Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Maar; wat zijn ze toch lief die mannen. Als die van jou net zo knap is dan die van mij zitten we goed hoor !! hahahaha
    Maar het er niet over praten is een beetje een mannending vrees ik, hoewel in het geval met mijn werk deze week hij echt degene is die het er bij mij uittrekt en me advies geeft en ja ook zo af en toe een lief berichtje.
    Enne Maar denk eraan HORMOONTJE POWERRRRR

2. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Nou, zeg dat wel!
    We waren maandagavond koffie wezen drinken in de stad en daarna naar de film geweest, na dat dramabezoek bij de gyn-assistente muts.
    Kon gewoon geen rust vinden.

We hebben het zo gezellig gehad!
    Ik wilde graag naar Marley en me. Heb ontzettende lachkick gehad en ook ontroostbare huilbuien gehad. Hoe bedoel je hormonen!!! haha

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Momhairy, bij je chart heb je bovenaan een hokje met 'home page set up' (boven de datum). Daar op drukken. Dan zie je je adres en kun je besluiten wat er wel/niet zichtbaar mag zijn (wil je wel dat iedereen weet dat je iedere dag aan de purno gaat of niet etc ;) :D) ...

4. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    oh, sorry, niet goed gezien. :oops: Bij deze nog gefeliciteerd!

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Djaar, mooie 'score'

Maar, kan me voorstellen dat je emo bent. En druk op zoek op i-net ... tja ... voor mannen is dat toch anders, rationeler misschien. Gewoon wachten, zit niets anders op. Maar ondertussen zijn ze er ook (net zo heftig) meer bezig ... te zien aan lief kaartje ;) ... Ennuh ... ik zou het niet kunnen laten om zo'n test te kopen ... :|

Malin, balen :(

Merels, ook al ongi :(

Ik word heen en weer geslingerd ... denk te weten dat ik ongesteld ga worden vanwege dip. Maar ben al twee dagen misselijk, vandaag net niet kotsmisselijk :| ... 8DPO dus testen heeft geen zin. ARGH! Kan ik dit *ikwilzwangerzijnenwelnu* deel van mn hersens niet tijdelijk uitzetten?!

6. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    Gaaf zeg!!!

7. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    Salapio en Loe: Ja ben toch ongi geworden. Had het ook wel verwacht, want we hadden deze ronde ook niet zo heel goed geklust, omdat we het even erg druk hebben gehad. Maar omdat ik eigelijk mijn ongi maandag/dinsdag pas vewachtte, kreeg ik toch een beetje hoop. Maar helaas, deze keer gewoon een "iets wat langere LF". Maar Salapio jij maakt het ook al spannend! Hoop voor je dat die misselijkheid wat betekend!!

@ malin: Balen zeg!! Hopelijk zet het niet door!! Of is het al doorgezet??

8. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Salapio, skatje, je hebt een super mooi kaartje met een lekker dippie!

Morgen gaat je temp gewoon nog verder omhoog en dan ben je superzwanger!!!

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi kwebbelkonten ;)

@ Jazy, spannend dat je nog even wacht met testen! Een duidelijke streep over een paar dagen is natuurlijk ook leuker :D

@ Djaar, mooi kaartje hoor! En wat fijn dat je progesteronwaarde zo mooi hoog is! Hopelijk een goed voorteken! Wel erg jammer van die sfeer nu op je werk, niet leuk! Veel plezier vanavond op de verjaardag! Jeetje, 90 jaar!

@ Loe, vreemd dat je temp een beetje aan de lage kant blijft, maar je hebt in ieder geval een duidelijke eisprong gehad.

@ Sammie, jammer van de test, maar het kan natuurlijk te vroeg zijn! Hopelijk blijft je temp zo superhoog en komt die positieve test alsnog!

@ Salapio, fijn dat je temp door gestegen is!

@ Klussertje, dag 21!

@ Kweb, je krijgt in ieder geval een ander soort kaartje dan de vorige keer, dus misschien juist een goed teken?

@ Merels, tuurlijk baal je ervan dat je toch ongi bent geworden :( Knuffel en nu wordt het een .......-beebje (invullen waar jullie heen gaan)!
    Maar ronde 18 alweer, jeetje zeg, zo klote!!

@ Malin, wat jammer zeg :( Vreemd dat je met zo'n hoge temp ongesteld bent geworden, dat had ik niet verwacht! If het al echt doorgebroken of is het bij iets bloedverlies gebleven?

@ Maar, ik weet het ook niet precies, maar volgens mij kan het ook zo zijn dat je inderdaad een latere innesteling hebt en dat je daardoor korter zwanger bent dan je zou denken. Maar hoeveel dat kan schelen weet ik niet. Maar volgens mij mag je nog wel een beetje hoop hebben, maar het lijkt me op het moment heel dubbel voor je! Hopelijk morgen duidelijkheid!

10. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    salapio: zat net te denken, dat mirre net deze week besloten heeft geen borst meer te willen kan er toch best op duiden dat je zwanger bent, dan smaakt de melk anders en willen veel kindjes de borst niet meer. Maar ja, je moet idd nog ff wachten om iets te weten!

hier is het nog niet echt doorgezet, maar goed dat zal dan morgen wel komen. Vorige ronde had ik 3 dagen spotting voor de ongi eens doorbrak, alleen was dat bruine spotting en nu had ik echt helder rood *zij het maar een beetje*

11. woops

woops Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik heb eigenlijk niets terug gelezen. :oops:
    Heb het voortaan erg druk op m`n werk, door de crisis heb ik er juist meer werk bij gekregen en zit ik dus echt helemaal vol met m`n werkzwaamheden.
    Ik vind het wel fijn, want heb geen tijd om aan zwanger worden te denken.
    Vandaag weer heel veel eggwhite en ik vraag me af of ik een kortere cyclus ga krijgen.

Zou het kunnen als ik een kortere cyclus heb dat dat komt, omdat:
    ** ik helemaal overdag er niet mee mezig ben? Dit is echt al een hele week dat ik er bijna niet aan kan denken en echt druk bezig ben met werk werk en nog eens werk.
    ** zaterdag naar de sauna geweest, gaat een eitje ook sneller groeien door warmte?

Sorry als het een domme vraag is hoor. :(
    Vanavond gaan we weer klussen, we klussen om de dag deze ronde.
    En dan maar blijven duimen. [-o< [-o< [-o<

Iedereen veel succes en plezier en wacht momenten enz enz.

12. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

merels geeft niet meis en bedankt voor de felicitatie

13. Loe

Loe Niet meer actief

djaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar, ik had je allang een berichtje getikt hier, maar mijn berichtjes verdwijnen sinds vandaag om de een of andere onverklaarbare reden. Van harte gefeliciteeeeeerd met je progesteronwaarde!

14. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    mosa: met deze temp ongi worden vind ik nog niet zo raar, maar snap de lf niet zozeer, als ei op dag 23 was dan zou die nu maar 10 dagen zijn (had eerder 11 gerekend, maar FF kwam op 10) voorgaande waren allemaal 13-14, dus das heel vreemd.
    ga gauw malin uit bed halen, heb zelf mn eten al op, maar mevrouw pit al 3 uur, maar goed, ze moet er nu wel uit anders wordt het vanavond veel te laat, ze ligt er normaal om 7, maar zal nu wel 8 uur worden denk ik.

15. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Joepie!
    Mijn hcg is gestegen!

Maandag getest met clearblue digi en gaf hij 2-3 weken aan en nu 3+!!!

Zou het dan toch?

16. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    ik hoop het zooo maar! Ziet er in elk geval wel heel positief uit dat dat gestegen is! duimen draaien!

17. Lala87

Lala87 Bekend lid

16 jul 2008
    628
    0
    0
    Hey meiden,

nou na een paar weken ben ik er weer eens.. alles goed met jullie? Nog meiden zwanger geworden de afgelopen 3 weken?!

Ik vind het nog steeds een gepuzzel met die nieuwe site.. vandaar de weekjes afwezigheid.

18. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Dankje wel lieverd. Ik hoop het ook heel erg, maar heb er zo niet veel vertouwen in. Maar ik blijf wel hopen..

@ Klussertje, geweldig nieuws meid dat je het hartje gehoord hebt!!
    Op dat kaartje zou ik kruis op dag 21 zetten ;) .

@ Malin, mooi kaartje!

@ Mosa, whiiii wat heb je een lief buikje!! En mooie echo foto meid! Dat handje hihi geweldig!

@ Jazy, jou kaartje ziet er ook top uit zeg!

@ Djaar, wat een top uitslag ik ga voor je duimen!!

@ Maar, Oooooh meid ik duim voor je, echt waar ik hoop zo dat je gewoon nog zwanger bent!!!

.
    Hier zometeen laatste pilletje Primolut en dan op de ongie worden en dan eeeeeeeindelijk CLOMID [-o< =D>

19. Loe

Loe Niet meer actief

MP ik ga jou heel veel succes wensen met je clomid!

20. woops

woops Niet meer actief

[-o< [-o< [-o<
    Je bent volgens mij echt zwanger meid, maar misschien toch niet zo lang als jezelf dacht ondanks het temp.
    Dikke kus en toch alvast gefeliciteerd meid.
    Wanneer weet je nu eigenlijk dat het echt goed zit?
    Moet je nog een keer terug voor het bloedonderzoek op HCG of ga je nog een echo krijgen over enkele daagjes?
    Doe je rustig aan, is beter voor je wondertje in je buik.
    :D

Deel Deze Pagina