Jezus Ilona, wat een rotbericht! Ik kan me voorstellen dat je dit niet had verwacht! Dat is schrikken! Wel goed dat er nu gelijk allerlei dingen gedaan worden, maar te horen krijgen dat het wrs IVF of ICSI wordt is natuurlijk heel erg! Sterkte en een hele dikke knuffel! Ik vind het heel erg rot voor jullie!
eh mosa, joepie??..........mwah..........had eerst een kwartiertje te vroeg getempt, weer 37.2, jee zeg t lijkt wel of ik geen progesteron heb. t gekke is dat ik echt vanaf de zesde dag ongeveer tot het eind vreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeselij pijnlijke borsten krijg, elke maand weer. Je kan er nog niet naar kijken of het doet al pijn. t staat ook zo strak dat ik bijna geen bh zou aan hoeven......Maar goed, ik denk nog even een kwartiertje wachten, je weet maar nooit......op hoop van zegen. Toen raakte ik de thermometer kwijt, ik kwaad, temp omhoog, tussen de bedden gevoeld, op de kop gehangen om te kijken of ie onder het bed lag. Nee, hij lag onder MIJ! Nou,t oen had ik natuurlijk 37.4, tja zo kan ik het ook he. Dus nog maar even vijf minuutjes gekalmeerd en toen was ie 37.3. Dus wat ie nou echt was vandaag????????????????????????????
Meiden, ik heb gisteravond een miskraam gehad. En eigenlijk nog steeds. Ik voel dat er van alles uit mn lichaam wordt gedrukt en das best eng. We zijn erg verdrietig en ik blijf vandaag en morgen thuis om alles ff op een rijtje te krijgen.
Jezus hé Wat verschrikkelijk voor je! Ik krijg gewoon tranen in mijn ogen door je berichtje. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, wat erg zeg. Ik hoop dat je mannetje nu ook bij je is, zodat je het niet allemaal in je eentje hoeft door te maken. Een hele dikke knuffel!
Ilona, lees net je bericht. Jee meid, dat is schrikken he. Maar hoe was het bij jou dan? Heeft hij nu ook een echo gedaan en wanneer krijg je dan uitslag van bloedonderzoek? Jee, wat zijn er toch een hoop mannen met verminderde zaadkwaliteit, mag ik dat zo eerlijk zeggen? Zit er wel te denken hoe dat nu komt.........door de milieuvervuiling misschien? Want ik vind echt dat je het vaak hoort tegenwoordig. Maar goed, heb jij nu niets aan. Misschien aan een knuffel wel! En geluk bij een ongeluk dat die kerel (ik bedoel de gyn) tenminste wel goede en directe actie voor jullie onderneemt. Sterkte meis
o nee. ik ga net naar de wc en ik heb bruine afscheiding! Word ik nu al ongesteld, nee toch.........ach jak..........snif.....
@ Maar: pfff... ik kwam eventjes langs om te lezen en zag toen jouw bericht. Wat erg meisje, heb er gewoon kippenvel van... Heel veel sterkte. En wat het lichamelijke gedeelte betreft: ik vond dat ook eng voelen. Heb een mk gehad met 9 weken en toen had ik ook echt het gevoel alsof m'n baarmoeder alles eruit 'gooide'. Hopelijk voel je je gauw (iig lichamelijk) beter. Aaaaargh, wat vind ik dit ongelooflijk KLOTE! (grrr... waarom censureert ie nou automatisch mijn bericht? Ik vind het gewoon K L O T E ! ! !)
OOOOOOOOOOOHW maar nee wat erg........ een hele DIKKE knuffel weet gewoon niets meer te zeggen ook hier bungeld een traantje. @loe ik zou eerder jou eerste temp aan houden omdat er niet meer dan een half uur verschil mag zitten tussen de temp tijden....... LOE NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ik word nu al bang om naar de vk te gaan morgen en de 4de naar de gyn
Meiden, jeetje wat een ellende allemaal zeg... Iloontje pfff op zulk nieuws zit je idd niet te wachten. Liefst hoor je gewoon dat manlief zn zaad kei sterk is....das echt balen Maar neeeeeeeee waarom nou....eindelijk gelukt en nu dit. Neem lekker de tijd die je nodig hebt meis Loetje, dat van jou is gewoon oud bloed van je ei of een vroege innesteling. 9dpo is veel te vroeg voor ongi Meiden, thx voor de berichtjes. Had helaas mn verlofbriefje al ingeleverd, maar ik ga wel even bellen met de FNV voor advies. Ben alleen bang dat ik aan het kortste eind trek. En helaas weet ik uit ervaring dat het echt niet kicke is als ik ze hier tegen me krijg. Ik ga gewoon wat navraag doen en anders stikken ze maar in die 4 dagen.
Is het nationale klotenieuws-dag of week ofzo ja idd moos daar lijkt het wel op..... ik krijg gewoon schrik om mijn afspraken tegaan doen na al deze bericht bang dat ik de volgende ben....... maar diep in mij is een stem dees doe normaal je kindje leeft in jou het hartje klopt dat heb je zelf gezien
@ Kweb, anders voor de goede vrede het er maar bij laten zitten, als dit de werksfeer verpest is het ook niet leuk natuurlijk! En anders meldt je je in de zomer een weekje ziek @ Klussertje, als je eenmaal een hartje hebt zien kloppen, is de kans dat het fout gaat érg klein! Dus probeer dat ook in je hoofd te houden! Tuurlijk kan het foute boel zijn, maar de kans dat alles goed is, is zó veel groter!
Maar, je hebt hier 10 paar armen om je heen die je proberen te troosten meid.........ik vind het heel erg voor je.......... en kweb: wanneer vindt een evt. innesteling plaats dan? ik dacht 5-7 dagen na je eisprong maar misschien heb ikh et verkeerd.........
@ Klussertje, als je eenmaal een hartje hebt zien kloppen, is de kans dat het fout gaat érg klein! Dus probeer dat ook in je hoofd te houden! Tuurlijk kan het foute boel zijn, maar de kans dat alles goed is, is zó veel groter! ======= ik weet het maar toch stiekem is er best wel een angst.... maar ik weet dat als het hartje klopt dat de kans dat het misgaat zooooooooooo veel kleiner is
Een innesteling kan plaatsvinden tussen dag 5 en 10 na je eisprong, dus het zou kunnen! Maar met jouw soms korte lf kan het helaas ook een voorteken van ongi zijn. Ik hoop het natuurlijk niet, het is even afwachten of het doorzet! @ Klussertje, tuurlijk is er de angst, dat hou je toch. Maar het komt allemaal vast goed!
Mosa,ikheb inmiddels lf gehad resp: 14, 9, 12, 13, 15....... dus ik hoop niet dat er weer die negen bij zit. Dat zou ik vandaag nog vroeger zijn dan die lf van negen, want dit is pas negen dpo. Ik zal eens kijken in welke cyclus ik ook een keer dat bruinverlies had en hoe de lf toen was............even zoeken.........dat was op 7dpo, uiteindelijk lf gekregen van 13 dagen.......gelukkig. En nog een keer zie ik: op 6dpo, met een lf van 12 dagen..... Nou hopelijk is de behaalde lf in het verleden wel garantie voor de toekomst.............
Hihi Ik dacht dat je vaker een kortere lf hebt gehad, maar gelukkig niet! Hopelijk blijft het nu bij één keertje bruinverlies, en dan maar hopen dat het deze keer een echte innestelingsbloeding was!