Goeiemorgen! Mieke8, hoe is het? Nog steeds pijn? Volgens mij zit er bij mij een blaasontsteking aan te komen, heb ontzettende steken onderin mijn buik Heel veel aan het drinken nu, hoop dat het helpt. Mijn kaartje van vandaag: Gisteravond was het weer wat later dan normaal, mijn temp lijkt daar toch wat hoger van te worden, dus waarschijnlijk komt het daar toch door dat mijn temp in de periode voor mijn ei hoger was dan vorige ronde...
Nou gelukt zeg! rare kikker Miepie, nou het lijkt beter te gaan. Vond het toch wel erg raar hoor. Het is echt geen blaasontsteking of zo. Maar fijn is het niet. Kijk het vandaag en morgen nog even aan, heb ik er dan nog last van dan bel ik dinsdag de dokter.
@Tijgertje: ik denk dag 12, maar dag 10 kan inderdaad ook. Wat denkt je gyn? Want die weet meer door de echo's. Jullie hebben hoe dan ook fantastisch geklust!
Dames bedankt voor het meekijken en antwoorden over mijn temp kaartje! Ik ben helaas vandaag ongi geworden...... Pas zo mijn banner even aan
Hey aquilegia Mijn gyn zei dat ik op tussen dag 10 en 11 me eisprong kreeg Daarom ook die posi ovulatie testen hi hi Dus we hopen dan iid dat we goed geklust hebben Liefs Tijgertje23
hier m'n kaartje weer, vanaf morgen begin ik elke dag te tempen voor te zien of m'n ei(tjes) springen en wanneer. Dinsdag naar gyn voor echo om te zien og clomid een ei of eitjes heeft opgewekt. Daarna is alles nog een groot vraagteken. Heb nu serieus last van stemmingswisselingen door clomid, al maar goed niemand thuis, kan ik tegen m'n eigen zelf bezig zijn. Ben ook zeer emo, moe,zeer gevoelige tong zeg. Steekjes aan de eileiders maar niet echt pijnlijk. Zou clomid ook temp kunnen beinvloeden?
Nou vandaag toch weer Heb de hele tijd last van me onderbuik en me rug Lijkt net of ik ongi moet worden maar dat kan niet Bah neem zo een lekkere douche ff lekker opwarmen Meiden weltrusten en tot morgen Liefs Tijgertje23
Goedemorgen dames Hier is me kaartje kreeg gister last van me buik en liezen en voelde me niet echt top en fit Liefs Tijgertje23
Jij was er al vroeg bij, Tijgertje Balen dat je niet zo lekker bent :-? Ik dacht gisteren even blaasontsteking te gaan krijgen, ontzettende steken onderin mijn buik, maar het is weer weg, gelukkig. Temp van gisteren was ws toch wat hoger door het late naar bed gaan, vandaag weer "normaal": Fijne dag allemaal!
@Freesia: spannend, ziet er tot nu toe mooi uit. Hoe lang is je LF? @Molly: ik denk dat je eisprong nog moet komen. @Zico: misschien heeft clomid ook invloed op je stemming? Maar vervelend dat je je zo emotioneel voelt.
Ik heb er 1 van 11 dagen en 1 van 13 dagen gehad. Daarna was ik zwanger, dus die weet ik niet Ik zie het wel, vind het wel spannend maar heb erg veel andere dingen aan mijn hoofd
Nou, dat lijkt er dan goed uit te zien, Freesia, al weet je het nooit. Hopelijk is het raak. Succes met alles wat je aan je hoofd hebt...