he maar, zie dit nieuws nu pas. Benen bij elkaar houden hoor en geen bruinverlies meer. En in het begin dacht ik ok steeds dat ik ongi moest worden van al die krampen en buikpijn. Dat kan ook gewoon het groeien van je baarmoeder zijn! Hup jij mag hier alleen nog als zwangere op visite komen en geen actief tempkaartje meer!!!!
Hey meiden, @wops, jee...nou idd maar gelukkig dat jullie later richting huis gingen. Bij zoiets wil je niet betrokken raken. Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad. Goed voor Eros en jullie conditie @Ilona, Volgens mij kan het nu nog niet zo`n kwaad als je alcohol hebt gedronken en je zou evt zwanger zijn. Heb me laten vertellen dat je de eerste 2 weken (?) nog geen bloedband hebt met je kindje. Hopenlijk hebben jullie het naar je in gehad en nee die mooie hoge temp van vanmiddag is helaas niet geldig @mosa, heb even mn andere cycli erop nageslagen, maar ik heb wel vaker een paar dagen dezelfde temp gehad. Maar desalniettemin mag ik niet klagen hoor. @all, ik had net zoiets raars. Was even bij mn moeder en die meiden van mn zus hebben een grote trampoline gehad. Dus ik met ze springen en het leek net of de urine uit mn lichaam liep (heeeel raar gevoel) dus ik eraf en naar de wc, maar helemaal niets in mn broekje, gewoon droog....ik geplast en later weer even op de trampoline en hup weer dat gevoel. Geen idee wat het is/kan zijn en of dat ergens mee te maken heeft. Nou, we gaan even een pizza`tje bestellen. Tot later
Hoi meiden, @ Krokodieltje, zijn jullie inmiddels al bij de gyn geweest? Zag alles er goed uit? Je had zeker een vreemd kaartje zeg Zo eentje heb ik nog nooit gezien en ik weet er eigenlijk weinigs zinnigs over te zeggen. @ Ilona, volgens mij heb je vanaf 6 weken zwangerschap pas een bloedband met je beebje, dus nu alcohol drinken kan volgens mij weinig kwaad. Ik zou daar in ieder geval niet zo over na denken. Ik ben erg benieuwd naar je werkelijke temp morgen! @ Ricmar, heel veel succes weer deze ronde! @ Djaar, een hele spannende dag dus voor jou morgen! Hopelijk pakt het allebei heel goed uit, dus heel veel succes met testen ( [-o< [-o< [-o< ) en natuurlijk ook heel veel succes met de loopbaancoach! Hopelijk valt het achteraf allemaal mee! @ Wops, fijn dat het een geslaagde dag was! En wat een naar ongeluk zeg! Gelukkig alleen maar lichtgewonden! Maar het blijft toch schrikken zoiets! Wij gaan altijd op vakantie met de auto, en dan hoop ik altijd heel erg dat we geen nare dingen zoals ongelukken zien. Daar krijg je gelijk zo'n down gevoel van vind ik! @ Pookie, ik ben het helemaal met je eens dat er maar weer wat zwangeren mogen volgen!!! @ Maar, buikpijn is wel rot nu! Maar op zich is buikpijn ook wel erg, het is alleen te hopen dat het gaan krampen worden! Ik hoop echt dat het snel over is, want hier wordt je alleen maar onzeker van! Knuffel, het zit je allemaal ook niet mee! @ Kweb, oke, dus vaker een stabiele temp gehad...maar voor mijn gevoel is het altijd een beter teken dan van die schommelende temps. Vreemd dat je het gevoel had dat je wat voelde lopen Het was geen afscheiding? Als je zwanger bent, heb je vaak wel meer afscheiding. Verder zou ik ook niet weten wat het kan zijn. Geniet lekker van je pizza!
He Kweb, ik heb dat ook altijd als ik op een trampoline spring. Dan is het net of je in je broek plast Ik vind het in ieder geval geen fijn gevoel dus mij maak je niet blij met een trampoline. Aan alle dames die binnenkort gaan testen... ik duim voor jullie. Het werd weer eens tijd dat iemand van dit clubje zwanger werd.
Hey moos, ja een stabiele temp geeft vaak wel een wat fijner gevoel. Mijn temp op de dag en savonds ligt ook wel wat hoger dan bij vorige cycli. Nee, volgens mij was het geen afscheiding. Zal zo nog eens kijken, ben daarna niet meer naar de wc geweest. Nou, nog een weekje en dan weten we meer Zou er zeker een mooi gevoel aan overhouden als we zwanger zijn. Niet alleen OMDAT we dan zwanger zijn, maar ook omdat mn vader net is overleden....dus meer in de trant van: Er gaat een leven en er komt een leven. Toen de schoonvader van mn zus overleed, was ze de maand erop zwanger van de 1e. Ik ben ook best wel spiritueel, niet zozeer dat ik het beoefen, maar ik geloof wel heel erg in leven na de dood en dat er meer is tussen hemel en aarde.....Dit maakt de aankomende week wel extra spannend
@ Kweb, dit zou natuurlijk een supermoment zijn om zwanger te zijn! Ik kan me heel goed voorstellen dat je zo denkt, dan hebben jullie iets om naar uit te kijken. Nog een paar daagjes geduld hebben, maar de duimen draaien op volle toeren!
Hej meiden druk weekend gehad! vandaag op visite geweest bij familie. was erg gezellig en goeie afleiding. en ik ben het weekend doorgekomen zonder jeej! Nog 3 spannende dagen. als ik dinsdag niet ongie ben weet ik het zeker. toen had ik natuurlijk mijn innestelingsdip! xxx jazy
Hier net ineens met zeer hoge temp rood bloedverlies..dus denk dat het afgelopen is... voel me zo klote nu, had het zo graag gewild :sad:...
Hoi meiden, @ Maar, wat een pech heb jij toch!! Een hele dikke knuffel en niet meer van die gekke dingen doen/krijgen. @ Kweb, wat een mooie gedachte zeg!! En nu maar duimen dat je ook echt zwanger bent *duim, duim, duim* @ Djaar, heel veel succes morgen!! @ Jazy, spannend... @ Sammy, ook voor jou spannende tijden.... @ Wops, het weer was inderdaad erg lekker en dan met al die mensen/honden bij elkaar, klinkt erg gezellig! @ Mosa, fijn, dat jullie gister een leuke avond gehad hebben! nu nog lekker met z'n tweeen aan tafel over een maand of 6 gaat dat niet meer @ Mp, ik wil ook de ongi's van de meiden wel, hoor. Anders krijg jij zoveel Zullen we afspreken dat we eind van deze week ongi zijn??? @ All, ik heb echt knallende koppijn, maar de ongi is er nog niet. Zou het kunnen zijn dat mijn lijf wel wil, maar niet kan?? Ik duik nu snel met een paracetamolletje mijn bedje in en dan hoop ik dat mijn hoofdpijn morgen weg is en dat mijn ongi er is... Liefs
Hallo, Zoveel meiden in dit groepje! Ik vind het dan best lastig om alles bij te houden, ik heb vaak ook zo weinig tijd, maar ik ga mijn best doen. Vergeef me als ik er sommigen soms vergeet, herinner me er desnoods aan als je een antwoord van me verwacht . Ik ken iedereen ook nog niet zo goed, maar dat gaat vast goedkomen... @ Mosa: We zijn inmiddels bij de gyn geweest. We hebben de eerste intake gehad en ik heb al een inwendige echo gehad. Dat zag er allemaal goed uit. Deze ronde laat ik bloed prikken voor en na de eisprong en vlak voor de eisprong krijg ik een PTC (post-coitum test). Dan zullen we weten of mijn slijm niet te vijandig is voor de zaadjes van mijn lief. Best spannend! Tja, dat vreemde kaartje, ik was er al bang voor dat niemand dit eerder had gezien, haha! Ik denk dat die ronde mijn ei gewoon niet goed was, omdat ik de week voor de eisprong heftig gestapt heb, vrijwel elke dag behoorlijk veel had gedronken en het dagelijks met maar 3 uur slaap deed, op reis in het buitenland ook nog (vandaar die gekke temppieken voor de eisprong).... Dat was niet heel goed voor mijn ei, dat kwam 5 dagen te laat en ik denk uiteindelijk ook niet goed voor mijn gele lichaam, gezien de gekke post-o temp. Het had gewoon niet zo mogen zijn die ronde. @ Ilona: Ik zou me er niet schuldig om voelen. Zoals eerder gezegd heb je nog geen bloedband. En het was maar 1 keertje. Vanaf nu lekker gezond leven . En helaas, aan die mooie hoge temp heb je niet zoveel als ie niet 's ochtend gemeten is. Spannend voor morgen [-o< ! @ Sammie: Wat ontzettend k*t @ Wops: Dank je wel engeltje op je schouder [-o< @ Kweb: Liever een stabiele temp dan eentje waaraan je ziet dat ie langzaamaan verder daalt. Duim, duim, duim [-o< @Jazy: Jeetje, wat spannend! Volgens mij heb ik elders al eens op je kaartje gereageerd en gezegd dat het wel eens een innestelingsdip kon zijn. Hopelijk had ik gelijk! @de rest die ik vergeten ben: ik lees alles mee! Dikke x
Misschien stopt het zo en is het even iets anders geweest. Dikke knuffel meid. Ik duim voor je. @all, Ik hoop dat morgen m`n temp. nog een beetje omhoog gaat. Hoop dat m`n eitje gisteren is geweest. Zou mooi zijn want dan heb ik wel een hele nette cyclus als ik weer een lf van 14 heb net als de vorige ronde. [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< zo dat moet toch wel genoeg zijn voor ons allemaal.
@ Jazy, mooi dat je nog niet ongesteld bent! Dan komt het vast ook niet meer Spannend hoor, nog een paar daagjes geduld hebben! @ Sammie, nee toch Wat klote zeg! Is het veel? Hopelijk blijft het bij een klein beetje, want ongesteld worden met zo'n hoge temp is wel raar! Een hele dikke knuffel! @ Nijntje, nog steeds niet ongesteld, wat vervelend! Ik weet niet of je lichaam het tegen kan houden Maar het duurt nu wel érg lang! Hopelijk komt het inderdaad deze week! @ Krokodieltje, je leert de vaste kern van dit topic zo kennen hoor Maar ik kan me voorstellen dat het nu veel lijkt! Fijn dat de eerste resultaten goed waren, hopelijk is de samenlevingstest ook helemaal goed! Alcohol kan inderdaad invloed hebben op je temp, maar hopelijk krijg je deze keer een 'normaal' duidelijk kaartje. En hopelijk ben je snel zwanger @ Wops, ik duim mee voor jou en voor alle anderen natuurlijk! [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< Ik ga afsluiten, weltrusten allemaal en alvast een fijne (werk)dag morgen!
Goedemorgen meiden, mijn ongie zit eraan te komen vanmorgen een flinke temp daling maar ik heb nu een mooi kaartje om volgende week maandag mee te nemen naar de gyn.
Hoi Meiden, Me temp was helaas 36.6 vanmorgen en ben ook gelijk ongi geworden Had vannacht al 2 uur wakker gelegen van de pijn in me buik, dus wist al dat het eraan zat te komen ! Morgen moeten we naar de FA, zullen ze een inwendig onderzoek doen als je ongi bent !? Nou ik ga weer aan het werk ! Fijne dag allemaal !!!
Krokodielje, mij lukt het reageren ook niet altijd ... Sammie, Ilona, balen Maar, hoe gaat het nu met jou/bruinverlies? En buikpijntjes/krampjes/steekjes zijn normaal bij een zwangerschap! Duimt heel hard voor iedereen! Ik lees dus ook alles, maar reageren lukt gewoon niet altijd ... Oja ... Mosa wil foto's ... Ik zal er later wel wat in mn album plaatsen (voor een dagje ofzo) ...
nou meiden daar ben ik dan. Ten eerste voor de meiden die ongi zijn; ik baal met jullie mee Voor de meiden die nog hoop heben; ik hoop met jullie mee Wat mij betreft..... de test was negatief en ik heb last van bruinverlies (vindt het alleen af en toe bij afvegen) Mijn temp wisseld al de hele octend tussen 37,1 en 37,5 dus hou maar hetzelfde aan als gisteren. Ik heb vanmorgen flink liggen janken en ben er eigenlijk al van overtuigd dat het over is en ik vandaag of morgen echt ongi wordt. Ik voel me zo teleurgesteld in mijn lichaam nu. En ik heb al zo'n zware dag te gaan dat dit er ook nog bij kimt maakt het vreselijk vandaag. Ik kan alleen nog maar een beetje hopen dat het niet doorzet maar ik vrees het ergste. Meiden geniet van de dag en jullie horen weer snel van me.
Sammie & ilona wat kl*te Maar is dat vervelende bruine vloed weg bij je?? [-o< voor jou Verder gaat hier alles goed hoor Maar ik word sinds vrijdag overspoeld met slapen loze nachten..... Nou ja slaap wel alleen lig om de 2 uur wakker.....en dat gaat door tot half 4 en dan kan ik niet meer slapen Vooral was dat van zaterdag op zondag heerlijk..... Zaterdag een drukke dag gehad goed schoon gemaakt in huis, daarna een hele late avond geworden we lagen om half 2 pas te bed en om half 4 was ik weer klaar wakker....Zondag naar het straat theater festival geweest in Waalwijk ben me daar goed misselijk geworden en duizelig. Gisteren avond voelde ik een drukkend gevoel in me buik dus ik drukte wat op me buik maar er was haast geen beweging in te krijgen een vriendin van mij gevoeld en die zei dat ik dus last had van een harde buik.... Verder geen kramp of bloed verlies gehad. Vanochtend maar even naar de HA gebeld en moet zo om 11 uur terug bellen.