Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen, ik reageer later uitgebreid, maar ben erg teleurgesteld............vandaag naar 37.0. Kijk naar mijn kaartje wat een val. Ongelooflijk..........ik word altijd al ongesteld bij 37.1 en dan is het al een paar dagen heen en weer 37.2 en 37.3 geweest............dus echt wel een aanloop.
    Wat een raar kaartje, het is niks voor mij, en ik wil ze zo ook niet meer! Sorry..even stoom afblazen. Ben echt wel verdrietig. Mannetje was ook zo hoopvol......bah. Echt niet leuk.

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Lieverd, wat ontzettend rot :( Bah zeg, maar dit ziet er inderdaad niet goed uit :(
    Tuurlijk ben je ook verdrietig, het is iedere keer ook gewoon weer klote! Een hele dikke knuffel en verwen je zelf vandaag maar goed!

3. woops

woops Niet meer actief

Ja het enige wat me bij blijft is van Konininggedag in Apeldoorn, en dan heb ik alleen de beelden op tv gezien.
    Misschien dat dat iets is wat er doorspeeld.
    Voor de rest weet ik eigenlijk niet wat mij zorgen zou maken of zo.
    Nou ja misschien toch de 1e afspraak bij de gyn. :oops:

@Loe,
    O meid, dat ziet er inderdaad niet zo leuk uit nee.
    Dikke knuffel meid.
    Als het dan zo moet zijn, dan maar snel zodat je meteen door kunt gaan naar de volgende ronde.
    Succes meid.

ps. Ik krijg geen mailtjes van reactie`s, toch heb ik dat wel aangevinkt, hoe los ik dat op of hebben jullie daar ook last van?

4. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Hallo allemaal hoe gaat het met jullie??
    met mij niet echt lekker..... gisteren is bij mij de emmer overgelopen met als resultaat dat ik me broer verbannen heb uit me leven tot na de bevalling........we hadden gisteren een verjaardag en me broer was daar ook.....als start had de jongen waar het feest was vriendelijk verzocht of de rokers buiten wilde roken uit respect voor mij. Mijn broer meteen als reactie waarom gaat dees zelf niet buiten staan hebben we ook wat meer ruimte in huis...... dat was 1. een paar uurtjes later had ik zo iets van ga ook ff buiten een praatje maken iedereen waar ik in de buurt kwam hield de peuken opzij behalve me broer die gaat rook in me gezicht staan blazen.....dat was 2. Maar goed ik dus eigenlijk toch wat met een blok lood in me schoenen maar binnen gaan zitten tot dat ze eigenlijk allemaal buiten gingen staan nou ja ik ben zotte henkie niet en was toch buiten gaan staan. Komt me broer weer met een opmerking dees ga gouw naar binnen want wij roken en daar kan je kleine niet tegen..... dat was 3. Stil in me hart deed het zoveel pijn dat ik diep van binnen brak en huilen wilde. Maar ik bleef sterk en zocht een plaatsje naast een gozer die ook niet rookte daar een hele tijd gezeten krijgt me broer ons in het vizier en meteen weer een opmerking gho 2 hangbuik zwijntjes naast elkaar..... en dat was 4. Van binnen zat ik me op te vreten van kwaadheid. Toen ik ff naar de wc was geweest en ik terug kwam zag ik dat dus me broer op mijn plek gaan zitten was en ik vroeg hem vriendelijk of ik daar weer zitten mocht hij kijkt mij met zijn straal bezopen kop aan waarom wil jij zitten je kan makkelijk zat staan (met gipspoot) of ben je bang dat anders de kleine er uitkomt.... dat was 5. rond half 12/12 uur gingen we naar binnen ik had tegen onze logee gezegt van als mijn man en zij hun drinken ophadden dat ik dan graag naar huis wilde omdat ik behoorlijk misselijk en moe was maar boven al verdrietig.....ik ging nog maar een keer naar de wc (nr 22 die avond) en me broer stond buiten te roken... ik voelde me bekeken en draaide dus om zag ik net de kop van me broer weg glippen en de reactie gho dees wat moet jij vaak pissen komt die kleine al?...... en dat was 6...... Ik was naar me man toe gegaan toen kwam de jongen des huizes dees wat is er?? ikke zo niet veel alleen dat ik zo rond 10 uur (door de stress) wat harde buiken kreeg hij zo ja dan begrijp ik dat je lekker slapen wil.... komt me broer met een reactie en dat was tevens de druppel gho dees als je last van harde buiken hebt is het je eigen schuld moet je maar niet zo veel chips vreten. Ik vloog op en kan zeggen dat me broer geluk had dat de jongen des huizes mijn tegen hield anders had ik me broer ter plekken afgemaakt. Toen we eenmaal thuis waren en ik rustig op bed lag heb ik alle emoties er uit gegooit en zelfs (gelukkig een kleine) epileptische aanval gehad.... Ook steeds maar aan me man gevraagd waar heb ik het aan verdient wat heb ik fout gedaan? En dan deze ochtend om kwart over 7 durven bellen sorry.... ik heb meteen de foon uit gedrukt

sorry voor dit ego bericht maar wilde het ff kwijt......

5. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    hier ook even een ego berichtje.
    Had helemaal geen symptomen meer dus vanochtend weer een test gedaan. verscheen nauwelijks een tweede streep, dus ook maar een digitale gedaan en deze gaf "niet zwanger" aan. Helaas neemt het hormoon dus af en zal ik wederom een miskraam krijgen.
    Ik ben echt helemaal kapot! Weet gewoon iet waarom het niet goed gaat.

Liefs
    Britt

6. Klussertje80

he britt wat erg..... vraag een echo aan al is het bij de eerste hulp

7. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    wat een kl**tzak sorry weet dat hij je broer is maar weet niet of je veel heb aan zon broer.
    misschien is hij jaloers dat hij ook kinderen wil maar door omstandigheden niet kan/wil.
    en dat ie het daarom op je gemunt heeft. niet dat dat het goedmaakt of dat hij die recht krijgt maar miss. is hij jaloers, dat is het eerste wat bij mij opkwam. dat je een betere relatie, leven dat je met alles beter dan hem bent?
    laat die l*l lekker l*llen wie denkt hij dat hij is???!!!!????
    sorry maar kan zo slecht tegen zulke dingen grrr.
    his lost !! moet je maar denken

hier eeeeeeen megaaaaaaaa knufffel van mij voor jou en je lieve :baby: ;)

8. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    klusser@ Ik ben nog maar 4w3d dus er is vrij weinig op te zien.
    Denk dus niet dat het zin heeft.

9. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Klussertje en Britt; dikke knuffels voor jullie!!

@All; vandaag ga ik mijn nieuwe fiets ophalen en kan dan lekker erop uit de komende week (mits het goed weer is). Vanmorgen heb ik ook al weer mijn 2e clomid genomen en voel me gelukkig nog steeds prima. Morgen hebben we een super drukke zondag. Om 7.00 mijn bed uit en ik verwacht pas om 22.30 weer tuis te zijn. Heb er zin in en ben weer helemaal vooruit aan het kijken.
    Fijne dag

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Britt, jeetje :cry: Hoe is het mogelijk?! Ik vind het heel erg voor je, het klinkt inderdaad alsof het niet goed gaat! Ik weet wel dat HCG schommelt, maar of het zo erg kan schommelen weet ik niet. Ik weet gewoon niet zo goed wat te zeggen, buiten dat ik het vreselijk voor je vindt en met je meeleef! Een hele dikke knuffel!
    Zou je het niet eens fijn vinden om te laten onderzoeken of er een reden is dat het telkens fout gaat? 3 keer is wel heel verschrikkelijk!

@ Klussertje, je bent de afgelopen tijd al zo vaak teleurgesteld in je broer, dat je nu groot gelijk hebt dat je de knoop doorhakt en écht geen contact meer met hem hebt tot in ieder geval na de bevalling. Probeer het nu maar iets van je af te zetten, ook al zal dat best moeilijk zijn, maar op dit moment moet je écht voor jezelf kiezen! Knuffel!

Djaar, veel plezier dan met je nieuwe fiets, het is in ieder geval mooi weer op hem uit te proberen! Gelukkig heb je nog geen bijwerkingen, hopelijk blijft het zo! Ik ben blij om te horen dat je al weer wat positiever klinkt! Alvast een hele fijne dag toegewenst morgen!

11. @Wops: We zitten nu in ronde 3, ronde 1: 65 dagen, ronde 2: 87 dagen en nu nog in ronde 3 en al op 82 dagen (nog geen eisprong gehad). Vorig jaar sept gestopt met de pil. Duurt allemaal zo lang, maar ben het inmiddels wel een beetje gewent :) Jij hebt wel redelijke cyclussen (niet zo lang als die van mij) heb je geen eisprong?

@Mosa: Ik heb al even gekeken in het topic vruchtbaarheidsbehandelingen, thanks!

@Krokodieltje: Ik ben opgelucht, maar ben ook wel benieuwd wat ze gaan doen op 3 juni bij gyneacoloog. Ikzie het wel. Ben in ieder geval blij dat ik een verwijzing heb gekregen.
    Wat is een samenlevingstest? En waarom prikken ze bloed? Hebben ze afgelopen keer gelijk zaad nagekeken?

12. Loe

Loe Niet meer actief

O Britt..................ik lees het en Mosa heeft al verwoord wat ik wilde zeggen: ik vind het heel erg, het lijkt er wel op dat het weer gaat gebeuren. En ook van mijn kant de vraag of jullie misschien dit willen laten onderzoeken? Een hele dikke knuffel.

Meiden, de hel (sorry) breekt hier denk ik zo los........rare paarsachtige stolsel en wat krampen en weer die hoofdpijn.........
    Ik heb de 12 dagen LF gehaald, liefst zien 'ze' 12-14 dagen......dus dat zit dan goed. Maar da's dan ook voorlopig het enige.

Ik ga wat ruilen in de stad!

13. Klussertje80

hij is bi en heeft liever een vent daarbij een vriendin zal die nooit krijgen als die zo door blijft zuipen.... maar thanx voor de knuffel....ook Djaar ook thanx

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Leonie, ik wist het natuurlijk al, maar jeetje, wat een gigantische lange en frustrerende cyclussen als ik het zo zie staan! Jemig zeg, echt irritant! Vreemd dat ze ook alleen maar langer worden :(
    Maar er gaat in ieder geval naar gekeken worden, want zo wordt het zwanger worden wel héél moeilijk!

@ Loe, je hebt inderdaad een goede lf nu, maar als je ongesteld wordt kan je daar natuurlijk ook niet blij van worden. En dan ook nog die vervelende hoofdpijn :(

15. Klussertje80

Moos ik weet dat ik nu ster moet zijn maar ergens diep in mij zit er weer een stem Dees het is je broer hij kan er niets aan doen

16. woops

woops Niet meer actief

NEEEEEEEEEEEEEEEEE, o nee meid.
    Dit mag niet gebeuren.
    Jemig ik weet niet wat ik moet zeggen.
    Dikke knuffel meid.
    Heel veel sterkte de komende tijd.

17. woops

woops Niet meer actief

Nu de laatste 2 temp. ronde`s zie je duidelijk een stijging in de temp. dus ik neem aan dat ik wel degelijk een eisprong heb.
    Temp. kaartjes staan in het album.
    100% weten doen we natuurlijk niet.
    Ik denk als je geen eisprong hebt dat je dan ook geen duidelijke stijging hebt van de temp.
    Jij hebt echt lange cyclussen zeg, goed dat je naar de huisarts bent geweest.
    Heel veel succes meid.

18. woops

woops Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik heb alleen maar honger (lekkere trek).
    Heb nu al dagen zin in pannenkoeken (die gaan we vanavond ook maken omdat ik daar zo`n zin in heb) :oops:
    Heb ook zin in broodje kroket. :(
    Erg zeg. #-o #-o #-o
    De kilo`s vliegen eraan en merk het gewoon aan de kleding. :cry:
    Maandag zal ik denk ik toch maar weer streng aan de lijn moeten gaan. :rolleyes:
    Hebben jullie ook van die tijden dat er alles in gaat wat niet goed of gezond is?
    Eerlijk gezegd heb ik dat vaak in de week voordat ik ongi ga worden, of dat nu psichisch is of hormonaal weet ik eigenlijk niet.
    Nou vanaf maandag dus weer even streng zijn tegen mezelf. [-X

Groetjes

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tjeeeeeee ... heb even niet gecomputerd ... iets van 25 pagina's volgeschreven :) ... ik val dus gewoon nu weer binnen :oops: al zal ik de aankomende dagen hier niet veel zijn (vrije dagen dus veel met man en Mirre bezig en op pad, zeker met mooie weer + college's voorbereiden).

Ben ruim een week ongesteld geweest ... nu volgens mij bijna weg. Ik had ook wat stollinkjes, zat zelfs te denken aan een vmk ... mja, dat heeft eigenlijk geen zin want dat zal ik nooit te weten komen ;) ... vond het ook wel een beetje eng hoor. Ik ben normaal max 5 dagen ongesteld ...

Hopelijk gaat het hier goed met iedereen. Heb nog aan Maar gedacht (en geduimd) ... en is de rest ook zwanger ;)

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Maar ... ik lees net het :c: bericht ... je hebt PB

Deel Deze Pagina