Leonie; fijn dat je doorgestuurd bent naar de gyn. Ook wij lopen bij de gyn. en de eerste keer werd er bij ons al vanalles gecheckt. Heel fijn vond ik dat. Inwendige echo, vragenlijst, bloedprikken e.d. Hopelijk komt het allemaal goed bij jullie. Nijntje; spannend, hopelijk inderdaad je ei gehad of in de buurt, dan kan je weer verder! Wops; afspraak gyn. komt ook dichterbij voor jullie. Succes alvast. fijn dat de jeuk bijna weg is. djaar; dan heeft de clomid toch wel wat veranderd in je lichaam, daardoor is je ongi waarschijnlijk een stuk meer, of niet? loe; blijft spannend bij jou zeg, ik hoop het zo voor jullie! En hopelijk betekend deze tempdaling niks, en komt het rare kaartje toch doordat je zwanger bent. Maar blijven hopen is nu waarschijnlijk heel moeilijk. Oh, ik lees nu dat het waarschijnlijk al is misgegaan, ggggggrrrrrr.... klussertje; wat een domper zeg op een leuk feestje, sterkte. britt; nee hè meid, dit was niet de afspraak. Wat vreselijk, krijg je snel een bloedonderzoek??? all; toch gister voor de zekerheid nog een keer geklust. En temp was vanmorgen 36,8. Dus misschien ei donderdagavond/nacht of toch vrijdag nog. Maar in ieder geval alles goed benut rond de eisprong. Zet kaartje zo in album!
zo, hier is het losgebroken, bahbahbahbahbah! Wops, ik doe mee met een broodje kroket. En nu ga ik eerst chips eten. Sorry, echt, dat ik nog zo weinig reageer op iedereen, maar het valt me echt zwaar deze ronde...
Heel veel sterkte Loe, even een paar dagen waarschijnlijk in een dip(je) en dan er weer tegenaan hoor meid!
hoi mosa, ik heb in mijn zwangerschap van Milan ook heel erg veel last van bandenpijn gehad, was ik aan het wandelen en kon dan amper verder lopen zo zeer deed het! de gyn zei toen tegen mij dat het gewoon bandenpijn was. dus vandaar dat ik daar nu bij jou ook aan dacht! hoe gaat het nu? liefs rebbel
@loe: wat ontzettend balen meid... dikke knuffel! @maar: hoe gaat het met je meid? @klusser: jeetje wat ontzettend klote van je broer om zo te reageren zeg! had je al geen goed contact met hem? dikke knuffel! @britt: oh nee!!! wat verschrikkelijk! en dan al de 3e keer, kan me voorstellen dat je kapot bent! misschien wel fijn om eens onderzoek te laten doen? nou hier nog steeds op zoek naar mijn ei, die hoge temp van gister kwam dus echt door de alcohol! vond het al vreemd want had niks gevoeld! liefs rebbel
@klusser: jeetje wat ontzettend kl*te van je broer om zo te reageren zeg! had je al geen goed contact met hem? dikke knuffel! ===== was het dat maar maar ik heb 2 jaar dag en nacht voor hem klaar gestaan alle finaciele shit voor hem opgelost zodat ie normaal in zijn huis kon wonen dit heeft mij intotaal 250,- gekost alleen aan het water...voor zijn huis. toen alles op 0 stond had ik zo iets van het zal nu wel goed gaan maar nee binnen 2 weken stond meneer al weer -1000 en weer regelde ik alles voor hem.....wat mij enkel en alleen een hoop stress gaf en uiteindelijk ook 1/2 mk's heeft op geleverd...... en nu nu is die zo naar mij..... waarom?? de jongen waar we het feest hadden die vroeg hem vanochtend van jij weet wel hoe je mensen kapot kan maken he.... zegt ie dol leuk ik weet van niet ik was er niet bij.....
heej meiden, heb vanmorgen een stelletje dozen ingepakt. het schiet al aardig op nog een paar weekjes. heerlijk dan lekker verhuizen!! me temp doet wel raar... vandaag 37.0 tja wat ik daar van moet denken. fijn weekend meiden knufff jazy
nou wat een rotstreek van hem zeg! hij zou je dankbaar moeten zijn dus! heel goed van je dat je nu geen contact meer met hem wil hoor, even aan jezelf en jullie beepje denken! knuffel! liefs rebbel
Hoi meiden, Ik heb daar straks pannenkoeken gebakken en wel 10 stuks. Samen met m`n mannetje hebben we er ieder 3 op. * 1 met poedersuiker * 1 met abrikozen jam * 1 met kristalsuiker en karamel Echt niet normaal he? De hond heeft ook nog een pannenkoek naturel op. =P~ De rest staat in de koeling en die eten we misschien vanavond of anders morgen op als we trek krijgen. Heb dus heerlijk gegeten en er was geen 1 pannenkoek mislukt. Ja ja ik ben helemaal trots op mezelf. =D> Toen ik in de keuken stond dacht ik ineens aan als we straks een kindje hebben en die is jarig, het verjaardags-kinder-feestje. Dat ik als mama lekker in de keuken pannenkoeken aan het bakken ben. M`n man was even aan het spelen hoe het dan gaat. En je raad het al. M`n mannetje ging toen heel hard met z`n bestek op tafel slaan en roepen "wij willen pannenkoeken, wij willen pannenkoeken!" Zie je het al voor je, we hebben helemaal dubbel gelegen. Nou dat wilde ik even zeggen, vind het zo leuk en het was weer leuk. Bij alles wat we doen denken we meestal door tot in de toekomst met ons kindje. Alvast iedereen een fijne avond en de meiden die niet meer hier komen vanavond, een fijne zondag. Groetjes
Nou MK nummer 3 is een feit! Ben net gaan bloeden. Gelukkig hoef ik er deze keer niet zo lang op te wachten. Ga mannadg maar even bellen met HA om doorverwijzing te krijgen. Groetjes (een verdrietige) Britt
Jemig meid toch, nummer 3 zeg. Een hele dikke vette knuffel en goed dat je naar de huisarts gaat voor een verwijzing. Dit is niet normaal. Heel veel succes en sterkte meid.
@ Britt, gatver, wat ontzettend rot toch Wat zul je verdrietig zijn Is je man wel thuis? Sterkte en een knuffel! @ Salapio, wat vreemd zo lang ongesteld Klinkt wel alsof het iets was, maar dat weet je natuurlijk nooit zeker. Verder lekker aan het genieten van je vakantie zo te lezen @ zeehondje, fijn dat je eisprong echt is geweest! Nu weer op het wachtbankje, maar in ieder geval een prettig idee dat jullie het eitje goed benut hebben lijkt me. @ Loe, knuffel! @ Rebbel, na wat gegoogled te hebben denk ik ook dat ik inderdaad last had van bandenpijn. Pijn in je bekken kan ook doorstralen naar je lies, dus zoiets zal het wel zijn. Vanochtend gelukkig nergens meer last van, maar met het boodschappend doen kwam het iets terug. Dus ik denk achteraf dat het door de drukke dagen klussen in de tuin is gekomen van afgelopen week. Nu maar even rustig aan doen. Apart hè, dat alcohol je temp zo kan beïnvloeden?! Nu maar hopen dat je eisprong evengoed snel komt! @ Jazy, leuk hoor, dat jullie bijna gan verhuizen! Alleen het inpakken Succes ermee! @ Wops, mmm...lekker, pannenkoeken! De laatste maand heb ik dat al 3 keer gegeten, ik heb er de laatste tijd zó'n zin in! @ All, fijne avond!
Nou als dat een voorteken is voor mij wil ik ook wel elke week pannenkoeken. Ik had er namelijk ook al dagen zin in. Wie weet is dat wel een soort van zwangerschaps-tik van de temp. meiden. Laten we het maar hopen.
Hey meiden, Heb nog niet alles terug gelezen, doe ik later even op mn gemak. Helaas is het bij mij ook einde oefening. Kijk mn kaartje maar, vanmorgen ineens gekelderd naar 36.4 Weet nog niet of ik ongi ben. Ben vandaag de hele dag naar Volendam geweest, had een vrijgezellendagje. Heel erg gezellig geweest en gelukkig mooi weer. Maar omdat ik daar vandaag heen ging, heb ik vanmorgen maar een tampon ingedaan en nog niet gekeken. Zal dat zo eerst eens even gaan doen. Meiden, ik kom later nog even terug
Britt meid wat balen zeg! hoop dat je een doorverwijzing krijgt van de ha... sterkte! Salapio: hmm klinkt een beetje als bij mij... Ben nu net een dag van het bloeden af, ook 8 dagen geduurd tegen normaal meestal 4. Wel lekker afleiding gehad, Malin is een jaar geworden, drukke dag met veel te veel kado's gehad! Nu komt een nichtje zo die blijft een paar dagen logeren, dus ook weer druk. Probeer wel mee te blijven lezen
Hallo ben ik weer na een dag werken. niet alles bij kunnen lezen. wel wil ik even melden dat FF een mooi rood kruis heeft gezet op woensdag, dus we hebben goed gepland qua inseminatie
Dat zal zeker een heel fijn gevoel geven als je juist hebt ge-insemineert. Succes op de wachtbank. [-o< @kweb, Weet je al of je ongi bent geworden? Jammer zeg en ik wens je voor de volgende ronde toch weer veel succes.
@ Britt, Loe en Klussertje: Een hele dikke knuffel voor jullie! @ Leonie: De huisarts had bij ons al het zaadonderzoek aangevraagd voordat ze ons doorstuurde. Dus dat hoefde in het ziekenhuis niet meer. Ook had ze al bloed bij mij laten prikken, maar dat doen ze in het ziekenhuis opnieuw. Deze cyclus is er op dag 3 het hormoon FSH bepaald. Dat is het follikelstimulerend hormoon, een hormoon dat door je hersenen wordt afgegeven en er voor zorgt dat er follikelrijping optreedt. Vlak voor de eisprong krijg ik de samenlevingstest. Dan moeten we de avond ervoor seks gehad hebben en nemen ze de volgende ochtend een beetje slijm uit mijn baarmoederhals af. Daarin kunnen ze onder de microscoop zien of de zaadjes van mijn lief kunnen overleven in mijn slijm. Want soms is het slijm te zuur of worden er antistoffen tegen zaad aangemaakt. Vervolgens prikken ze na de eisprong (te zien aan een temp stijging) het hormoon progesteron, dat wordt aangemaakt door je corpus luteum oftewel je gele lichaam, oftewel het overblijfsel van je follikel na de eisprong. Dit hormoon zorgt ervoor dat je slijmvlies behouden blijft, zodat een eventuele vrucht zich erin nestelen kan. Na deze onderzoeken gaan we weer naar de gyn en krijg ik een afspraak voor een HSG, een baarmoederfoto. Daarna is het klaar en hoop ik natuurlijk dat het allemaal in orde is. @ Kweb: Jammer van je temp, ziet er niet zo goed uit . Nu maar hopen dat je snel verder kunt. Dikke knuf! @ Rebbel: Dus toch de alcohol . Was bij mij de vorige ronde zelfs de oorzaak dat mijn ei 5 dagen te laat kwam. Dus nu maar voorzichtig met dat spul. Maar een keertje kan geen kwaad, hoor, je moet ook blijven leven. @ Ricmar: Wat fijn dat mijn voorspelling van dat kruis uit kwam en dat je goed getimed hebt. Nu maar hopen op een goede afloop!
@ Wops, hopelijk is het inderdaad een voorteken van de pannenkoeken Alhoewel het bij jou wel érg vroeg zou zijn! Maar je weet maar nooit natuurlijk. @ Kweb, bah zeg, dat is een flinke daling Dat kan bijna niets anders betekenen dan dat je inderdaad ongesteld wordt. Gelukkig had je vandaag in ieder geval afleiding. Knuffel! @ Malin, nog gefeliciteerd dan met je kleine grote meid Gezellig dat jullie een logeetje krijgen, veel plezier! @ Ricmar, mooi dat je een kruis op woensdag hebt gekregen!