Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Wops, inderdaad, wat een mooie hond! Die moet je vast vaak borstelen, met die vacht! Maar hij/zij ziet er erg lief uit!

2. @ wops: wat een mooie hond!! die foto van Eros in de sneeuw is geweldig!
    veel plezier dit weekend.

@ maar: geweldig dat je hcg is gestegen, gelukkig snel naar de "echte" gyn.

@ all: ik wacht op m'n eisprong, ik denk morgen of zondag, dus nog even goed aan de klus dit weekend hihi

3. woops

woops Niet meer actief

Dank jullie voor jullie reactie op Eros.
    Eros is een mannetje, maar gedraagd zich niet als een mannetje hoor.
    Over het borstelen valt het nog mee hoor.
    We doen heb 1x per week echt goed borstelen en elke dag gewoon even met de kam er doorheen.
    Ongeveer 1 of 2x per maand doe ik de pootjes bijknippen en z`n voetjes.
    Dus op zich valt het nog mee.

Ik vind het zelf ook een scheetje hoor, het is echt mijn hondje.
    Ik heb hem zelf opgevoed omdat ik 4 jaar geleden in de ziektewet wat, hebben we een hond gekocht.
    Dus ik hem hem toen 24 uur per dag bij me gehad en hij komt ook echt bij mij troost zoeken en knuffelen.
    Met m`n man wil hij graag stoeien.

4. woops

woops Niet meer actief

Goede morgen,

Ik wens iedereen even een fijne zaterdag. =D>
    M`n temp. is iets omlaag gegaan vandaag net als eergisteren. :)
    Wacht netjes af. ;)

Groetjes

5. jazy

jazy Actief lid

goeie morgen dames!

@MAAR super gefeliciteerd meid!! je bent zwanger!!!
    @ al thanx meiden voor jullie positieve berichten! kan ik wel gebruiken.

gisteaaf zat ik een beetje in een dipje me temp was 36.5 dus dacht ik zal wel ongi worden. (ik temp s'avonds ook altijd ff)

maar vanmorgen was ie gelukkig weer 37.0 pff wat een opluchting...
    was wel misselijk vanmorgen. jeetje wat ben ik blij als deze week zonder :evil: voorbij is dan kan ik weer een beetje opgelucht adem halen.

xxx jazy

6. woops

woops Niet meer actief

@jazy,
    Ik denk dat je zwanger bent meid.
    Je gaat donderdag testen of toch eerder?
    Ik zou niet kunnen wachten, maar ik snap je heel goed hoor.
    Eigenlijk is het ook beter als je gewoon ver overtijd ben, dat weet je het eigenlijk zekerder.
    Spannend meid.
    Heb je nog andere klachten die je anders niet hebt?
    Was dit je 1e temp. ronde of had je vaker temp. bijgehouden?

7. jazy

jazy Actief lid

ik heb al vaker me temp bijgehouden maar 1 keer op ff en andere keren gewoon thuis.
    maar me temp is altijd verschillend. ik kan met een temp van 36.8 al ongesteld worden. ben met een temp van 37.0 nog niet ongesteld geworden.

mijn klachten op dit moment:

gespannen borsten
    erge darmkrampen / opstipatie
    geen honger
    ruik beter waardoor ik niet zoveel lust(vind veel dingen maar stinken)
    en ben erg warm
    af en toe een beetje misselijk

ik ga pas 30 april testen omdat ik veels te bang ben dat ik voor die tijd toch ongie word. en nu heb ik tenminste nog een beetje hoop.

xxx jazy

8. jazy

jazy Actief lid

hej dames heb even me temp lijst aangepast eveb de afscheiding wggehaald en dan komt ie op een andere dag terrecht. hou me daar maar even aan. xxx jazy

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen meiden,

@ Jazy, je maakt het wel heel spannend... Knap dat je kunt wachten tot a.s. donderdag. Mij zou dat niet lukken ;)

@ Wops, wat een lieve hond. Morgen lekker wandelen met al die honden. Zijn er veel joh! En Bn-ers spotten, leuk dagje in het vooruitzicht!!

@ Maar, kun je het al geloven?? Je bent echt zwanger meid!!

@ All, vandaag nog niks bruins gespot :( Maar nog steeds knallende koppijn... Ach, we wachten gewoon nog even :(

Fijne zaterdag!!

10. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Goedemorgen meiden,

@nijn, jeetje wat een lange cyclus. Kan me goed voorstellen dat je nu wel ongi wilt worden.

@wops, leuke hond zeg Eros :) Wat is dat voor gebeuren met die 1300 honden, een actie ofzo ergens voor? En ik denk ook dat je flink aan de klus moet als het al met slierten uit je vagina komt haha

@maar, helemaal toppie zeg....gelukkig toch zwanger. Kleine maar, hou je goed vast !!

@jazy, spannend zeg. Hoop dat je op kd een mooi cadeau krijgt voor jullie jubileum haha

@Loe, kan je helaas geen antwoord geven. Ik heb er totaal geen verstand van. Heb je al een film kunnen downloaden, branden en kijken?

@all, gister en vandaag een mooie 37.1. Maar op 6dpo moet ik nog even langer geduld hebben. Mannetje en ik hebben besloten dat als we nu ongi worden, we een afspraak gaan maken bij de ha. Ik weet dat de kans groot is dat we naar huis worden gestuurd om het eerst nog 4 maanden zelf te proberen. Maar wil gewoon even zijn point of view. Ook omdat ik al een ronde of 6/7 nu aan het tempen ben, kan die even meekijken of we iets niet goed doen of anders kunnen doen.

11. Loe

Loe Niet meer actief

Kwebje! Meid, hoe is het met je?
    Ik heb nog geen film gedownload, we hebben net vorige week een stapel films van mijn broer gekregen, dus die kunnen we zonder slag of stoot kijken ;). Maar heb je handleiding wel uitgeprint hoor!!!
    Je cyclus(sen) ziet/zien er prachtig uit, hoeveelste ronde is dit voor jullie? zes/zeven maanden tempen zie ik, maar ook nog maanden daarvoor al 'geprobeerd'? Meid, als jullie toch een kikje door de gyn willen, maak je er gewoon een paar maanden bij hoor! Moet je denk ik niet te moeilijk over doen, huisartsen zeggen ook maar wat (de meesten dan, en bij iedere huisarts is het verschillend). Ik denk wel dat de gyn er meer verstand van heeft dan de huisarts, je hoort bij de huisarts zoveel verschillende verhalen...........Maar dat is mijn eerlijke mening, je moet natuurlijk doen wat je zelf denkt dat het beste is.

12. Loe

Loe Niet meer actief

Jouw dpo''s zien er in elk geval een stuk beter uit dan die van mij ............. zucht.........

13. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    nou meiden, ik kon me zoals verwacht niet inhouden met testen. En uiteraard negatief. Het is dan ook gewoon te vroeg op 11 dpo.
    Mijn temp was weer netjes 37,3 dus die blijft mooi stabiel. Soms denk ik wat te voelen maar het zal meer de wens zijn.

@Maar ; ik ben zo blij voor je !!!!!
    @Jazy; ook jij bent gewoon zwanger hoor !!

14. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Kweb, je mag al naar de gyn wanneer je een half jaar pilvrij bent hoor. En de meeste huisartsen snappen niet al teveel van tempen en cyclussen ;) . Zelfs ik moest zèlf om een verwijsbrief vragen. En nu zitten we dus in de MMM.
    Maar laten we hopen dat je straks niet ongesteld gaat worden en een dikke posi test in handen mag houden!!

@ Djaar, jammer van de negatieve test, maar er is zeker nog hoop. 11 dpo is ook wel vroeg. Dus ik blijf voor je duimen!

15. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Iemand nog een tip kwa thermometer?

16. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hey meiden,

een half jaar pilvrij....ow, maar waar komt het dan vandaan dat je pas na een jaar doorverwezen wordt? Dit is voor ons nu ronde 8. Ik denk dat ik er wel een maand of 2 bij kan "liegen". Ik moet er een beetje mee uitkijken, omdat we vorig jaar voor mn mannetje bij de ha zijn geweest ivm een COPD check (wat hij gelukkig achteraf niet blijkt te hebben).
    Toen hebben we de ha verteld dat we een kinderwens hebben maar nog niet van start zijn gegaan omdat mijn vriend het niet zou willen als hij COPD zou hebben. Dus ze kunnen precies zien wanneer we toen zijn geweest. Maaaaaaar, ik werk natuurlijk zelf voor een declaratieservicebureau voor huisartsen en laat onze ha nu een klant van ons zijn, dus ik kan precies zien wanneer wij toen op consult zijn geweest, dan zeg ik gewoon dat we vlak daarna gestopt zijn met de pil :)

Djaar, 11dpo kan idd nog te vroeg zijn, hopelijk heb je over een paar dagen een mooie posi test in handen

Loe, das natuurlijk ook handig als je een stapel films hebt gekregen om te kijken haha waarom moeilijk doen als het makkelijk kan :)
    Wij hadden de laatste tijd steeds fouten in films....zaten we een super spannende film te kijken, stopte die er gewoon mee een kwartier voordat ie afgelopen was. En ook bij het branden van de muziek voor de uitvaart van mn vader, deed de helft van de cd`s het niet. Wij balen...dachten dat de brander naar de kl*te was....Maar toen we laatst even de virusscanner aan hadden gezet, bleek er een virus in ons Nero programma te zitten. Dat verklaart een hoop. Nu alleen even een andere versie van Nero downloaden en dan kunnen we ook weer volop downloaden.

17. woops

woops Niet meer actief

We gaan lopen voor een goed doel, om geld in te zamelen zeg maar.
    Voor de "hulphond" dat zijn honden die naar gewonden en doden mensen zoeken in de puin zeg maar.
    Net als daar nu in Italie.
    We gaan vanavond weer even klussen. :oops:
    Hopen dat nu een keer 1 zaadje zijn weg vind. ;)

18. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    hallo dames
    ik ben ook begonnen met tempen en ik lees hier gezellig mee
    alleen zag ik 11 dgn dpo te vroeg is met testen :(
    nou wil ik ook op dpo 11 testen omdat dat een speciale dag is voor ons namelijk onze trouwdag en zou een fantastische cadeau zijn maar ben ik dan te vroeg?

http://www.fertilityfriend.com/ttc/cale ... e.php?cd=5

dit is mijn kaartje (cyclus 28 dgn dus mag 1mei officieel testen en wil dus de 28 april testen)

19. woops

woops Niet meer actief

Welkom,

Alleen de link naar je kaartje is niet goed meid, ik krijg m`n eigen kaartje te zien.
    Je moet Sharing en dan naar RSS Feed en die code moet je hebben en dan zonder dat laatste stuk zeg maar.
    Dus alles wat achter de laatste / staat moet je weg laten en dan zien we hem waarschijnlijk wel.
    Succes, ben benieuwd naar je kaartje.

20. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Mijn temp is gedaald naar 36.7 en ik heb wat bruine afscheiding gehad .... dus ik ga denk ik morgen of maandag echt ongi worden ... helaas maar het is niet anders !

Deel Deze Pagina