Ik hoop het ook heeeel erg! Wops, ik heb voor 4 mei een afspraak staan bij de gyn en dan krijg ik weer een echo. Morgen laat ik nog een keer hcg prikken... MP, suc6 meis! Ik ga heel hard duimen dat je strax gelijk zwanger bent!
Mirre drinkt sochtends nog met veel smaak ... dus dat zal het niet zijn. Ik denk dat ze er gewoon al een tijdje niet genoeg uit kreeg ... En volgens mij is die smaakverandering pas later in je zwangerschap? Maar dat weet ik eigenlijk niet ... Geef jij ook nog borst? (Of ben ik nu iets vergeten ) ...
Boehoehoehoeooe! Ik zit te snikken vanwege goeie nieuws ... *HOOP* *DUIM* en meer van dat soort 'krachttermen' in HOOFDLETTERS! [-o<
MP, hopelijk snel ongesteld, slaat de Cl aan en ben huppakee zwanger en beval je van een droomkindje begin 2010 WOPS, ik denk niet dat je cyclus beïnvloed wordt door 'er veel mee bezig zijn'. En sauna ... tja ... nee dat denk ik ook niet. Maar je cyclus kan ook 'gewoon' korter zijn. Hoop voor je dat het zo is deze ene keer (want ook jij zwanger en droomkindje in jan/feb 2010) MOSA, oeps! Helemaal vergeten je te complimenteren met je lieve buikje! En je lieve krummel op de foto. Geweldig om te zien! ALL, ik heb even bij mn vorige kaartje gespiekt en ook toen was ik misselijk ... dus ik ga me er maar niet te veel aan vasthouden ... euhm ... proberen
@Mosa, Ik las net pas dat je een foto had geplaatst. Wat leuk zeg zo`n echo-foto en ik zie al een klein buikje. Mooi hoor. =D> @Salapio, Zelf denk ik eigenlijk ook niet dat het daar mee te maken heeft, maar het valt allemaal zo samen, dus dan ga je er wel aan denken. Ik zou heel graag een kortere cyclus willen hebben en houden of zoals je al zie "een jan/feb wondertje" zou ik ook heel heel graag willen. Heb wel het idde dat ik sinds enkele cyclussen, steeds meer tekenen van m`n lichaam krijg dat m`n eitje eraan komt, vruchtbaar slijm heel duidelijk aanwezig. En m`n temp. niet te vergeten is ook heel mooi sinds vorige ronde. M`n lichaam is zich klaar aan het maken op de komst van ons wondertje. [-o< Dat geeft mij zo het gevoel dan he.
@all: dank jullie wel meiden! ik duim voor jullie hoor! @mosa: ja het hakt er wel in idd, zeker nu het de 2e keer is, maar toch is deze keer minder gheftig dan de vorige keer... op de een of andere manier hield ik er nu meer rekening mee en heb mezlef er wat tegen beschermd denk ik. @maar: hoe is het met jou? begrijp ik nu dat je zwangerschap nog niet helemaal gaat zoals het moet? liefs rebbel
Hoi meiden, @ Maar, wat een goed nieuws (denk ik!!)!! Lijkt me toch een goed teken, maar ik weet eigenlijk niet of dat echt zo is. Ik wil absoluut niet negatief doen, want ik gun het je héél erg, maar is het niet zo dat bij een MA je lichaam nog denkt zwanger te zijn? Zou het dan niet kunnen dat het HCG-gehalte nog toeneemt? Ik heb er echt totaal geen verstand van, en ik wil nogmaals niet negatief doen! @ Lala, welkom terug Het is inderdaad even puzzelen met de nieuwe site, maar je went er snel genoeg aan hoor! Hoe gaat het verder met je? @ MP, wat spannend dat je vandaag het laatste pilletje Primolut slikt, na hoeveel dagen word je dan ongeveer ongeveer ongesteld? En dan aan de clomid, spannend hoor! Hopelijk slaat het gelijk aan! @ Wops, ik denk ook niet dat de lengte van je cyclus afhankelijk is van hoeveel je er mee bezig bent. Ik had soms ook 'normale' cyclussen van 31/32 dagen en dan ineens weer eentje van 40 dagen. Waar het wel van afhangt weet ik alleen niet. En ik had sinds 2 rondes ook een stabielere temp, toen had ik ook het idee dat mijn lichaam zich 'klaarmaakte' dus het kan een goed teken zijn!
@ Maar: jaaaaaaaaa! Ik hoop het zooooo... *duimt haar duimen eraf*. Wat een spanning zeg... Maar hopelijk zit er een leuke minifrummel in je buik. @ Mosa: wat leuk, zo'n goede echo! Gefeliciteerd! @ MP: Op zich zijn weinig zaadjes veel minder problematisch dan problemen bij de vrouw (als in: makkelijker op te lossen etc.). Ik denk dus dat je best een goede kans maakt als eerst jouw cyclus maar weer normaal is. Met een beetje mazzel helpt de Clomid. Ik vind dat jij hartstikke aan de beurt bent, dus ik ga voor je duimen! En een dikke knuffel om over je dipje heen te komen! @ kweb: wilde nog even zeggen dat ik het heel erg voor je vind dat je vader is overleden, en dat hij het niet heeft kunnen meemaken dat je zwanger bent (of zelfs al een kleintje hebt). Heel veel sterkte de komende periode.
Goedemorgen meiden, Heb niet de puf om alles te lezen .. me suiker stond vanmorgen op 21 !! dat is behoorlijk hoog als ie tussen de 4 en de 8 moet staan .... me temp was met 0,1 gestegen, weet dus niet of dat door me suiker komt. @Maar: Heel veel succes, hopelijk is je waarde gestegen ! *DUIM, DUIM, DUIM* @Mosa: Wat een leuke foto's in je album ! Echt super zo een echo (al kan ik er niet echt wijs uit worden )
dnk dat ik een vmk heb, vannacht heel veel krampen en een klein stolsel gehad, nu ook nog veel bloedverlies. Maar goed, zeker weten zullen we het niet doen doordat ik niet getest heb. Hoop in elk geval dat de buikpijn en het bloedverlies snel afnemen want moet vandaag naar 2 verjaardagen (een oma en een vader, dus ook geen verjaardagen die je ff over kunt slaan)...
@Malin08: Balen meid ... dikke knuffel ! Hoop voor je dat je buikpijn en het bloedverlies snel afneemt.
Goede morgen lieve meiden @ Maar ik duim me suf voor jou en hoop dat de waardes gestegen zijn..... @ Malin waarom nou ??? ik vind dit echt jammer voor jou uuuuhm als ik iemand vergeet sorry
goedemorgen meiden, @malin: ah wat balen! hopelijk neemt de buikpijn en het bloedverlies snel af! even een vraagje, ik heb de 1e 5 dagen mijn etmp niet ingevuld op ff, zou hij het nu dan nog oppikken? of krijg ik dan straks geen kruis? liefs rebbel
hoe gaat het met jou? ====== heeeel goed hoor alleen sinds gisteren avond echt stekende pijn onder me borsten eerst was het alleen rechts maar nu doet links gezellig mee.
@Loe; thnxs enne mooie banner! Das pas humor @Maar; zie je wel het lijkt toch loos alarm te worden, denk aan je vandaag *knuffel* @Malin; balen meid, ik hoop dat je je snel beter gaat voelen. @ All; gisteren hebben we een leuke verjaardag gehad, zijn nog even gaat uit eten (cheap maar lekker), hebben mijn moeder nog op visite gehad en hebben nog even van elkaar genoten want klussen noem ik het maar niet na mijn ei. Dus al met al een redelijke dag. Vandaag laatste werkdag voordat mijn twee weken vakantie gaan beginnen, wat kijk ik er naar uit zeg. Mijn temp was gisteravond weer braaf 37,6 en vanmorgen 37,3 dus het gaat nog goed. Mooi verhaal; gisteravond bekende djaarman dat hij gisterochtend onderweg naar zijn werk dacht aan het feit dat wij samen misschien wel een kindje gaan krijgen. Hij had de tranen over zijn wangen biggelen zo gelukkig werd hij van het idee!! Eindelijk is onze wens net zo intens en zitten we op dezelfde lijn. Vanmorgen borrelde mijn darmen erg hard en meteen werd er een duik richting mijn buik genomen, een lief klopje erop en de mededeling dat hij wel wist dat er iemand was daar maar dat er niet zo'n herie gemaakt moest worden hahahaha En nu alleen nog maar een positieve test.......zucht............... wat duurt wachten lang. Overigens heb ik al de hele ochtend het gevoel dat ik ongi ben, maar dat is dus niet zo
@ Djaar: aaaaw... wat schattig! Echt heel fijn dat jullie zo op 1 lijn zitten. En ik moet zeggen dat het er goed uitziet op je kaartje. Wanneer wil je gaan testen? Koninginnedag ofzo? @ Sammie: ziet er ook goed uit. Hihi, ik voorspel allemaal zwangere meiden hier.