Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Djaar: Je kaartje ziet er super uit !

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Djaar,

Zie dat jij het over avondtemperatuur hebt, mijne is nu al een paar dagen 37,9 en 's ochtends bijna 37.1, dus die van mij zakt aardig.

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

@ Ilona, pas je goed op jezelf, want 21 wat normaal tussen de 4 en 8 moet zijn, klinkt wel eng!
    Op mijn echofoto zie je trouwens links het hoofdje en hij steekt zeg maar zijn handje op. Misschien is het dan wat duidelijker voor je :)

@ Malin, jeetje, klinkt volgens mij wel als een vmk :( Misschien maar goed dat je niet getest hebt dan, nu heb je die blijdschap niet gehad. Knuffel en wie weet is het de volgende ronde écht raak!

@ Rebbel, FF vindt meestal nog wel een eisprong als er een paar dagen in het begin missen hoor. Als er een paar temps in het midden missen is het lastiger, maar dit is geen probleem. Wel meer meiden tempen in het begin niet.

@ Djaar, fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad gisteren en wat ontzettend lief van je mannetje :) Hopelijk gaat jullie wens nu écht snel in vervulling! Je hebt in ieder geval een superkaartje!

@ Sammie, gelukkig blijft je temp mooi hoog! Alweer 12 DPO, dus hopelijk blijft hij de komende dagen (hihi, ik schreef maanden, en dat mag natuurlijk ook!) ook mooi hoog!
    Mijn temp daalde 's nachts ook altijd heel veel hoor. Als mijn temp 's ochtends 37.0 of 37.1 was, dan was hij 's avonds altijd minimaal 37.6 en soms zelfs 38.0.

@ All, fijne dag!

4. Loe

Loe Niet meer actief

Djaar en sammie mooie kaartjes hoor! Ik ben ook een keertje gestegen, jippie, ik kan het wel!:)
    Djaar, ja mooie banner he, zo voel ik me ook. Slof.............slof............

Malin, sterkte vandaag meid.

Ilona, joh wat eenschommeling, heb je dat vaker? Heb DM type 1? Joh, zou grote invloed zijn op je suiker na de eisprong zeg!

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    En wat voor een stijging zeg! Super! Nu maar zo houden!

6. Loe

Loe Niet meer actief

Hai Moos en frummel, thanx.........eindelijk ook s een stijging. Tja, in mijn vorige kaartjes kom ik niet hoger dan 37.4, in het middengedeelte van de dpo-dagen.........hoop dat ie nu over het geheel genomen gaat stijgen en niet gelijk blijft en dan weer daalt..........(heb het patroon dus gezien in mijn kaartjes). Afwachten maar. Maar thanx voor het compliment! Goed he.

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Pas nu ik zelf niet meer hoef te tempen en alles wat er bij komt kijken, is me opgevallen hoe frustrerend het hele zwanger willen worden eigenlijk was (als het tenminste niet meteen raak is!). Telkens weer die spanning of je temp nog wel hoog is, en als hij daalt weet je genoeg. Dan weer helemaal opnieuw beginnen, echt heel irritant.
    Ik leef ook zo met jullie mee! Er moeten ook gewoon weer een paar zwangeren bij komen de komende tijd!

8. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Goedemorgen meiden,

Na een klein dipje van 2 dagen is mijn temp weer een beetje gestegen naar 37,1.

nog een paar daagjes tot nod, spannend weer.

Liefs Noesje

9. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Mosa; tnxs en ik ga mijn best doen om je snel te volgen
    @Sammie; jouw kaartje is ook niet slecht hoor!! Ik temp met een oorthermometer en jij? Het is wel niet helemaal correct natuurlijk maar ik kan er duidelijk mijn ei mee vinden en het klopt tot nu toe echt wel.

@Testen; ik weet het niet hoor ik had gezegd koninginnedag, maar NOD is dinsdag en ik heb sterk het vermoeden dat ik 1 van de mensen zonder geduld ben en al eerder een testje waag.

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik weet 99% zeker dat mn ongesteldheid aanstaande is :(

Ben dit weekend niet/nauwelijks online (morgen eerste x naar dierentuin met Mirre :D) ... Dus fijn weekend!!!

Duimduimduim/blaasblaasblaas/knufknufknuf

11. Loe

Loe Niet meer actief

Mosa, wat ben je toch een schat. Zo als je het verwoord, zo voelt het bij mij ook. Ik hoop zo dat we je snel achterna komen!

Salapio, hug.........en alvast fijn weekend!

Djaar, ik weet nu al dat ik me niet in kan houden. Heb me er maar bij neergelegd. Dat ik altijd veel eerder test.........ben gewoon een ongeduldig konijn.

12. Loe

Loe Niet meer actief

en zeker omdat mijn lf nogal wisselt, vind ik het helemaal moeilijk om te wachten. hoe is jouw lf?

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Noesje, spannend hoor! We gaan gewoon door met duimen ;)

@ Salapio, dat zou balen zijn zeg :(
    Heel veel plezier morgen dan! Wat zal Mirre opkijken van al die grote dieren :)

Over testen, de één kan wel wachten tot de nod-datum en de ander niet, maar dat maakt toch ook niet uit? Je moet gewoon testen als je dat graag wilt, of dat nu op 8 DPO is (alhoewel de kans op een witte test dan wel érg groot is!) of op 14 DPO.
    Als er uiteindelijk maar een tweede streep komt!

14. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Djaar,

Ik temp rectaal.

15. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Loe; mijn lf is netjes 14 dagen, dus ik vrees dat testen op 11 dpo niet echt zinvol is maar ik zit er stiekem wel heel hard aan te denken.

@Sammie; dan zijn jou tempen echt hoog!! Ik heb nog nooit rectaal getempt want dat vindt ik een beetje te (haha en wel de mmm in, hoezo raar mens?!) Zoals gezegd ik weet dat mijn manier niet volgens de boekjes is maar het werkt wel.

@All; ik ga even op pad voor mijn werk maar meld me later weer!!

16. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Djaar,

Zullen we samen roze worden :smile:!

17. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @djaar: wat lief van je mannetje zeg! je kaartje ziet er toppie uit meid! duim, duim....

@klusser: fijn dat het goed gaat, hopelijk ben je gauw van de steken af!

@mosa: dank je voor je antwoord!

liefs rebbel

18. jazy

jazy Actief lid

goeie morgen dames! hoe gaat het hier?

vandaag is me NOD en me temp was vanmorgen 37.0
    heb niet het gevoel dat ik ongie ga worden.
    dus dat is fijn. eerst maar hopen dat ik zonder :evil: weekend door kom!

ik heb steeds hele erge last van darm krampen. bah!

xxx jazy

19. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    spannend jazy! kaartje ziet er goed uit! :D

20. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642