Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

@ Djaar heeeel veel suc6 vandaag en natuurlijk ook veel plezier op de verjaardag

@ Jazy suc6 met wachten tot volgende test!

2. Loe

Loe Niet meer actief

huh, mijn berichtje is helemaal niet geplaatst!

3. Loe

Loe Niet meer actief

Nou ja...............

ik had geschreven:

Djaar, Malin en Jazy mooie kaartjes!
    Djaar, veel sterkte vandaag, kan me voorstellen dat het een emotionele dag is bah. En je werkgever heeft je toch ook gedwongen hiertoe? Veel plezier wel bij oma :)

k heb een raar kaartje: deze dagen zijn toch geen dagen voor een evt. innesteling? Is toch veel te vroeg denk ik? Had weer 37.2. Toch ik het nog een keertje controleerde, omdat ik het zo laag vond, gaf ie 37.1 aan!! :( dus ik heb maar 37.2 netjes ingevuld.
    Maar vreemd is het wel vind ik.

at all, fijne dag!

4. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen,

Sinds gisterochtend onwijs pijnlijke tepels(normaal direct na mijn ei), dus dacht laat ik een test proberen zit vandaag op 10/11 dpo maar die was hartstikke negatief.
    Het was mijn laatste test, dus als ik niet ongi word test ik weer na het weekend...

5. Loe

Loe Niet meer actief

Knuffel Sammie!

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    He bah Sammie ... hopelijk gewoon te vroeg!

Jazy ik had ook een vaag 2e streepje en Mirre is het resultaat ... dus ik doe een voorzichtige felicitatie :D

Djaar sterkte meid

7. Klussertje80

wanneer zouden jullie op dit kaartje een ei zetten ik zelf denk dag 18 *dit kaartje is van een vriendin van mij

8. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Rebbel, wat een ontzettend verdrietig nieuws!
    Heel veel sterkte en geniet maar ff extra van je kleine man.

Djaar, ook heel veel sterkte vandaag!
    Ik weet helaas uit ervaring hoe die veranderingen op het werk erin kunnen hakken...

Ik had nog veel meer in mn hoofd, maar ben nu alles vergeten. Sorry!

9. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Klusser,

Dag 21.

10. Klussertje80

ja volgens ff ook.... heb ff zitten spelen met het kaartje en dan word er een kruis op 21 gezet

11. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Rebbel: Nogmaals heel veel sterkte en ik hoop dat je snel weer aan de beurt bent.

Klussertje: ik denk ook dag 21.

Loe: Ik weet niet of ik snel behandeld ben omdat ik niet weet wanneer ik het opgelopen heb maar ik denk niet dat het maanden was. Hoe kan het zijn dat jij nooit behandeld bent? Is het uit zichzelf weggegaan, of heb je het nog? Ik snap het niet helemaal.

12. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Goedemiddag meiden,

Klus, wat gaaf dat je het hartje hebt horen kloppen, echt toppie. Kan me goed voorstellen dat je nu een stuk opgelucht bent. Bij de temp van je vriendin zou ik ook zeggen dag 21.

Rebbel, meis dikke knuf. Kl*te van je mk zeg

Loe, ik merkte het doordat ik veel jeuk had en bloederige afscheiding. Hiermee ben ik naar de ha gegaan en deze heeft een uitstrijkje gemaakt en getest op Chlamydia. Een paar dagen later kreeg ik de uitslag. Eerst van de assistente die zei dat er niets aan de hand was (domme doos) en later belde de ha zelf dat ze de verkeerde uitslag door had gegeven. Ik kon direct 2 pillen antibiotica halen. Tegelijk innemen en dat was het. Daarna nooit meer ergens last van gehad. Als je echt zo twijfelt, zou ik de ha vragen hoe nu verder

Mosa, mooi buikje krijg je al hoor :) En die echo foto`s kunnen vanaf nu alleen maar duidelijker gaan worden, naarmate je beebje meer gaat groeien

Malin, knap hoor dat je zo lang kan wachten met testen. Je zit nu al op 19dpo toch? Het ziet er in elk geval goed uit.

Meiden, sorry verder heb ik het even niet onthouden. Mijn temp was weer 36.9. Vind dat ie een beetje aan de lage kant blijft, maar mss is dat voor deze ronde wel een goed teken :)
    Verder zit ik nog veel te vroeg na mijn ei om er iets zinnigs over te zeggen.

Nou tot later

13. Loe

Loe Niet meer actief

hoi sheann, ik heb nooit wat gevoeld, daarom niet behandeld.............heb wel heel veel pijn gehad na een mirena spiraal zetting, maar dat weet ik daaraan. Toen die eruit ging was mijn pijn ook minder..........dat is de enige keer dat ik echt vreemde buikpijn had. Maar ben dus verder nooit behandeld, omdat ik blijkbaar gene klachten had........

14. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Nog even een vraagje. Bij het oude forum kon je aan de linkerkant terug naar het menu en vanuit daar naar alle topics. Hoe moet dat nu? Ik zoek me telkens een breuk :(

15. Klussertje80

ik zit zelf eigenlijk te twijfelen tussen dag 18 en 21

16. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Loe: Maar als je het nu nog hebt dan moet je toch antibiotica krijgen?

17. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Bovenin de bruine balk (tussen de banner en het gebruikerspaneel) zie je in welk topic je zit en je kunt daar ook terug naar het Forumoverzicht.

18. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Onderaan snel reageren heb je ook een 'ga naar:' mogelijkheid

19. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    nou meiden, het is hier een sfeertje op de kamer hoor pfff. Wat een K.. dag. Geloof dat de rest er nu danig van onder de indruk is, en dat allemaal door een persoonlijk conflict en niet eens werkgerelateerd. Nu nog even opnieuw een omgangsvorm met iedereen vinden...

Maar ook beter nieuws...... ik heb de poli heel brutaal gebeld of mijn uitslag al binnen was en die zou er al zijn !!! Echter de assistent mag mij die niet vertellen maar ze zou de gyn vragen mij terug te bellen vanmiddag dus afwachten maar

20. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    he meiden, hoe krijgen jullie dat linkje onder je banner?

ik zit ook op ff en heb ook een kaartje en wou hem even laten ziejn maar ik weet niet precies hoe je alleen het kaartje moet laten zien...kus...

Deel Deze Pagina