Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    hallo meiden,

daar ben ik weer hoor. Ben vanmorgen even op pad geweest maar ben nu weer lekker thuis. Mijn temp was wat gedaald vanmorgen, maar ik heb ook nog diarree gehad ?! Dat heb ik dus echt zelden of ooit. Volgens mij heb ik helemaal niets raars gehad gisteren dus ik snap er niets van. Sporen van ongi heb ik nog steeds niet gezien dus ik wacht in spanning af. Morgenvroeg test ik gewoon nog een keertje hoor. Blijf gewoon om te dag testen totdat ie positief is of ik ongi ben. Zometeen ga ik lekker een boek lezen en dan vliegt de tijd.

2. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Mijn huisarts stuurt na een halfjaar pilvrij wel door, maar ik moest er zelf om vragen om die doorverwijzing. Hij zei dat ik geen verwijzing zou krijgen als ik nog geen halfjaar pilvrij was, dus bij die huisarts geld echt die "6 maanden regel". Heb ook weleens gehoord dat huisartsen pas na een jaar wilden doorsturen, dus dit verschilt ook echt wel per huisarts.

3. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Mosa, oh €13,- is niet zo heel duur. Ben gisteren net bij de Etos geweest, heb geen thermometers gezien maar heb er ook niet op gelet. Binnenkort nog maar eens kijken dan.

@ Sammie, wat een klote test.. Nou ik blijf duimen meid!! Het moet straks wel goed nieuws worden voor jou hoor.

@ Djaar, duim voor je.

Pff hier krampen maar nog géén ongie. Balen. Jullie willen niet ongie worden en ik moet juist ongie worden, laat mij dan maar alle ongies krijgen en jullie een beebje in jullie buikjes ;) (deze ronde dam hé :) )

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden, niet bijgelezen (behalve laatste pagina) ...

Djaar, morgen een posi test *duimduimduim* (al is diarree op zich een slecht teken: hormonen die ervoor zorgen dat je ongesteld wordt, kunnen ook invloed hebben op ontlasting ... al kan het ook met spanning te maken hebben)

MP, hopelijk snel ongesteld!

Britt, balen die daling :(

Maar, he getsie nu ook bruinverlies ... (al hoeft dat niets naars te betekenen) ... hoe was de uitslag van het bloedprikken? Of had je dat niet meer gedaan? *sorry*

Hier gisteren idd ongesteld geworden :( ... wel een wat kortere cyclus nu, dus dat is dan weer 'fijn'. Dierentuin was geweldig :D

5. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Goedemiddag meiden,

Ow ok nu snap ik de 6 maanden en de 12 maanden regel :) Nouja, we zien wel hoe alles loopt. Eerst morgen maar even kijken wanneer we toen bij de ha zijn geweest. Hier vanmorgen weer een 37.1. Wordt wel een beetje saai zo haha

Sammie meis, jij hebt gewoon te vroeg getest. Over een paar dagen nog een keer testen

Maar, snap dat je schrikt van bruinverlies, maar zolang het daarbij blijft kan het geen kwaad. Jij voldraagt gewoon je beebje, afgesproken? ;)

Mosa, fijn dat jullie het gister gezellig hebben gehad. En als je alle2 gek bent op spareribs, zou het wel gek zijn als je voor iets anders was gegaan :)

Euhmm ik weet het ff niet meer verder, dus tot later dan maar weer

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

@ Jazy, ik snap dat je nog hoop blijft houden zolang je nog niet test, dat gevoel had ik ook heel sterk. Maar als je pas al een licht streepje had, dan kan het toch bijna niet anders dan dat de streep nu wel duidelijker is :) Maar eerst maar die temp hooghouden!

@ Sammie, wat een vreemde test zeg :( Misschien een ander merk (Kruidvat) kopen? Je kaartje ziet er nog wel super uit, dus ik hoop dat die positieve test alsnog komt!

@ Maar, wat balen van het bruinverlies :( Ik heb dat rond week 6/7 ook een keer gehad, met het afvegen na het plassen. Ik vond het ook heel eng, maar gelukkig was het maar heel iets. Hopelijk stopt het bij jou ook snel, maar het is niet direct iets om je zorgen over te maken (I know, makkelijker gezegd dan gedaan!). Het kan heel goed nog de innesteling zijn, dat hoor je vaker rond die tijd.

@ Britt, dat ziet er inderdaad niet goed uit helaas :( Ik kan me voorstellen dat je niet meer op een innesteling hoopt. Toch hoop ik nog wel op een hogere temp morgen! Het moet nu toch écht snel weer raak zijn! Alweer een jaar bezig, zo rot van die stomme mk's! Knuffel!

@ Loe, mooi zo, die temp weer wat omhoog! Vooral zo doorgaan :)

@ Djaar, zo spannend is het bij jou! Nu alweer op 12 DPO! Hopelijk morgen een mooi tweede streepje!

@ MP, Laat bij jou de ongesteldheid inderdaad maar komen! Krampen lijken me echter wel een goed teken, dus het zal wel niet zo lang meer duren. En waarschijnlijk weet je dan niet wat je overkomt, jij bent natuurlijk alleen maar telkens dat kleine beetje bloedverlies gewend :p

@ Salapio, balen van de ongesteldheid, maar inderdaad wel een hele mooie cyclus! Zo wil je ze vast vaker! Alhoewel, niet te vaak ;)
    Leuk dat de dierentuin geweldig was, Mirre keek vast haar ogen uit :)
    Wil je niet eens wat foto's van haar in je album zetten? Ik ben erg benieuwd en de foto's van je avatar zijn niet duidelijk genoeg om haar goed te kunnen zien. Als je het niet wilt, begrijp ik het ook hoor!

@ Kweb, goh, al 3 dagen op een rij een stabiele temp :) Dat heb je niet zo vaak toch? Hopelijk een goed teken!

@ Zeehondje, hoe is het met jou??

@ Wops, veel plezier vandaag!

7. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

@jazy: wat spannend! ik duim voor je hoor!

@maar: wat goed dat je HCG is verdubbeld, wel balen van het bruinverlies, maar zolang het daar bij blijft hoeft het niets te betekenen meid, ik heb het bij Milan ook gehad.

@britt: pfff.. wat balen! ik hoop dat je temp alsnog omhoog gaat! knuffel!

@salapio: balen dat de :evil: er zijn!

@djaar: wat spannend meid! ik hoop op een posi test!

@loe: gaat goed met je temp! :D

8. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Hallo meiden,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier zat, maar ik ga maar weer gezellig meekletsen. Ik temp al vanaf het begin. We zitten nu in ronde 3, op dag 8, dus het duurt nog minimaal 10 dagen voordat mijn eitje komt. Beetje saaie periode :)

Ik wilde toch even het kaartje van mijn vorige cyclus met jullie delen. Die heeft namelijk een heel gek tempverloop in de LF. Ik heb al een beetje zitten zoeken hier en op FF, maar ik zie nergens een soortgelijk kaartje. Ik heb hier direct na de eisprong een hele hoge temp (normaal is mijn LF temp 37,2 en hier was ie 37,6) en in de dagen daarna daalt ie steeds een beetje. De LF temp is deze ronde nooit stabiel geweest dus. Eens kijken of ik het kaartje hier krijg (heb er net mijn best op gedaan om te kijken hoe dat moest ;) )
    Iemand van jullie ooit zo'n kaartje gezien met zo'n gek verloop van de LF temperatuur?

9. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Er gaat hier iets niet goed met plaatsen van het kaartje, nu snap ik het niet meer :-k

10. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Heb 'm, komt ie:

11. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Goedemiddag meiden,

@Mosa en Britt: Ik heb vanmorgen niet getempt, dus we moeten wachten tot morgenochtend. Ben nog niet ongi, maar verwacht eigenlijk wel dat het komt hoor. We hadden gisteren een trouwerij en heb daar wel alcohol gedronken, heb ik al vanaf vorig jaar onze eigen bruiloft (1 augustus) niet meer gedaan. Dus als ik nu zwanger zou zijn en het gaat daar door mis, zal ik me behoorlijk schuldig voelen ! Kan het eigenlijk kwaad als ik nu zwanger zou zijn ?

Heb voor de rest nog niet veel terug gelezen, kom net me bed uit :)

@Mosa: Wat een leuk idee om je vriend als verassing mee te nemen uit eten .... fijn dat het een geslaagde avond was !!!

@Salapio: Balen dat je ongi geworden bent .... deze ronde wordt gewoon jullie ronde !!!

@Maar: Schrikken van het bruinverlies, maar dat hoeft idd niets te betekenen ... je hoort wel vaker dat vrouwen dat hebben. Is het bij alleen gister gebleven ?

Sorry voor degene die ik vergeten ben .....

12. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    inderdaad een vreemd kaartje ik hoop dat iemand een antwoord voor je heeft.
    mijn kaartje is weer erg stabiel voor mijn ei, was vorige maand ook snap daar niks van, die in januari zag er echt heel anders uit

13. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Nou ik heb toch nog maar ff getempt, niet dat het geldig is natuurlijk ..... want het was om 15 uur 's middags en was me bed al uit geweest. Ben benieuwd wat me temp morgen is !

14. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Salapio; ik kan alleen maar hopen dat de diarree geen slecht voorteken is. Heb het gewoon nog nooit gehad op deze manier. We zullen zien

@Mosa; uiteraard vindt ik het ook erg spannend en voel dat de teleurstelling gigantisch zal zijn als ik ongi wordt. Temeer omdat dit volgens mij de eerste echte kans is geweest sinds ik gestopt ben met de pil. Morgen ook het gesprek met de loopbaancoach en ik ben er best wel wat gespannen voor.

@All; morgen wil ik wel proberen om voor dat ik vertrek jullie op de hoogte te brengen van de testuitslag. Ik wil om 12.00 vertrekken dus ik ga er van uit dat het wel gaat lukken

15. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Hallo allemaal.... alles goed met de meiden hier?

@ Djaar ik kan heeeel goed begrijpen dat je teleur gesteld zou zijn als je ineens ongi word

16. woops

woops Niet meer actief

Ben alweer even thuis.
    Mannetje is frietjes halen en daarna krijgen we nog bezoek.
    Het was erg vermoeiend, maar we hadden echt top weer.
    21 a 22 graden en zon.
    Op de heen en terug reis was het minder, het was regenachtig.
    In onze woonplaats nog een zwaar ongeluk gezien
    (we waren gelukkig niet eerder thuis, anders hadden we er misschien bij betrokken geraakt)
    Hebben foto`s gemaakt met ons fototoestel.
    (staan in album, zijn niet echt duidelijk hoor is vanuit de auto)
    Dit is het ongeluk:
    http://www.omroepbrabant.nl/?news/11725 ... lburg.aspx

Duswe hebben weer zat meegemaakt vandaag brrrrr.

17. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Djaar: Ik duim voor een positieve test *DUIM, DUIM, DUIM* ! Kan me ook heel goed voorstellen dat je teleurgesteld zal zijn.

@Wops: Wat een prachtig weer hebben jullie gehad ! Zo wat een ongeluk zeg ... bah ! Inderdaad gelukkig maar dat jullie niet eerder thuis waren.
    (ooohhhh lekker frietjes :))

18. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Hallo,

ik kwam hier ok weer eens eventjes gedag zeggen.
    Bij ons/ met ons is alles prima......
    en ik moet even kwijt dat ik het wel eens tijd vind worden dat er een paar ( of allemaal natuurlijk) snel komen overvliegen naar de zwangere temp dames!!!!
    Leuk een paar kerst kindjes erbij!!!

19. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Hey meiden,

Thx voor de "hart onder de riempjes", want ben echt een beetje bang.
    Heb nog steeds ietsje bruinverlies (tis wel minimaal), maar ook wel buikpijn, dus daar word ik erg bang van.

Hopelijk is het gauw over... :(

20. woops

woops Niet meer actief

Heb je nog een testje gedaan vandaag of gisteren?
    Hopelijk hoort het gewoon bij het zwanger zijn.
    Ze zeggen zolang het geen bloed is is er niets aan de hand.
    Ik snap je bezorgtheid heel goed hoor, ik zou ook van alles in m`n hoofd halen.
    Sterkte meid en hopelijk stopt die spotting snel.

Deel Deze Pagina