Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Loetje, lieverd... niet al te getreurd meis....Er zijn ook tempkaartjes waar de temp echt 0.1 graad boven de coverline blijft. Het zijn er wel minder dan de tempkaartjes waarbij gelijk de temp de lucht in schiet, maar toch...en dat zegt ook niet alles. Mijn tempkaartje van vorige ronde zag er ook veelbelovend uit, maar toch niet raak.....Het kan hoor...echt !!! zelfs met een lagere temp....

Kom meiden, we blazen loe dr temp even omhoog voor dr eigen gemoedsrust: PFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

Nou dit zou wel moeten helpen ;)

Vriendlief gaat vanavond een terrarium halen (via marktplaast gevonden). We willen al een hele tijd 2 baardagamen, maar dan moeten we eerst even voor een goede habitat zorgen :)
    Zie terrarium ---------> http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... arium.html

2. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    kweb dat ziet er mooi uit, het zijn niet mij lievelingsdieren, doe mij maar konijnen en knaagdieren..
    Maar je onderkomen voor de diertjes is goed voorbereid..

3. woops

woops Niet meer actief

@Loe en Djaar,
    Dikke knuffel. [-o< [-o<

Ik blaas net als kweb voor iedereen die het nodig heeft.
    Fluitend die temp. omhoog, ook die van mezelf als ik even mag zeggen. ;)

:) :) :) :) OMHOOG TEMP.:) :) :) :) OMHOOG TEMP.:) :) :) :) OMHOOG TEMP.
    Zal dat genoeg zijn voor alle temp. hier in de topic.

Meiden allemaal veel succes en houd moed, we mogen de moed niet laten zakken!

[-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<

Ik doe meteen even de zwanger-worden-dans voor iedereen.
    :({|= :whistle: \:D/ :) =D> :thumup: :baby: :baby: :baby: [-o< :({|= :whistle: \:D/ :) =D> :thumup: :baby: :baby: :baby: [-o<

4. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Hahaha Wops ik dans met je mee :D :D

5. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    HAHA iK DANS EN BLAAS OOK MEEEEEEEEEEEEEEEE

6. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    HAHA iK DANS EN BLAAS OOK MEEEEEEEEEEEEEEEE

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    en ik wil natuurlijk niet achter blijven

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meiden,

De test was dik negatief dus zal wel ziek worden ofzo... laat die !@#$ ongi dan maar door komen, heb ik tenminste duidelijkheid... :sad:

9. Loe

Loe Niet meer actief

Wops, wat kan jij goed dansen! Dank je wel.

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    hier nog op zoek naar ei , temp is gedaald zal nu wel niet lang meer duren Toch??

11. jazy

jazy Actief lid

helaas verlies ik af en toe nog wat bloed
    ik denk dat ze morgen goed doorbreken. ik heb gelukkig geen buikpijn. maar vind het niet leuk

12. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    haha ricmar, kan me voorstellen dat reptielen e.d. echt je ding moet zijn. Ik vind slangen enzo ook hartstikke gaaf, maar zou ze niet in huis willen hebben. Risico vind ik te groot, maar baardagamen kan je echt heel tam krijgen en ondanks hun taaie huid, vinden ze geaaid worden echt heerlijk haha. We moeten 2 mooie baardjes uitzoeken, maar net wat je zegt: Het onderkomen is voor gezorgd :)

Wops wauw, jij kan ECHT mooi dansen...ik doe wel mee in het achtergrondkoortje hahaha

Sammie meis, balen zeg...hopelijk heb je te vroeg getest en komt er nog een mooie posi test. Je zal niet de 1e zijn die pas na nod posi test...dus zolang er geen ongi is, houden we moed hoor :)

13. woops

woops Niet meer actief

NEE, dat was niet de afspraak. :evil:
    Ik hoop dat het niet doorzet. [-o<

@all,
    Ik dans graag voor jullie, het is voor een goed doel en dan geef ik alles wat ik heb. ;)

14. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @MP: Fijn dat je ongi geworden bent, nu hopen dat je een positieve test in handen krijgt :) ! Ik ga voor je duimen !!!

Begin al een beetje zenuwachtig te worden voor morgen ... pfff !

15. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden,

@sammie: jeetje je maakt het spannend zeg! klinkt toch wel goed! ik duim voor je!

@maar: pfff... erg he meid die onzekerheid! hoe ver zou je nu moeten zijn? anders bellen of ze een echo kunnen maken!

@djaar: ahw... :( dikke knuffel voor jou!

ik ben nog op zoek naar mijn ei!

liefs rebbel

16. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Toevallig zei ik het van de week ook dat het lijkt alsof me temp na de eisprong niet genoeg omhoog gaat, we hebben dus allebei hetzelfde idee ! Ben benieuwd of de FA er morgen iets over zegt !

17. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Wops, waar heb je precies last van? Als het inderdaad een vaginale schimmelinfectie is, kan je het gewoon laten behandelen. De dokter schrijft dan een vaginale tablet met "antischimmel" voor en die mag je ook tijdens zwangerschap gebruiken (ben zelf arts, heb het net ff opgezocht). Ik weet uit eigen ervaring dat een Candida heeeeeel vervelend kan zijn en dat het zeker het vrijen niet ten goede komt, wat je nu niet kunt gebruiken ;) . Dus ik zou zeggen, bel even een plaatsvervanger op, want je kunt het zo verhelpen. Of het moet iets anders zijn dan een Candida, maar dan moet de dokter er ook even naar kijken. Succes!

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Wat een rotdag voor dit topic zeg, bijna alleen maar negatieve berichten :(

@ Wops, je temp gaat in ieder geval de goede kant op, morgen hopelijk nog iets verder zodat je het zeker weet!
    Vervelend dat je misschien en schimmelinfectie hebt! Ik heb het zelf nooit gehad, dus ik kan er niets over zeggen.

@ Nisa, spannend hoor! Hopelijk test je morgen positief, zou natuurlijk super zijn op jullie trouwdag! Heel veel succes, ik duim voor je [-o< [-o< [-o<

@ Noesje, nog niet doorgebroken? Ik ben benieuwd naar je temp morgen!

@ MP, mooi zo, ik lees dat je ongesteld bent geworden. Spannend dat je morgen met de clomid gaat beginnen, nu gaat het eindelijk beginnen :)

@ Loe, knuffel! Wat vervelend dat je je een beetje depri voelt, ik vind je kaartjes helemaal niet verkeerd hoor! Er is wel iedere keer een duidelijke eisprong te zien, en zo laag vind ik je temp niet. Hopelijk heb jij snel ook geluk!

@ Djaar, ik kan me voorstellen dat je nu hoofdpijn hebt! Hoe ging het gesprek als ik vragen mag? Ik blijf duimen voor je!

@ Kweb, mooi terrarium hoor! Ik ben ook meer van de harige dieren, maar ik kan me voorstellen dat het super is als je er wel van houdt.

@ Ricmar, wat een daling! Hopelijk komt je eisprong er snel aan!

@ Sammie, Bah, bah en nog eens bah :( Wat een tegenstrijdige tekenen krijg je toch van je lichaam :( Vervelend hoor! Een hele dikke knuffel!

@ Jazy, bij jou is het ook al zo vaag :( Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, en dan natuurlijk graag met een positieve test :) Maar het bloedverlies is wel vreemd!

@ Ilona, heel veel succes morgen bij de FA! Ik kan me voorstellen dat je een beetje zenuwachtig wordt, maar uiteindelijk zul je er blij om zijn.

@ Rebbel, heel veel succes weer deze ronde, ik hoop dat je eisprong niet te lang op zich laat wachten!

@ Leonie, hoe is het met jou? Ben je inmiddels weel bij de HA geweest? Ik ben benieuwd!

@ All, jeetje, het wordt echt weer tijd voor goed nieuws hier! Het lijkt nu echt niet mee te zitten, dus ik zal nog wat laatste HCG strooien:
    HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG

19. woops

woops Niet meer actief

Weet je wat het rare is, nu ik eigenlijk terug kijk heb ik het dus elke keer als we enkele keren hebben geklust.
    Nu is het echt vele malen erger en vandaar dat we nu niet hebben geklust maar zelfinsiminatie hebben gedaan, is net zo goed als klussen.
    Ik heb last van:
    - opgezwolle schaamlippen
    - een soort van brokkelige/wittige-geelige creme
    - brandend/heet gevoel van binnen
    - jeuk van binnen en schaamlippen
    - het bonkt van binnen (als je een wond aan je vinger hebt en je houd hem omlaag gaat het ook bonken/kloppen snap je)
    - pijn van binnen
    - m`n clitoris lijkt te gaan vervellen of blaasjes op komen (sorry weet niet goed hoe ik het uit moet leggen)
    - ik stink niet
    - het is een beetje geelig van kleur

Dat is het denk ik wel een beetje.
    Het is gewoon echt pijnlijk, en om daar nu de spoed lijn voor te bellen lijkt me wat overdreven.
    Kan nog wel eens bellen en kijken wie de plaatsvervanger is.
    Schaam me wel een beetje, weet dat ik er waarschijnlijk niets aan kan doen maar toch.

Klinkt niet echt iets wat snel over gaat of wel. :oops:
    Baal wel enorm ervan, mannetje wil ook niet besmet worden dus ook uit dat oogpunt niet klussen voorlopig.

20. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    @wops: heel herkenbaar hoor, heb het ook enkele keren gehad (kan je krijgen door antibiotica-gebruik ook) en m'n dokter zegt dat het niet besmettelijk is. Is een schimmelinfectie doordat de zuurtegraad van je vagina door één of ander ding verstoord werd.
    Ik kreeg deze pillen; één genomen en was helemaal over, echt top!!

FLUCONAZOLE 200mg ... weet wel niet hoe het zit met eventuele zwangerschap maar vraag dit eens?
    Heb ook andere dingen geprobeerd toen maar kwam steeds terug, nu niet meer.

@ iedereen; ik heb een FF vraag... hoe komt het dat je via mijn link maar één kaartje te zien krijgt? Ik heb overal gezocht bij settings enzo en vind maar niet hoe ik ervoor kan zorgen dat mijn vorige cyclus er ook bij staat! :(

liefs
    Ik weet hoe lastig het kan zijn, zo vlug mogelijk wat aan doen hoor.

Deel Deze Pagina