Hoe ist t mogelijk sammie............je had zo'n ontzettend prachtkaartje.................sterkte meid.
Hoi meiden, Vanmorgen afspraak gemaakt bij de HA. Zie overigens mijn kaartje... lang he? Vrijdagochtend ga ik samen met vriendlief heen. Ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren! Maar we laten ons niet wegsturen met een "kom later nog maar eens terug, probeer het nog maar een tijd" dus spannend! Ik heb trouwens sinds afgelopen zondag het gevoel dat ik ongesteld zou worden. Zondag echt ongi gevoel, maandag ook, vandaag niets. Hebben jullie een idee wat dit kan zijn? Liefs Leonie
Hey moos, das natuurlijk ook een idee Ik heb er idd niet zo`n zin in om dit de werksfeer te laten verpesten. Dan maar een weekje "ziek" idd Maar ik denk wel dat ik nog een paar vrije dagen over heb. Loetje idd tussen dag 5 en 10. Dus het zou zo maar kunnen Sammie, waarom nou??? Potverdikkie, nou dikke knuf voor jou dan maar *digihug*
*Breekt even in* Net de plaatsvervangende huisarts terug gebeld. Er ligt een creme klaar en die mag ik meteen gebruiken. (ben vergeten te vragen of het kwaad kan als ik zwanger zou zijn, maar dat vraag ik bij de apotheek nog wel even na) Morgen om 9:40 willen ze mij zien omdat ik een kapotte clitoris heb nu op dit moment. Er stonden blaasjes op en die zijn kapot gegaan. Dus morgen weet ik weer wat meer. *Breek weer uit* Lees straks als ik thuis ben alles bij, zit stiekem op m`n werk te type.
@ Sammie, wat jammer zeg Je kaartje was écht super en dan toch weer die teleurstelling. Knuffel!! @ Leonie, hartstikke goed dat je vrijdag een afspraak hebt bij de HA en goed dat je vriend meegaat! En inderdaad niet laten wegsturen, met zulke cyclussen moeten ze toch echt gaan uitzoeken wat er aan de hand is. Alvast heel veel succes! Misschien is dat ongigevoel een teken dat er een eisprong aan zit te komen? Ik zou het verder niet weten. @ Wops, fijn dat je nu alvast een creme krijgt, des te sneller ben je er van af! En ook goed dat ze het toch even willen bekijken morgen. Ik kan me voorstellen dat het geen prettig idee is, maar het is wel beter!
Maar@ wat lees ik nu nee toch!! Ohw ik leef heel erg met je mee. Heel veel sterkte meissie. Hele dikke knuffel. Even verder een ego bericht. Temp is omhoog alleen heb ik veel minder pijn aan mijn borsten. Dus denk helaas dat het toch weer niet goed aan het gaan is. Ga zo een test kopen en die morgen doen. Moet nl naar tandarts en als ze een foto willen maken dan kan dat geloof ik niet als ik zwanger ben. Dus even voor de zekerheid. Sammie@ jij ook veel sterkte balen dat je ongi bent geworden. Qua temp zag het er echt goed uit. Djaar@ook jij veel sterkte. Wat een domper nadat je echt het idee had dat je zwanger was. Ook na het bericht van de HA. Denk aan je! Liefs Britt
Jeetje wat een rotnieuws hier vandaag zeg. Ilona; wat raar dat de huisarts had gezegd dat het zaad helemaal in orde was. Dan is dit denk ik wel een grote klap. Hopelijk kan het traject snel in werking worden gezet. maar29; neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, dit had niet gemogen! Je had je er volgens mij al een beetje op voorbereid, maar de klap is denk ik mega groot. Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd. loe; dat mag niet hoor, niet nog meer k*t nieuws vandaag. En het is idd nog veel te vroeg voor een ongi (misschien innestelingsdipje/bloeding, ik hoop het voor je) klussertje; bij jou blijft het hartstikke goed gaan hoor! sammie; heel veel sterkte, en dan ook nog zulk rotweer! Dat werkt ook niet mee met je humeur. leonie; succes bij de huisarts en laat je inderdaad niet wegsturen. britt; je kaartje ziet er op zich toch nog mooi uit. Ben benieuwd naar de uitslag van je test. Zelf net fm gehad en moet vanavond nog 1x gonal-f spuiten om eitje nog iets te laten groeien. En dan morgenochtend pregnyl spuiten. 24 tot 36 uur later heb ik dan mijn eisprong. Dat is mooi op koninginnedag. Zou een mooie datum zijn toch?????
@ Wops, goed dat je gebeld hebt. Het kan goed zijn dat je er buikpijn van krijgt, of door alle spanningen. Maar hopelijk ben je er straks snel weer van af. @ Rebbel, vandaag zou goed je eisprong geweest kunnen zijn (of nog komen vandaag), ben benieuwd hoe je temp morgen is. @ Nisa, mooi kaartje zo met je temp omhoog. Jammer van de nega test, maar alles kan nog gebeuren. Duimen! @ Noesje, jammer van de ongie. Maar nog even zit je bij de gyn en hopelijk worden jullie goed geholpen! @ Mosa, ik heb heel veel krampen steeds maar kwa bloeden valt het goed mee. Ik denk dat ik er over 1 of 2 dagen weer van af ben . Vandaag 1e Clomidje ingenomen . Gefeli met je 13 weken . @ Kweb, te erg voor woorden hoe er met je om wordt gegaan daar op het werk.. Volgens mij kun je je idd gewoon ziek melden, want op zo'n moment ben je idd niet in staat om even aan werk te denken. Sterkte! @ Zeehondje, Ga voor je duimen dat het eitje goed bevrucht mag worden! @ Djaar, die daling ziet er jammer genoeg niet goed uit nee . Maar hopelijk is het snel raak met de volgende ronde Clomid en dan rekenen we dit als een opwarmertje. Gaat goed komen!! @ IlonaHokkeling, jeetje meid.. Ik weet hoe je je voelt.. Wij hebben hetzelfde te horen gekregen wat betreft het weinige zaad. Ben benieuwd hoe het verder gaat bij jullie, we zullen de komende tijd wel ongeveer hetzelfde mee gaan maken. Sterkte. @ Maar, meis dit had ik niet verwacht. Je moet wat meemaken de laatste tijd in onzekerheid en toen weer gevoel van geluk en nu dit.. Heel veel Sterkte!! Knuffel. @ Sammie, dikke knuffel voor jou. Ik had bij jou die ongie niet zien aankomen meid echt balen. Hopelijk krijgen jullie ook snel jullie geluk. . Wat een pech- en klotenieuws op 1 dag meiden. Hopelijk breken er snel betere tijden aan voor ons allemaal hier. Vandaag mijn 1e Clomidje gehad. Dit worden spannende weken voor mij, hoop zo dat het gaat aanslaan omdat we natuurlijk ook met me vriend zijn zaad zitten. Dan is er eventjes 1 probleem minder aanwezig en kunnen we weer door.
hoihoi... ff kort berichtje van deze kant. Hier nogsteeds best veel bloedverlies en stolseltjes, gelukkig niet meer zo dik als de afgelopen dagen. Dit is inmiddels dag 6, heb geen buikpijn meer gelukkig maar het bloeden mag van mij nu wel een keer weer ophouden. Temp is vandaag voor het eerst weer wat aan het dalen, die bleef aan de hoge kant. Wat een rotnieuws hier allemaal om te lezen, dikke knuffel voor iedereen! Ik neem nog ff een paar daagjes afstand, zodra er weer iets van een ei op komst is ga ik weer meeschrijven
Meiden, bedankt voor jullie lieve woordjes. Helpt echt. Maar het gaat goed met me. Af en toe barst ik ineens in huilen uit, maar verder probeer ik positief te blijven en hoop dat we gauw weer verder kunnen. Suc6 allemaal en ik hou jullie in de gaten! Knuf
Hallo meiden, Ik ben thuis van m`n werk. @Maar29, Jemig meid, dit had ik echt niet verwacht. Weet niet wat ik moet zeggen, geef even een flinke stevige knuffel. @Sammie, Ongi geworden, je kaartje zag er zo mooi en veelbelovends uit. Ik wens je veel succes met de volgende ronde. Ooit moet het iedereen een keer lukken toch!? @all, Iedereen een dikke knuffel die het nodig heeft. Ik ben net bij de apotheek geweest. :x zalfje was niet op voorraad en komt morgen pas na 12 uur binnen. :x Morgenvroeg om 8:40 naar de huisarts en kijken wat ze zeggen. Ik heb het gevoel dat het erger wordt. Kan nu bijna niet lopen omdat het zo pijn doet als m`n schaamlippen de onderbroek raken. Zit steeds m`n broek omlaag te trekken. Voor de rest doen we het er maar mee en kan ik dus niets doen en alleen maar afwachten. Kan het trouwens nog steeds niet geloven dat m`n eitje al zo vroeg is geweest en als ik een lf van 14 heb dat ik gewoon een hele nette mooie korte cyclus heb(zou hebben) Iedereen een fijne avond alvast en smakkelijk eten voor zo. Ik ben deze week remi dus ik denk dat het iets makkelijks wordt, voel me op dit moment een beetje zielig en troost mezelf altijd met eten (ik weet het, het is verkeerd) Groetjes
Pff Wops, wat irritant zo zeg. Zalf op en het lijk alleen maar erger te worden bij jou met dat gevoel. Morgen gelijk maar gebruiken dan wanneer je thuis bent, hoop dat je er snel weer van af bent hoor. & Hopelijk is je lichaam nu gewoon klaar voor zwangerschap en krijg je daarom ineens zo'n nette cyclus . Duim voor je hoor.
Wat een klote nieuws allemaal. Ik zal even aan iedereen een dikke knuffel uitdelen. Ik heb wel goed nieuws!! Ik ben net terug van mijn tweede echo en alles was goed. Je kon de kleine heel goed zien, zelfs de handjes en de voetjes. De kleine was heel actief aan het zwaaien en was zelfs koppeltjes aan het duiken. Voor de nieuwsgierige dames... de foto's staan in mijn album, op de eerste foto lijkt het net of de kleine lacht
Hai dames! Vanaf hoeveel dagen na je DPO wordt het pas interessant dat je temperatuur hoog blijft? Die van mij is nu op dag 6 DPO nog steeds stijgende (sinds de eisprong) en nu op 36.9 ...
Bo: Als het goed is blijft je temp na je ei de hele tijd hoger dan voor je ei. Dat hij blijft stijgen is alleen maar goed nieuws.
@ Britt, Spannend dat je morgen gaat testen! Heel veel succes, ik ga voor je duimen! @ Zeehondje, fijn dat je eisprong toch met koninginnedag is! Mooie dag voor een bevruchting! @ MP, spannend dat je je eerste tabletje clomid hebt genomen! Hopelijk doet het inderdaad z'n werk! @ Malin, jeetje, zo te lezen was het echt een vmk bij je Hopelijk heb je de volgende ronde meer geluk! @ Maar, dikke knuffel! Je mag ook verdrietig zijn hoor! @ Wops, jeetje, dan heb je wel érg veel last zeg. Wat vervelend! En dan ook nog alleen thuis, dat is niet leuk! Ik hoop voor je dat het snel morgen is! @ Sheann, gefeliciteerd met je goede echo En wat een lieve foto's!