Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Djaar ik ga heeeeeeeeeeeeel hard voor jou [-o< dat de ongi weg blijft en dat je baarmoeder zich schoon maakt voor het kleine wonder kind......
    [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<

2. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Sammie en ilona@ wat balen zeg! blijft toch steeds een enorme teleurstelling.

Djaar@ je hebt nog even!! Niet iedereen test positief voor NOD. Ik duim in ieder geval heel hard voor je.

All@Mijn temp was vanochtend weer 37, heb af en toe krampen in mijn buik en opeens zere borsten aan de zijkant. Weet nog van sven dat ik dat ook had. Hier dus nog een sprankeltje hoop. Maar wel een heel klein beetje dan.

Britt

3. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Lieve Djaar, dikke knuf voor jou!
    Kan me zooo goed voorstellen dat je het vertrouwen in je eigen lichaam kwijt bent en dan ook nog weer zo'n fijne, gezellige dag op je werk natuurlijk.
    Hou je taai meis!

All, ik heb nog steeds bruinverlies (met slijm), maar gelukkig zijn die krampjes over.
    Weet het allemaal echt niet meer en zit behoorlijk in de rats. Ook mijn boobs zijn minder gevoelig, dus ik vrees met grote vrezen!

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Maar, het zit je ook allemaal niet mee..... Een hele dikke knuffel!! En blijf positief, je hcg was tenslotte verdubbeld en dat is niet voor niks!!

Djaar, balen meid. Probeer ook positief te blijven, al snap ik dat dat lastig is... Ook een hele dikke knuffel voor jou.

Mijn hoofdpijn is nog steeds niet verdwenen en ongi ben ik ook nog niet. Vanmiddag naar een verjaardag en vanavond op visite. Druk dus en we zullen zien hoe dat gaat....

Fijne (werk)dag allemaal! Djaar heel veel sterkte vandaag!

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen meiden,

Hier weet ik het helemaal niet meer, gister 1 roze/rode bloed veeg met afvegen, en sindsdien alleen maar wat bruin iedere keer na wc bezoek.
    Temp blijft ook hoog....
    Vanochtend toen ik wakker werd direct na het tempen naar de wc met de hoofd er boven, krijg nu niks meer me mond in zo misselijk ben ik... verder voel ik me super!
    Totaal geen ongi buikpijnen, snap er niks van...

6. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Vanochtend toen ik wakker werd direct na het tempen naar de wc met de hoofd er boven, krijg nu niks meer me mond in zo misselijk ben ik... verder voel ik me super!
    Totaal geen ongi buikpijnen, snap er niks van...
    ======
    schat dat heet zwanger zijn :)

7. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @ djaar, dikke knuffel

@ sammie, je houd het wel spannend meis.
    Ik ga duimen en voor je dat ze wegblijven.

Hier na lage temp vanmorgen wachtend op de rode duveltjes, wel wat buikpijn en steekjes dus ze zijn weer onderweg. Voor mij denk ik vandaag op naar ronde 37 en morgen een nieuw kaartje.

8. jazy

jazy Actief lid

klinkt goed sammie!! is je bloedverlies alweer over?

me temp was vanmorgen hetzelfde als gister.
    alleen ben ik net wat bloed verloren. ik hoop dat het het enige was maar ben bang van niet. :(

xxx jazy

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Sammie, dat klinkt erg goed!!! Innestelingsbloedinkje....
    Ik hoop het zo voor je!!

Noesje, dikke knuffel!! Ronde 37 al voor jou??!! Nou dan mag de gyn 4 mei een erg goed plan opstellen!!

10. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Goedemorgen meiden,

Ben sinds vandaag weer aan het werk, dus moet het even kort houden.
    Temp was 37.2 :) Zondag wil ik gaan testen als het dan nog nodig is haha

Ik ga vanavond even op iedereen reageren.

Liefs Kweb

11. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @ nijntje, ja klopt ronde 37 gaat van start vandaag. :(
    Ik hoop het ook dat de gyn een goed plan voor me maakt.

Eerst wat aan de endometriose en zuur vijandig slijm gaan doen denk ik.

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Een vriendin van mij heeft ook endometriose en is de eerste ronde zwanger geraakt. Maar dat schijnt wel heel erg weinig voor te komen.

Heel veel succes met je plan!!!

Liefs, Nijn

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

@ Noesje, jeetje, dat is zeker een tempdaling :( Wat balen zeg! En ronde 37 zeg :cry: Wat vreselijk! Hopelijk kan je gyn jullie snel verder helpen!

@ Ilona, klote dat je ongesteld bent geworden :( Maar fijn dat jullie morgen een afspraak hebben bij de FA, dan gaat er tenminste iets gebeuren. Knuffel!

@ Salapio, ik kijk uit naar je foto's :)

@ Djaar, wat een rotbericht :( Bruinverlies klinkt ook niet goed, alhoewel dat niet direct een slecht teken hoeft te zijn. Hopelijk viel het gesprek met de loopbaanadviseur mee! Een hele dikke knuffel!

@ Klussertje, fijn dat het goed met je gaat, maar vervelend van de slapeloze nachten. Ik heb de afgelopen tijd ook al heel wat uurtjes 's nachts liggen lezen, dan kom ik ook niet meer in slaap. Door 's avonds een beetje op tijd naar bed te gaan, kun je vaak nog wel een beetje normale nachten maken.
    Wat zei de huisarts over die harde buik?

@ Britt, zo wordt het toch nog spannend voor jou! Ik blijf duimen, maar pijnlijke borsten klinkt goed (dat was ook één van mijn eerste klachtjes)!

@ Maar, jeetje, nog steeds bruinverlies :( Wat ontzettend onzeker makend zeg! Wat zul jij je beroerd voelen door alles! Een hele dikke knuffel en sterkte! Wat je omschrijft klinkt nog steeds onschuldig, maar ik kan me je angst goed voorstellen!

@ Nijntje, nog steeds niks?! Alweer op dag 54 zie ik, wat vervelend zeg! Hopelijk komt het snel!!

@ Sammie, het klinkt wel veelbelovend bij je, maar ja, je wilt toch eerst een positieve test hebben voor je hoop krijgt hè?! Misschien ben je toch iemand die laat positief test? Wanneer wil je weer gaan testen?

@ Jazy, bloedverlies :confused: Wat is dat nou?! Je temp is nog wel super, dus misschien innesteling? Is het bij één keer gebleven?

@ Kweb, mooie stijging! Ik hoop dat je je een beetje kunt concentreren op je werk!

@ MP, al ongesteld?

@ Nisa, hoe gaat het met jou?

@ Loe, hoe was jouw temp vandaag?

@ All, fijne middag!

14. woops

woops Niet meer actief

Hoi meiden,

@meiden die ongi zijn geworden,
    Een hele dikke vette knuffel.

@meiden op de wachtbank,
    Veel succes met wachten en we gaan op roze.

@meiden die in onzekerheid zitten,
    Heel veel sterkte de komende tijd en blijf hopen.

@all,
    Ben al afgewerkt.
    Was om 5 uur begonnen en dan ben ik om 1 uur afgewerkt.
    Ik heb al enkele daagjes last van m`n vagina.
    Dat heb ik eigenlijk elke keer als we enkele keren hebben geklust.
    Nu ben ik op internet gaan zoeken en kwam op "vaginale schimmel infectie" uit.
    http://www.gezondheidsplein.nl/aandoeni ... ectie.html
    Had de huisarts gebeld, maar die is tot 6 Mei op vakantie dus ik kijk het nog even aan.
    Ik wilde deze ronde niet zomaar voorbij laten gaan en weet niet zeker of m`n eitje al is geweest.
    Dus hebben we vandaag niet geklust maar zelf insiminatie gedaan.
    http://www.freya.nl/web_folders/folder23.php
    Hopelijk gaat m`n temp. morgen duidelijk omhoog want dan is m`n eitje wel geweest.
    Ik hoop dat m`n vagina snel opknapt want dit is echt niet prettig.
    Volgens mij zaten hier ook meiden die het hebben gehad.
    Wat hebben jullie eraan gedaan of wat kan je er aan doen, want m`n huisarts is er helaas niet.
    Dan kan ik wel een spoednummer bellen maar dat is het natuurlijk niet dus ik wacht maar af.

Groetjes

15. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @mosa: nog steeds bruin temp blijft 36,8 ben heeeel beniewd er heeft iemand voor me gependeld en ik "zou" dus morgen pos. testen.
    ow ik hoop het zo voor de rest met vlagen misselijk dat gaat wel over als ik wat gegeten heb
    ik zal morgen dus testen en op 1 mei want dat is mn officiele nod dag
    nog eveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen :)

vind het wel snelgaan hier :) moet echt kijken wie wat waar :) l
    ekker druk en gezellig natuurlijk ;)

16. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @ mosa, ja indd een flinke temperatuur daling :(
    maar wel duidelijk zo, ik moest vanmorgen ook 4 x kijken hoor dacht dat ik nog niet helemaal wakker was en het verkeerd zag :) , vond het best een groot verschil vergeleken met gisteren.

17. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Salapio, Jammer van de ongie :( . Wel mooi dat je cyclus gekort is, hopelijk een goed teken voor deze nieuwe ronde.

@ Sammie, hoe gaat het nu?? Hoop niet dat het doorzet meid, duimen!!!.. Je temp is toppie, dus hopelijk snel een posi test!

@ Nijntje, haha ik ben ongie hoor. Nou ik heb de krampen wel gevoeld dus hopelijk heb ik een paar meiden hun ongie bespaard :) haha.

@ Noesje, veel succes bij de gyn volgende week.

@ Ilona, succes bij de FA morgen.

@ Djaar, wat klote van de negatieve test.. Toch duim ik voor je zolang je niet ongesteld bent!!!

@ Britt, duim voor je.

.

Hier gisteren toch ongie geworden. En de hele avond last gehad van erge krampen. Maar nog even en dan ben ik er weer van af! Ik weet natuurlijk ook niet meer goed hoe het is om ongesteld te zijn, dit is de 2e ongie (opgewekt ook nog) dit jaar.
    Morgen Clomid en hopelijk gaan we RONDE 1 tegemoet!!!
    [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    MP, super dat je ongi geworden bent!!! Ik nog steeds niet en zit inmiddels al op dag 57 (!!). Op naar ronde 1 voor jou!! Heel veel succes en ik zal voor je duimen!!

19. Loe

Loe Niet meer actief

Mp, fijn voor je!! Kunnen jullie eindelijk beginnen he!

Sammie,heb je al een test gedaan?

Ilona, heel veel succes morgen!

Mosa, ik heb weer 37.2, net als de andere ronden verwacht ik nog een paar keer om en om 37.2 en 37.3 en dan weer 37.1 en dan is het weer gedaan........ :( ben erg teleurgesteld op het moment.....beetje depri. t lijkt ook alsof mijn temp na de eisprong niet genoeg omhoog gaat. Bij de tempkaartje van veel andere meiden gaat de temp veel verder de lucht heb ik gezien. Ik heb hooguit 1 keer 37.4 en dan is het weer gedaan......

20. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    nou meiden daar ben ik weer. Het was een super heftig gesprek en ik heb er knallende hoofdpijn van gekregen. Ik wilde iedereen even bedanken voor de lieve woorden. Mijn ongi heeft nog steeds niet doorgezet maar ik verwacht dat dat niet lang gaat duren.
    Meiden het spijt me dat ik niet op iedereen reageer maar ik kan het gewoonweg niet opbrengen.

Deel Deze Pagina