@ilona, Nee toch, dat mag niet hoor. Ik ga heel hard blazen voor je PPPFFFF omhoog PPPFFFF omhoog. @Nisa, Ja zo zien we je kaartje wel, je kan de link ook in je onderschrift zetten dat zien we hem met elk berichtje.
Gedichtjes: Wensje Lief groot wensje Wanneer verander je in een klein mensje? Wanneer voel ik jou in mij? Ik zal je beschermen en al mijn liefde aan je geven. Ik zal alles voor je overhebben. Als je maar in mij komt leven. En dat ik je na negen maanden in mijn armen mag sluiten. En dat ik je mag beschermen tegen de grote mensenwereld, buiten. Mijn lieve kleine wonder. Vooral jij in het bijzonder. Het is mijn grote wensje. Lief klein mensje. ------------------------------------------------------------------------------------ Dromen....... Dromen, doe je elke nacht weer. Dromen, doe je keer op keer. Dromen, over dat kleine wonder. Dromen, over een toekomst zo bijzonder. Dromen, om een kinderwens. Dromen, tot hoe ver is onze grens. Dromen, dromen en nog eens dromen. Wanneer mogen onze dromen nu uit gaan komen? ------------------------------------------------------------------------------------ Wachten op jou We wachten...... We wachten al zo lang, Wanneer kom je? Zal je ooit komen? We blijven vertrouwen, We blijven hopen, We blijven verlangen, We blijven dromen. Maar dat valt niet altijd mee. We willen je koesteren, We willen je liefhebben, Nee, we hebben je al lief, Met heel ons wezen. Ook al ben je er nog niet, Je komt er ...... We weten het zeker. Tot dan! ------------------------------------------------------------------------------------ Bang Waarom duurt het zo lang? Af en toe ben ik best wel bang. Ik ben het wachten zat, en dan val je soms in een gat. Wanneer mogen wij ons kindje welkom heten? Is er dan iets wat we nog niet weten, Of.... zijn ze ons soms vergeten? Waar ligt het dan aan? Moet er soms iets aan worden gedaan? Kan het echt niet zomaar? Moet er dan echt een dokter helpen daar? Waarom kunnen we het niet alleen? Waarom gunt de natuur ons er nog steeds geen? ------------------------------------------------------------------------------------ Leven is wachten Leven is wachten. Dagen en nachten. Of de droom ooit uit zal komen. Soms gaat het niet zoals verwacht. Soms heb je meer nodig dan gedacht. ------------------------------------------------------------------------------------ Soms Soms denk ik wat is er toch mis met mij, waarom wordt ik niet zo snel zwanger als zij? Soms wil ik mijn gevoelens uiten, met de mensen van hier buiten! Soms lopen de tranen spontaan over mijn wangen, van een kindje waar wij zo erg naar verlangen!! Soms moet je jezelf iets beloven, en dat is: BLIJF ERIN GELOVEN! ********************************************************************************** Deze heeft een vriendinnetje gemaakt. Een baby'tje zo klein Als een baby'tje zo klein, Zo zul jij ook zijn. In mijn buikje ben je veilig, Voor mij ben je dan heilig. Ik kan niet wachten tot de tijd is aangebroken, Dat jij in mijn buikje zal spoken. Dan draag ik je bij me negen maanden lang, En kunnen we voor je komst aan de gang. Ik zal er voor je zijn heel mijn leven, En zal jou al mijn liefde geven. Mijn beschermende vleugels sla ik dan om je heen, En je bent dan echt nooit alleen. ------------------------------------------------------------------------------------ Deze staat bij jazy op haar babysite, vind hem erg mooi: Wondertje klein Onze wens is een wondertje klein, Zal je snel bij ons zijn? Kleine vingertjes en teenstjes, Mollige armpjes en beentjes. Oogjes die glinsteren als je ons ziet, Dit wachten doet ons verdriet. Dus lief kindje klein, Zal je snel bij ons zijn?
Enkele door veel zoeken op het internet inderdaad. Je vind bijna geen gedichten van kinderwensen. Wel veel gedichten van geboorte`s of zwanger zijn. Ik vind ze ook heel mooi, vandaar dat ik ze op m`n hyves heb staan en even hier wilde laten zien.
Over kinderwensen e.d heb ik maar zelden gezien idd. ik woon in turkije en wil later ook een geboortegedicht voor een geboortekaart maar helaas ze hebben hier geen geboortekaartjes daar doen ze niet aan dus ook geen kaartje maar ik wel het wel dus zal wrsch iets vertalen van een ned. gedicht maar goed tis nog lang niet zover heb je trouwens naar mn temp.kaart gekeken denk je dat ik 11 dpo kan testen en had ik dan mijn eventuele innesteling op 23 april, kan je dat zien ? volgens mij ben ik de enige (1 van de weinige dan) waarbij de calculator het goed heeft wat betreft de ei, heb ook zo'n mooie cyclus van 28 dgn
Is dit je 1e ronde om zwanger te worden of je 1e ronde met temp? Ik ben zelf niet zo goed met kaartjes kijken. Maar je kan altijd testen, alleen als je bijv. positief test op dag 11 na eitje kan en is er nog veel kans dat je toch ongi wordt. In die eerste 2 weken na je eitje is het heel kritisch en kan het dus toch mis gaan al heb je positief getest. Het beste is echt je nod af te wachten maar wie ben ik en testen staat vrij. Ben je regelmatig met je cyclus? Eigenlijk als je onregelmatig bent moet je de langste cyclus nemen en dan pas testen. Doe ik ook niet hoor, maar dat zeggen ze. Je woont in Turkije, waar ergens en ben je echt turks of woon je daar vanwegen man/vriend? Sorry hoor ben gewoon nieuwschierig.
Hoi meiden, @ Susan, hihi, je schreef gisteren dat je dacht dat je vandaag of morgen je eisprong zou hebben, maar aan je temp van vandaag te zien, denk ik toch echt gisteren Zo, en nu hoef ik tenminste niet meer te twijfelen of je nu al een kindje hebt of niet Lief hoor, een meisje met veel haar @ Wops, dag 15 lijkt me een mooie eisprongdag! Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad, in ieder geval goed dat jullie het voor een goed doel deden! Mooie gedichten hoor! @ Jazy, spannend zeg! Wat ik me nu afvraag, als je helemaal wilt wachten tot donderdag met testen, levert dat niet veel meer stress en spanning op dan dat je eerder zou testen? Ik wil je absoluut niet aansporen tot eerder testen hoor, maar dit lijkt me helemaal zo zenuwslopend! Succes in ieder geval met wachten! @ Nijntje, wat vervelend dat het niet is doorgezet Balen zeg! Laat het nu maar komen! Een knuffel voor het lange wachten! @ Kweb, mooie temp! Hopelijk is een tochtje naar de HA niet nodig, en anders kun je het altijd proberen. Als je daar een beter gevoel bij hebt, dan moet je het natuurlijk doen. Hoe gaat het verder met je? Lukt het een beetje om het 'gewone' leven weer iets op te pakken? @ Djaar, jammer, maar je hebt nog steeds kans! Je kaartje is in ieder geval super! Ik duim door! @ MP, ik ben niet zo van het bijgeloof, maar ik had de laatste ronde een thermometer van Braun (daarvoor Kruidvat) en toen was ik zwanger Kan niet anders dan toeval zijn, maar als je toch een nieuwe thermometer nodig hebt @ Nisa, welkom hier Op 11 DPO testen is aan de vroege kant, maar de ene vrouw die zwanger is zal dan wel positief testen en de andere niet. Maar de kans is best groot op een negatieve test, of je nu zwanger bent of niet. Maar een poging kun je natuurlijk altijd wagen Maar zie ik het goed dat je al 3 dagen spotting hebt? Is dit je eerste pilloze cyclus of dat niet? @ Ilona, de combinatie bruine afscheiding en je temp, wijst maar op één ding ben ik bang Dat zou echt heel jammer zijn! Ik blijf nog even duimen voor toch nog een hoge temp morgen! Knuffel! @ All, ik ga zo m'n vriendje mee uit eten nemen om de goede echo te vieren. Hij is nu nog aan het werk, maar ik heb het geregeld als verrassing. Dus fijne avond allemaal! Misschien kom ik erna nog even langs!
Het met de hond lopen is morgen pas hoor, omdat je deden schreef. Maar dag 15 vind ik ook heel mooi en netjes van m`n lichaam als dat zo is. Leuke verrassing voor je mannetje zeg. Waar ga je eten, is het speciaal of gewoon eten? Ik vind indische zo heerlijk. Fijne avond meid en geniet ervan. =D>
@ Mosa, piept die van Braun luid genoeg? Weet je ook waar ik die kan halen? Veel plezier vanavond, heerlijk dat je hem mee uit eten neemt . Hoor je niet vaak dat een vrouw dat initiatief neemt.
Hey meiden, @wops, ow meid wat een goed doel zeg. En volgens mij heb je het weer morgen mee. Nou wandelse dan maar zou ik zeggen. @nisa, welkom bij dit topic meis. Je hebt een flinke piek en daling in je lf, ziet er mooi uit. De andere meiden hebben het al gezegd; 11dpo is aan de vroege kant maar niet onmogelijk om evt posi te testen en als dit voor jullie een bijzondere dag is moet je het gewoon doen. Probeer niet TE teleurgesteld te zijn als ie nega is. Een paar dagen later gewoon nog een keer testen in dat geval. @mosa, hoop dat jullie lekker hebben gegeten en dat je mannetje erg verrast was. Moet zeggen dat het met mij eigenlijk wel goed gaat. Soms voel ik me wat schuldig omdat ik na de begravenis niet meer gehuild heb, maar heb om me heen veel gehoord dat de klap pas over een paar maanden komt. Dit schijnt voornamelijk te maken te hebben met het feit dat ons opgeluchte gevoel dat hij nu geen pijn meer heeft, even de overhand heeft. Over een paar maanden komt pas het gemis en dan heb je meer kans op vakere huilbuien enzo. Nouja, ik zie wel hoe het gaat lopen. Maandag ga ik in elk geval weer aan de slag. 28 april zouden mijn ouders 35 jaar getrouwd geweest zijn. Mss gaan we dan toch met zn allen uit eten. We laten deze keuze aan mijn moeder. @all, euhmm weet verder ff niets te zeggen lol. Ik ga even hollands got talent kijken. Ownee, toch wel; Heeft iemand nog antwoord op dat je na een halfjaar pilvrij al doorverwezen kan worden en de regel dat je na een jaar proberen pas wordt doorverwezen? Tot morgen Liefs
Ik heb wel eens gehoort dat je naar 6 maand doorverwezen kunt worden, maar volgens mij moet je dan al in de 30 jaar lopen zeg maar. Maar je kan altijd even naar de huisarts, misschien snapt ze jullie en stuurt ze jullie meteen door. Achteraf gezien hadden wij al eerder doorverwezen kunnen worden maar niet geweten. Ik wordt 30 dit jaar en m`n mannetje is vele jaren ouder dan ik, die is namelijk (niet schrikken) 47 jaar. Dus daarom deed ze bij ons niet moeilijk al waren we toen nog niet een jaar bezig. Bij ons kwam er ook nog eens 2 maanden wachttijd tussen van de gyn. omdat het hier zo druk is in de ziekenhuizen. Veel succes en misschien eens een gesprekje met je huisarts afspreken, samen met je mannetje wie weet lucht dat ook op en zijn jullie een stapje verder. Succes meid.
@ wops: nou mn opa komt uit turkije en mn vader is er ook geboren dus ben dan vanzelf ook turks dussssssss gingen we er best vaak naartoe eb leerde ik een vakantie mn man kennen en ben hier gebleven (ben zelf ook aardig nieuwsgierig dus tis goed hoor ) en dit is nu mn eerste ronde ben ook maar gelijk begonnen met tempen (vorige zwangersschap had ik heeel erg geluk dat het de eerste ronde gelijk was maar helaas....) @kweb: nee ik gebruikte überhaupt geen pil en ben echt regelmatig met 28 dgn heb in jan. een curretage gehad door MA met 10 wkn maar zelfs daarna stipt 28 dgn ja ik zei spotting ik weet niet of ik dat goed deed ik last van bruinverlies maar dit had ik dus ook tijdens mn vorige zw. precies rond deze tijd ik had toen 6 dgn voor nod getest was neg. en op nod zelf pas positief ja het is onze 2. trouwdag dus zou heel blij zijn met een 2. zwangerschap die ik hopelijk wel kan voldragen. maar ziet het er hoopgevend uit denken jullie ik weet me bij god niet wat die piek en dip betekenen maar hoop dat het goed is vind het nogal best grote verschillen hebben namelijk
@ Wops, verkeerd gelezen dan! Veel plezier dan morgen Misschien suf, maar we zijn allebei gek op spare ribs, dus we zijn naar een steak house geweest. Was erg gezellig! En m'n mannetje was erg verrast, maar hij vond het een heel goed idee. @ MP, die van Braun piept best hard, die van de Kruidvat hoorde ik niet door de deken heen maar die van Braun wel. Ik heb hem bij de Etos gekocht, hij was wel iets duurder, iets van 13 euro. @ Kweb, fijn om te horen dat het wel een beetje gaat met je! De klap kan inderdaad nog komen, en als dat wel zo is, dan geeft dat natuurlijk ook niet. Je hebt zo'n heftige en emotionele tijd achter de rug, dat gaat je echt niet in de koude kleren zitten. Buiten dat ben je ook nog eens je vader kwijt, wat natuurlijk vreselijk is. Daar tegenover staat dan natuurlijk weer dat hij nu geen pijn meer heeft en dat het voor hem op deze manier ook geen pretje meer was. Wel zielig dat ze komende week 35 jaar getrouwd zouden zijn Maar fijn dat je moeder zo te lezen, veel steun aan jullie heeft! Knuffel! Ik denk trouwens dat een half jaar pilvrij aan de vroege kant is voor de huisarts, maar de ene huisarts zal sneller actie ondernemen dan de ander. Ik zou zelf denken, wacht nog een paar ronden, maar je moet natuurlijk doen waar je jezelf prettig bij voelt. En het is ook zo wat Wops zegt, leeftijd speelt ook een rol. Maar een afspraak bij de huisarts kan natuurlijk nooit kwaad, of je nu doorverwezen wordt of niet. @ Nisa, wat rot dat het de vorige keer fout is gegaan Hopelijk is het deze keer weer snel raak, maar dan met een goede afloop! Bruinverlies kan een goed teken zijn nu, dat kan een mogelijke innestelingsbloeding zijn. Maar dat hoeft niet per sé, maar dat zul je zelf ook wel weten Je kaartje is mooi, maar mooie kaartjes hoeven helaas geen garantie te zijn. Het blijft altijd afwachten. Maar als ik jou was, zou ik testen op jullie trouwdag, als je maar in je achterhoofd houdt dat de kans best groot is dat je negatief test, of je nu zwanger bent of niet. Succes! Zo, ik ga even op de bank hangen!
ik ben bang dat als ik ga testen dat ik de volgende dag ongie ben of dat ie nega is en dat ik dan helemaal down ben. en na 2 jaar wachten kan dat halve weekje er ook nog wel bij hihi. En elke dag dat ik niet ongie ben nu krijg ik steeds meer hoop en dat het ik de afgelopen jaren nog niet gehad en dat voelt eigenlijk wel goed @ all meiden hier nog geen ongie te bekennen gelukkig! vanmorgen in de supermarkt heb ik opvliegers gehad. heel vreemd. ga zo me bedje in! hele fijne avond dames en misschien tot morgen! xxx jazy
Goedemorgen! Temp was vanochtend nog steeds hoog... snap er niks van, dus toch maar een test gedaan van Predictor en wat een !@#$% testen zijn dat... eerst kwam er een streep bij T en niks bij C dus dacht zal de strip wel verkeerd erin zitten... langzaam verdween de streep bij T en na ruim 10 min kwam er pas een streep bij C... dus helaas niet zwanger... Al 4 maand lang een LF van 14.. en normaal gaat 2/3 dagen van te voren mijn temp al naar beneden...
Goedemorgen mEIden, Ontzettend bedankt voor de lieve berichtjes. Doet me echt goed! Sinds gisteravond heb ik wel wat bruinverlies gekregen, daar ben ik een beetje bang voor, maar hoop heeeel hard dat het daarbij blijft. [-o< Ben het nu wel eens zat dat gedonder!!! Nijn, jij wordt dit weekend nog ongi. Echt! Dat je daar zo naar uit kunt kijken he? Jazy, mooi kaartje! En knap dat je kunt wachten tot donderdag, maar tis ook wel een leuke datum om te testen natuurlijk. Djaar, thx! Je bent gewoon iets te vroeg geweest met testen mop. Deze week wordt ie gewoon vet positief! \/ \/ De rest ben ik ff vergeten meiden, sorry!
Maar@ wat fijn dat je HCG was gestegen, alleen vervelend voor je dat je nu weer bruinverlies hebt. Die onzekerheid is echt verschrikkelijk. Maaaaar gefeliciteerd want je bent toch echt zwanger!! Djaar@ inderdaad te vroeg getest. Even volhouden en dan heb je een positieve test in handen. Mosa@gezellig zo spontaan uit eten. Heb je je steak wel goed laten dorrbakken hahaa. Mooie echo hoor en je buik gaat ook al groeien. Helemaal super! Ilona@ ben je al ongi geworden of is je temp weer omhoog gegaan? Jazy@echt knap dat je het zo lang vol kan houden om niet te testen. Sammie@ misschien nog te vroeg met testen en daar komt bij dat de predictor testen echt $#&! zijn. Vind je kaart echt nog heel mooi. En je temp is nog niet omlaag. morgen weer een testje wagen en dan een ander merk. All@ Hier is het wederom denk ik einde verhaal. Temp is zo dramatisch gezakt en dat op dpo 11. Eeen late innestelling wil ik dus niet meer vanuit gaan. Ook heb ik de welbekende krampjes gekregen. het enige wat ik nog niet heb gehad is de knallende hoofdpijn, maar dat zou ik niet zo erg vinden. Wel balen dat ik weer een mannd verder ben. Dan dus echt een jaar bezig voor een 2e!