ik heb het best wel druk van de week. dus ik wil pas donderdag gaan testen. als ie dan posi is hoef ik niet op me werk te zitten shaken maar lekker thuis met me mannetje. en dan is het ook nog eens queens day en precies 2 jaar geleden dat we zijn begonnen. dus dat vind ik wel een mooie datum. maar dan moeten de wel wegblijven he
ik heb net gebeld met het ziekenhuis over progesteron meten. omdat niet dat grote follikel is gesprongen maar de kleinere die ze zagen op de echo, is mijn eisprong niet vrijdag geweest maar zondag. Eigenlijk moest ik vandaag bloedprikken, maar dat is dus denk ik te vroeg. Want het moest een week na de eisprong. Nu heb ik overlegd en hebben zij aangegeven dat ik maandag maar moet komen prikken. Morgen is het lab ook open om te prikken, maar dat hoefde niet, maandag pas. Is dag 8 nog een goede dag om de progesteron te meten? Kan iemand me helpen?
@Mosa: Ik pas zeker wel op mezelf Heb nog ff goed gekeken naar je echo, maar ik denk dat ik het wel zie !!! @Loe: Me suiker schommelt wel vaker, heb nu speciaal een pompje vanwege de zwangerschapswens, maar super stabiel is het nog niet. Heb inderdaad DM 1. Valt me wel op dat ik vaker hoog zit na de eisprong ...
[-o< [-o< [-o< [-o< [-o< dat is wat ik doe voor jou. Je kaartje ziet er heel veel belovends uit, ik hoop het echt voor jullie. Maar je had deze week toch al heel heel vaag 2 streepjes of toch niet?
ja dat klopt maar dat was van sensitest en ik vertrouw die testen niet meer zo. heb al eerder vals posi getest. dus wacht liever tot ik goed overtijd ben dan dat ik elke 2 dagen ga testen. heb al zoveel teleurstellingen gehad de afgelopen 2 jaar. ik heb zelf een keer met die clear blue zwanger-niet zwanger vals positief getest. dus dat brengt wel een deuk in je zelfbeeld. xxx jazy
Hey meiden, Even een ego berichtje, want moet gelijk weer weg maar: Goed nieuws!Mijn hcg was verdubbeld! Die doos van een assistente nam dr woorden terug en had zelfs overleg met de gyn gehad en het zag er goed uit. Wel minder ver als we dus dachten. Kun je nagaan, met tempen! Nu met een gerust hart op naar 4 mei. Naar de ECHTE gyn!
Dus met andere woorden ben je gewoon ZWANGER maar gewoon toch nog niet zo ver als je dacht. Van harte gefeliciteerd meid en ik hoop dat je met de echo echt duidelijk weet wat en hoe het zit.
Ik snap je heel goed, ik dblijf duimen en hopen voor je. [-o< Na 2 jaar mag het onderhand echt wel een keer echt raak zijn en niet vals. Succes met wachten meid. Ik hoop op een eitje een dezer dagen, omdat ik een gedachte heb en dat is: Ik zat te denken dat het trouwens heel mooi idee is als je net op moederdag of daarvoor te weten komt dat je zwanger bent, zo`n mooi idee. Beetje dromerig idee maar wel geweldig. =D>
@ Loe, dankje wel jou temp is mooi omhoog gegaan vandaag!' @ MAAR & SALAPIO, bedankt meiden, maar ik heb der wel een hard hoofd in dat het in 1x raak is om die zaaduitslag. @ MAAR, waaauw wat super dat het HCG verdubbelt is! Je bent nog gewoon ZWANGER!! Gefeliciteerd meid, echt super goed nieuws. @ MOSA, ik ga ervan uit dat ik zondag ongesteld word. Hoop ook dat de Clomid wel aanslaat idd. Dan is het ook gelijk een x een niet weggegooide maand. @ MARB, wat een lief berichtje, echt super lief!! Denk je ècht dat weinig zaad een minder groot probleem is dan pcos?... Met Clomid kun je een goede eisprong krijgen toch, en dan is er wel minder zaad en heb je minder kans om zwanger te worden.. Toch?.. @ Djaar, jou temp is super!! @ Sammie, ook jou temp ziet er top uit! @ Jazy, jou kaartje is ookal zo mooi. Meiden ik hoop dat we veeeeeel roze gaan zien straks hoor Verder iedereen succes met klussen, wachten, testen etc. etc. etc.
iemand nog een idee op mijn vraag? of ik dag 8 na eisprong nog okee is om te gaan prikken op progesteron?
ik wil namelijk niet weer een maand verliezen omdat het niet op de goede dag geprikt zou zijn. Tis dag 6 of dag 8 (dag 7 is zondag), het ziekenhuis (secretaresse) gaf aan dat ik maandag maar moest gaan prikken. Maar als iemand hier nu zeker weet dat dag 6 echt beter is, dan ga ik toch maar morgen denk ik. Hoor graag reacties!
@ Loe, volgens mij maakt het niet uit of het dag 8 is hoor. Verschilt maar 1 dag en daar is niet moeilijk over te doen.
Maar super!!!! Het gaat gewoon hartstikke goed!! Over een 7-8 maanden heb jij gewoon een klein Maartje in je armen!!! ben helemaal blij voor je!!! Liefs, Nijn PS: Ik denk dat mijn ongi er aan zit te komen!! Jipiiiieeeeeee Heb vanmorgen en vanavond een heeel klein beetje bruin gespot. Daarnaast heb ik knallende koppijn, hopelijk word ik dit weekend ongi!!!
Hoi, @nijntje, Nou ik hoop dat het eindelijk doorzet bij je, want dit is toch ook niets zeg bah bah wat is dat lang, nu al op dag 54 dat ik zag. Hopelijk snel ongi en snel de volgende ronde in. @all, Ik had daar straks dat het eggwhite echt als een sliert uit m`n vagina hing. Hebben jullie dat ook of is dat echt gek? Ben waarschijnlijk vruchtbaar nu. We hebben gisteren al geklust en morgen gaan we weer klussen en gaan zo om de dag door tot ik echt een vet kruis van FF krijg. Ik wens iedereen alvast een heerlijk en fijn weekend. Wij gaan zondag naar Bussloo, wandelen voor hulphond met nog 1300 andere honden. Veel honden he, en ook bekende Nederlanders komen dus ik heb er zoveel zin in. Eros (is onze hond) ga ik morgen even helemaal kammen en knippen zodat hij er mooi bij loopt. "ons kindje" moet er mooi bij lopen. Zal foto`s in m`n album zetten van "Eros" Groetjes
Hoi meiden, @ Maar, wat een geweldig nieuws En dat je niet zover bent als dat je zelf dacht, maakt dan ook niet meer zo veel uit natuurlijk. Als je maar zwanger bent en dat ben je @ Wops, nou, laat die eisprong nu maar komen! Veel plezier dit weekend! @ Jazy, spannend hoor! Maar volgens mij ziet het er érg goed voor je uit! Tot die tijd [-o< [-o< @ MP, als het bij jullie niet in één keer lukt, dan maar in twee keer @ Loe, ik zou niet weten wanneer je het beste je progesteron kan laten prikken. Ik heb even gegoogled, maar ik kwam dit berichtje tegen: 'Het progesteron prikken komt wel precies, dat moet 5-7 dagen na je eisprong. Niet eerder en niet later.' Maar dat was op een forum, dus ik weet niet hoe betrouwbaar dat is. Ook las ik dat 8 dagen erna ook goed is, dus ik kan je niet echt helpen. @ Nijntje, wat fijn dat je denkt ongesteld te worden, als het dan ook maar echt doorzet. Ik hoop het voor je, dan kunnen jullie eindelijk weer verder!
Hoi mosa, hetzelfde berichtje kwam ik ook tegen. Nou ja, ik doe maar netjes wat het ziekenhuis zegt. Maar ik ga het dan niet meer overnieuw doen! Wops, wat een schatje, heeeeeeeeeeeeeeeeele mooie hond!