Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden,

hoe gaat het hier?

@kweb: ik zie dat je vader is overleden! :( heel erg veel sterkte meid! knuffel!

ik mag me hier weer aansluiten... :(
    pfff... ik had gehoopt een mk niet meer mee te hoeven maken, maar helaas.. mannetje en ik zeiden nog tegen elkaar dat het goed ging, bij Milan had ik met 5 weken al wat bloedverlies, maar helaas vrijdagavond had ik wat gekleurde afscheiding! ik ging er nog niet vanuit dat het foute boel was omdat ik bij Milan ook wat bloedverlies heb gehad en ik had geen buikpijn. de volgende ochtend rugpijn en ja hoor... helder rood bloed. ik had mezelf hier al een beetje tegen beschermd en er wat rekening mee gehouden dat het kon gebeuren, maar toch is het even ontzettend kl*te! zaterdag aan het einde van de ochtend denk ik dat het er af is gekomen, daar leek het iig op en de buik en rugpijn was toen ook over. ik verlies nu ook geen bloed meer.
    we waren met mijn ouders weg, die niet wisten dat ik zwanger was en ze hadden dit weekend echt even nodig door omstandigheden met mijn oma, dus ik heb ze ook niks verteld. dan zou mijn moeder daar weer over inzitten. ik vroeg zaterdagochtend aan mijn moeder of ze toevallig maandverband bij had en verzon dat ik vroeger ongesteld was geworden dan ik verwacht had, toen zei ze; oh ik dacht vorige week echt dat jij zwanger was, dat heb ik nog tegen ons pap gezegd, maar toch niet dan! ik zo: hoezo? ja dat zag ik gewoon aan je. ik zelf had dat al tegen mannetje gezegd dat ik dacht dat mijn moeder het door had, die ziet die dingen altijd meteen! dus dat was wel erg lastig.

we zijn weer even verdrietig, en ik vooral onzeker omdat dit de 2e keer is én omdat de zwangerschap van Milan ook zo moeizaam verliep! de weeën bij 25 weken... het maakt me angstig voor een volgende keer, of het nog wel een keer goed kan gaan... maar ik ben gister bij de gyn geweest en de zwangerschap van milan en de 2 mk staan los van elkaar gelukkig! dit is waarschijnlijk weer dikke vette pech geweest.

toch is deze keer minder heftig dan de vorige keer, misschien omdat ik er wel rekening mee had gehouden en we een heerlijk kereltje hebben waar we volop van genieten! we weten dat het iig een keer gelukt is, dus we hopen dat ons een 2e wondertje ook gegund is.

liefs rebbel

2. woops

woops Niet meer actief

Spannend meid, het werd ook wel tijd voor jullie.

@rebbel,
    Dikke knuffel.

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Rebbel,

Hele dikke knuffel meis!

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi hoi,

@ Kweb, alsnog heel veel sterkte (ook voor de komende tijd) met het verlies van je vader. Jullie hebben op een mooie manier afscheid kunnen nemen.

@Rebbel, sterkte meid!!

@ Klus, vervelend die onzekerheid, maar ik denk dat je echt de gyn moet vertrouwen. Hij hefet er zo veel verstand van...

@ Maar, ik heb regelmatig aan je gedacht de afgelopen 2 dagen. Dikke knuffel!

@ Mosa, mooie kamer en helemaal leuk dat je schoonouders hem betalen. Het inkopen kan beginnen!!!

@ Jazy, spannend!!

@ Sammy, het komt deze ronde helemaal goed voor jou!!

@ Djaar, fijn dat je zo'n fijne Djaarman hebt. Ook voor jou duim ik voor een goede waarde.

@ Loe, een soa komt vaker voor dan je denkt hoor, dus maak je geen zorgen.

@ All, ik heb vanochtend eens voor de gein getempt en mijn temp was wel erg laag. 36,0 ik heb één keer eerder zo'n lage temp gehad en dat was de dag voor mijn eisprong in mijn goede ronde. Ik heb gister toevallig ook een ovutest gedaan en die was negatief... Dus echt gene duidelijkheid.... Ach, we wachten gewoon af....

Een hele fijne middag!!

5. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Rebbel, jeetje meid wat een klote nieuws :( heel veel sterkte.. Dikke knuffel.

@ Nijntje, klusseeen!!

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ik heb dat ook al aangegeven bij mn mannetje...
    Dadelijk toch maar weer een ovutestje doen...

Hoe is het trouwens met jou MP?

7. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Nijntje, Klussen jullie regelmatig? Hopelijk mis je je eisprong niet.
    Met mij gaat het wel, ups & downs. Nu moet ik vandaag en morgen nog Primolut slikken en dan wachten op de ongie en daarna aan de Clomid 50mg. Dus hopelijk dan een eisprong. Alleen mijn vriend zijn zaad is echt slecht, dus of het zo zal lukken daar heb ik geen hoop in. Eerst mijn lichaam maar aan de praat krijgen. 26 mei hebben we weer een afspraak en dan zullen we wel horen wat we gaan doen..

8. woops

woops Niet meer actief

@MP,
    Dikke knuffel voor je.
    Hopelijk vind toch 1 zaadje zijn weg, als je een eitje hebt.
    Heel veel succes.

9. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    thanks meiden!

@wops: zie dat ik dicht bij je in de buurt woon! :)

10. woops

woops Niet meer actief

En wat is dichtbij?

11. jazy

jazy Actief lid

@ wops! thanx meis! en erg lief berichtje in ons gastenboek! Heb zo' n zin in morgen maar ook wel bang dat ie nog niet goed zichtbaar ik maar heb nog 3 testen dus dan test ik later wel!

xxx jazy

12. woops

woops Niet meer actief

Maar als je nu al een 2e heel licht streepje ziet, ben je denk toch echt zwanger.
    Heb je wel eens vaker in al die tijd een 2e licht streepje gehad?
    Ik hoop het zo voor je.
    Als jij nu zwanger bent, dan ga ik je gewoon volgen in deze ronde.
    Ik vind het ook lang zat geweest.
    Ik duim voor je.

13. Hoi !!

ben al een tijdje niet meer op het forum geweest, gewoon even geen behoefte aan, maar alles gaat prima hoor. Deze cyclus is alleen nog steeds geen einde aan gekomen, zit alweer op dag 72 ! (al 2,5 maand) Iedere keer als mijn temperatuur omhoog knalt heb ik weer een beetje hoop, wacht ik af wat het de volgende dag doet en daarna gaat hij toch weer naar beneden. Ik dacht (gezien mijn vorige cyclus) dat eisprong er nu wel aan moest komen, wilde het nog even afwachten. Als morgen m'n temp. weer naar beneden gaat, ga ik de huisarts bellen om een afspraak te maken. Dan wil ik echt dat er iets aan gedaan wordt.
    Dus ik ben erg benieuwd morgen!

Hoe is het hier met iedereen? Ik heb niet echt terug gelezen.. Zijn er nog veel zwangeren bij gekomen? Mosa hoe is het met jou? Het schiet alweer aardig op!

Liefs Leonie

14. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Heeeeeey meiden ik ben weer terug van het ziekenhuis en het heeft heeeeel veel goed gedaan..... ik ben nu zoooooooooooooo happy.

rebbel als je dicht bij wops woont woon je in princiepe ook dicht bij mij....

15. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Klus.

Hoe was het?
    Heb je foto van je echo?

16. Klussertje80

nee ik kreeg hem niet mee omdat ik niet meer in dat ziekenhuis onder behandeling ben....

Ik zal ff uit leg geven ik ben onder behandeling voor me enkel in ziekenhuis a en in ziekenhuis b voor zwangerschap, ik was dus in a voor me enkel *gips vervanging* maar ben wel in dat ziekenhuis altijd geweest er moest alleen nog een map afsluiting gedaan worden. dus mijn oude gyno van daar zag me in het restaurant en vroeg hoe het was.... ikke zo ja goed hij zo oke en nog zwanger.... ikke zo ja ook dat.... vraagt ie mag ik dan een echo maken voor map afsluiting?? ja hoor is goed dus echo gemaakt en het eerste wat hij zei whoooow het hartje klopt..... je bent 8 weken zwanger alles doet het.... ik lag te janken van blijdschap....maar ja kreeg helaas geen foto mee omdat ik daar geen patient meer ben

17. woops

woops Niet meer actief

@klussertje,
    Heb je ook geen echo-foto van gisteren of heb ik wat gemist?
    Heb niet alles goed gelezen en/of terug gelezen.
    Heb je al een uitgerekende datum, dat is altijd zo mooi om daar naartoe te leven.
    Succes en heel veel geniet plezier van je wondertje.

@all,
    Ik heb vandaag ineens eggwhite en wat roze afscheiding.
    Ik duim voor mezelf dat ik een mooie korte cyclus ga krijgen.

Iedereen weer veel succes en knuffeltje van me. :oops:

18. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Loe: Hallo lotgenootje, ik weet niet precies door wie en wanneer ik het heb opgelopen maar was er geloof ik wel vroeg bij.
    Als jij er ook vanaf bent zou ik me er niet meer druk om maken.

Mosa: Wat cool dat je schoonouders de babykamer betalen :)

Jazy: Spannend hoor! Ik heb ook met 12 dpo positief gestest dus het kan wel.

Rebbel: Wat erg voor je.Twee keer is echt dikke pech. Hoeveel weken was je? Gelukkig kan je nog genieten van je kindje.

Klusser: Heb ik het goed begrepen dat je het hartje hebt zien kloppen? Gefeliciteerd meid!!

19. Klussertje80

jha shean dat heb ik idd vandaag

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Klus, super dat je het hartje hebt zien kloppen!! Had de gyn toch gelijk ;)

Wops een korte cyclus zou super zijn!!

Leonie, ik weet nu een heel klein beetje wat jij meemaakt. Aan mijn cylcus lijkt ook geen einde te komen... Groot gelijk dat je naar de HA gaat!

Jazy, ik testte positief op 11 DPO, dus het kan zeker.

Meiden, ik ga er weer vandoor, ik 'zie' jullie misschien morgen!!

Deel Deze Pagina