hoop dat ze je snel met een middeltje kunnen helpen lijkt me heeeel vervelend laat van je horennnnnn gr.
@ Klussertje, fijn dat het goed met je gaat, maar vervelend van de slapeloze nachten. Ik heb de afgelopen tijd ook al heel wat uurtjes 's nachts liggen lezen, dan kom ik ook niet meer in slaap. Door 's avonds een beetje op tijd naar bed te gaan, kun je vaak nog wel een beetje normale nachten maken. Wat zei de huisarts over die harde buik ======== dat ik deze week extra rustig aan moet doen maar dat het eigenlijk ook niet echt heel erg is dat is het teken van je banden die strakker gespannen worden door de groei van de bm verder als je bm groeit komt alles in de verdrukking en de een heeft er meer last van als een ander. maar deze week moet ik ff echt naar me lichaam luisteren als ik slapen wil moet ik gaan slapen en niet doorbijten van het gaat wel omdat ik anders s'avonds helemaal in stort. ik ga overigens 's avonds al om 10 uur naar bed.
Goedemorgen meiden, @ Salapio, ik zie dat je foto's in je album hebt geplaatst Wat een schatje is Mirre En wat een lief staartje heeft ze Leuk om haar eens te zien! @ MP, niet te veel last van je menstruatie? @ Wops, wauw, dat is een mooie stijging, fijn! Succes vandaag met de huisarts, hopelijk schrijft hij iets voor waardoor je er zo van af bent! @ Rebbel, het kan een vroege eisprong zijn, maar het kan ook nog een paar dagen duren voor hij komt. In ieder geval regelmatig klussen nu! @ Nisa, toch erg jammer Het zou natuurlijk een supercadeau geweest zijn! Maar dat is het over 3 dagen ook nog wel natuurlijk Je kaartje ziet er in ieder geval nog steeds érg mooi uit! @ Noesje, Wat balen zeg! Nu maar op naar de gyn! Knuffel! @ Klussertje, goed dat je het rustig aan moet doen deze week! Succes ermee! @ Maar, hoe is het met jou? Nog bruinverlies en/of krampen gehad? @ Djaar, [-o< [-o< [-o< voor een hoge temp vandaag! @ All, fijne dag!
@ Klussertje, goed dat je het rustig aan moet doen deze week! Succes ermee! ====== thanx moos hoe gaat het met jou wondertje in de buik?
Goh, ja? Dat had ik nou niet verwacht Nu maar hopen dat er snel net zo'n leuk broertje of zusje bij komt @ Klussertje, met mij gaat het goed, alweer 13 weken Ik heb alleen sinds twee dagen last van de zijkanten van mijn buik. Ik vraag me af of dat bandenpijn is, het is best vervelend.
Goedemorgen meiden, Wops, goed dat je de stoute shcoenen hebt aangetrokken!! Jazy, dat was niet wat we afgesproken hebben. Noesje, ook al slecht nieuws... Nisa, jij krijgt gewoon een verlaat cadeau... Het gaat niet echt geweldig met de berichten hier de laatste tijd... Van mij ook geen goed bericht, nog steeds niet ongi en een hele dikke negatieve test (tja, ik kon het toch niet laten ), dag 58 inmiddels... Fijne (werk)dag allemaal!!
Goedemorgen meiden, Hier is de temp ook weer een beetje omhoog gegaan naar 37.3 Hoop dat ie de aankomende dagen lekker hoog blijft. Tis echt te erg voor woorden op mijn werk. Vorige week natuurlijk nog een kleine week thuis gebleven. Krijg ik net te horen dat ik gewoon mn eigen dagen moet opnemen. Daar kunnen ze je toch voor ziek melden. Volgens mij ben je emotioneel niet echt in staat om te werken na het overlijden van een ouder of ben ik nu gek? Nee, ik had niet aangegegen dat ik me ziek wilden melden. En ik heb gezegd dat het me niet uitmaakte....Nee gek he, ik ga toch op de dag dat mn vader begraven is, me niet druk maken over hoe die uren worden afgeboekt. Lijkt me zaak voor de personeelsfunctionaris of je teamleidster. Nouja, hier zeggen ze dus gewoon....tja, had je maar gelijk moeten zeggen dat je niet in staat was om te werken ivp samen met de familie wat tijd aan elkaar besteden. Kan er niet eens boos om worden, alleen intens verdrietig en teleurgesteld....
@ Nijntje, balen zeg! Ik snap wel dat je een poging gewaagd hebt, het wordt op deze manier zo'n lange cyclus! Knuffel! @ Kweb, wat een vreemde gang van zaken zeg Wat een vervelende situatie zeg, enig medeleven is wel op z'n plaats! Ik zou proberen niet akkoord te gaan dat het van je vakantiedagen afgetrokken wordt, en toch proberen aan te dringen dat je alsnog ziek gemeld wordt! Succes!
@nijntje en mosa: ik hoop het ook! ik begin wel een klein beetje te twijfelen nu hoop niet dat mn lich. me zoooo voor de gek gaat houden nog een paar daagjes en hoop dat ik dan onze verlate cadeau toch zal krijgen mn temp is ietsjes omhoog gegaan vanochtend maar het blijft nog even wachten oh kweb@ als eerst sterkte met je verlies en wat een k*t streek joh !!! lijkt me ook het laatste dat je aan je uren gaat denken op zon moment zouden zij wel eerst aan de uren denken, je zal maar zo n kind hebben later fijn he.
Kweb meid, ben je gek.........................(nee hoor meid) dat MAG helemaal niet.........gewoon ziekmelden. En laat je geen opname van dagen aanpraten, gekke henkie zeg.......Ze hadden juist weleens wat meer medeleven mogen tonen,stelletje horken. En erg bruut hoor, om direct over die uren te beginnen, erg hard en weinig menselijk. Maar laat je niet verleiden meid tot opnemen van uren, niet doen. Ik sta echt versteld van de hardheid van die mensen, want reken maar dat ze weten wat ze doen. Ik hoop dat ze later nog eens beseffen wat ze iemand daarmee aan hebben gedaan! Knuffel kweb!
@ Klussertje, met mij gaat het goed, alweer 13 weken Ik heb alleen sinds twee dagen last van de zijkanten van mijn buik. Ik vraag me af of dat bandenpijn is, het is best vervelend. ====== ik denk dat dat idd te maken heeft met banden pijn dat komt zo tussen de 9en 14 weken een beetje ...... ik ben morgen 9 weken ongeveer
Wat kweb betreft heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte meis en laat die mensen daar maar lekker de grond in zakken hoezo geen medeleven kunnen tonen..... ik had afgelopen week op een ander forum ook al zo iets gelezen...... een vrouw verliest haar kindje 2 weken na de geboorte en daar hebben ze beide vrijaf voor genomen van het werk..... aan weerszijde geen problemen dat was in juni. Toen ze in september een weekje met zijn 2en op vakantie wilde kreeg de man op zijn werk te horen hoezo nu alweer een week vakantie je hebt net een week vakantie gehad met het overlijden van je zoon....... Ik kan me omdat soort mensen zoooooooooooooooooooo boos maken
Kweb, dat kunnen ze toch niet maken?? Ik zou het ook zeker niet van je eigen uren af laten trekken. En anders een vakbond o.i.d. inschakelen?? Mosa al weer 13 weekjes, wat gaat het snel zeg... Tenminste bij een ander... Klus ook al weer bijna 9 weken...
wops; ik zou toch maar proberen contact te krijgen met een andere huisarts (is al gelukt lees ik verderop). Ik heb het ook enkele keren gehad en bij mij werd het alleen maar erger als ik er niks aan deed. Je hoeft je in ieder geval er niet voor te schamen. Er is echt ook groot percentage vrouwen die hier vaker last van heeft. Je bent wel in een goede bui, ik dans mee!!!!!!!111 MP; spannend hoor! djaar; heel veel sterkte in deze onzekere tijd. sammie; balen van de negatest, ik snap dat je nu liever zo snel mogelijk ongi wil worden, dan kan je tenminste weer vooruit kijken. jazy; duurt wel lang voordat de echte ongi doorbreekt hè?! ilona; hoe laat moet je naar de FA? en als je al geweest bent, hoe was het? nisa en nijntje; ook al een negatest, balen hoor. noesje; jammer van je ongi, veel sterkte en succes deze nieuwe ronde (nieuwe kansen) kweb; wat raar geregeld zeg op je werk. Ik kan me voorstellen dat je heel verdrietig bent om die uitspraken van je collega('s). Kunnen ze zelf niet even nadenken!!! fijn hoor mosa en klussertje dat alles goed gaat bij jullie, fijn! Moet straks zelf weer naar de gyn. voor een fm. En dan hoor ik wanneer ik pregnyl moet spuiten. Elke keer wel weer spannend. Hoop rond koninginnedag, dan is mijn mannetje ook lekker vrij!
@ Kweb, aan al onze reacties zie je in ieder geval dat het NIET normaal is hoe ze het aan willen pakken! @ Loe, joepie, weer 37.3 @ Nijntje, ik kan me voorstellen dat het bij een ander snel gaat. Het is ook zo oneerlijk hoe het bij jou gegaan is. Een dikke knuffel! @ Zeehondje, leuk om weer wat van je te horen! Spannend dat je straks weer een fm-meting hebt. Succes en hopelijk inderdaad je eisprong rond koninginnedag!
@ zeehondje dankje en ben blij voor je dat het nu ook iets beter gaat met jou.... hoop voor je dat je met koninginnedag mag spuiten en dan hopen dat het goed aan slaat [-o< [-o< @ nijntje ik kan me voorstellen dat je soms vind dat het zosnel gaat bij een ander en bij jou het zo oneerlijk moest aflopen maar weet dat jou tijd ook wel komt...... dat is iets wat me al de tijd op de been heeft gehouden. GELOOF IN JE ZELF MEIS
nou daar ben ik weer hoor. @Wops; duidelijke schimmelinfectie, ik heb het laatst ook gehad (krijg het blijkbaar van glijmiddel hahaha) heb van de gyn een creme gekregen en het was na een paar dagen helemaal over. @kweb; poot stijf houden meid en geen eigen dagen inleveren @all; vanmorgen een behoorlijke daling in mijn temp en flink bruin bij afvegen, nog steeds niet helder rood of zo maar voor mij duidelijk het naderende einde van deze cyclus. Heb echt het gevoel dat alle stress van de afgelopen dagen niet geholpen heeft. Nu maar hopen dat het dan ook snel doorzet en dan weer aan de clomid en open op een prachtig ei (want het kan dus wel) Vandaag heb ik vanalles te doen om de dag door te komen en ik ga dan ook maar proberen een beetje te genieten. Helaas is het weer slecht maar het past perfect bij mijn stemming haha @Mosa; praten met iemand die 35 jaar lang psych is geweest en nu reinegratie/loopbaancoach is lijkt net alsof mijn therapie opnieuw begint. erg zwaar en zeker als je dit helemaal niet wilde. Ben dan ook blij dat ik maandag een gesprek heb gepland met mijn oude vertrouwde psych. Erg jammer dat ik dit weer moet doen maar wel belangrijk voor mij
@ Djaar, wat klote dat je temp toch gedaald is Je hebt zo wel een mooie cyclus gehad, maar het blijft natuurlijk rot als het zo afloopt! Ik heb je trouwens een pb-tje gestuurd!
Hoi meiden, Zo we zijn net terug van de FA en moet zeggen dat het niet meeviel Het zaad van manlief schijnt helemaal niet goed te zijn ... nou ja de beweeglijkheid wel, maar hij had slecht 2,6miljoen zaadjes , en de HA doodleuk zeggen dat het helemaal prima was ! We moesten vandaag allebei bloedprikken, over 3 weken moet ik nog een keer bloedprikken. Hij heeft een kweekje genomen en ik kreeg nog een echo. Volgende cyclus heb ik een HSG onderzoek en manlief moet zijn zaad nog een keer inleveren. De FA had het erover dat het waarschijnlijk IVF of ICSI (denk ik tenminste, hij zei ixi, dus ik neem aan dat, dat ICSI is) wordt ..... Zulk nieuws hadden we echt niet verwacht ! Sorry voor mijn ego berichtje .....