Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    @wopsje, nog iets... niet boos worden hoor, is gewoon zo; altijd zorgen dat je met een fris gewassen piemel kan klussen :oops: Bedoel daarmee niet dat je mannetje niet hygienisch is he ofzo... maar wij deden het ook wel eens, na een werkdag gewoon thuiskomen en klussen (nja ik niet, ging wel altijd ff opfrissen) maar is gewoon uit voorzorg, als je gevoelig bent aan schimmels een goede optie om voor het klussen de piemel even te wassen.

euh... je kan het ook krijgen van de pil, stress, antibiotica, vuile vingers, etc.
    Ik kreeg het de eerste keer na een antibioticakuur tegen griep en hup... om de zoveel tijd had ik er last van. Dit gaat echt niet over zonder medicatie.

liefs!

2. Loe

Loe Niet meer actief

Wops, dat is een schimmelinfectie! Heb ik ook gehad! Wel even bellen meid, is naar genoeg. Doen hoor!

3. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    @ Wops: Je klachten lijken precies op die van een Candida-infectie. Jeuk/pijn, witte brokkelige afscheiding, etc.
    Allereerst is dit zeker niet iets waar je je over moet schamen. Iedereen draagt Candida met zich mee op de huid. Je krijgt er alleen maar infecties van als de afweer omlaag gaat. Na het vrijen kan het slijmvlies van je vagina wat beschadigd geraakt zijn, waardoor er sneller een Candida-infectie kan optreden. Dat gebeurt meer naarmate je vaker seks hebt. Zoveel vrouwen hebben hier last van, ik ken geen vriendin van me die het nog nooit heeft gehad. Het is dus zeker niets om je over te schamen of iets vies.
    Ten tweede is het heel erg makkelijk te behandelen. Zoals ik al zei: vaginale tablet erin en het is foetsie! Het is een dusdanig hinderlijk gebeuren (ik kan dan echt huilen van de pijn), dat je er gewoon niet rond mee moet blijven lopen. En dat hoeft dus ook niet, het is echt makkelijk te verhelpen. Kijk, het hoeft niet vanavond nog, maar als je morgenochtend even naar een plaatsvervangend huisarts gaat, is dat prima. Echt, ik weet hoe erg pijnlijk het kan zijn.
    Wat betreft je vriend: hij zou er eventueel ook last van kunnen krijgen, maar dat hoeft helemaal niet.
    Vermeld bij de dokter wel even dat je een zwangerschapswens hebt en of je eventueel zwanger kunt zijn, dan checken ze nog even of het middeltje echt wel kan gegeven worden tijdens zwangerschap.

Gewoon doen! Niet mee rond blijven lopen, hoor!

4. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Door te klikken bij sharing => Home Page Setup en dan op die pagina staat welke kaartjes je allemaal erop wil hebben .... er zit wel een limiet op als je geen VIP member bent (maximaal 1 of 2 kaartjes extra dacht ik)!

5. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    @ilonahokkeling

oh, wat goed! in een wip opgelost :) thanks meid!

liefs!

6. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @wops: ik heb hetzelfde probleem! ;) ik heb gisteren een vaginaal tablet ingebracht en nu al bijna geen last meer! echt even bellen hoor, je kunt er zo vanaf zijn!

@mosa: thanks meid! :D

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Wops, handig hè, zo'n forum! Er is altijd wel iemand die advies kan geven!
    Hopelijk ben je er snel vanaf!

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Pfff ... inderdaad te veel slechte berichtjes hier. Dus megadikkeknuffel voor allemaal!

Ik heb een heerlijke dag gehad (positive vibrations ;)) >> naar de Amsterdamse geitenboerderij met Mirre, dr tante/neef/nicht, hopelijk doen we daar over een jaar een temp-meeting met al onze minibeebjes :) ;) ... en morgen hoef ik niet te werken: vakantie :whistle: ... (hoewel ik wel colleges moet voorbereiden deze vakantie ;)) ...

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Salapio, positieve berichtjes horen we graag :)
    Wat lekker dat je vakantie hebt zeg! Dat is niet verkeerd! En aan het einde van de week wordt het weer ook weer beter, dus dat is helemaal genieten!

10. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Wops, toch ff naar een huisarts gaan hoor, lijkt me niet gezond om ermee rond te blijven lopen meid.

11. woops

woops Niet meer actief

Goede morgen meiden,

Was gisteren op tijd naar bed gegaan dus lees nu jullie lieve berichtjes.
    Ik zal vandaag m`n stoute schoenen maar aandoen en even de plaatsvervangende huisarts bellen.
    Als m`n eigenste er was zou ik gisteren al geholpen zijn maar goed ik moet aan mezelf denken en niet aan een andere dokter die misschien in m`n gleufje gaat kijken.
    M`n temp. is vanmorgen omhoog gegaan.
    Nu krijg ik een kruis op de zaterdag, maar weet niet of dat klopt.
    Gisteren had ik wat buikpijntjes en steekjes dus misschien is gisteren wel m`n eitje geweest.
    Anders heb ik wel ineens een hele mooi kortere cyclus, ik teken ervoor hoor. ;)
    Even afwachten wat de temp. de komende daagjes doet.
    Als het kruis op FF wel klopt en heb weer een lf van 14 dan is m`n nod op 10 Mei (moederdag) dat zou wel een heel heel mooi kado zijn als de kleine zich zo aankondigd. [-o< [-o<

Iedereen een fijne werkdag.

12. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    goedemorgen!

@wops: ik heb heb helaas al eens eerder een schimmelinfectie gehad en heb daarvoor nog nooit bij de ha moeten komen! als ik de klachten beschreef, schreven ze iets voor! dus dat zou je kunnen proberen!

meiden, mijn temp is nu gedaald, zou een beetje vroeg zijn voor een eisprong of niet? misschien zou het kunnen na mijn mk?

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    @ rebbel he zou prima kunnen hoor dat je ei er aan komt, na mijn mk en curretage had ik ook een cyclus van 29 dagen,
    als je er al weer klaar voor bent zou ik gewoon gaan klussen en FF zegt dan straks wel of het zinvol was.

14. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    nou heb vanochtend getest met ochtendurine maar helaas pindakaas echt dik neg.
    nou ja was te verwachten vorige ze.schap was op nod dag licht pos. maar ja je gaat toch hopen temp is wel 0,2 omhoog en klachten houden nog aan.
    geeft niet test op nod gewoon nog een keer dat is de vrijdag ;)
    alleen zit ik nu zonder cadeau :D

15. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Nisa: Dat is balen. Ik hoop voor je dat het gewoon te vroeg was en dat je vrijdag alsnog positief test.

16. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    dankjewel, ja daar ga ik zelf ook vanuit laat de moed echt niet zakken ;)

17. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Goedemorgen meiden,

ik ben vanmorgen een nieuw temp kaartje gestart.
    Gisteren wat oud bloed en na de pijn die ik vanacht heb gehad wist ik dat het door zou komen en ja vanmorgen rood.

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    @ noesje dat is balen

@nisa hopelijk test je laat positief en heb je vrijdag als nog wat leuks in handen

19. woops

woops Niet meer actief

Goede morgen,

Even snel een update.
    Heb net de huisarts gebeld en ik kan tussen 2 en 3 uur terug bellen.
    In ons "dorp" zijn bijna alle huisartsen met vakantie en is het dus zo druk met afspraken.
    Omdat dit de 1e keer is voor mij, willen ze mij eigenlijk wel zien voordat ze iets voorschrijven.
    Ze moet dus overleggen en weet vanmiddag dus meer.
    Het is echt heel erg met de afscheiding, en schrok net eigenlijk van wat eruit kwam.
    Ben erg benieuwd wat er vanmiddag wordt gezegt.
    Trouwens kun je misselijk zijn van vaginale schimmelinfectie?
    Ben een beetje misselijk, maar dat kan ook van de spanning zijn dat ik net heb gebeld zeg maar.
    Heb ook buikpijn.
    Hoop niet dat ik ziek ga worden, want daar sta ik al helemaal niet op te wachten.
    Nou ja vanmiddag dus meer vanuit Tilburg.

Groetjes

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wops, he wat vervelend zeg ... en natuurlijk net in de vakantie :S ... Beterschap!

Deel Deze Pagina