Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen meiden,

@ Maar, kl#te meid. Een ontzettend dikke knuffel! En ik zal voor je duimen!! *duim, duim, duim*

@ Mosa, super zo'n mini mensje in je buik! Nu echt lekker gaan genieten en nu mag iedereen het weten!!!

@ Klus, heel veel succes straks!! *duim, duim, duim*

@ All, ik merk dat ik minder behoefte heb om hier te komen. Dat ligt niet aan jullie, maar sinds mijn bezoekje aan de gyn van vorige week, heb ik alles redelijk van me af kunnen zetten. (Al heb ik in disney een super lief knuffeldoekje gekocht.) Ik ben nu redelijk rustig en ik zie het wel. Ik wacht nog (on)geduldig op mijn ongi en dan gaan we daarna weer flink aan de klus.

Heel veel liefs, Nijn

2. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Maar; gaat goed komen meid, misschien inderdaad een weekje minder lang zwanger dan je dacht maar zwanger ben je.

@Nijn; heel goed en begrijpelijk

@Mosa; loopbaantraject houdt voor mij eigenlijk in dat ze mij een omscholing gaan aanbieden zodat ik in aanmerking kom voor een andere functie elders bij mijn huidige werkgever (dus uit mijn team geplaatst wordt) of zelfs een baan voor mij elders gevonden gaat worden. Ik ben het er nog niet zomaar mee eens en ga er nog wat aan doen.

@All; het bloedprikken ging zoals altijd weer goed (vindt het gelukkig geen probleem) vrijdag mag ik de poli bellen voor de uitslag!! Mijn temp was weer extreem hoog gisteravond en zelfs vanochtend erg hoog. Ben benieuwd of het wat te betekenen heeft.

3. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Thx meiden!
    Ik hoop zo dat jullie gelijk hebben en dat puk gewoon lekker in mn bm zit en niet daarbuiten...!

XXX

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Nogmaals een hele dikke knuffel voor Maar!!!

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    *Komt iedereen een hele dikke knuffel geven!*

6. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Nou ze heeft gebeld hoor.
    Hcg was 547, dus te weinig.
    Waarschijnlijk of veel korter zwanger (wat eigenlijk niet kan) of het is gestopt met groeien.

Helaas pindakaas.
    Gevraagd om volgende week nog een keer te prikken op hcg, maar stiekem weet ik het al wat de uitkomst zal zijn.

7. jazy

jazy Actief lid

goeie morgen meiden!

vanmorgen was me temp weer met 0,2 lager maar zie er nog geen kwaad in. s avonds is me temp echt absurt hoog gister 37.7 ( normale temp is 36.3)

Het enige waar ik me een beetje zorgen over maak is dat ik vanmorgen lichte krampen in me buik had en af en toe nog. (tis nog veels te vroeg voor me ongie) en ik had gelukkig ook geen bloed... :)

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Maar, dit is te erg voor woorden!!
    Probeer er veel met je mannetje over te praten en evt. een dagboekje bij te houden, zodat je het toch kwijt kunt.
    Heel veel sterkte meid!!!!!

9. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Maar,

Heel veel sterkte!
    Hoop natuurlijk voor je dat je toch korter zwanger bent dan je dacht, maar
    de kans is klein.
    Een hele dikke knuffel en rustig aan.

10. jazy

jazy Actief lid

@ maar,

sterkte meis!

11. Loe

Loe Niet meer actief

Oh Maar, wat erg, wat zul je geschrokken zijn...........hele dikke knuffel van mij. heb er even geen woorden voor.

all: de ass van de gyn belde net: ik durf t bijna niet te zeggen: ik had toch een positieve uitslag chlamydia in het verleden (nu negatieve uitstrijk)........o..........hebben veel mensen dat? Ik schaam me dood zeg. Da's een echte soa.......jee. ik schrik er echt van. Nu moet het toch een laparascopische ok worden ivm meer risico op verklevingen ipv een hsg. En we hebben pas de 13 mei een afspraak bij de fert. arts............dan gaat het pas besproken worden.

Iemand van jullie bekend met antistoffen tegen chlamydia? ooooooooo, ik vind het echt erg........

12. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    wat een erge berichten toch vandaag. Iedereen heeft nu een knuffel verdient !!!

13. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Maar: Wat erg zeg, heb er geen woorden voor ..... Ik ga voor je duimem !! Hele dikke knuffel

14. woops

woops Niet meer actief

Meid een hele dikke knuffel.
    Wat moet dit een echt .... gevoel zijn.
    Ik ga voor je duimen dat je gewoon toch niet zolang zwanger bent als je denkt en bijna 100% weet.
    Ik ga echt voor je duimen.
    Sterkte meid.

15. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    He Maar wat verschrikkelijk voor jullie... idd schrijf alles op / gooi eruit wat je denkt want dat is het begin van het verwerken. Heel veel sterkte!

16. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Hello allemaal,

Weer terug van weggeweest!
    Ben deze maand weer begonnen met tempen, na eind januari een MK te hebben gehad bij 10 weken. Zijn eind deze maand een jaar bezig voor een 2e. Duurt nu toch wel echt erg lang.
    2x een MK gehad en daar was ik even helemaal klaar mee. Daarbij is mijn man 4,5 week voor zijn werk in het buitenland geweest en ging er dus weer een maand voorbij.

Ik zie dat er weer zwangeren bij zijn gekomen.
    Super gefeliciteerd!!

Maar@ ik ga ook voor jou duimen dat alles toch nog in orde is.

Ik hoop af en toe weer even wat van me te laten horen.
    Zit meestal gewoon verhalen te lezen van anderen en tegen de tijd dat ik wil reageren hoor ik onze kleine man alweer vanuit zijn bed roepen. Zoals nu!!

Tot snel Britt

17. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Lieve meiden,

Bedankt voor jullie steun! Doet me echt goed.

Ik heb nog een berekening gedaan op 9maand.be en daar kwam een iets andere uitslag uit

Ik ben zwanger:
    Lengte zwangerschap: 6 weken, 2 uren
    Nog te gaan: 33 weken, 6 dagen, 21 uren
    Vordering: 15.04%
    Bevallingsdatum: 15/12/2009
    Sterrenbeeld: Boogschutter

Hoewel ik wel het gevoel heb dat het idd een miskraam is, word ik gek van de onwetendheid en kan ik niet wachten tot het vrijdag is en weer bloed kan laten prikken. Wil gewoon zekerheid!
    Eerst mn baan, dan dit. Het houdt gewoon niet op!
    Ben zooo verschrikkelijk moe. Wil alleen maar naar huis en onder de dekens kruipen en er niet meer onderuit komen tot vrijdag...

18. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    kan me goed voorstellen dat de onzekerheid groot is, je blijft hoop houden, wat heel logisch is want de kans op wel een goede zwangerschap is geen 0,0... alleen onzekerheid is het ergste wat je kunt hebben in deze fase. We blijven gewoon duimen voor een goede tweede bloeduitslag!

19. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    @ maar: Wat zie ik nou, ben je zwanger (geweest) Hoop voor je dat je hcg waarden weer gaan stijgen!! Hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt!!

@ mosa: hoe gaat het nu met jou??

Hoe gaat het verder hier??

Hier gaat het goed, verwachtte vandaag of gisteren mijn ongi. Maar ben nog niet ongi. Verwacht alleen niet dat ik zwanger ben, want we hebben deze maand door veel drukte niet zo goed kunnen klussen :(

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Maar, jeetje wat kut :( Ik had zó gehoopt dat het wel goed zat! Veel korter zwanger lijkt me ook sterk, vooral door het tempen. Wat ontzettend balen zeg! Het is ook zo oneerlijk! Een hele dikke knuffel en ik hoop dat het volgende week alsnog meevalt, alhoewel ik me kan voorstellen dat je daar niet meer op hoopt.
    Dit wachten nu is inderdaad slopend :( Heel veel sterkte!

@ Loe, gelukkig weer een mooie hoge temp! Morgen krijg je vast een kruis!
    O jee, een positieve chlamydia uitslag :( Ik kan me voorstellen dat je er van schrikt, maar het is niet iets om je voor te schamen hoor! Balen dat je nu nog zo lang moet wachten! Knuffel!

@ Nijntje, heel begrijpelijk dat je minder behoeft hebt om hier te komen, vooral als je het dan meer van je af kunt zetten. Hopelijk komt de ongi snel!

@ Djaar, oke, dus dat is een loopbaantraject :( Ik kan me voorstellen dat je niet zomaar akkoord gaat, hopelijk kun je er nog wat aan doen. Maar wel balen natuurlijk!

@ Sammie, wauw, wat een mooie hoge temperaturen :)

@ Jazy, spannend, ik hoop dat je temp hoog blijft!

@ Britt, leuk dat je weer terug bent :) Maar het was natuurlijk leuker geweest als je zwanger was geweest. Zo balen dat het de vorige keer weer fout is gegaan :( Hopelijk hebben jullie nu snel weer geluk!

@ Merels, ook leuk dat jij weer mee komt kletsen! Met mij is gelukkig alles goed. Gisteren de 1e echo gehad en alles was helemaal goed! Een heerlijk gevoel was dat.
    Spannend dat je nog niet ongesteld bent! En dat jullie minder hebben kunnen klussen, hoeft natuurlijk niet zo veel te zeggen. Ik ga duimen!

Deel Deze Pagina