs aanvallen van misselijkheid !! Ik ben zo ongeduldig dat het gewoon ongezond is geloof ik. @Maar; merkte jij iets voor je NOD ? En heb je duidelijk symptomen of ben jij de gelukkige die niks nergens last van heeft ? Dat kan natuurlijk ook, dat ik zwanger ben en helemaal geen klachten ga krijgen. Ben zo benieuwd..............
Djaar, spannend!!! Maar, laat je weten hoe het was? Of wat ze gedaan hebben?? Mijn schoenen staan op te drogen in de zon en verder ben ik 'even' bezig met de foto's. Fijne, zonnige middag allemaal!!
Loe, we gaan het zien. Tis idd niet betrouwbaar als je zwanger bent. Das waar. Misschien een echo?! Djaar, I know what you mean. Tis verschrikkelijk die 2 weken... Wij waren die weken vaak in de Betuwe (erg vruchtbare grond daar blijkbaar) en was er eerlijk gezegd ff helemaal niet mee bezig. Eigenlijk had ik ook geen symptomen, behalve vollere boobs en wel een beetje moe, maar ik dacht dat dat door werk en reizen kwam. Tippie: zoek afleiding en ga naar de Betuwe! haha
Maar, al weer bijna 7 weken zwanger. Gaat alles nog goed?? Misschien krijg je inderdaad wel een echo bij de gyn. Kijk je gewoon heel zielig/lief... En dan zet je daarna je echo in je album en dan worden wij allemaal jaloers....
@Maar; doe mijn best om er niet zo veel me bezig te zijn maar ja............ Deze week moet ik nog werken maar dan heb ik 2 weken vrij !! Kan ik in elk geval de laatste dagen voor nod me thuis druk bezighouden. Op het werk is het zo rustig dat ik meer dan genoeg tijd het voor het internet en me dus vanalles in mijn hoofd haal. Gelukkig werkt mijn mannetje in de recreatiesector en kan ik hem helpen in mijn vrije tijd zodat we lekker samen bezig zijn, van mij mag het dan ook snel weekend worden. Ben benieuwd of je nu al een echo krijgt en wat de resultaten zijn.
Maar al weer bijna 7 weken moos bijna 12weken dacht ik en ik bijna 8 weken ik heb vannacht de meest idiote droom gehad die een mens zich wensen kan...... morgen heb ik 2de echo en daar kreeg ik een mooi klein beebje te zien maar wel met 4 armen en 4 benen dus ik was echt uit het veld geslagen en begon te janken tot de arts zei dat het niet nodig was maar dat ik gewoon zwanger ben van een 2ling....... en ik vertel me droom nu omdat ik weet dat het dan voor 70% zeker niet uit komt.......(is een beetje bijgeloof van mij)
Deeske, niet gek hoor dat je vreemde dromen hebt ... blijft de hele zwangerschap zo ... laat je dus maar niet gek maken. Ik heb geen last van bijgeloof oid, maar ik kan me niet voorstellen dat tijdens hormonale rollercoaster zwangerschap er ook maar iets betrouwbaars is aan de dromen die je droomt ... Maar, he getsie dat is goed :c: (baan) ... en hopelijk mag je even spieken bij de gyn (al is er met bijna 7w niet altijd iets te zien) All, zwaai ... *huppelt weer naar buiten* 8)
Deeske, niet gek hoor dat je vreemde dromen hebt ... blijft de hele zwangerschap zo ... laat je dus maar niet gek maken. Ik heb geen last van bijgeloof oid, maar ik kan me niet voorstellen dat tijdens hormonale rollercoaster zwangerschap er ook maar iets betrouwbaars is aan de dromen die je droomt ... ====== Hahahahahaha een vriendin van mij die zelf ook al een kind heeft zei me dat ook al..... begin met het uur zenuwachtiger te worden voor morgen.....
Hier nog geen menstruatie (na vanmorgen een lagere temp van 36,8). Maar helaas ook niet zwanger. Heb net toch een testje gedaan, nega! Nu dus maar wachten op mijn ongi.
Vanavond reageer ik uitgebreid, maar ik heb gewoon een levend minimensje in mijn buik Alles was goed, het hartje klopte en we hebben het heel druk zien bewegen enzo. We zijn nu helemaal gelukkig na een ontzettende stressdag!
@ Zeehondje, wat balen dat je temp gezakt is Het was je zo gegund, maar na de negatieve test ben ik bang dat het er niet in zit. Knuffel! @ Kweb, hopelijk is het vandaag allemaal gegaan zoals jullie/je vader wilden! Ik heb aan je gedacht.
@ malin08, waauw mooie temp hoor! @ Salapio, duimen, duimen, duimen. @ Djaar, whoohoo duim voor je meid. Spannend hoor. Op dag 20 je eisprong, een mooie dag met Clomid, hoop zooooo dat je een goede eisprong hebt gehad en zwanger mag zijn! @ Jazy, dag 25 blijf ik bij. @ Klussertje, duim voor je dat je morgen een heel mooi klein beebje ziet rond dobberen meid! @ Zeenhondje, jammer van de nega test . @ Mosa, waauw geweldig meid!! Ik wil jullie kleine zien . En nu niet meer stressen hé je moet je nu druk maken om iets anders, de kleertjes en alle grote aankopen hihi
mosa heel erg gefeliciteerd met je mini-mensje! zei toch, dit is echt de mooiste periode voor een echo omdat je je hele mensje ziet, alles beweegt (meestal) koppeltje duikelen etc, echt geweldig vond ik dat!
@Mosa: Wat super dat alles goed was ... nu kan je er nog meer van gaan genieten en alle winkels leegkopen @Maar: Hoe is het bij jouw gegaan ?
@mosa; helemaal super !! @all; heb vandaag op mijn werk gehoord dat men mij een loopbaantraject wil aanbieden (noem het maar even netjes weggepromoveerd) Ik ben vreselijk verdrietig en weet me even geen raad. En gek genoeg kan ik alleen maar bedenken, geen stress, geen stress als ik zwanger ben/kan worden nu moet ik geen stres in deze fase. Zo stom. Heb mijn mannetje gebeld en hij komt vanavond wel naar huis (normaal blijft hij op maandag bij zijn moeder).
Hoi meiden, @Mosa, Wat geweldig meid, het hartje gehoort, je hebt het mini-mensje zien bewegen. Ga nu niet meer stresse hoor. Geniet van dit mooie wonder wat je mee mag maken. @all, Iedereen dikke knuffel en allemaal succes. Groetjes