Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Nou afgelopen dinsdag heb ik nog een zwangerschaps- en ovulatietest gedaan en toen was er niks te zien... Maar ik hoop nergens op, maar ik zal morgen toch nog eens een testje doen.... En vanavond zeker een klusje...

@ Leonie, super dat je doorgestuurd bent, al had ik bijna niet anders verwacht met zo'n lange cycli...

@ Kweb, geen idee hoe het zit met de de dagtemperaturen.... Hopelijk voor jou is morgen je temp super hoog!!

@ Djaar, balen dat je zo heftig ongi geworden bent, maar fijn dat je lichaam nu wel gaat werken zoals het moet. Volg week al weer aan de echo's, gaat snel zeg (al vind je zelf natuurlijk van niet...)

@ All, ik heb ook weer een druk weekendje voor de boeg, vanavond feestje en morgenavond weer naar de feesttent in het dorp (gebr Ko, starkoo, feestteam enz.), wordt dus een gezellig feestje, denk ik. Zondag afsluiting van het voetbalseizoen, ook dat is altijd één groot feest.

Fijne avond!!

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

@ Wops, wat ontzettend vervelend dat je er toch nog zo'n last van hebt, het klinkt ook erg rot! Ik hoop dat het nu snel verbetert en anders maandag inderdaad maar even terug. Knuffel!

@ Bo, ik denk dat je eisprong op '1 DPO' was, dus je zit nu op 8 DPO. In principe kun je testen op je nod, meestal 14 dagen na je eisprong. Dus dat klopt met je banner. Sommige meiden testen al bijv. op 12 DPO, maar dan zou je ook een vals negatieve test kunnen hebben. Succes met wachten in ieder geval, hopelijk blijft je temp zo mooi hoog!

@ Nisa, ik kan me voorstellen dat het klussen bij jullie nu op een laag pitje staat door het bruinverlies hoor, zou hier ook het geval zijn. Hoe gaat het nu? Nog geen rood bloed verloren? Ik zie wel je banner op dag 1 staan, maar op je kaartje zie ik geen bloedverlies. Of is je banner automatisch opnieuw begonnen?
    En ik zou inderdaad rectaal tempen, als je bijv. al door je mond geademd hebt 's nachts, dan kan je temp al afwijken.

@ Kweb, dat ziet er inderdaad niet zo goed uit :( Balen hoor, het was zo mooi geweest! *BLAAS* *BLAAS* voor een hoge temp morgen!
    Ik denk even hardop mee ;) Ik tempte ook altijd 's avonds in bed, en aan de hand van die temp kon ik zien of hij 's ochtends nog hoog zou zijn. Op de dag voor mijn nod was mijn temp 's avonds dan ook lager en dan wist ik genoeg. Dus het lijkt me dat als je temp 's avonds erop wijst of je temp 's ochtends nog hoog is, dat dit ook voor overdags geldt. Maar, het is natuurlijk wel zo dat je temp beïnvloed wordt door lichaamsbeweging en allerlei andere dingen. Dus in die zin is een overdagtemp niet echt betrouwbaar.

@ Nijntje, inderdaad sportief, goed zeg! En het maakt niet uit dat je het nog maar kort doet, je doet het toch maar :)
    Hmm...een licht streepje op de ovulatietest. Zijn het die ene testjes? Volgens mij had ik daar altijd een licht streepje op, maar dat weet ik niet meer zeker. Maar het kan natuurlijk wel zo zijn dat het een teken is dat er een eisprong aankomt. Ik hoop echt dat je snel duidelijkheid hebt!
    Veel plezier dit weekend, maar zo te lezen wordt het vast wel gezellig!

@ Loe, supertemp! Jammer van weer een negatieve test! Maar op 12 DPO kan het nog steeds te vroeg zijn! Ik duim verder met mijn HCG-duimpjes ;)

@ Rebbel, niet nadenken over wat je gisteren voor 'slechte' dingen hebt gedaan hoor! Dat kan écht geen kwaad! Fijn dat je eisprong nu al geweest lijkt te zijn, alhoewel alcohol je temp wal kan beïnvloeden. Het dus even afwachten hoe je temp morgen is.

@ Zeehondje, volgens mij kan het wel dat je temp bijv. 2 dagen na je eisprong stijgt, maar meestal gebeurt dit wel de dag erna. Maar je temp hoeft niet ineens hard te stijgen, dus na vandaag 36.6 kan hij ook zomaar morgen ineens hoger zijn. Komt vast goed!

@ Leonie, goed dat jullie een doorverwijzing hebben voor de gyn, en terecht natuurlijk! Het lijkt nog ver weg, maar een maandje is zo voorbij! Volgens mij kun je in het deel 'vruchtbaarheidsbehandelingen' wel wat vinden over het eerste gyn-bezoekje.

@ Djaar, vervelend dat je zo heftig ongesteld was! Gelukkig ben je er inmiddels van af en kun je je weer volledig op de nieuwe ronde richten! Heb je komende week ook nog vrij?

@ All, ik heb sinds het einde van de middag ontzettend pijnlijke steken in mijn lies :( Echt heel vervelend, ik kan op het moment bijna niet lopen. Zometeen nog maar een poging wagen. Het voelt alsof er een zenuw klem zit, heel irritant! Hopelijk is het zo over!

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ja, het zijn die ene testjes ;) Ach we zullen morgen zien, ik reken nergens op, maar zo heb ik ook af en toe iets met jullie te delen...

Balen van je lies. Heel veel succes en laat je nu maar lekker verwennen door je mannetje. Ik las al dat hij aan het koken was voor jullie. Sorry, ben soms illegaal aan het meelezen bij jullie clubje...

Fijne avond/weekend!! Ben er nu echt vandoor!!

4. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Moos, ow je bandenpijn is begonnen denk ik. Hopelijk ga je er niet al teveel last van krijgen. Daar hoef je echt niet gelukkig mee te zijn. Doe maar een beetje voorzichtig

Dat de temp overdag niet/minder betrouwbaar is, dat wist ik op zich wel...maar vind het gek dat mijn dagtemp nu wel een eind afwijkt, van het normale ritme wat ik normaal heb. Maar we zullen morgen wel zien, ik verwacht gewoon ongi te worden. In elk geval bedankt voor het meedenken ;)

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Nijntje, fijn weekend!

@ Kweb, volgens mij heb ik in de afgelopen dagen al bandenpijn gehad, maar dat was meer echt in mijn buik. Maar dit is echt in mijn lies, en volgens mij heeft het niets met mijn zwangerschap te maken. Maakt ook niet uit, als het maar over gaat :p
    Toch hoop ik dat je temp morgen ook weer hoog is!

6. Loe

Loe Niet meer actief

Mosa, rustig aan (ja denk je, hoezo kan ik anders.......) en laat je maar goed verwennen. Eet smakelijk!

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Hallo dames

niet alles terug gelezen
    Voel me goed al heb ik wel kort en onrustig geslapen na de tv beelden van gisteren.
    vandaag eiwit afscheiding (ken ik niet van mezelf) en het is veel en voelt vies bah.

Temp is nog verder gestegen.
    dus ei lijkt inderdaad geweest nu nog afwachten wat FF aan gaat geven

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

@kweb: dank je voor je antwoord, ik dacht ook al dat het geen kwaad zou kunnen!

@mosa: jij ook bedankt voor je antwoord, als de temp beinvloed kan worden door alcohol dan denk ik dat het dat is, want ik heb geen eisprong gevoeld. ;) jij last van bandenpijn zo te horen? doe het maar lekker rustig aan!

liefs rebbel

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Ricmar, ik denk dat je eisprong op dag 13 was en dat je morgen een kruis krijgt. Dag 13 is een mooie dag, dat is wel het voordeel van een normale cyclus.

@ Rebbel, denk je echt dat het met bandenpijn te maken kan hebben, die pijn in mijn lies? Kan dat zo erg zijn dat je bijna niet kan lopen? Ik heb de afgelopen dagen een beetje een spierpijnachtig gevoel aan de zijkanten van mijn buik gehad, ik dacht dat dat bandenpijn was.

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    dat denk ik ook dat het woensdag was, dinsdag was dus de eerste inseminatie en woensdag eind van de dag de 2de, dus ja goed getimd als je er vanuit gaat dat ook het ei even in orde blijft

11. Loe

Loe Niet meer actief

Dames, denken jullie dan hoofdpijn een zwangerschapssymptoompje zou kunnen zijn? Ik heb al drie keer deze week echt BARSTENDE koppijn gehad! En omdat paracetamol echt niet hielp vandaag en het uren aanhoudt, toch echt een ibu genomen.........

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Ricmar, supertiming dan :) Mooi zo!

@ Loe, hoofdpijn kan inderdaad een kwaaltje zijn, maar hoeft natuurlijk niet (zoals alles :rolleyes: ). Heb je normaal nooit hoofdpijn dan? Beterschap in ieder geval, ik hoop dat je er snel vanaf bent!

13. Loe

Loe Niet meer actief

Mosa, jeu zeg, echt al de hele week, om de dag, heb het nu drie keer gehad. T blijft dan ook gewoon, echt van die dreun hoofdpijn of de-koffie-vergeten- hoofdpijn. Dus echter katerhoofdpijn. Zo, nu heb ik het denk ik wel goed omschreven. Wat het punt bij mij is, ik heb gelukkig niet zo vaak hoofdpijn. En vond het nu wel erg vaak.........maar ja, t kan ook bij naderende ongesteldheid horen he.

Wat heb je nu inmiddels gekocht? Vertel s!

Ik zie jullie morgen, ga mijn hoofd te ruste leggen.

14. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    @ Wops: wat balen dat het nog niet echt voorbij is. Bij mij is het steeds zo weg. Maar ik heb een vriendinnetje bij wie het ook niet wegging na een vaginale tablet. Zij heeft toen een pilletje om te slikken gekregen en daarmee ging het wel weg. Misschien is dat een idee voor jou?

@ Loe: Wat irritant van je negatieve test! En dat terwijl je temp er zo gunstig uit ziet nu, die is mooit gestegen!

@ Kweb: Ja, dat is het vervelende van het tempen, je ziet al van te voren je temp naar beneden duikelen en dan weet je al meteen hoe laat het is. Pfffft, weg hoop :S :( Ik probeer de dagen vóór mijn NOD er altijd van alles aan te doen om mijn temp hoog te houden: tegen mijn vriendje aan slapen, dikke pyjama aan, niks onder de dekens vandaan laten komen…. Maar dat helpt natuurlijk geen zak, haha! Als ie naar beneden wil, gaat ie toch. Irritant!
    Er is natuurlijk altijd nog hoop zolang je niet ongesteld bent geworden, maar je had je temp natuurlijk hoger willen zien.
    Ik zou niet je temp van overdag aanhouden. Die is te wisselend. Ik heb wel eens vlak voor de menstruatie ’s avonds 37,4 gehad, terwijl de ochtendtemp toen echt al dalende was…

@ Rebbel: Geen zorgen, een keer uit de band springen kan geen kwaad. Alcohol doet zeker je temp stijgen, bij mij zelfs met 0,4 graden…..

@ Zeehondje: Misschien stijgt je temp langzaam? Maar ff afwachten wat je temp morgen doet. En ik zou het voor de zekerheid vandaag nog even proberen baby’s te maken!

@ Nijn: Laten we het hopen, een ei zou geweldig zijn!

@ Leonie: Wat spannend, naar de gyn! Ben je opgelucht of ben je nerveus?
    Wij zijn voor de eerste keer bij de gyn geweest 16 maart. Zaadjes zijn goed, tempkaartje zag er goed uit en ook de inwendige echo was goed. Deze ronde bloedprikken en samenlevingstest. Spannend!

@ Djaar: Dikke knuffel! Wat naar dat je je zo voelt L

@ Ricmar: Ik denk dat je morgen wel een kruis krijgt op FF, dan heb je 3x temp boven de coverline.

@ Mosa: Hoop dat de pijn in je lies snel over gaat.

@ All: Ik mocht gister om 02:00 uur eindelijk mijn bedje in. Gisternacht nog ff een kijkje genomen op de SEH, daar rook het zelfs naar alcohol…. Na 02:00 uur ben ik gelukkig niet meer gebeld, vandaar dat mijn temp wel oké was, had 4 uur onafgebroken geslapen. Helaas was ik vandaag niet vrij, moest van 08:00 tot 18:30 uur gewoon weer werken. Werd zelfs melig van moeheid aan het eind van de dag, hihi! Maar nu lekker weekend, morgen komt een vriendinnetje langs en dan gaan we ouderwets shoppen. Helaas zit mijn vriendje nu in de nachtdienst, ik slaap alleen, dus geen babymakerij vannacht, boeh!

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Krokodieltje, jeetje, tot 2 uur gewerkt en toen vanochtend om 8 uur weer, heftig hoor! Gelukkig heb je nu weekend, kun je weer een beetje bijkomen! Jammer dat je alleen bent vannacht, maar veel plezier morgen!

@ Loe, helaas valt er niet veel over die hoofdpijn te zeggen, alleen dat het heel vervelend is ;) Hopelijk morgen weer over, én een hoge temp!
    Inmiddels hebben we de volgende babyspulletjes gekocht:
    - kinderwagen
    - een hobbelschaap (superschattig!)
    - een wipstoeltje
    - een mobiel voor boven het ledikantje
    - een tummy tub
    - een paar rompertjes
    - een paar knuffels
    Volgens mij was dat het zo'n beetje. Volgende week gaan we weer naar een hele grote babywinkel en dan gaan we ook de meubeltjes bestellen (hebben een hele lange levertijd). Dan ga ik ook eens op zoek naar positiekleding, want ik denk dat het niet erg lang meer duurt tot ik mijn broeken niet meer dicht krijg.

@ All, weltrusten en tot morgen!

16. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    kweb, mosa : ben toch gisteravond ongesteld geworden :(
    nouja we gaan voor de nieuwe ronde ;)
    wilde even laten weten hoe het is afgelopen is...

17. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Balen Nisa, Je hebt wel een mooie korte cyclus, dat kunnen een hoop meiden niet zeggen.

18. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @SHEAN: klopt ja, als je het soms vergelijkt :( wat dat betreft mag ik echt niet klagen en ondanks alles word ik altijd op nod ongesteld het wijkt nooit af. ben nooit overtijd geweest (even afkloppen, nok nok) alleen dat bruin dat weet ik even niet waar het vandaan komt had wel een best groot klonterig iets (ongeveer als een oude rijksdaalder maar dan rekbaar)
    dat eest kwam ik denk dat het misschien daarmee te maken heeft dat het bruin daarvan kwam

succes aan alle andere dames en hoop dat er veel dames pos. zullen testen!!!

19. woops

woops Niet meer actief

Goede morgen,

Ik kom even iedereen een fijne dag toewensen.
    Met m`n mutske gaat het ietsje beter er er lijkt nu verbetering in te zitten. :D
    Vannacht de laatste vaginale-tablet gebruikt.
    Vandaag de laatste dag met de vaginale-creme, dus ik ben benieuwd.
    Heb wel heel erg zin in vrijen, maar mannetje en ik durven het nog niet dus even gedult moeten we opbrengen. :oops:
    Ik ben deze nacht 3x wakkergeschokken en helemaal in paniek, een hele rare ervaring was dat.
    Wel meteen weer in slaap gevallen dus op zich goed geslapen.
    Weet niet goed waarom ik zo wakker schrok of wat ik heb gedroomd, voor m`n gevoel was het wel elke keer hetzelfde, maar weet niet meer wat het was. :(
    Hebben jullie dat ook wel eens. :rolleyes:

De meiden die een knuffel nodig hebben; Dikke Knuffel. :p

Groetjes

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen!

@ Nisa, wat jammer dat je toch ongesteld bent geworden! Maar inderdaad wel een mooie cyclus en dat is toch ook wel erg prettig. Dat bruinverlies is inderdaad vreemd, maar volgens mij niets op je zorgen over te maken. Hopelijk hebben jullie de volgende ronde meer geluk!

@ Wops, fijn dat het nu wel iets beter gaat! Wat zul je je weer heerlijk voelen als je er vanaf bent :)
    Dat meerdere keren wakker schrikken herken ik zo niet, maar is er misschien iets waar je erg mee zit of waar je je zorgen over maakt? Misschien dat dat onbewust doorspeelde in je slaap en dat je daardoor wakker schrok?
    Ik ben benieuwd hoelang jullie nog geduld hebben ;)

@ Kweb, hopelijk is jouw temp weer gestegen [-o< Heb je eigenlijk nog iets van personeelszaken gehoord?

@ Loe, [-o< voor een mooie temp en een nog mooiere test!

@ Zeehondje, hopelijk vandaag een mooie stijging, zodat je eisprong toch met Koninginnedag was!

@ Ricmar, en, heb je een mooi kruis gekregen?

@ MP, hoe gaat het met het slikken van de clomid?

@ Salapio, hoe gaat het met jou? Lekker aan het genieten van je vakantie?

@ Djaar, succes weer met het beginnen met clomid!

@ Maar, hoe gaat het met je? Kun je het een beetje bevatten? Knuffel!

Knuffel voor degenen die ik niet genoemd hebt!

Deel Deze Pagina