Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Djaar: Dikke knuffel meid

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    :whistle:

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mirre heeft geen pink bewogen tijdens de eerste echo :confused: ... om vervolgens de hele zwangerschap lang mij bont en blauw te schoppen ... dus zo'n koppelduikende frummel hoeft het niet altijd te zijn ;)

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Djaar + zeehondje ... knuf!

(en Djaar, je moet wel echt MEGAgestressed zijn wil een ukkie daar last van ondervinden ... en dan dus echt ramphorrordoomscenarios met natuurrampen, gijzelingen etc ... dus niet stressen om het stressen)

5. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Mijn bezoek aan de gyn assistente was minder.
    Heb een inwendige echo gehad en er was eerst nix te zien. Wel dik slijm, maar gezien de duur van mijn "zwangerschap" had er meer te zien moeten zijn. Misschien dus of korter zwanger of buitenbaarmoederlijk.
    Ik heb een Clearblue met indicator gekocht vanmiddag (was zo van de leg) en die zegt dus idd 2-3 weken zwanger. + 2 weken is hooguit 5 weken. Snap er geen zak van! Ik heb toch getempt?!
    Morgen tussen 11.30-13.00 uur word ik gebeld over de hcg waarde in mn bloed welke vanmiddag is afgenomen. Zo willen ze de duur van een eventuele zwangerschap bekijken.

Sorry van mijn ego bericht maar ben ff helemaal van het padje en kan eigenlijk alleen maar huilen.

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Ik ben helemaal uitgeput, we zijn vanavond overal langs gefietst met de echo :)
    Maar ik ben nu helemaal niet meer gespannen hoor, ik vertrouw er nu volledig op dat alles goed is.
    Ik zal woensdag de echofoto's inscannen op mijn werk en dan in mijn album zetten!

@ Ilona, mooie temp had je vanochtend zeg!

@ Malin, ook een mooie temp! Als je de eggwhite afscheiding weghaalt, waar zet FF het kruis dan neer? Zou je dat eens willen proberen, kijken wat hij op basis van alleen je temp doet.
    Dit was inderdaad een mooi moment voor een echo, het beebje sliep eerst en werd toen wakker gepord door de vk en begon toen heel druk met z'n armpjes en beentjes te zwaaien :) Daarna ging hij weer slapen met zijn beentjes gekruist, heel erg speciaal om te zien.

@ Noesje, jeetje, dus endometriose en vijandig slijm :( Wat balen zeg, dubbelop pech! Kunnen ze wel wat aan het zure slijm doen?

@ Salapio, een lagere temp hoeft natuurlijk geen slecht teken te zijn, het kan ook een innestelingsdipje zijn! Hopelijk is je temp morgen weer hoog!

@ Djaar, zo krijg je een mooi duidelijk kaartje zeg! Die 37.7 's avonds had ik tijdens de laatste ronde ook, dus hopelijk is het bij jou ook een goed teken!
    Succes met bloedprikken morgen, krijg je ook gelijk de uitslag?
    Wat rot van je werk zeg :( Misschien dom, maar wat houdt een loopbaantraject precies in?

@ Jazy, dag 25/26 zou ook kunnen wat betreft je eisprong, maar toch denk ik dat het kruis goed staat.

@ Klussertje, heel veel succes morgen in het ziekenhuis, ik hoop dat het er nog steeds goed uit ziet [-o<

@ Zeehondje, weet je al meer? Ik hoop toch dat je temp morgen weer iets hoger is, dus pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff.

@ Nijntje, fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad! Dus hier was het beter weer dan in Parijs zo te lezen? Ik hoop dat je nu snel ongesteld wordt, zodat je tenminste verder kan. Of je slaat een cyclus over, en je eisprong moet nog wel komen? In ieder geval hoop ik dat je snel duidelijkheid hebt, want dit is natuurlijk helemaal irritant!

@ Loe, nog geklust gisteren? In ieder geval een duidelijke stijging vandaag, dus je eisprong zal gisteren geweest zijn. Fijn!

@ Maar, o jee, dat klinkt eng :( Wat vreemd dat het lijkt of je korter zwanger bent, je zou denken dat dat met tempen niet kan. Ik ga heel hard hopen en duimen dat het HCG-gehalte hoog is, en dat er een verklaring is voor het feit dat er nog niet veel te zien was. Maar ik snap dat je helemaal van slag bent! Een hele dikke knuffel en ik hoop écht dat het allemaal meevalt!

7. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Maar, jeetje meid... Schrik van je bericht.. Ik snap dat je het ff allemaal kwijt bent, ik weet eerlijk gezegd ook niet wat ik moet zeggen :( . Hele dikke knuffel en sterkte meid. Ik ben benieuwd naar de hcg waarde.. Sterkte. Hoop natuurlijk dat het nog meevalt meid.. Duim zeker voor je.

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meis, snap dat je helemaal van t padje bent. Maar er zijn al veel zwangerschappen prima de luxe verlopen waarvan de termijn veel korter bleek te zijn dat werd gedacht. Je dacht toch 7w ver te zijn? Twee weken verschil is echt niet zo gek volgens mij hoor. Ook als je hebt getempt ... Je hebt toch niet doorgetempt? Hopelijk dus gewoon goed nieuws morgen (zal aan je denken) KNUFKNUFKNUF

9. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Het lijkt erop dat Mirre de BV aan het afbouwen is ... vanavond weigerde ze de borst. Ik heb haar een fles gegeven (voor het eerst in haar leven!) ... die ging er helemaal in! En dat voor een voormalige flesweigeraar. Heb wel wat traantjes gelaten hoor ... maar zou het een hele mooie manier vinden hoor. Dat mn meisje dit helemaal zelf beslist!

Sorry hoor, erg offtopic ... :oops: ... maar ben er helemaal emo van ...

10. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Hey Salapio,

Thx voor je berichtje! Ik hoop dat je gelijk hebt, maar kan er zelf niet echt bij dat ik natuurlijk 4 maart mn eerst ongi had en 4 april al posi heb getest. Nou ja, we wachten het af. Die doos zei ook nog dat als ik buikpijn kreeg, dat ik dan gelijk contact op moest nemen, want dan kon het ook in mn eileider zitten en dat kan levensgevaarlijk zijn als het knapt.
    Nou, de hele nacht van alles gevoeld natuurlijk!

Nog 4 uurtjes en dan weten we hopelijk meer...

Wat lekker van Mirre en erg bijzonder dat ze het zo zelf aangeeft!
    Supermeid hoor!

11. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    maar... moet zeggen dat het niet echt heel positief klinkt... bij mij liep de zw ook een week achter terwijl ik getempt had, maar dat was iets later en Malin was maar een heel kleintje... hoop echt dat de bloeduitslag een positieve is!

salapio: wat knap van Mirre zeg! ik ben met 6,5 maand gestopt voor mn eigen bestwil, viel veel te veel af door de bv, heb er nogsteeds ondergewicht van over gehouden. als ik meer reserve gehad had was ik ook wat langer doorgegaan want Malin heeft nooit flesjes gewild (en nog niet) dus die zat met 6,5 maand op alles met lepel!

mosa ehh zal ff kijken... als ik alle cm weghaal komt een gestippeld kruis op dag 16. zou kunnen dus.

temp netjes weer 37.0
    voel verder niks, dus besloten in elk geval tot het weekend te wachten met testen, omdat dag 23 voor mij nogsteeds een optie is (alhoewel er toen totaal geen afscheiding of tepel-last was)
    fijne dag!

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterkte vandaag Maar!

Spannend kaartje Malin!

Hier weer een daling ... :(

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

@ Salapio, aah, ik kan me voorstellen dat je emotioneel werd toen Mirre liever de fles wilde, ze wordt dan echt groot! Maar het zou inderdaad erg mooi zijn als het op deze manier blijft gaan! Knuffel!
    Wat was je temp vandaag?

@ Maar, bah! Wat zul je een rotnacht hebben gehad! Succes met wachten vanochtend en ik hoop écht dat het allemaal goed zit [-o< [-o<

@ Malin, spannend hoor! Stel dat je eisprong echt op dag 14/16 was, dan ben je al even over tijd! Maar dag 23 zou natuurlijk ook nog kunnen, dat maakt het lastiger hè?! Maar hopelijk een knapstreep dit weekend!

@ Klussertje, heel veel succes vandaag! Ik hoop dat alles er goed uitziet!

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Salapio, balen van die daling! Zo krijg je wel een heel vaag kaartje, want je temp is nog niet echt hoog geweest. Denk je wel echt dat je eisprong is geweest of twijfel je daar nu ook over? Ik zag wel dat je eggwhite slijm had?

15. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @ mosa1982, ik weet niet wat ze eraan kunnen doen, de gyn die het ontdekt heeft was niet mijn eigen gyn en heeft verder niks uitgelegd of verteld :(
    Ik heb nu een lange vragenlijst liggen voor mijn gyn, ;)
    Ik hoop dat ik 4 mei wat wijzer ben.

mijn temp is vandaag weer ineens 37.1 :confused:
    Maar het is de eerste maand dat ik het echt bij houd dus ik zal wel warmbloedig zijn :)

@ iedereen, fijne dag met dit lekkere weer ;)

16. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Ik weet dat het niet echt posi is Malin, maar we blijven hopen.

Mosa, het was idd niet zo'n fijne nacht. Gisteravond Maarman meegesleept naar de bios, want ik kon gewoon niet thuis zijn. Geen rust in mn kont. Ben zooo nerveus! Ik hoop maar dat de Clearblue gelijk krijgt en ik idd korter zwanger ben en ik gewoon (!) een late innesteling heb gehad.
    We hadden het idee om gister na de zh gelijk naar mn ouders te rijden om het te vertellen, maar dat hebben we uiteraard ook uitgesteld. Niet echt leuk om te vertellen dat je "misschien" zwanger bent...

Ik hou jullie op de hoogte

17. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Salapio, morgen weer omhoog met die temp he?!
    Zou dan nl. een mooie dip zijn... :D

18. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Maar aller eerst voor jou een hele dikke knuffel en hoop dat de bloed onderzoek vandaag goed nieuws brengt en dat je als nog kan gaan genieten....

Moos voor jou ook een hele dikke knuffel maar dan van blijdschap dat er een mooi klein moos kindje binnen in rond dobberd.

salapio jij ook een knuff omdat je temp zo aan het zakken is

zeehondje jij ook een knuff vanwegen de negative test

weet je doe het anders...... IEDEREEN EEN HELE DIKKE KNUFFEL!!!

nou en vandaag is het mijn beurt om gespannen te zijn...... over een klein 45 minuten moet ik richting het ziekenhuis en wss ben ik pas na 16:00 thuis..... heerlijk zo in een kklein dorp wonen.

19. Loe

Loe Niet meer actief

Salapio, t kan echt een innesteling zijn, zeker zo kort na je eisprong. En dat emo van Mirre, dat kan ik me wel inleven hoor! Kleine meid wordt groot........

Maar, heeeeeeeele dikke knuffel. En ik heb weinig op de agenda vandaag, dus ik ga heel hard duimen voor je. Wat een stress, kan het me helemaal voorstellen.

Mosa, mooi! Heb er geen andere woorden voor :)

Noesje, balen joh. Knuffel. Ik heb net gisteren een afspraak gemaakt voor een hsg, die is op 11 mei. Doodeng vind ik het.

oja, Malin. MOOOOOOOOOOOOOOI KAARTJE!!! Van mij mag je testen hoor ;)

20. Loe

Loe Niet meer actief

Ilona en Djaar, jullie gaat ook goed!

Deel Deze Pagina