Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Loe: Ik weet niet of het wel of niet vaak voorkomt, maar ik vind dat je je er niet voor hoeft te schamen hoor ....

2. Loe

Loe Niet meer actief

Ha ilona, kweetniet hoor. Bij een ander zou ik dat ook zeggen maar ja t gaat mezelf aan..........als ik hierdoor onvruchtbaar of veel verklevingen zou hebben, vind ik het echt wel moeilijk om mezelf dat te vergeven :(...........

3. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Dat begrijp ik Loe, het is voor een ander altijd makkelijker zeggen natuurlijk. Kweet ook niet hoe ik zou reageren als het bij mij positief zou zijn .... verwacht ook niet dat, dat zo is, maar dat had jij vast ook.

4. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Loe,

1 op de 280 heeft Chlamydia.

5. Loe

Loe Niet meer actief

dás ik alleen op dit hele forum............. :( :cry:

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Screeningsonderzoek wordt het jaarlijkse aantal nieuwe infecties geschat op 60.000 tussen de 15 en 29 jaar met Chlamydia, dus meis je bent echt niet de enige.

7. Loe

Loe Niet meer actief

oe, dat lijkt meer dan 1 op 1400, maar tis maar net hoe je het zegt denk ik toch? Maar die van mij is dus blijkbaar onbehandeld gebleven. Ik kan nergens vinden wat nu het percentage van die personen is waarbij verklevingen als gevolg van deze soa heeft gehad........
    o jak,straks zit alles potdicht. Ben er doodsbang voor...........wat zou ik graag de tijd terugdraaien.........sorry hoor, voor mijn egoberichtje, maar ben er toch wel danig van onder de indruk.

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Loe 1 op 280, dus zijn er meer op het forum.
    Heb al in het zoekvenster van zwpagina chlamydia getypt en zag dat er meer meiden op het forum het ook hebben.

9. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Hahaa Loe, ik heb het ook gehad een aantal jaar geleden. En er zijn genoeg mensen die het hebben of hebben gehad. Schaam je er niet voor maar wees blij dat je er nu vanaf weet.
    Ik werd wel heel ziek van de medicijnen die ik ervoor heb gekregen, maar dit is ook bij iedereen verschillend.

Ze zeggen dat je onvruchtbaar kan worden als je eileiders ontstoken worden maar dit voel je zeker dus als jij geen pijn hebt gehad dan zou ik me niet druk maken.

10. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

loe ook ik heb het gehad....dus treur niet.....ik snap dat het heel moeilijk is maar inprincipe ben je er zo van af

11. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Jeetje Maar, wat is dit k*t zeg! Ik leef met jullie meer. Sterkte.

spannend hoor Malin, ben wel heel erg benieuwd!

Geen ervaring trouwens mee Loe, wel die operatie gehad en die viel 100% mee.

Welkom terug Briit, hopelijk heb je snel weer goed nieuws.

Vandaag is de ongi doorgebroken. Kan morgen wel gelijk naar de gyn. voor een startecho en dan mogen we weer beginnen met de hormonen. Het liefst wil ik eigenlijk gelijk doorgaan met iui, maar daar moeten we nog twee ronden op wachten.

12. Loe

Loe Niet meer actief

Thanks meiden........ :) ik ben iets gerustgesteld......1 op de 280, wie schreef er dan 1 op 1400? of heb ik spoken gezien...........
    Sheann,ik heb wel een keer heftige buikpijn gehad, maar dat was na het plaatsen van een mirena spiraal, ofwel dit moet tegelijkertijd met een eileiderinfectie zijn geweest......is natuurlijk nooit meer te achterhalen. Wel zeiden ze toen het kan een infectie zijn geweest. Ik weet ook niet meer of ik er antibioticum voor gehad heb, maar heb vaak in mijn leven ab gehad, maar ja, t moet natuurlijk wel net dan zijn geweest. Ik heb toen ik de mirena eruit heb laten halen, veel minder buikpijn gekregen, dus misschien toch eerder een infectie van de mirena? Je hebt ook geen idee wanneer je het opgelopen hebt he...........da's ook vervelend. Maar ben 'blij' dat ik wat lotgenoten tref. thanx...............
    Bloemetje voor jullie allen :)

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Ilona, mooie temp weer! Hopelijk blijft hij nu minimaal zo hoog!

@ Kweb, fijn om weer iets van je te horen! Ik kan me voorstellen dat het gisteren een hele emotionele dag voor jullie was. Maar ik hoop dat het wel zo is gegaan als jullie wilden. Hopelijk kun je de komende tijd alles een beetje verwerken en vind je een beetje rust. Dikke knuffel, ik heb veel aan je gedacht de laatste dagen.

@ Merels, ik duim gewoon door ;)

@ Loe, ik vind het écht niet iets om je voor te schamen hoor, maar ik kan me voorstellen dat je er flink van baalt! Heeft het eigenlijk nog consequenties voor je man, moet hij ook behandeld worden?
    Ik denk dat het is zoals Sheann schrijft, dat je het echt gevoeld zou hebben als je eileiders ontstoken zouden zijn. Dus ik denk (en hoop!) dat het met een sisser afloopt! Knuffel!
    Ik lees nu dat je weleens flinke buikpijn hebt gehad, maar volgens mij kan dit ook heel goed te maken hebben met de mirena. Probeer niet gelijk van het ergste uit te gaan (ik snap dat dat waarschijnlijk vanzelf gaat)!

@ Zeehondje, toch ongesteld geworden :( Rot zeg! Het schiet helaas ook echt niet op voor je :( Gelukkig mag je morgen wel gelijk naar de gyn! Succes weer en een dikke knuffel!

14. Loe

Loe Niet meer actief

He mosa, mijn mannetje hoeft niet behandeld, ik ook niet. Wat ik begrepen heb, is het geen recente infectie (uitstrijk op chlamydia was goed) maar in het bloed is een oude infectie gevonden. Ik heb er dus eentje doorgemaakt, maar ben er nooit voor behandeld. Maar nu heb ik het dus niet meer.

15. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    he meiden... dit is de tweede maand dat ik temp... wat vinden jullie van die trage tempdaling? Zou het in verband kunnen gebracht worden met mijn lange cyclussen?
    Weet niet waarom er maar één kaartje te zien valt in m'n link... maarjah :rolleyes:
    Ben ik gewoon een sloom fabriekje? :oops:

liefs!

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Loe, oke, dus het is vanzelf over gegaan, ik wist niet dat dat kon.

@ Thalady, bij de één daalt de temp voor de nod, bij de ander pas tijdens of na de menstruatie. Volgens mij heeft dat verder geen betekenis en is het ook niet afhankelijk van de lengte van je cyclussen.
    Dus niet over nadenken, als je binnenkort maar een duidelijke stijging krijgt!

17. Loe

Loe Niet meer actief

Gefeliciteerd Moos, met je exacte drie maand!!! Vertel nu: wat heb je gekocht??????

18. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    oh oké Mosa-lieverd, dacht dat die altijd voor of bij begin van ongi moest dalen.
    Goed, thx he!

liefs

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Dank je wel Loe :)
    Buiten de kinderwagen die we een paar weken geleden gekocht hebben, hebben we tot nu toe alleen nog maar stof voor een hemeltje boven het ledikantje gekocht.
    Verder eigenlijk nog niets, ik wilde toch gisteren even afwachten. Maar deze week hebben ze bij Prenatal een actie waarbij je 20% korting op alles krijgt, dus daar ga ik zeker heen.
    Verder gaan we wel binnenkort deze babykamer bestellen, daar zijn we helemaal weg van:
    http://www.baby-dump.nl/index.php?page= ... =885&m=885

Gisteren hebben we te horen gekregen dat mijn schoonouders de babykamer betalen, dus dat is heel mooi meegenomen :)

20. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    waw mosa idd een heel mooie kamer! knap zeg

Deel Deze Pagina